gaboi Elküldve Május3, 2016 Megoszt Elküldve Május3, 2016 Köszönöm a választ. Ha jól gondolom, az akkuról a vastag kábel az önindítóra megy rá, egy szál pozitív kábel. Hogy lesz ez zárlatos? Ha rosszul kötötték volna be, akkor be sem indította volna az autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rollexco Elküldve Május16, 2016 Megoszt Elküldve Május16, 2016 Sziasztok! Először próbálok itt infóhoz jutni.Lehet hogy rossz helyen,ha igen bocsánat és nyugottan irányítsatok a megfelelő helyre! problémám az volna:hogy van egy 2000/16 benzin omega b1.Valamiért elszállt az óracsoport világítása.Világításkapcsoló és óra csoport kapcsoló sem segített,biztik rendben vannak! Mi lehet a bánata? Válaszaitokat előre is köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május17, 2016 Megoszt Elküldve Május17, 2016 Az óracsoport pontosan mit takar? Mert ha tényleg csak a km óra, fordszámmérő, tank, víz műszerek nincsenek megvilágítva, akkor vagy egyszerre égett ki az összes égő, vagy a műszer hátulján nem érintkezik a csatlakozó. Ha a rádió kijelzője sem világít, akkor más gond lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rollexco Elküldve Május17, 2016 Megoszt Elküldve Május17, 2016 A rádió világítás jó.Azt lehet tudni hogy melyik érintkező a világításé? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május17, 2016 Megoszt Elküldve Május17, 2016 Nem tudom hogy melyiknél kezdi a számozást a csatinál, de a barna színű test a 7-es. Mellette a 8-as a jön a világításkapcsolóról, szürke alapon citrom-sárga csíkos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rollexco Elküldve Május17, 2016 Megoszt Elküldve Május17, 2016 Köszönöm szépen!!! Hétvégén medpróbálom!✌ Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaboi Elküldve Május26, 2016 Megoszt Elküldve Május26, 2016 On 2016. 05. 03. at 19:19, gaboi írta: Köszönöm a választ. Ha jól gondolom, az akkuról a vastag kábel az önindítóra megy rá, egy szál pozitív kábel. Hogy lesz ez zárlatos? Ha rosszul kötötték volna be, akkor be sem indította volna az autót. Na kiderült a móka. Az akkuról jövő pozitív kábel a generátor fölött volt elvíve, amiből az lett, hogy a kábel a kipufogósorhoz hozzá ért, a szigetelés leolvadt és letestelt. Mióta a generátor alatt van elvíve, rendesen működik, nincs zárlat. Jó lett. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Június10, 2016 Megoszt Elküldve Június10, 2016 Sziasztok! lenn egy amatőr kérdésem,a facelift(2003) omegának nem tudja valaki belinkelni az esőszenzor bekötési rajzát?Hol megy,hol nem (inkább nem) Már a harmadik szenzor van benne ,de minddel ugyan az.Köszönöm a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június11, 2016 Megoszt Elküldve Június11, 2016 22 órája, csiziktomi írta: https://app.box.com/s/lchscc67qmcyyimomky8 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Június11, 2016 Megoszt Elküldve Június11, 2016 Kori! Köszi,de ebben a csomagban nem találom az esőszenzort(valószínű én vagyok vak) Mindenesetre hasznos pack:) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pooli90816 Elküldve Június18, 2016 Megoszt Elküldve Június18, 2016 Üdv mindenkinek új tag vagyok a fórumon . Lehet volt már szó erről amit kérdezni szeretnék , de nem lapoztam végig mind a 128 oldalt Olyan kérdésem lenne , hogy adott egy 97 évjáratú 2.0 8v Omega b gyárilag van benne egy erősítő a napokban vettem egy új mnc fejegységet amihez hála az égnek alap tartozék volt az iso csatlakozó így rá is kötöttem gyujtás rá , fejegység kapcsol , hang semmi , vissza kikötöttem megnéztem az üveg biztosítékokat az iso csatlakozón leolvadt jó kicseréltem nagyobbra vissza rádió megy hang semmi vissza szerettem volna tenni a régi rádiót h legalább valami szóljon összekötöm semmi még csak be se kapcsol ,kiderült h odavan az erősítőm . A kérdésem az lenne hogyan tudnám átkötni a hangfalakat csak simán direktre , hogy ne legyen fontos az erősítő az autómba , hol vezessem el a kábeleket ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június18, 2016 Megoszt Elküldve Június18, 2016 Az erősítő a kalaptartó alatt van, vagy a bal sárvédő mögött? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pooli90816 Elküldve Június19, 2016 Megoszt Elküldve Június19, 2016 Kalaptartó alatt lenne , de nincs felfúrva így csak a csomagtartóban van Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június19, 2016 Megoszt Elküldve Június19, 2016 Akkor vagy lehúzod a csatlakozóját, és ott kötöd át, vagy a jobb oldali A oszlop tövében lévő csatlakozónál kötöd át. A magnóból a négy hangszóró vezetéke hátramegy az erősítőbe, majd onnan a hangszórókhoz. Ha megnézed a csatit, akkor látod, hogy van vékonyabb, és vastagabb ugyan olyan színű.A vékony jön a magnótól, a vastag megy a hangszóróhoz. Természetesen van még egy állandó plusz, kapcsolt plusz, illetve egy test. De a biztitáblát nézd át előbb, mert ott is van biztosítékja az erősítőnek és a magnónak. Amúgy öcsém autójában is ki van cserélve a fejegység, és nem szállt el az erősítő tőle. Ha kell küldök kapcsolási rajzot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pooli90816 Elküldve Június19, 2016 Megoszt Elküldve Június19, 2016 Azt megköszönném és megnézem a biztosíték táblát is Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június19, 2016 Megoszt Elküldve Június19, 2016 https://app.box.com/s/lchscc67qmcyyimomky8 Link to comment Megosztás: More sharing options...
