Ed2 Elküldve Március25, 2013 Megoszt Elküldve Március25, 2013 Körbe kell nézni a motortérben hátha megtalálod a riasztó dobozát rajta a kulcslyukat. na ez az...de nem találom :-( tipp,hogy hova szokták rakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március25, 2013 Megoszt Elküldve Március25, 2013 na ez az...de nem találom :-( tipp,hogy hova szokták rakni? Nekem ott volt a kiegyenlítő tartály előtt. Végig kell követni a sziréna kábeleit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
forest601 Elküldve Május2, 2013 Megoszt Elküldve Május2, 2013 üdv. lenne nekem is egy 94-es atrám. találtam benne egy utólagosan beépített riasztót. a motortében megtaláltam a vezérlőt(bár az utastérben is van egy) kicseréltem a lemerült 9V-os elemet és egből riasztani akar. a hozzá kapott távirányítóban is cseréltem elemet de az nyomásra nem világít. mi lehet a probléma? típust nem láttam sehol sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ed2 Elküldve Május3, 2013 Megoszt Elküldve Május3, 2013 köszönöm a segítséget,kiderült a lemerülő aksi miatt riasztott állandóan.csak azt nem tudom,miért csinálja azt ,hogy van amikor nem riaszt be magától és van amikor beülök az autóba és egy perc után rám riaszt :-( Nekem ott volt a kiegyenlítő tartály előtt. Végig kell követni a sziréna kábeleit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpetya Elküldve Május3, 2013 Megoszt Elküldve Május3, 2013 köszönöm a segítséget,kiderült a lemerülő aksi miatt riasztott állandóan.csak azt nem tudom,miért csinálja azt ,hogy van amikor nem riaszt be magától és van amikor beülök az autóba és egy perc után rám riaszt :-( belsővilágítás ajtókapcsolója működik rendesen? A riasztó onnan tudja, hogy beültél-e a kocsiba, hogy kapcsolt a belsővilágítás (legalábbis nekem ilyen volt a Vectrámban), ha nem kap jelet az ajtókapcsolóról, akkor x idő után visszazárja az autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Plagis Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Van egy olyan gondom, hogy a frissen vett astrámhoz egyetlen távkapcsolót kaptam, se másodpéldány, se kódcímke... A riasztó (központizár) Meta M2500 elvileg. A guglin sehol se találtam tartalék távkapcsoló-beszerzésére forrást. Valami ötletetek van rá? És ha sikerül, vajon hogy kell "betanítani" az újat? Az előző autóm egy Rover volt, ahhoz kb. egy perc volt a tartalék táv betanítása. Remélem ezzel se macerásabb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Sziasztok!Van egy laserline riasztó az astra f calssicomba, amit gondolom a szalonba szereltek még bele mert újonnan így vettük. Most szeretnék központi zárat tenni a kocsiba, de nem tudom, hogy a riasztó tudná-e vezérelni azt? Annyit tudok a riasztóról, ami a távirányíón van(laserline T101V3, piros ledes). Szerintetek honnan deríthetném ki tudja-e a kpi zár vezérlést?Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Sziasztok!Van egy laserline riasztó az astra f calssicomba, amit gondolom a szalonba szereltek még bele mert újonnan így vettük. Most szeretnék központi zárat tenni a kocsiba, de nem tudom, hogy a riasztó tudná-e vezérelni azt? Annyit tudok a riasztóról, ami a távirányíón van(laserline T101V3, piros ledes). Szerintetek honnan deríthetném ki tudja-e a kpi zár vezérlést?Üdv! Mindegyik tudja, a központi zárnak csak 1 pozitív, vagy egy negatív jel kell és végzi a dolgát, ha veszel zárszettet, abban le lesz írva melyik a nyitó és záró vezérlőszál, a riasztónál pedig ki lehet deríteni, előszeded a dobozát, fogsz egy műszert, vagy próbalámpát (2 vezeték és egy 12v-os izzó). Ráteszed a test-re az egyiket, a másikkal pedig szépen elindulsz egyenként, zársz és ha felvillan az égő, vagy mérsz akksifeszt, akkor megvan a záró pozítvod. Ugyan ezt eljátszod a nyitásra és kész is. Bekötésnél ikresíted, bekötöd a megadott érintkezőkhöz és működni fog. Ha megvan a rajza a riasztónak akkor pedig ki lehet belőle nézni, vagy feltöltöd és megmondom. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Burnest Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Sziasztok! Olyan gondom van az autóval hogy bekapcsol az elakadásjelző ha erősen süt a nap és felmelegszik a kocsi. nem zavarna a dolog csak attól félek h megzabálja az akksit. Munka közben amikor van 3 óra szünetem amikor megyek a kocsiért a parkolóba CSAK NAPOS IDŐBEN FELMELEGSZIK A KOCSI (mint minden kocsi), DE CSAK AKKOR azt látom mindig h villog az autó, mintha magátol bekapcsolódna az elakadásjelző, és azzal a gombbal tudom csak leállitani. Eddig 3szor volt itt kint napos idő, mind a három alkalommal villogott az autó. Amikor esett, be volt borulva vagy este volt, nem történt ilyen. Nem tudom hogy az elektronika szarakodik vagy a központi zár e mert akkor is igy villan ha bezárjuk az autót, de a lényeg h NAPPAL HOSSZÚ IDŐRE KINT HAGYVA A KOCSI ELKEZD VILLOGNI ÉS CSAK AZ ELAKADÁSJELZŐ KIKAPCSOLÁSÁVAL MARAD ABBA. ESTE MEG HA BE VAN BORULVA NEM CSINALJA! Azért ebbe a topikba irtam mert a többiben már régen érkezett válasz igy reménykedek hogy talán itt valaki tudja a problémámra a meglodást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 Sziasztok! Olyan gondom van az autóval hogy bekapcsol az elakadásjelző ha erősen süt a nap és felmelegszik a kocsi. nem zavarna a dolog csak attól félek h megzabálja az akksit. Munka közben amikor van 3 óra szünetem amikor megyek a kocsiért a parkolóba CSAK NAPOS IDŐBEN FELMELEGSZIK A KOCSI (mint minden kocsi), DE CSAK AKKOR azt látom mindig h villog az autó, mintha magátol bekapcsolódna az elakadásjelző, és azzal a gombbal tudom csak leállitani. Eddig 3szor volt itt kint napos idő, mind a három alkalommal villogott az autó. Amikor esett, be volt borulva vagy este volt, nem történt ilyen. Nem tudom hogy az elektronika szarakodik vagy a központi zár e mert akkor is igy villan ha bezárjuk az autót, de a lényeg h NAPPAL HOSSZÚ IDŐRE KINT HAGYVA A KOCSI ELKEZD VILLOGNI ÉS CSAK AZ ELAKADÁSJELZŐ KIKAPCSOLÁSÁVAL MARAD ABBA. ESTE MEG HA BE VAN BORULVA NEM CSINALJA! Azért ebbe a topikba irtam mert a többiben már régen érkezett válasz igy reménykedek hogy talán itt valaki tudja a problémámra a meglodást. Hát első körben az elakadásjelző kapcsolót kellene cserélni, ha van ismerős kölcsön kell kérni tőle hogy azzal is csinálja-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 Sziasztok! Olyan gondom van az autóval hogy bekapcsol az elakadásjelző ha erősen süt a nap és felmelegszik a kocsi. nem zavarna a dolog csak attól félek h megzabálja az akksit. Munka közben amikor van 3 óra szünetem amikor megyek a kocsiért a parkolóba CSAK NAPOS IDŐBEN FELMELEGSZIK A KOCSI (mint minden kocsi), DE CSAK AKKOR azt látom mindig h villog az autó, mintha magátol bekapcsolódna az elakadásjelző, és azzal a gombbal tudom csak leállitani. Eddig 3szor volt itt kint napos idő, mind a három alkalommal villogott az autó. Amikor esett, be volt borulva vagy este volt, nem történt ilyen. Nem tudom hogy az elektronika szarakodik vagy a központi zár e mert akkor is igy villan ha bezárjuk az autót, de a lényeg h NAPPAL HOSSZÚ IDŐRE KINT HAGYVA A KOCSI ELKEZD VILLOGNI ÉS CSAK AZ ELAKADÁSJELZŐ KIKAPCSOLÁSÁVAL MARAD ABBA. ESTE MEG HA BE VAN BORULVA NEM CSINALJA! Azért ebbe a topikba irtam mert a többiben már régen érkezett válasz igy reménykedek hogy talán itt valaki tudja a problémámra a meglodást. ja kérjél kölcsön vagy bontó, az nem mondom hogy vedd ki mert akkor index sincs, bár ha leállítod akár ki is veheted riasztó nincs a kocsiban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lancelot Elküldve Június17, 2013 Megoszt Elküldve Június17, 2013 Sziasztok! Nemrég vettem egy központi zárat, és egy távirányítós riasztót az Astrámba. A központi zárat sikeresen bekötöttem, most a riasztón a sor. Van hat kábele a vezérlésnek, amiknek az ajtónyitáshoz lesz köze, narancs, fehér, és sárga, valamint ezek feketével kevert változata. Tegnap egész este ez után kutattam, itt is visszaolvastam, mégsem egyértelmű, hogy ezeket mihez kössem be :S. Olyanok vannak a leírásokon, hogy negatívos centrálzár, pozitív centrálzár, pneumatikus zár, centrálzár motornál stb. Kérem, ha tudtok segítsetek. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június17, 2013 Megoszt Elküldve Június17, 2013 Sziasztok! Nemrég vettem egy központi zárat, és egy távirányítós riasztót az Astrámba. A központi zárat sikeresen bekötöttem, most a riasztón a sor. Van hat kábele a vezérlésnek, amiknek az ajtónyitáshoz lesz köze, narancs, fehér, és sárga, valamint ezek feketével kevert változata. Tegnap egész este ez után kutattam, itt is visszaolvastam, mégsem egyértelmű, hogy ezeket mihez kössem be :S. Olyanok vannak a leírásokon, hogy negatívos centrálzár, pozitív centrálzár, pneumatikus zár, centrálzár motornál stb. Kérem, ha tudtok segítsetek. Köszönöm. Központizárak lehetnek negatív vezérlésűek tehát a nyit-zár funkció esetén a pozitív helyett a negatív impulzust küld a vezérlő, például opel gyári. Lehet pozitív vezérlés, példul francia járművek zöme. Itt pozitív impulzus érkezik. Pneumatikus példul VW-eknél a gyári rendszerek zöme melyeket egyszerűen vákuummal vezérelnek. Neked azt kell tudni, hogy a beépített kpzárad milyen elven üzemel! Utángyáriak zöme negatív impulzusos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június17, 2013 Megoszt Elküldve Június17, 2013 A gyari riasztot hogyan lehet beelesiteni? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Valami kapcsolót látok a rajzon, hátul a csomagtér burkolat alatt, az nem lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Horysz Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Legjobb tudomásom szerint, ha tényleg gyári, akkor azt a sofőr ajtón kulccsal lehet, méghozzá úgy hogy retesz állásba kell forgatni a kulcsot (jobbra vízszintesig) majd így kihúzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Gyari..DE en raktam bele egy klasszikba. Mikrokapcsolok meg nincsenek berakva a zarakhoz ill. a klasszik zarbetet nem is fordithato vizszintbe. No de majd kiserletezem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Gyari..DE en raktam bele egy klasszikba. Mikrokapcsolok meg nincsenek berakva a zarakhoz ill. a klasszik zarbetet nem is fordithato vizszintbe. No de majd kiserletezem. Akkor az nem gyári kp zár... :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Akkor az nem gyári kp zár... :S Vegulis tenyleg nem az ha te mondod. En fuztem bele a gyari riasztos koteget. Hidd el h gyari. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Horysz Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Vegulis tenyleg nem az ha te mondod. En fuztem bele a gyari riasztos koteget. Hidd el h gyari. :) Központi zárat mondott, nem riasztót! Vagy azt is cserélted? Classicokat nem ismerem, de előtte szerintem alap volt, hogy amiben volt gyári központi zár, annál vízszintesig lehetett fordítani a sofőr oldali kulcsot, és ott reteszelt, azaz belülről se lehetett kinyitni a karokkal. Nézd meg esetleg magát a mechanikát az ajtóban, az is eltörhetett/szétmehetett, és azért nem engedi ennyire elforgatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Sracok. En raktam bele gyari riasztos gyari kpzaras komplett belso kabelkoteget. Eleg regota astrazom, meg tudom kulonboztetni a gyarit a nemgyaritol es a riasztot a kpzartol. Akadas nincs. A klasszik zarja nem olyan mint a nemete. Erre irtam h akkor majd probalkozom meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Horysz Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Akkor a megoldás adott, a zárat kell cserélni (a zárbetét maradhat). Vagy ha érzel magadban elég affinitást, akkor egy távirányítós egységet veszel, és annak a záró kimenetére rákötöd a központizár reteszelését és a riasztót. Ezzel csak az a bibi, hogy ha lemerült az elem, akkor nem jutsz be sehogy az autóba, max hátulról. De gondolom a retszelést is meg lehet kerülni, és akkor csak riasztót aktivál :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Akkor a megoldás adott, a zárat kell cserélni (a zárbetét maradhat). Vagy ha érzel magadban elég affinitást, akkor egy távirányítós egységet veszel, és annak a záró kimenetére rákötöd a központizár reteszelését és a riasztót. Ezzel csak az a bibi, hogy ha lemerült az elem, akkor nem jutsz be sehogy az autóba, max hátulról. De gondolom a retszelést is meg lehet kerülni, és akkor csak riasztót aktivál :icon1: A gyari mukodesre torekszem. De lehet hagyom igy ahogy eddig volt. :) taviranyito meg mar van a gyari kpzarhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 A gyari mukodesre torekszem. De lehet hagyom igy ahogy eddig volt. :) taviranyito meg mar van a gyari kpzarhoz. Látom nem vagy kialudva. A nem gyári szerintem arra szólt, ha Te raktad be akkor az már nem gyári(lag szerelt) ;) :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Látom nem vagy kialudva. A nem gyári szerintem arra szólt, ha Te raktad be akkor az már nem gyári(lag szerelt) ;) :icon1: Szerintem meg arra gondolt h a klasszikokba vmi utangyari cuccot szereltek a kereskedesekben(meg utolag is ezeket szoktak). :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts