kori Elküldve Január24, 2006 Megoszt Elküldve Január24, 2006 Igen ott van. Ma kellett vinnem az omit doktorbácsihoz, de megmakacsolta magát mint egy rossz gyerek. Nem indult be sem benzinnel sem gázzal, így nem maradt más mint a vontatás. Mivel az autómatának nem használ a vontatás, le kellett kötnöm a kardánt. Mire eljutottunk a kb 70 km-re lévő szerelőhöz két vontatókötelet téptünk szét. De most legalább nem járok úgy, hogy a szerelőnél nem produkálja a hibát. A szerelő szerint a gyujtótrafó szállhatott el, úgyhogy zsebbenyúlós lesz a dolog. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Január24, 2006 Megoszt Elküldve Január24, 2006 Úúúúú... És ilyenkor csak simán fel kell kötni a kardánt, vagy jobb teljesen leszerelni, vagy van vmi speckó módszer???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január24, 2006 Megoszt Elküldve Január24, 2006 Most így hirtelen nem vágom, hogy az Omiban merre van a vezérlője, de Astrában a bal első küszöbborítás alatt van az utastérben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január24, 2006 Megoszt Elküldve Január24, 2006 A hátsó hídról kötöttem le a kardánt, és csak leeresztettem, mert a kipufugó megfogta. Hát jó szívás lesz kicserélni a trafókat, mert a motor hátulján van, és nem lehet hozzáférni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tyler Elküldve Január25, 2006 Megoszt Elküldve Január25, 2006 Most így hirtelen nem vágom, hogy az Omiban merre van a vezérlője, de Astrában a bal első küszöbborítás alatt van az utastérben. Találtam az ABS-en egy fekete dobozt, az lesz az, csak még a számot kell rajta felkutatnom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február1, 2006 Megoszt Elküldve Február1, 2006 Ma délután autótakaritás közben, a hátsó szivargyujtó tartópaneljét véletlenl kipattintottam. Találtam mögötte, / a könyöktámasz rekesze alatt / egy tenyérnyi aludobozt, amibe kábelcsatlakozó megy bele. Mint valami vezérlőegység. Mi lehet ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február1, 2006 Megoszt Elküldve Február1, 2006 Ma délután autótakaritás közben, a hátsó szivargyujtó tartópaneljét véletlenl kipattintottam. Találtam mögötte, / a könyöktámasz rekesze alatt / egy tenyérnyi aludobozt, amibe kábelcsatlakozó megy bele. Mint valami vezérlőegység. Mi lehet ez? Légzsák vezérlő szerintem, bár nincs Omega típusom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február2, 2006 Megoszt Elküldve Február2, 2006 Ja, a légzsák indítóvezérlője. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Sajnos a szerelő nem jött rá, hogy miértl indul sz@rul hidegen. Most futhatom tovább a köröket,mert így nem maradhat. Csak lövésem sincs kihez viszem itt a környéken :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lui Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Sajnos a szerelő nem jött rá, hogy miértl indul sz@rul hidegen. Most futhatom tovább a köröket,mert így nem maradhat. Csak lövésem sincs kihez viszem itt a környéken :D De gondolom ettől még zsebbenyúlós lett, mert mondtad, hogy trafót cserél... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Szerencsére nem kellett kicserélni, mert széthúzott minden csatit, megpucolta őket és utánna egyből beindult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lui Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Szerencsére nem kellett kicserélni, mert széthúzott minden csatit, megpucolta őket és utánna egyből beindult. Mák... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Senátor-Admirális Elküldve Március30, 2006 Megoszt Elküldve Március30, 2006 Egy hete hülyéskedik a kijelzőm... Mégpedig a pillanatnyi fogyasztás mérésnél álló helyzetben l/h-t mutat, ez oké. Elindulás után nem mindíg vált át ....../100km-re, sőt egyre sűrűbben csinálja. Járt-e már valaki így???? Mi lehet a hiba, mert nem találom... :) Jótanács????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Március30, 2006 Megoszt Elküldve Március30, 2006 Az útjeladó jele veszik el valahol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április4, 2006 Megoszt Elküldve Április4, 2006 Öcsém autójának akksisaruja le lett véve, és visszarakás után nem tudom kikódolni a magnót. A kezutm. elolvastam, de hiába nyomom az AS gombot nem reagál. Van vkinek tippje, hogy lehetne kiütni a kódot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Április4, 2006 Megoszt Elküldve Április4, 2006 Öcsém autójának akksisaruja le lett véve, és visszarakás után nem tudom kikódolni a magnót. A kezutm. elolvastam, de hiába nyomom az AS gombot nem reagál. Van vkinek tippje, hogy lehetne kiütni a kódot? MIközben nyomod az AS-t, be kell kapcsolni a rádiót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április4, 2006 Megoszt Elküldve Április4, 2006 MIközben nyomod az AS-t, be kell kapcsolni a rádiót. Köszi a gyors választ. Ezt már nem írta az útmutató. De kipróbálni sajnos csak holnap tudjuk, mert öcsim árvízvédekezik :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április4, 2006 Megoszt Elküldve Április4, 2006 Néhány napja érdekesen viselkedik az autó. Araszolgatás közben felmegy a hütővizem 100 fok fölé. Menet közben minden ok. Ma néztem, a ventik 103 fok körül kapcsolnak be, egyszerre, és kb. 96 fokig hül vissza amikor leállnak. Azt tartom furcsának, hogy egyszerre indul minkét ventillátor, és egyszerre állnal le. Ez igy ok? vagy valami nincs rendben? Tegnap reggel a pesti dugoban be kellett kapcsolnom a klimát, igy állandoan ment mindkét ventillátor, és nem melegedett a vizem. Van valakinek tapasztalata ez ügyben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április4, 2006 Megoszt Elküldve Április4, 2006 Alapesetben két fokozat van, de ha klímát használsz, akkor a legnagyobb fokozaton hűt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április4, 2006 Megoszt Elküldve Április4, 2006 Nem vettem észre két fokozatot. Amikor 100 fok felett elindulnak a ventik, ugyanoilyan gyorsan forognak mint a klimával. De nem kéne már előbb legalább az egyiknek beindulni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április4, 2006 Megoszt Elküldve Április4, 2006 Megnéztem egy kapcsolási rajzot, és azt olvastam ki belőle, hogy kétfokozatú hűtés csak a V6-osokban van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április4, 2006 Megoszt Elküldve Április4, 2006 Amúgy ezen az oldalon fennvannak a kapcs. rajzok: http://opelomega.mine.nu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április5, 2006 Megoszt Elküldve Április5, 2006 Sikerült kikódolni a magnót és a tárat is.Mégegyszer figyelmesen átolvastam a német kez.utm-t, és tényleg írja hogy közben be kell kapcsolni.Mégegyszer köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus26, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2006 Sziasztok. Cserélt már valaki benzinszivattyút? Kb. mennyibe kerül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Augusztus26, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2006 Sziasztok. Cserélt már valaki benzinszivattyút? Kb. mennyibe kerül?A bontott 10 körül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts