Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

Sziasztok!

A gyári csak kulcs-al vezérelhető központi záramra szeretnék rákötni egy univerzális távirányítós vezérlő modult.

Az én autómban (Omega B 1995 sedan 2.5td) található vezérlő modul típusa Kiekert 90493865 / PA GF 30 Tudtok nekem ehhez valamilyen leírást adni?

Vagy hol találok hozzá kapcsolási rajzot hogy melyik lába pontosan hova megy?

Üdv:Ottó

Módosítva : otto89
Link to comment
Megosztás:

On ‎2016‎. ‎01‎. ‎10‎. at 21:36, tgabika76 írta:

Nálatok ez nem működik?

https://sites.google.com/site/astragextra/komfort-eablak

(A leírás Astrához készült ugyan, de én adnék egy esélyt...)

sziasztok

kipróbáltam az első verziót de omegánál sajnos nem működik, a láb kiosztáshoz képest a vezeték színek nem ott vannak(ebben az esetben csak az egyik volt más pozíción) ,szín  szerint is átforrasztottam de úgy sem történt semmi.

 

Link to comment
Megosztás:

17 hours ago, Tisu írta:

sziasztok

kipróbáltam az első verziót de omegánál sajnos nem működik, a láb kiosztáshoz képest a vezeték színek nem ott vannak(ebben az esetben csak az egyik volt más pozíción) ,szín  szerint is átforrasztottam de úgy sem történt semmi.

 

Minek forrasztgatni, mikor az Omega ezt magától tudja?

Link to comment
Megosztás:

hát nekem semmi módon nem húzza fel,már cseréltem kp zár vez modult is ,eredetileg nem riasztós volt benne de azzal sem tudta(bezáráskor kulcson gomb nyomva tart) ,most egy  riasztóval egybeépített van benne de azzal sem húzza fel,bár itt még a kp zár távirányító nincs felprogramozva az uj modulhoz de ugy tudom ha a zárban a kulcsot reteszelésen tartom akkor is fel kellene húznia,de ez így sem teszi.

Mi lehet akkor a gond ha mégis tudnia kéne ezt a funkciót alapból?? vagy valami más módon húzza fel ?

Link to comment
Megosztás:

olyan programozásról tudok hogy nem kell a gombot tartani ha az ablakot le vagy fel akarom húzni ,felhúzáskor teljes felhúzott állapotban még húzva tartom a kapcsolót pár másodpercig és utána elég csak egy rövid időre megnyomni az ablakemelőt folyamatosan megy le vagy fel,ezt ismerem,ez be is van állítva  folyamatos le fel menetre.

van más lehetőség is?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Omega B 2.0 DTI motornál van néhány vákuumszelep, talán 3. Ha jól néztem mind egyforma.

Ezek alján van egy kis 'L' alakú csődarab egy kis valamivel. Ez mi lehet vajon, valami szuszogó :D ?

Ha letörik ez a csődarab csonkkal együtt, hogyan befolyásolja a működését?

Ha van ötletetek, azt nagyon megköszönöm.

 

Link to comment
Megosztás:

szia

nekem 2.2 DTI van kb ugyan az, úgy tudom hogy igen, az valami szuszogó féle,az L alak végén egy kis szivacsos szürővel (kis kerek valami)hogy ne jusson be a kosz a szelepházba,megszorulhat

 

kori

tehát akkor ne küzdjek? a riasztó aktiváláskor nem fogja felhúzni az ablakot?!

 

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 01. 24. at 0:19 PM, Omegatd said:

Minek forrasztgatni, mikor az Omega ezt magától tudja?

Nem tudja mind. Pl az enyém sem (bezzeg a kék tudta), sőt Gabecé sem.

És igen, felhúzza az ablakot, ha az ablakemelő kapcsolót hosszan nyomom, majd elengedem (vagyis tanítva van). Sem a távirányítóról nem húzza fel, sem a zárban elfordítva tartott kulcsra. És együtt lehet ezzel is élni :)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok!

Segítséget szeretnék tőletek kérni! Én sajnos nem Omega tulajdonos vagyok, hanem egy Zafira A (előtte pedig egy Vectra A), viszont nevelőfateromban B Omegája van. Ehhez kapcsolódóan lenne egy olyan problémája, hogy 2 kulcsa van a kocsijához, de egyik sem nyitja a zárakat távirányítóval. Odáig már eljutott, hogy megnézette, hogy távirányító-e a hibás s az derült ki hogy az jó, mert ad le jelet, viszont a kocsi nem reagál rá. Hogy lehet összehozni a kettőt? Ezt is tanítani kell valahogyan mint nekem a Zafiránál?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

19 órája, ady19 írta:

Kedves Omegatd! Mint írtam nem ebben a topicban vagyok járatos, de azért köszönöm "segítő szándékod"....

