j.balint Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Sziasztok! Mi okozhat olyan jelenséget a motornál, hogy nem indul el csak néha amikor kedve van pöffen egyet kettőt és kész. A kontroll lámpa elalszik és nem jelez hibát, viszont nem indulbe. Egyedi építés, és nincs csatlakozóm hogy laptoppal megnézzük. összeérintettem a két diagnosztikai szálat, de semmi sem történik. Nem kezd el villogni a kontroll lámpa. A motor egy F astrából származik, és egy C Kadettbe került bele. A motor járt mielött a kábelezés bekerült a hejére a műszerfal mögé. Mióta bennvan nem indul. Remélem valaki összefutott már ilyen jelenséggel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Benzinnyomás van? Holtpontjeladó és főtengelyjeladó ok? Imo? Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Benzinnyomás van? Holtpontjeladó és főtengelyjeladó ok? Imo? Imo jó, fötengely jeladó új (már ment vele a motor) holtpont jeladó is jóvolt idáig. injektor eltömődhet? Mert a benyahídon lévő szelepen kleresztül elég csúnya színü benzin folyt ki, mikor nyomást ellenőriztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Rákellene tenni egy op-com-ra vagy tech-2-re látni élő adatokat. Gyújtás tuti rendben van? Minden csati a helyén? Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Rákellene tenni egy op-com-ra vagy tech-2-re látni élő adatokat. Gyújtás tuti rendben van? Minden csati a helyén? Csatik rendben. De mindjárt átnézem megint. sajnos nincs belső kábelkorbácsom amire rátudnám kötni a komputert, csak az a két szál ami a motortéri kábelkorbácsból jön. EGR szelepet cseréltem rajta, meg komplett vezérlést. A vezérlés jelen van mind a 3 ponton. Néztem hogy a főtengely nem fordult-e el egy fokot, de nem. EGR meg gondolom nem játszik bele ennyire. Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 levettem a benzincsövet hogy meglessem mennyire dzsuvás, és majdnem sírva fakadtam. 1*1mm-es fekete pöttyökkel van tele a benzin, pedig az ac elött is és utána is van szűrőm. Sajnos az autó éveket állt mielött elkezdődött az átépítés és sajnos a csövekben leült a retek gondolom. teszek bele egy szűröt közvetlenül a benzinhíd elé is egy ideig, és meglátjuk hogy mi lesz. Injektorokat kilehet valahogy tisztítani? ha nem oldódik meg a dolog akkor jövök vissza és zaklatlak titeket tovább a hülyeségeimmel! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 levettem a benzincsövet hogy meglessem mennyire dzsuvás, és majdnem sírva fakadtam. 1*1mm-es fekete pöttyökkel van tele a benzin, pedig az ac elött is és utána is van szűrőm. Sajnos az autó éveket állt mielött elkezdődött az átépítés és sajnos a csövekben leült a retek gondolom. teszek bele egy szűröt közvetlenül a benzinhíd elé is egy ideig, és meglátjuk hogy mi lesz. Injektorokat kilehet valahogy tisztítani? ha nem oldódik meg a dolog akkor jövök vissza és zaklatlak titeket tovább a hülyeségeimmel! Üdv! Lehet,valami állott sz@r lőrét szívott fel.azzal mást nem csinál,csak szív,szuszog,b@szik menni........ :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Június17, 2011 Megoszt Elküldve Június17, 2011 Csatik rendben. De mindjárt átnézem megint. sajnos nincs belső kábelkorbácsom amire rátudnám kötni a komputert, csak az a két szál ami a motortéri kábelkorbácsból jön. EGR szelepet cseréltem rajta, meg komplett vezérlést. A vezérlés jelen van mind a 3 ponton. Néztem hogy a főtengely nem fordult-e el egy fokot, de nem. EGR meg gondolom nem játszik bele ennyire. Nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Szervusztok! Kérdésem lenne. Szerintetek mennyit ér egy normál állapotú 170.000 km-t futott X20XEV moci váltóval, kábelköteggel, computerrel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Lehet,valami állott sz@r lőrét szívott fel.azzal mást nem csinál,csak szív,szuszog,b@szik menni........ :D Kapott új szűrőt, benzinhidat, injektorsort, és pöccre indult. A kávézacc méretű kosz miatt nem indult a paripa. Már csak elkell vinnem kitisztítani a másik injekto készletet, mert azért eldobni nem fogom. Még jó hogy 3 motornyi alkatrész van készleten itthon. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Sziasztok! olyan jelenséget képez a motorom, hogy alapon járatva pár pillanat után elkezd világítani a kontroll lámpa majd elalszik és ugyanannyi idő mulva megint világít és ezt így szaggatva játsza. Hiába érintem össze a két szálat ami a motortéri kábelkorbácsból jön (Datalink connector barna-sárga és barna-fehér) nem kezd el villogni a kontroll lámpa. menetközben nem próbáltam mit reagál, nem mertem vele így még nagyon menni, és még a visszajelző műszerek sincsenek rendesen elrendezve. Ez még mindíg a C Kadettben X20xev projekt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Sziasztok! Keresek A Vectra X20XEV ecut. Ha valakinek van infólya azt megköszönném. Igazából ha valaki lefényképezni, vagy leírná a rajta lévő számokat amivel eltudok indulni azt megköszönném! Tudom hogy ez nem Calibra, de itt van erre kihegyezett fórum. Előre is köszönöm! Üdv: -Bálint- Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Sziasztok! Keresek A Vectra X20XEV ecut. Ha valakinek van infólya azt megköszönném. Igazából ha valaki lefényképezni, vagy leírná a rajta lévő számokat amivel eltudok indulni azt megköszönném! Tudom hogy ez nem Calibra, de itt van erre kihegyezett fórum. Előre is köszönöm! Üdv: -Bálint- Ha a vezérlőn lévő GM szám egyezik, jó lesz. Szóval olyat keress ami egyezik a tiéddel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Ha a vezérlőn lévő GM szám egyezik, jó lesz. Szóval olyat keress ami egyezik a tiéddel. Na ez a baj! Nekem nincs! F astra elektronikával és szívótorokkal használom, de szeretném rá visszatenni a vectra szívótorkot, meg a kábelkorbácsot, mivel jóval kevesebb szenzor és kütyü van rajta, vagy csak szimplán nem látszik. Részben bemutató autónak készül, így minél kevesebb dolog látszik annál esztétikusabb. Ezért kell nekem a GM száma az A Vectrának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Van belőle 3 féle... Ezek itt mind Vectra A motorvezérlők cikkszámai: Először is van rajtuk egy két betűből álló kód is, az alapján még könnyebb azonosítani mint cikkszám alapján. 90357623 - S1030735 alvázszámig, gyári kód: SB 90506400 - S1030736 alvázszámtól, gyári kód: TH 90461296 - ez is a régebbi S1030735 alvázszámig való autókhoz tartozik, de a gyári kódja SD (nem tudom miben különbözik az elsőtől) Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Van belőle 3 féle... Ezek itt mind Vectra A motorvezérlők cikkszámai: Először is van rajtuk egy két betűből álló kód is, az alapján még könnyebb azonosítani mint cikkszám alapján. 90357623 - S1030735 alvázszámig, gyári kód: SB 90506400 - S1030736 alvázszámtól, gyári kód: TH 90461296 - ez is a régebbi S1030735 alvázszámig való autókhoz tartozik, de a gyári kódja SD (nem tudom miben különbözik az elsőtől) GM számot nem tudsz? Mert nekem ez így nem sokat mond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 az elsők GM számok Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 az elsők GM számok Most hogy mondod tényleg! :lol: Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gore007 Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 Sziasztok vettem egy c20xe calibrát,azt szeretném kérdezni hogy holl találom a benya szűrűt?sehogy nem bírok rájőnni hogy holl van.Esetleg képel is tudnátok illusztrálni?előre is köcce. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 Sziasztok vettem egy c20xe calibrát,azt szeretném kérdezni hogy holl találom a benya szűrűt?sehogy nem bírok rájőnni hogy holl van.Esetleg képel is tudnátok illusztrálni?előre is köcce. Az autó alján keresd a tank előtt, nagyjából a jobb hátsó kerékkel egy vonalban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PTX Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Sziasztok! Elég erőteljesen füstölt az autóm, plusz az alapjárat is intenzíven ingadozott kb. 1000-3000 értékek között. Elvittem egy autószervizbe az autót, hogy kezdjenek már vele valamit. Azt mondták, hogy fel kell újtani a hengerfejet, eszi a gép az olajat, ezért füstöl. Az olajevésről már előtte is tudtam. Mondtam nekik, oké, akkor csináljuk a hengerfejezést. 2 kilót kicsengettem nekik, de nemhogy jobb lett volna a végeredmény, hanem talán még rosszabb, mint előtte. Ugyanúgy megmaradt a füstölés, az alapjárat ingadozás. Plusz ráadásul a generátor is megadta azóta magát, illetve az olajnyomás visszajelző lámpa is folyamatosan világít. Visszavittem nekik a verdát, most is épp ott van náluk. De én már nem nagyon bízok meg bennük. Van valakinek ötlete, hogy mit lehetne kezdeni a motorral, hogy használhat(óbb) legyen? :S Köszönöm előre is az ötleteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kornel1129 Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Sziasztok! X20XEV-es motornak hol találom az alapjárati motorját(léptetőjét), és mennyire nehéz levenni és kitisztítani? Egyre gyakrabban áll le üresjáratban. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
pokember Elküldve Május15, 2012 Megoszt Elküldve Május15, 2012 Sziasztok! Nincs valakinek egy X20XEV-ről robbantott rajza véletlenül konkrétan az érdekelne ha leveszem az olajteknő és a blokk között lévő alu öntvényt akkor abban mi lesz és az mit fog , tömítést kellene cserélni a blokk alja és az alu teknő között mert folyik . Előre is köszönöm a segítséget . Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május15, 2012 Megoszt Elküldve Május15, 2012 Ez segít? (nem a 10-es számú alkatrészre gondoltál?) Opel, Calibra 1989-1997, Engine and clutch, X20xev petrol engine, Oil Pan And Fittings Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Sziasztok! Elég erőteljesen füstölt az autóm, plusz az alapjárat is intenzíven ingadozott kb. 1000-3000 értékek között. Elvittem egy autószervizbe az autót, hogy kezdjenek már vele valamit. Azt mondták, hogy fel kell újtani a hengerfejet, eszi a gép az olajat, ezért füstöl. Az olajevésről már előtte is tudtam. Mondtam nekik, oké, akkor csináljuk a hengerfejezést. 2 kilót kicsengettem nekik, de nemhogy jobb lett volna a végeredmény, hanem talán még rosszabb, mint előtte. Ugyanúgy megmaradt a füstölés, az alapjárat ingadozás. Plusz ráadásul a generátor is megadta azóta magát, illetve az olajnyomás visszajelző lámpa is folyamatosan világít. Visszavittem nekik a verdát, most is épp ott van náluk. De én már nem nagyon bízok meg bennük. Van valakinek ötlete, hogy mit lehetne kezdeni a motorral, hogy használhat(óbb) legyen? :S Köszönöm előre is az ötleteket! ujak a szelepszär szimeringek? merj egy kompressziot :) ugy többet tudsz meg az olajnyomas lämpa vilägit es füstöl rossz elöjel altaläba kopott csapägyakra utal de ezt mäs is megmondja üdv Tas Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts