kis_herceg Elküldve Május19, 2004 Megoszt Elküldve Május19, 2004 Sziasztok! Tél óta rosszalkodik a váltóm. Ha elveszem a gázt és hagyom grulgatni, amikor magától visszamenne kettesből egyesbe picit mintha rántana, utána meg átvált szervízüzemmódba és villog az a nyomoronc "S". Ha keményen vezetek és fékezek, megy nyomom neki a gázt, akkor semmi ilyen baja nincs. Megnéztem, a pálca szerint olaj van benne MAX-on. Egy éve volt olaj és szűrő is cserélve. Mi lehet ez? Előre is köszi a tanácsokat. Lev :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május19, 2004 Megoszt Elküldve Május19, 2004 amikor villog, olyankor hibakódot tárol. ki kell olvastatni a hibakódod, és máris tudod hogy mi a baja. mert amugy csak találgatni lehet............ Link to comment Megosztás: More sharing options...
kis_herceg Elküldve Május20, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Május20, 2004 Köszi a segítséget, akkor nem találgatok, mint a Rekordomnál volt valaha. Az még könnyen ment, mert nem volt benne elektromos kütyü hegyek. Na viszem szervizbe... Lev :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacza Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Köszi a segítséget, akkor nem találgatok, mint a Rekordomnál volt valaha. Az még könnyen ment, mert nem volt benne elektromos kütyü hegyek. Na viszem szervizbe... Lev :shock: sziasztok nekem is ilyen jellegü a bajom.Csak nem tudjuk ki olvasni a kodót mert csak akkor van hibajel amikor megy a motor közben meg nem tudjuk rádugni.Ha leállitom a motort újra inditom akkor meg törli a hiba kodot. van valami ötlet hogy lehet a váltóvezérlöt kiolvasni Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Öö... amennyire én tudom, járó motornál is ki lehet olvasni azt a hibakódot, legalábbis Calinál mindenképpen, és sztem az Omega is hasonlóképpen működik. Alapjáraton járó motornál nyugodtan széthúzhatod a diagnosztikai csatit amikor van hibakód, és már mehet is a kiolvasás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Sőt menet közben is rá lehet dugni a Tech-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cseko Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Sziasztok! 2 hete vettem 1 2000-es opel omega b karavánt.az autó 96-os,4 sebességes automata váltóval szerelt.A problémám az hogy nem tom van e a váltónak nívópálcája,és nemtom hol kell olajat betölteni.A szerelő ismerősömön látszik hogy gőze nincs az egészről.A váltó néha kiugrik sebességből,le kell lassítanom"nagyon"hogy,tudja mit is kéne csinálnia,és ismét betegye vmilyen sebességbe.Létezik hogy nincs nívópálca,és az olajteknője fölött lévő csavar a betöltő,és a nivóellenőrző 1szerre? Válaszotok előrre is köszönöm. :( ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Sziasztok! 2 hete vettem 1 2000-es opel omega b karavánt.az autó 96-os,4 sebességes automata váltóval szerelt.A problémám az hogy nem tom van e a váltónak nívópálcája,és nemtom hol kell olajat betölteni.A szerelő ismerősömön látszik hogy gőze nincs az egészről.A váltó néha kiugrik sebességből,le kell lassítanom"nagyon"hogy,tudja mit is kéne csinálnia,és ismét betegye vmilyen sebességbe.Létezik hogy nincs nívópálca,és az olajteknője fölött lévő csavar a betöltő,és a nivóellenőrző 1szerre? Válaszotok előrre is köszönöm. :( ;) Van külön B Omi topik is, és ott le van írva minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nova Elküldve Augusztus4, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2008 Van külön B Omi topik is, és ott le van írva minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandi1980 Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy A omegám C20NE automata. A gondom az, hogy az automata váltó felfelé észrevétel nélkül simán vált nem rángat nem csinál semmi szokatlant. De amikor fékezek vissza kellene neki váltani vagy kiadni a sebességet akkor nem adja ki benne marad ha jól figyeltem meg 3.-ba marad. Nem tudom mi lehet a probléma. A jelentkezés után levettem a teknőt róla, szűrőt kiszedtem átmostam kitisztítottam visszaraktam, friss olajat kapott és utána egy két hétig jó volt de most újra csinálja. Néha még a sportfokozat lámpa is elkezd villogni és akkor csúsztatja is a kuplungot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy A omegám C20NE automata. A gondom az, hogy az automata váltó felfelé észrevétel nélkül simán vált nem rángat nem csinál semmi szokatlant. De amikor fékezek vissza kellene neki váltani vagy kiadni a sebességet akkor nem adja ki benne marad ha jól figyeltem meg 3.