És miben vagy járatos? Amíg itt szaporítod a felesleges beírások számát, addig a gugliba kellet volna begépelned, klaviatúra koptatás helyett!

https://www.google.hu/?gws_rd=ssl#q=opel+kulcs+tan%C3%ADt%C3%A1s

 

Link to comment
Megosztás:

2 órája, Omegatd írta:

És miben vagy járatos? Amíg itt szaporítod a felesleges beírások számát, addig a gugliba kellet volna begépelned, klaviatúra koptatás helyett!

https://www.google.hu/?gws_rd=ssl#q=opel+kulcs+tan%C3%ADt%C3%A1s

 

Te aztán egy igencsak megkeseredett ember lehetsz. :) De sebaj, ez nem az én problémám. Hála istennek vannak még nálad sokkal segítőbb szándékú cartársak s megmondták hogy mivel próbálkozzak/próbálkozzunk. Te biztosan úgy születtél a világra hogy mindent egyből tudtál, senkitől semmit nem kellett kérdezned! :) További szép napot! :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

49 perce, ady19 írta:

Te aztán egy igencsak megkeseredett ember lehetsz. :) De sebaj, ez nem az én problémám. Hála istennek vannak még nálad sokkal segítőbb szándékú cartársak s megmondták hogy mivel próbálkozzak/próbálkozzunk. Te biztosan úgy születtél a világra hogy mindent egyből tudtál, senkitől semmit nem kellett kérdezned! :) További szép napot! :)

Tudod a baj az, hogy nem kesergek, hanem zavar, hogy ilyen eltorzult lett az egész társadalom. Sajnos. És itt sokan alátámasztják ezt, köztük te. Ott a link, megkaptad a segítséget, de csak hőbörögsz...

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Üdv.

Adott egy x30xe V6 motor, ami eddig kétszer gyulladt ki. Mindkét alkalommal rendes lánggal égett.
Az akkuról motorhoz hátra menő kábel izzik fel, és a borítás rajta kigyullad, ami persze megéget más csöveket is.
Minden alkalommal meg volt hajtva a szekér, 140km+, de nem elmebeteg fordulaton.

A legutóbbi ilyen tűznél nagyon megégett a kezem a kábel saru letépése közben. A legelső eseténél pedig az M3 autópálya belső sávjában történt a tűz 200km/óra körül, tehát elég veszélyes. Elvileg hozzá értő opelos szakemberek által lett a motor beépítve, minden gyári. Nem túl nagy rá az esély, hogy valamit félre kötöttek volna.

Viszont az lehetséges, hogy a megkergetett forró blokk kikezte a kábel borítását, ami ez után ráhegesztette magát a generátor házára, vagy a blokk fém felületére és tartós lett a zárlat.

Más egyéb lehetőség, ötlet, ilyen jellegű tapasztalat?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

8 órája, gaboi írta:

Üdv.

Adott egy x30xe V6 motor, ami eddig kétszer gyulladt ki. Mindkét alkalommal rendes lánggal égett.
Az akkuról motorhoz hátra menő kábel izzik fel, és a borítás rajta kigyullad, ami persze megéget más csöveket is.
Minden alkalommal meg volt hajtva a szekér, 140km+, de nem elmebeteg fordulaton.

A legutóbbi ilyen tűznél nagyon megégett a kezem a kábel saru letépése közben. A legelső eseténél pedig az M3 autópálya belső sávjában történt a tűz 200km/óra körül, tehát elég veszélyes. Elvileg hozzá értő opelos szakemberek által lett a motor beépítve, minden gyári. Nem túl nagy rá az esély, hogy valamit félre kötöttek volna.

Viszont az lehetséges, hogy a megkergetett forró blokk kikezte a kábel borítását, ami ez után ráhegesztette magát a generátor házára, vagy a blokk fém felületére és tartós lett a zárlat.

Más egyéb lehetőség, ötlet, ilyen jellegű tapasztalat?

Köszi

Így első nekifutásra azt mondanám, hogy vagy elkábelezték magukat a "hozzá értő opelos szakemberek", vagy mondjuk nem raktak vissza 1-2 hőterelő/hővédő lemezt (ami persze nem véletlenül lett odatervezve). A "hozzá értő opelos szakemberek"-kel én is megjártam, azóta magam tartom karban a szűk családi kör "autóflottáját", így minden rendben.

Szóval első körben sürgősen keresni kéne valóban "hozzá értő opelos szakemberek"-et (mielőtt bennég a család a verdában). Itt a fórumon Patyi Lászlót ajánlják.

Módosítva : ntr
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.