critical error Elküldve Július5, 2016 Megoszt Elküldve Július5, 2016 Üdv Segitséget szeretnék kérni...97-es td omim rakoncátlankodik... Hűtés problémám adódott egyes fokozatban megy mind a két ventillátor kettes fokozatban csak az egyik valamint ha a klima vezérlés kapcsolja akkor is az egyik. Mi lehet a probléma??? Talán valamelyik relé? A válaszokat és ötleteket előre is köszönöm... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pooli90816 Elküldve Július17, 2016 Megoszt Elküldve Július17, 2016 Üdv fórumlakók ismét én az erősítő körüli gondok megoldódtak hála kori kollégának. Csak egy olyan kérdésem lenne .hogy ez a kábelezési rendszer használható lenne-e egy nem gyári erősítőhöz ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július18, 2016 Megoszt Elküldve Július18, 2016 On Tuesday, July 05, 2016 at 22:27, critical error írta: Üdv Segitséget szeretnék kérni...97-es td omim rakoncátlankodik... Hűtés problémám adódott egyes fokozatban megy mind a két ventillátor kettes fokozatban csak az egyik valamint ha a klima vezérlés kapcsolja akkor is az egyik. Mi lehet a probléma??? Talán valamelyik relé? A válaszokat és ötleteket előre is köszönöm... A td hűtését nem tanulmányoztam még, de V6-nál egyes fokozatban az egyik venti kap pluszt relén keresztül, de a testet a másik ventin keresztül kapja, ezért forog mindkettő, de az egyik sokkal lassabban. Kettes fokozatban mindkettőt kapcsolja 1-1 relé. Nézd át az összes biztit az akku mellett lévő relédobozban. Utána ki kell mérni, hogy a ventiknél van-e plusz-mínusz, illetve direktre is lehetne kötni, hogy egyáltalán jók-e? Ha leveszed a gyújtást, mikor mennek a ventik,akkor mmegállnak? Ha igen, akkor rossz egy 10 vagy 15 amperes bizti, ami szintén a fekete dobozban van, ugyanis gyújtás nélkül is működniük kell. Ha kell küldök kapcsolási rajzot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július18, 2016 Megoszt Elküldve Július18, 2016 On Sunday, July 17, 2016 at 14:39, Pooli90816 írta: Üdv fórumlakók ismét én az erősítő körüli gondok megoldódtak hála kori kollégának. Csak egy olyan kérdésem lenne .hogy ez a kábelezési rendszer használható lenne-e egy nem gyári erősítőhöz ??? Ezzel kapcsolatban nincs tapasztalatom, mert csak magnók lettek cserélve, az erősítő maradt. De nem hinném, hogy sok száz vattos erősítőt ebírnak a vezetékek és a csatlakozók. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omega b 2,5v6 Elküldve Augusztus20, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2016 (edited) Sziasztok egy kérdésem volna mi okozhatja hogy ha 140km- el megyek fel megy a vizhofokom 100 fokra vagy picit fölé de ha pl vissza alkok erre a 100-120 km akkor még vissza esik a hőfok termosztát vizpumpa hőgombak cserélve ez egy 2,5 v6 benzines Módosítva Augusztus20, 2016 : Omega b 2,5v6 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Augusztus21, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2016 12 órája, Omega b 2,5v6 írta: Sziasztok egy kérdésem volna mi okozhatja hogy ha 140km- el megyek fel megy a vizhofokom 100 fokra vagy picit fölé de ha pl vissza alkok erre a 100-120 km akkor még vissza esik a hőfok termosztát vizpumpa hőgombak cserélve ez egy 2,5 v6 benzines Mert okosabb a gazdájánál! Mivel 130 km/h a maximálisan megengedett, vigyáz rád ne kapj büntit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbesz Elküldve Augusztus22, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2016 Hello. Azt szeretnem kérdezni hogy van egy Opel Omega 2000- 16 szelepes 94-es évjáratú. Az a probléma ha hirtelen rá lépek a gázra menet közbe is behorkol az autó. Ez mitől lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omega b 2,5v6 Elküldve Augusztus22, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2016 Németeknél nem sok helyen van korlátozás xd Link to comment Megosztás: More sharing options...
BigFatPete Elküldve Augusztus24, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2016 (edited) On 2016. 08. 22. at 8:10, norbesz írta: Hello. Azt szeretnem kérdezni hogy van egy Opel Omega 2000- 16 szelepes 94-es évjáratú. Az a probléma ha hirtelen rá lépek a gázra menet közbe is behorkol az autó. Ez mitől lehet? Behorkol? Az meg mit jelent: megtorpan? Módosítva Augusztus24, 2016 : BigFatPete Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts