Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
...

Ha van az UH.nak saját elektronikája akkor kösd valamelyik azonnal riasztó bemenetre a relékimenetét, ha csak 3 vezeték jön ki az UH vezérlőből (piros-fekete-fehér) az negatívot kapcsol , amennyiben az előző riogató vezérelte nincs esélyed

Ha dobsz bekötési rajzot talán többre megyünk :rolleyes:

Bekötési rajzot sajnos nem tudok prezentálni, de leírom, hogy mit hova kellett kötni.

Riasztó:

1. csati:piros +12 V

sárga indexek

2. csati:fekete led

piros led

3. csati:fekete test (-12V)

barna ajtó zárás

fehér ajtó nyitás

rózsaszín gyujtás, indításgátlásnál:relé 85-ös láb

fekete/fehér üres volt, én ide kötöttem a ajtókapcsolók vezetékét

fekete sárga indításgátló relé 86-os lába

narancs sziréna

lila csomagtérajtó (nem kötöttem be)

Ultrahangos beltéri egység:

1. csati(piros):uh érzékelő fej

2. csati(fehér):uh érzékelő fej

3. csati:piros +12 V

fekete test(-12V)

fehér ide a papíron ez van írva: O/P TRIGGER

Az uh egység még nincs bekötve. Mert nem akartam addig szétvágni a kábelét, amíg biztosat nem tudok. A 3. csatija mindkét végén egyforma. Viszont a riasztón nincs aljzat a számára.

Elküldve
Bekötési rajzot sajnos nem tudok prezentálni, de leírom, hogy mit hova kellett kötni.

...

sztem az uh fehér vezetékét kösd rá az üres lila vezre. A lényeg, hogy azonnal indító bemenet legyen, ami testre kapcsol (pl. csomitartó) Ha az uh-ból nem jön ki több madzag.

Csak, hogy tisztázzuk:

van 1 riasztód + 1 UH vezérlőd. Az uh vezhez olyan kábelt kaptál aminek mindkét végén stekker van. Az uh vez.en megvan a helye, a riasztón nincs. Ez a felállás?

Elküldve
sztem az uh fehér vezetékét kösd rá az üres lila vezre. A lényeg, hogy azonnal indító bemenet legyen, ami testre kapcsol (pl. csomitartó) Ha az uh-ból nem jön ki több madzag.

Csak, hogy tisztázzuk:

van 1 riasztód + 1 UH vezérlőd. Az uh vezhez olyan kábelt kaptál aminek mindkét végén stekker van. Az uh vez.en megvan a helye, a riasztón nincs. Ez a felállás?

Igen. De a lila acsomiajtó nyitásához van.

Elküldve
Az nem a fekete/fehér lenne? A lila negatív jelet ad a csomiajtó nyitásához.

hoppá, akkor a lila nem bemenet, hanem kimenet, amivel távkapcsról lehet nyitni a csomitartót? ezt eddig nem mondtad!

Akkor az uh fehér és piros vezetéke közé tegyél 1 minirelét és az érintkezőivel kapcsold a fekete-fehér szálat, mintha ajtókapcs lenne az is. Relé nélkül nem javaslom, mert lehet nem tesz jót az uh elektronikának a lámpákon visszajövő 12V bezárt ajtóknál

várj egy kicsit, ha a piros madzagot használod menet közben is villogni fog az utastérlámpa, meg kattogni a relé

olyan helyről kéne tápot adni a relének ahol csak kikapcsolt gyújtásnál van szufla

Elküldve
hoppá, akkor a lila nem bemenet, hanem kimenet, amivel távkapcsról lehet nyitni a csomitartót? ezt eddig nem mondtad!

Akkor az uh fehér és piros vezetéke közé tegyél 1 minirelét és az érintkezőivel kapcsold a fekete-fehér szálat, mintha ajtókapcs lenne az is. Relé nélkül nem javaslom, mert lehet nem tesz jót az uh elektronikának a lámpákon visszajövő 12V bezárt ajtóknál

Na ezt most nem értem. A pirosra kéne tenni a +12V-ot a fehér meg a jelvezeték lenne.

Elküldve
Na ezt most nem értem. A pirosra kéne tenni a +12V-ot a fehér meg a jelvezeték lenne.

közbe találtam egyszerűbb megoldást. Az uh fehér jelvezetékét kösd össze a fekete-fehér vezetékkel, majd egy diódán keresztül kösd rá az ajtók madzagját is. a dióda csíkja az ajtók felé legyen. Így nincs relékattogás és nem kapcsolgatja az utastérlámpát az uh

igazából egy külön bemenet lenne jó pl. ami a csomitartót vagy mocitetőt figyeli és akkor nincs ilyen gond, de a csíkszeműek azt lehet nem szeretik használni

Elküldve
közbe találtam egyszerűbb megoldást. Az uh fehér jelvezetékét kösd össze a fekete-fehér vezetékkel, majd egy diódán keresztül kösd rá az ajtók madzagját is. a dióda csíkja az ajtók felé legyen. Így nincs relékattogás és nem kapcsolgatja az utastérlámpát az uh

igazából egy külön bemenet lenne jó pl. ami a csomitartót vagy mocitetőt figyeli és akkor nincs ilyen gond, de a csíkszeműek azt lehet nem szeretik használni

Én is diódára gondoltam, de csak az uh vezetékében.