-ba marad. Nem tudom mi lehet a probléma. A jelentkezés után levettem a teknőt róla, szűrőt kiszedtem átmostam kitisztítottam visszaraktam, friss olajat kapott és utána egy két hétig jó volt de most újra csinálja. Néha még a sportfokozat lámpa is elkezd villogni és akkor csúsztatja is a kuplungot. Szia! Ha a sportfokozat lámpa elkezd villogni. akkor hibát jelez. Úgy tudom, hogy ki lehet olvstatni a hiba okát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kindy Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 Szia! Most találtam ezt a bejegyzést és azért írnék mert nekem is egy az egyben ezek a tünetek vannak a váltómmal elmondanád hogy tudtad orvosolni? Köszi üdv Kindy Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy A omegám C20NE automata. A gondom az, hogy az automata váltó felfelé észrevétel nélkül simán vált nem rángat nem csinál semmi szokatlant. De amikor fékezek vissza kellene neki váltani vagy kiadni a sebességet akkor nem adja ki benne marad ha jól figyeltem meg 3.-ba marad. Nem tudom mi lehet a probléma. A jelentkezés után levettem a teknőt róla, szűrőt kiszedtem átmostam kitisztítottam visszaraktam, friss olajat kapott és utána egy két hétig jó volt de most újra csinálja. Néha még a sportfokozat lámpa is elkezd villogni és akkor csúsztatja is a kuplungot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bögöly Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 Másfél éves post-ot olvastál. Gyanítom, nem fog Neked válaszolni. Bandi1980-nak összesen 9 hozzászólása van eddig. Nem egy buzgó fórumfüggő, hihi.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Sziasztok! Zafira 1.9 sport automata 150 LE a gép,és a váltó nagyon komotosan váltogat! Lehetséges a váltó gyorsítás,hogy ne ilyen betegesen váltson? ugyan ezt tapasztalom,amit itt leírnak!<_< 2007. január 31., szerda - [08:30] Opel Zafira 2.2 Direct és 1.9 CDTI teszt Tapasztalataink az 1.9-es dízel - hatsebességes automata párosításról: Visit My Website Szép napot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Sziasztok! http://kepfeltoltes.hu/view/110210/Zafira_...ltoltes.hu_.jpg Zafira 1.9 sport automata 150 LE a gép,és a váltó nagyon komotosan váltogat! Lehetséges a váltó gyorsítás,hogy ne ilyen betegesen váltson? ugyan ezt tapasztalom,amit itt leírnak!<_< 2007. január 31., szerda - [08:30] Opel Zafira 2.2 Direct és 1.9 CDTI teszt Tapasztalataink az 1.9-es dízel - hatsebességes automata párosításról: Visit My Website Szép napot! Talan a zafirasok tudnak segiteni. (Esetleg nagyobb nevu automatas szervizek) Nekunk gozunk sincs az AF es valtokrol. Tudod itt mi (Omegasok) ugy szeretjuk ha motor-valto hosszaban van a verdaban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Igorman Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 Sziasztok. Van rekordom E1 2.0 s es szeretnek rarakni 5.sebbeseges valtot. Ki tudna megmondani hogy az omegabol 2.4 cih motrol r25 valtot fellehat rakni? mennyira bonyolul muvelet stb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbesz Elküldve Január20, 2014 Megoszt Elküldve Január20, 2014 Sziasztok! Tél óta rosszalkodik a váltóm. Ha elveszem a gázt és hagyom grulgatni, amikor magától visszamenne kettesből egyesbe picit mintha rántana, utána meg átvált szervízüzemmódba és villog az a nyomoronc "S". Ha keményen vezetek és fékezek, megy nyomom neki a gázt, akkor semmi ilyen baja nincs. Megnéztem, a pálca szerint olaj van benne MAX-on. Egy éve volt olaj és szűrő is cserélve. Mi lehet ez? Előre is köszi a tanácsokat. Lev :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbesz Elküldve Január20, 2014 Megoszt Elküldve Január20, 2014 Sziasztok.Egy kéréssel fordulok hozzátok. Ki gyullad a sárga fény benne egy felkiáltó jel, és ez a fény most már menetközbe is kigyullad és akkor bekapcsolódik a manuális váltó. Mit lehetne ezzel tenni? Adjatok tanácsot. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Suzi31 Elküldve Június16, 2017 Megoszt Elküldve Június16, 2017 Sziasztok. érdeklődnék,hogy ar 25 autómata váltóról tud e valaki értelmeset mondani.? Volt olaj csere ,Volt szűrő csere. Csuszik induláskor "D" ben. Viszont menet közben olyan mint a vaj oda vissza. Villog menet közben a fogaskerekben az "S" légyszi valami támpontot(: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts