Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Egyik munkatarsam szerint feszultseg ingadozas lehet, nincs megfelelo keppen levedve a fejegyseg. Lehet nem tisztitatni kene vinni hanem szervizbe?

Ha ilyen mértékű ingadozás lenne, akkor azt már látnád a hibajelző lámpákon is, mert pl az ABS és az ETC

nagyon érzékeny erre :(

Elküldve
Ha ilyen mértékű ingadozás lenne, akkor azt már látnád a hibajelző lámpákon is, mert pl az ABS és az ETC

nagyon érzékeny erre :P

Akkor csak bízok benne hogy a lencse piszkos, és a tisztítás megoldja.. nagyon unalmas a rádióban ugyanazokat a zenéket 534543252szor hallgatni :(

Elküldve

Sziasztok.Bizti táblából hiányzik a szintszabájzó reléje,v.-ki esetleg megtudná mondani milyen kell bele?Azt vettem észre,

hogy ha kikapcsolom a tempomatot,egy pillanatra kivillanik a motorvisszjelző,pill. fogy mérő 0,0 l-t mutat.Ugyan ezt csinálja , ha a pedálról lendületesen lépek le.Fokozatosan engedem vissza a gáz pedált, akkor minden tuti.Vajon mért csinálhatja a fránya,mit gondoltok?Köszi.

Elküldve

A szintszabályzó rejéje vszinű azért hiányzik, mert nincs benne szintszabályzás. Nézd meg, hogy a hátsó telókba megy-e egy-egy müa cső, ha igen akkor pedig vmiért kiiktatták a szinszabályozást. A fogyasztásmérőnél normális, ha 0.0-át mutat, mert motorfék üzemben nem fecskendez be benzint. A kez.útmutató szerint az nem probléma, ha menet közben egy pilnatra felvillan a motorvezérlés lámpa, de ha kivolvastatod a hibakódot az nem árt, ha tárolt egyáltalán.

Sziasztok.Bizti táblából hiányzik a szintszabájzó reléje,v.-ki esetleg megtudná mondani milyen kell bele?Azt vettem észre,

hogy ha kikapcsolom a tempomatot,egy pillanatra kivillanik a motorvisszjelző,pill. fogy mérő 0,0 l-t mutat.Ugyan ezt csinálja , ha a pedálról lendületesen lépek le.Fokozatosan engedem vissza a gáz pedált, akkor minden tuti.Vajon mért csinálhatja a fránya,mit gondoltok?Köszi.

Elküldve
A szintszabályzó rejéje vszinű azért hiányzik, mert nincs benne szintszabályzás. Nézd meg, hogy a hátsó telókba megy-e egy-egy müa cső, ha igen akkor pedig vmiért kiiktatták a szinszabályozást. A fogyasztásmérőnél normális, ha 0.0-át mutat, mert motorfék üzemben nem fecskendez be benzint. A kez.útmutató szerint az nem probléma, ha menet közben egy pilnatra felvillan a motorvezérlés lámpa, de ha kivolvastatod a hibakódot az nem árt, ha tárolt egyáltalán.

Köszi.Hibakódot kiolvastatom. :(

Elküldve

Sziasztok! Tud valaki segíteni? Omega B középkonzol kapcslókba( ülésfűtés, belső keringetés, fűtőszál stb.) keresek izzókat. Sikerült kiszednem, 1 kis műanyag vakban van 3 izzó. Előre is köszi.

Elküldve

Szia. Biztos, hogy az égő van kiégve? Általában csak érintkezési probléma szokott lenni. De ha tényleg ki van égve keress vmi öreg rossz rádiót, és abból operáld ki.

Sziasztok! Tud valaki segíteni? Omega B középkonzol kapcslókba( ülésfűtés, belső keringetés, fűtőszál stb.) keresek izzókat. Sikerült kiszednem, 1 kis műanyag vakban van 3 izzó. Előre is köszi.
Elküldve
Szia. Biztos, hogy az égő van kiégve? Általában csak érintkezési probléma szokott lenni. De ha tényleg ki van égve keress vmi öreg rossz rádiót, és abból operáld ki.

Nekem kontaktos a világitás(néha-néha felkapcsol), hogyan javitható? Próbálkoztam szétszedni de nem jöttem rá merre fele kell a konzolt leszedni hogy hozzáférjek az izzókhoz.

Elküldve

Ha a kapcsolókkal van gáz, akkor azokat egyenként kell kiszedni, majd kis csavarhúzókkal szétpattintani. Az égők egy müa foglalatban vannak, és azt kell a kapcsoló alaplapjáról kilógó fém lapokra ráhúzni, Álltalában itt nem érintkezik. De nem biztos, hogy jó lesz. Én a klíma kapcsolóval szívtam. Kb 10x szétszedtem, de még mindig szar a visszajelző.

Elküldve
Most vettem a Vaterán egy klíma kapcsolót. Remélem abban jó lesz.

De meddig? :(

Úgy tűnik, ez típushiba.

Én meg nem veszek kapcsolót, mert jövőre komputerizált lesz az egész fedélzet,

klíma is. :P

  • 2 weeks later...
Elküldve
Ha a kapcsolókkal van gáz, akkor azokat egyenként kell kiszedni, majd kis csavarhúzókkal szétpattintani. Az égők egy müa foglalatban vannak, és azt kell a kapcsoló alaplapjáról kilógó fém lapokra ráhúzni, Álltalában itt nem érintkezik. De nem biztos, hogy jó lesz. Én a klíma kapcsolóval szívtam. Kb 10x szétszedtem, de még mindig szar a visszajelző.

Szerencsére nem azzal van a gond, a potik mögötti izzók voltak a hibásak, csere megoldotta, de mostmeg a potik körül lévő matricák lettek zavaróak :( (felvannak hólyagosodva)

Illetve a kis kapcsolóknak mindig kéne világítaniuk(nem a visszajelzőkre gondolok hanem háttérvilágításra)?

Elküldve

Igen, a világítással együtt minden piktogramnak kell világítania. Gyujtásra rakva pedig a világításkapcsolón világítanak a piktogramok. Sőt, ha van tetőablakod, annak kapcsolója körüli ábrák is világítanak gyujtással.

Elküldve

A kis kapcsoloknal is ugyanolyan izzo van mint ami a potik mogott? Nem szedem szet ha nem olyan, viszont ha igen akkor meg egybol van itt a raktarban hozza tobbfajta is :(

Elküldve

Igen rizsszem égő van ott is, de mind bele van forrasztva egy müa foglalatba, é s általában a müa foglalaton lévő és a a kapcsoló aljzaton lévő fém lábak közt nem érintkezik.

Elküldve
Igen rizsszem égő van ott is, de mind bele van forrasztva egy müa foglalatba, é s általában a müa foglalaton lévő és a a kapcsoló aljzaton lévő fém lábak közt nem érintkezik.

Ezért kell ledre cserélni...

Elküldve

A digit klima vlágítása mivel van megoldva?

A két jobb oldali kezelőegység világítása felmondta ma a szolgálatot :(

Egy égő adná a piktogramok hátérvilágítását, hogy egyszerre sötétült el?

Cseréhez merről kell kezdeni a bontást?

Elküldve

A magnót ki kell szedned, a helyén benyúlsz és meghúzol egy kart, de előtte ki kell szedni a hamutartót, és mögötte két csavart. A digit részt hátulról kell lecsavarozni, de én még nem szedtem szét.

A ledesítés csak akkor megoldás, ha kiiktatod a müa foglalatot, és közvetlenül a lábakra forrasztod.

Elküldve
A ledesítés csak akkor megoldás, ha kiiktatod a müa foglalatot, és közvetlenül a lábakra forrasztod.

De miért? Nekem foglalatban van mindegyik led...

Elküldve

Mert nekem nem az égők égtek ki hanem a müa foglalat lábai és a kapcsoló fém lábai nem érintkeztek. Tehát hiába rakok ledet a müa foglalatba, nagy esély van rá, hogy továbbra sem fog világítani. Egyedül a tetőablak kapcsolójánál volt kiégve az égő.

Elküldve
Mert nekem nem az égők égtek ki hanem a müa foglalat lábai és a kapcsoló fém lábai nem érintkeztek. Tehát hiába rakok ledet a müa foglalatba, nagy esély van rá, hogy továbbra sem fog világítani. Egyedül a tetőablak kapcsolójánál volt kiégve az égő.

A tetőablak nekem is ki volt égve, viszont a nem érinkező érintkezőket 1 kis csavarhúzós feszítéssel érintkezésre lehet bírni...

  • 3 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

A minap érdekes jelenségre lettem figyelmes. Hőn szeretett Omegám (2,0 16V) motorja üresben gurulás közben leállt. Újraindítottam az erőforrást, minden zokszó nélkül 'beröffent'. Gondoltam semmi gond, vmi bug lehetett. Azonban a piroshoz közeledve észrevettem, hogy sebességben való gurulás közben a motor ismét lefullad.

Vagyis a szitu, hogy nincs alapjárat (ha karbis lenne, mondanám, hogy eldugult az alapjárati fúvóka, vagy kiesett az alapjárati csavar. de ugye nem így van :( )

Hazagurultam, majd az udvarban 1-2 leállás-újraindítás után a probléma megszűnt.

Ötletem nincs a dologgal kapcsolatban, rettenetesen apró gyanúként merült fel, hogy kevés a benya ( ~10L még van benne) a gépben (mivel ki akarom üríteni a tankot, hogy le tudjam szedni, mert el van dugulva a levegőzője), de ez asszem nem ez lehet a probléma forrása, mivel ha kifogyott volna a nafta, akkor nem menne a vas.

Vkinek vmi ötlet?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.