Elküldve
Én is diódára gondoltam, de csak az uh vezetékében.

akkor kapcsolgatni fogja a lámpákat és tönkremegy az uh kimenete

valahogy így gondoltam:

uh.jpg

bocs, hogy csak összecsaptam :rolleyes:

  • 4 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Végigolvastam a topicot, és írtatok reteszelésről. Ez csak a központi zárasnál van? Vagy az újabbaknál? Mert én nem tudom tovább fordítani a kulcsot vízszintesig...

Elküldve
Sziasztok!

Végigolvastam a topicot, és írtatok reteszelésről. Ez csak a központi zárasnál van? Vagy az újabbaknál? Mert én nem tudom tovább fordítani a kulcsot vízszintesig...

Akkor nincs benne.

  • 3 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Milyen autóriasztót vegyek? [a régi besz_rt. :) a szerelő azt mondta megjavítani annyiba kerülne, mint újjat venni.]

GT910 az jó?

Hello

Cosso

Elküldve
Sziasztok!

Milyen autóriasztót vegyek? [a régi besz_rt. :) a szerelő azt mondta megjavítani annyiba kerülne, mint újjat venni.]

GT910 az jó?

Hello

Cosso

Eaglemaster, Enforcer, Discovery stb. A GT sem rossz.

Elküldve

Szevasztok

Volna egy kis gondom a gyári riasztóval Astra f cabrioban.Elmelétileg minden rendben van a de mégsem megy :huh:

Az volna a kérdése hogy egy diagnosztikával ki e lehet deríteni a riasztó problémáit?

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Elküldve
Szevasztok

Volna egy kis gondom a gyári riasztóval Astra f cabrioban.Elmelétileg minden rendben van a de mégsem megy :lol:

Az volna a kérdése hogy egy diagnosztikával ki e lehet deríteni a riasztó problémáit?

Konkrétan mi a gondod vele?

Elküldve
Szevasztok

Volna egy kis gondom a gyári riasztóval Astra f cabrioban.Elmelétileg minden rendben van a de mégsem megy :lol:

Az volna a kérdése hogy egy diagnosztikával ki e lehet deríteni a riasztó problémáit?

Akkor még sincs rendben. :lol: Nem zár, nem nyit vagy csak közben?

  • 2 weeks later...
Elküldve
Lehet, hogy egyszerűen a vezeték tört el a csomiajtó átvezető gumicsövénél a zsanérnál. Vagy maga a zármotor romlott el.

Hello!

Igazad volt. (Hála Istennek!) Csak a vezeték volt eltörve, úgyhogy összekötöttük, azóta működik rendesen.

De a jobb első ajtóba a zármotor elromlott. :D Raktak bele vmi olcsót 1500 Ft-ért. Most azzal sincs gond. :rolleyes:

Hello

Cosso

Elküldve
Mi a véleményetek erről : http://www.metroman.hu/index.php?oldala=menu.php&oldal=termek_reszlet.php&utvonal=;;29;;10;;0;&mp=mp.php&szulo=29&nyit=29&tazon=2669?

Gyári központizár van a kocsiban, ehhez szeretnék riasztót és távvezérlőt.

Hello

Vegyél GT-t! Én is olyat vettem most decemberben.

Jó, meg vagyok vele elégedve. Igaz, hogy 35 000 volt kompletten, de mégse akartam vmi kínait venni 12-15-ért, ami ki tudja meddig működik !?

Kaptam hozzá 2 távirányítót. [a másodikat megkapta a pótkulcs azonnal) :rolleyes:

Gyári kp-i zár nem akadály, a miénkbe is olyan van. (Family felszereltség)

Hello

Cosso

Elküldve
Hello!

Igazad volt. (Hála Istennek!) Csak a vezeték volt eltörve, úgyhogy összekötöttük, azóta működik rendesen.

De a jobb első ajtóba a zármotor elromlott. :D Raktak bele vmi olcsót 1500 Ft-ért. Most azzal sincs gond. :rolleyes:

Hello

Cosso

Örülök, hogy jó lett :P

  • 1 month later...
Elküldve

Sziasztok !

A 2002-es ASTRA F X14 NZ Riasztóprobléma:

Behalt a központi záras riasztóm, és nem reagál semmire .

Ha a gyujtást ráadom a riasztógomb megnyomására ki kellene hogy aludjon a müszerfalra beépített villogó piros lámpa.

Ami tiltja úgytudom a a motorvezérlő elektronikát , vagyis nem engedi beindítani a motort.

A kérdésem az lenne hogy:

Csak szerviz tudja kiszerelni kompletten az egész riasztórendszert?

vagy ki lehet e kötni valahol?

kösz ha van válasz

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.