Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • Hozzászólások 78
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Egy X20XEV akármire is jó. Például autót hajtani vele. Mondjuk egy Corsát... :rolleyes:

Na olyat nem vállalok be.Elég necc lesz a C20NE is, amiért a 7végén elkajtatunk.Azzal is éppen elég lesz egyáltalán elindulni anélkül, hogy ne füstöljem majd el a gumikat! :blink:

Elküldve

Annyi baj legyen, legalább nem kopik el a váltó ha az egyest, kettest nem használod... amúgy az X20XEV az már csak +21LE a C20NE-hez képest. Ez semmi ha azt nézzük, mekkora szakadék van az E12GV (jól írtam?) meg a C20NE teljesítménye között...

Elküldve
Annyi baj legyen, legalább nem kopik el a váltó ha az egyest, kettest nem használod... amúgy az X20XEV az már csak +21LE a C20NE-hez képest. Ez semmi ha azt nézzük, mekkora szakadék van az E12GV (jól írtam?) meg a C20NE teljesítménye között...

Nos hát igen! :rolleyes:

  • 3 years later...
Elküldve

Nekem B vectra-ba van X20xEV,,,180-ezertől használom,,de igy 200 után már egyre erőtlenebb,,,már nem ugrik,,és nem húz úgy mint régen,,,de felpörögve még csodákra képes...esetleg valami tanács hogy újra a régi legyen...nézegettem ilyen motorfelújítást,,,de biztos nem lenne olcsó..Ha valaki csináltatott ilyet,,akkor érdekelnének a részletek...

  • 5 months later...
Elküldve
Nekem B vectra-ba van X20xEV,,,180-ezertől használom,,de igy 200 után már egyre erőtlenebb,,,már nem ugrik,,és nem húz úgy mint régen,,,de felpörögve még csodákra képes...esetleg valami tanács hogy újra a régi legyen...nézegettem ilyen motorfelújítást,,,de biztos nem lenne olcsó..Ha valaki csináltatott ilyet,,akkor érdekelnének a részletek...

Üdv!

Nekem A vectrában dohog az X20XEV. 220000 km-nél vettem és olajcsere után veszettül füstölt mert zabálta az olajat.

222888km-nél motorgenerál tételesen:

-Gépmunka (HF síkolás, szelepfészek marás, szelep csiszolás,) 30000 HUF + 16db szelepvezető csere 16000HUF

-Ebayről rendeltem motyókat 60000Ft összértékben 2 helyről (német + brit)

Ebben volt minden amit kellett cserélni még, Elring tömítésszett, GoodYear vezérműszett vízpumpával, Hosszbordásszíj, Termosztát, Légszűrő, Gyertyák

-Mahle hajtókarcsapágyszett, Mahle gyűrűszett (ha jól emlékszem) 9000+15000

Meg pluszban befigyelt egy önindítófelújítás is 20valahányezerért...

Hirtelen ennyi jutott eszembe. Ez csak az anyag. A munkadíjat nem tudom, mert mindent magamnak csináltam.

Eredmény:

Az elején iszonyatosan vigyáztam rá, aztán 2000 km-nél lecseréltem az Opel olajat, Valvoline Durablendre. Még utána is finomkodva mentem vele, majd 5-6000km környékén kezdett megjönni benne az erő, de valami félelmetesen :D. Utána már bátrabban kapta fordulatot is. De a nyomaték az még a mai napig is elkápráztat. 5 személlyel felüljárón alig érzek különbséget az "üreshez" képest amikor gyorsítok.

És ugye nem eszi az olajat és nem is füstöl :rolleyes:

Kompressziót mértetek már? Hol tankolsz (nem gagyi a benzin) ?

  • 3 weeks later...
Elküldve
Üdv!

Nekem A vectrában dohog az X20XEV. 220000 km-nél vettem és olajcsere után veszettül füstölt mert zabálta az olajat.

222888km-nél motorgenerál tételesen:

-Gépmunka (HF síkolás, szelepfészek marás, szelep csiszolás,) 30000 HUF + 16db szelepvezető csere 16000HUF

-Ebayről rendeltem motyókat 60000Ft összértékben 2 helyről (német + brit)

Ebben volt minden amit kellett cserélni még, Elring tömítésszett, GoodYear vezérműszett vízpumpával, Hosszbordásszíj, Termosztát, Légszűrő, Gyertyák

-Mahle hajtókarcsapágyszett, Mahle gyűrűszett (ha jól emlékszem) 9000+15000

Meg pluszban befigyelt egy önindítófelújítás is 20valahányezerért...

Hirtelen ennyi jutott eszembe. Ez csak az anyag. A munkadíjat nem tudom, mert mindent magamnak csináltam.

Eredmény:

Az elején iszonyatosan vigyáztam rá, aztán 2000 km-nél lecseréltem az Opel olajat, Valvoline Durablendre. Még utána is finomkodva mentem vele, majd 5-6000km környékén kezdett megjönni benne az erő, de valami félelmetesen :lol:. Utána már bátrabban kapta fordulatot is. De a nyomaték az még a mai napig is elkápráztat. 5 személlyel felüljárón alig érzek különbséget az "üreshez" képest amikor gyorsítok.

És ugye nem eszi az olajat és nem is füstöl :lol:

Kompressziót mértetek már? Hol tankolsz (nem gagyi a benzin) ?

Elég a gyűrűket cserélni? Nem kell fúratni, plusz túlméretes dugó?

Elküldve
Elég a gyűrűket cserélni? Nem kell fúratni, plusz túlméretes dugó?

A hengerfal semmit sem kopott a gyárihoz képest!!!!!! Látszik a gyári hónolás, és ez nem csak egyedi eset, mert sógorén ugyanígy volt. Szóval az "rendes" anyagból van :lol:

Ha szét van bontva, akkor mindenképp érdemes lenne megnézni a csapágyakat is, ha kopottak akkor csere azt is egy füst alatt.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Szevasztok lenne egy kérdésem az X20XEV-s motor vezérműtengely jeladóját hogy lehet legegyszerűbben kicserélni és kb mennyibe kerülhet ,mert melegen már egyfolytában világit a motor elektronika visszajelző lámpa a segítséget előre is köszönöm .

Szép napot

Elküldve
Szevasztok lenne egy kérdésem az X20XEV-s motor vezérműtengely jeladóját hogy lehet legegyszerűbben kicserélni és kb mennyibe kerülhet ,mert melegen már egyfolytában világit a motor elektronika visszajelző lámpa a segítséget előre is köszönöm .

Szép napot

Ki lett villogtatva?Tuti az a baj?

Elküldve

Igen ki lett olvasva ezt a szenzort hozta hibának elmentem 20 km-ert aztán leállít beindít és irja a hibát ha melegen meggurítom és nem önindítóval indítom be akkor 10-böl 6 szór eltűnt ezelőtt , de most már ez se használ egyébként egy G Astrában van a motor csak azért ide írtam mert ti már beszéltetek erről a motorról.

Elküldve
Igen ki lett olvasva ezt a szenzort hozta hibának elmentem 20 km-ert aztán leállít beindít és irja a hibát ha melegen meggurítom és nem önindítóval indítom be akkor 10-böl 6 szór eltűnt ezelőtt , de most már ez se használ egyébként egy G Astrában van a motor csak azért ide írtam mert ti már beszéltetek erről a motorról.

Hali!

Ha tényleg az a baja elméletileg 4500 fordulat körül tiltania kéne, ez a jelenség is megvan?

  • 3 weeks later...
Elküldve
Szevasztok lenne egy kérdésem az X20XEV-s motor vezérműtengely jeladóját hogy lehet legegyszerűbben kicserélni és kb mennyibe kerülhet ,mert melegen már egyfolytában világit a motor elektronika visszajelző lámpa a segítséget előre is köszönöm .

Szép napot

Igaz lassan 1 hónapja volt, de nem írtad azóta, hogy ki lett cserélve :)

Szóval aktuális még?

  • 5 months later...
Elküldve

Sziasztok!

X20XEV motorom van és meleg motornál alapjáraton világít a motor ellenőrző lámpája.

Magasabb fordulaton 10-15 mp. után elalszik.

