Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

B Omegák egyik problémája a testvezeték... Nézd végig az összes akkumulátor-motor-alváz testkábelt, valamint a műszerfal testvezetéke is alulméretezett, azzal is gond lehet, na meg amiket Kornél barátunk írt.

  • 1 month later...
Elküldve

Tudja valaki hogy milyen elektromos dolog van a jobb első dobbetét és a lökhárító között, mert nekem van ott egy elég nagy csati öt vezetékkel vakdugózva. :roll:

Elküldve
B Omegák egyik problémája a testvezeték...

Ezt csak megerősíteni tudom. Az X25XE Ominál is előjött a dolog. Bár tudvalevő, hogy az A Ominak sem volt erőssége a testkábel... :roll:

Elküldve

Testvezeték a gyenge pont? Akkor azért lehet hogy a műszercsoport

idönként megbolondul és az összes mutató sorozatosan lecsapódik nullára? Egyébként tudja valaki hogy hol van a főtengely jeladó a 2,5-es autómatáknál? :?:

Elküldve
Testvezeték a gyenge pont? Akkor azért lehet hogy a műszercsoport

idönként megbolondul és az összes mutató sorozatosan lecsapódik nullára? Egyébként tudja valaki hogy hol van a főtengely jeladó a 2,5-es autómatáknál? :?:

a főtengelynél :)))))))))

Elküldve
Egyébként tudja valaki hogy hol van a főtengely jeladó a 2,5-es autómatáknál?

Véletlenül tudom mert ősszel lett cserélve. A motorblokk bal oldalán az olajszűrőtől hátrafelé és egy ezüst színű gégecsőbe bujtattot vezeték jön ki belőle.

Elküldve

Kori! cserélnem kellene a főtg. jeladót, legalább is azt mondták egy márkaszervízben.

Remélem nem behúzás, mert az autó amúgy megy, csak hidegen nehezen indul meg kicsit sokat eszik. Neked is voltak ilyen tünetek (már persze a motorkontroll lámpa világításán kívül)? Én arra tippelek hogy innen veszi a komputer a gyújtás jelet és ezért van ez. Bár melegen meg tökéletes....Ezenkívül meg a kipörgésgátló is cserben hagyott, ami így télvíz idején elég kellemetlen. Van ennek valami tipikus oka?

Elküldve

Nekem az volt a jelenség, hogy 4500 fölé nem pörgött. A gyújtás NEM innen veszi a jelet, hanem a vezérműtengelyen is van fordszám jeladó, és onnan. Véleményem szerint a rossz hideg indulás, meg nagy fogyasztás nem ettől van... Inkább a DIS/gyertyakábel vonalon nézelődnék.

Mellesleg ha valami véletlen folytán mégis az a jeladó a hunyó, annak sem árt utánnajárni, mitől ment tönkre. Korinak folyt egy fűtéscsöve, és onnan a hűtőfolyadék ráfolyt a jeladóra. Nekem kirohadt az egyik hengefejtömítés széle, és az egyik vízcsatorna szivárgott a külvilág felé, innen a hűtőfolyadék ráfolyt a jeladóra. Ahhoz hogy megtaláljuk a hiba okát, kellett 4 jeladó, meg 3 szerelőműhely...

Elküldve

Nekem 3500-nál feljebb nem pörgött, és a TECH2 ki is írta hogy a jeladó szar.A hidegindítási probléma nálam is megvan,de csak nagy hidegben (mint most) benzinnel nincs alapjáratom, kedden viszem szervízbe, de remélem csak az egyik hőmérséklt jeladó szar. Amúgy gyertyakábel nemrég volt cserélve. De ha neked jönnek rá előbb a nehéz hidegindítás okára mindenféleképp írd meg.

Elküldve

Dark. Miből jöttél rá hogy hengerfejes a kicsike, és mennyiben állt meg. Az az érzésem hogy nekem is lehet ilyen jellegű problémám, mert fogy a hűtővizem, a vízcsöveim meg sorban felmondták a szolgálatot, sőt legutóbb a hűtőn lévő jeladó alól kezdett a víz szivárogni.

Elküldve

No, mesélek. Pénteken neki ugrottam. Az egy dolog, hogy egy huszasért olyan jeladót hoztak nekem aminek a csatija nem kompatibilis. Nem baj-mondom ha már itt tartok akkor leveszem a szelepfedeleket mert úgyis szivárog az olaj.

Nos hát nem szivárgott hanem szakadt, csak befelé. A sokk akor jött amikor kihúztam a gyertyakábeleket és egy cuppanással szembeköpött olajjal. A két vezértengely között olajtenger hullámzott, színültig ellepve a gyertyákat. Kitakarítottam, a szelepfedelet pedig egy csupor motortömítő pasztával odaragasztottam. Ma reggel volt az utóbbi idókben a leghidegebb (-10 fok) és érdekes módon pöccre indult.

Köszönhető ez az új akksi közreműködésének is.

Ja, ez a legjobb, ezt még nem is mondtam!

Egy héttel ezelőtt megtudtam valami nagyon fontosat: akksi nélkül ne reteszeld be a kpzárat! Ezt én még nem vágtam. Lényeg hogy szar volt az akksi, mondom kiveszem tölteni éjjszakára. Motorháztető kinyit, autó bezár, ráreteszel (biztos ami ziher). Akksi ki, mocitető lecsap. Másnap reggel megyek ki......milyen hülye autó ez hogy nem nyitja a kulcsa csak úgy?!! Séta. Na, mire rájöttem, hogy alul az önindító kábelére pluszt adva egy akksiról (meg testet a kasznira) nyitható, a legyek a saját levegőjükben döglöttek meg, a hermetikusan lezárt omiban.

Kalandos egy autó az biztos.

Mostmár csak a TC-vel kellene valamit csinálni....

Elküldve
Mostmár csak a TC-vel kellene valamit csinálni....

Mi bajod a TC-vel? Nem működik? Néha világít az ellenőrző lámpa? Ebben az esetben - Omegaspec-et idézve - sajnos nem tudsz mit tenni. A TC ugyanis egy vezérlésen van az ABS-szel, ergo csak cserével orvosolható a baj. (Spec szerint...) Engem anno a Mester úr megnyugtatott, hogy ha néha nem megy, az nem feltétlenül rendellenes jelenség, csak türelmesnek kell lenni, és - láss csodát! - máskor működni fog. :wink:

Ezért szeretjük a B Omegát. :) (Állítólag a facelift-es széria már sokkal megbízhatóbb.)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.