Megnézték TECH1-gyel és a computer légtömrgmérő hibát jelez (0100 hibakód).

Szereztem egy bontott gyári légtömegmérőt és kicseréltem, de a hiba ugyanaz, tehát nem az érzékelő hibás.

Találkozott valaki már ilyen hibával?

Elküldve
Sziasztok!

X20XEV motorom van és meleg motornál alapjáraton világít a motor ellenőrző lámpája.

Magasabb fordulaton 10-15 mp. után elalszik.

Megnézték TECH1-gyel és a computer légtömrgmérő hibát jelez (0100 hibakód).

Szereztem egy bontott gyári légtömegmérőt és kicseréltem, de a hiba ugyanaz, tehát nem az érzékelő hibás.

Találkozott valaki már ilyen hibával?

Igaz kicsi az esély, hogy ugyanolyan hibája van a bontottnak is, de nem elképzelhetetlen. Nincs ismerős akinek ilyen verdája van és abban is ki tudnátok próbálni?

Én átnézném még a csatlakozót és a vezetékeket, hátha ott van a kutya elásva.

  • 7 months later...
Elküldve

Ide inkább azért nem ír senki mert Calibrában nem éppen ez volt a legnépszerűbb motor. Gyengébb mint az XE, és kényesebb is. (ld. EGR problémák)

Emiatt aztán elég kevés is volt belőle, talán ez a legkevésbé elterjedt motor a Calibrában. Még Turbósból is több volt.

Elküldve

Gyártottak azért belőle.Szám szerint 21921 darabot.Turbósból ,V6-ból jóval kevesebbet.Németország,Svájc számára ahonnan a hazai calibrák többsége származik alig több mint 1600 db készült.Eddig itthon én is talán csak két X20XEV calit láttam testközelből.

Elküldve

Ne ezt nem tudtam.

Érdekes adat egyébként, de akkor hová kerültek a gyárból az X20XEV Calik (mármint az a hiányzó ~20e ami nem a németeknél meg Svájcban landolt)? Olaszba talán?

Csak mert nem csak a hazai Calibrák többsége származik az előbb említett két országból, de sztem úgy általában a legtöbb Calibrát ezekre a piacokra gyártották... ezek szerint kell lennie valahol egy (vagy több) országnak, ahol a teljes legyártott mennyiséghez képest arányaiban nincs túl sok Calibra, viszont annak a többsége X20XEV.

Elküldve
Ne ezt nem tudtam.

Érdekes adat egyébként, de akkor hová kerültek a gyárból az X20XEV Calik (mármint az a hiányzó ~20e ami nem a németeknél meg Svájcban landolt)? Olaszba talán?

Csak mert nem csak a hazai Calibrák többsége származik az előbb említett két országból, de sztem úgy általában a legtöbb Calibrát ezekre a piacokra gyártották... ezek szerint kell lennie valahol egy (vagy több) országnak, ahol a teljes legyártott mennyiséghez képest arányaiban nincs túl sok Calibra, viszont annak a többsége X20XEV.

Gondolom ez szám a Vauxhall-okat nem tartalmazza. Mert a briteknél láttam pár eladó X20XEV motorost.

Elküldve
Ne ezt nem tudtam.

Érdekes adat egyébként, de akkor hová kerültek a gyárból az X20XEV Calik (mármint az a hiányzó ~20e ami nem a németeknél meg Svájcban landolt)? Olaszba talán?

Csak mert nem csak a hazai Calibrák többsége származik az előbb említett két országból, de sztem úgy általában a legtöbb Calibrát ezekre a piacokra gyártották... ezek szerint kell lennie valahol egy (vagy több) országnak, ahol a teljes legyártott mennyiséghez képest arányaiban nincs túl sok Calibra, viszont annak a többsége X20XEV.

Volt egy kis időn utánanéztem.Igazad van Olaszországba viszonylag jelentős mennyiség került (1275db) és ami engem meglepett Japánba 1742 db-ot szállítottak.

A legtöbb 8453db Egyesült Királyság,Franciaország 2436db majd sorrendben Japán következik.A 21 921 db-os teljes mennyiségeben benne vannak a Vauxhall-ok is.

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.