warwolf Elküldve Február16, 2006 Elküldve Február16, 2006 Nem, csak egy motorrol van szó. Autó még nincs hozzá. Nemérteni! :rolleyes: Minek a motor?? :blink: ;)
tgabika76 Elküldve Február16, 2006 Elküldve Február16, 2006 Egy X20XEV akármire is jó. Például autót hajtani vele. Mondjuk egy Corsát... :rolleyes:
warwolf Elküldve Február16, 2006 Elküldve Február16, 2006 Egy X20XEV akármire is jó. Például autót hajtani vele. Mondjuk egy Corsát... :rolleyes: Na olyat nem vállalok be.Elég necc lesz a C20NE is, amiért a 7végén elkajtatunk.Azzal is éppen elég lesz egyáltalán elindulni anélkül, hogy ne füstöljem majd el a gumikat! :blink:
tgabika76 Elküldve Február16, 2006 Elküldve Február16, 2006 Annyi baj legyen, legalább nem kopik el a váltó ha az egyest, kettest nem használod... amúgy az X20XEV az már csak +21LE a C20NE-hez képest. Ez semmi ha azt nézzük, mekkora szakadék van az E12GV (jól írtam?) meg a C20NE teljesítménye között...
warwolf Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 Annyi baj legyen, legalább nem kopik el a váltó ha az egyest, kettest nem használod... amúgy az X20XEV az már csak +21LE a C20NE-hez képest. Ez semmi ha azt nézzük, mekkora szakadék van az E12GV (jól írtam?) meg a C20NE teljesítménye között... Nos hát igen! :rolleyes:
jozsi87 Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Nekem B vectra-ba van X20xEV,,,180-ezertől használom,,de igy 200 után már egyre erőtlenebb,,,már nem ugrik,,és nem húz úgy mint régen,,,de felpörögve még csodákra képes...esetleg valami tanács hogy újra a régi legyen...nézegettem ilyen motorfelújítást,,,de biztos nem lenne olcsó..Ha valaki csináltatott ilyet,,akkor érdekelnének a részletek...
Thor Elküldve Február1, 2010 Elküldve Február1, 2010 Nekem B vectra-ba van X20xEV,,,180-ezertől használom,,de igy 200 után már egyre erőtlenebb,,,már nem ugrik,,és nem húz úgy mint régen,,,de felpörögve még csodákra képes...esetleg valami tanács hogy újra a régi legyen...nézegettem ilyen motorfelújítást,,,de biztos nem lenne olcsó..Ha valaki csináltatott ilyet,,akkor érdekelnének a részletek... Üdv! Nekem A vectrában dohog az X20XEV. 220000 km-nél vettem és olajcsere után veszettül füstölt mert zabálta az olajat. 222888km-nél motorgenerál tételesen: -Gépmunka (HF síkolás, szelepfészek marás, szelep csiszolás,) 30000 HUF + 16db szelepvezető csere 16000HUF -Ebayről rendeltem motyókat 60000Ft összértékben 2 helyről (német + brit) Ebben volt minden amit kellett cserélni még, Elring tömítésszett, GoodYear vezérműszett vízpumpával, Hosszbordásszíj, Termosztát, Légszűrő, Gyertyák -Mahle hajtókarcsapágyszett, Mahle gyűrűszett (ha jól emlékszem) 9000+15000 Meg pluszban befigyelt egy önindítófelújítás is 20valahányezerért... Hirtelen ennyi jutott eszembe. Ez csak az anyag. A munkadíjat nem tudom, mert mindent magamnak csináltam. Eredmény: Az elején iszonyatosan vigyáztam rá, aztán 2000 km-nél lecseréltem az Opel olajat, Valvoline Durablendre. Még utána is finomkodva mentem vele, majd 5-6000km környékén kezdett megjönni benne az erő, de valami félelmetesen :D. Utána már bátrabban kapta fordulatot is. De a nyomaték az még a mai napig is elkápráztat. 5 személlyel felüljárón alig érzek különbséget az "üreshez" képest amikor gyorsítok. És ugye nem eszi az olajat és nem is füstöl :rolleyes: Kompressziót mértetek már? Hol tankolsz (nem gagyi a benzin) ?
Alex75 Elküldve Február21, 2010 Elküldve Február21, 2010 Üdv! Nekem A vectrában dohog az X20XEV. 220000 km-nél vettem és olajcsere után veszettül füstölt mert zabálta az olajat. 222888km-nél motorgenerál tételesen: -Gépmunka (HF síkolás, szelepfészek marás, szelep csiszolás,) 30000 HUF + 16db szelepvezető csere 16000HUF -Ebayről rendeltem motyókat 60000Ft összértékben 2 helyről (német + brit) Ebben volt minden amit kellett cserélni még, Elring tömítésszett, GoodYear vezérműszett vízpumpával, Hosszbordásszíj, Termosztát, Légszűrő, Gyertyák -Mahle hajtókarcsapágyszett, Mahle gyűrűszett (ha jól emlékszem) 9000+15000 Meg pluszban befigyelt egy önindítófelújítás is 20valahányezerért... Hirtelen ennyi jutott eszembe. Ez csak az anyag. A munkadíjat nem tudom, mert mindent magamnak csináltam. Eredmény: Az elején iszonyatosan vigyáztam rá, aztán 2000 km-nél lecseréltem az Opel olajat, Valvoline Durablendre. Még utána is finomkodva mentem vele, majd 5-6000km környékén kezdett megjönni benne az erő, de valami félelmetesen :lol:. Utána már bátrabban kapta fordulatot is. De a nyomaték az még a mai napig is elkápráztat. 5 személlyel felüljárón alig érzek különbséget az "üreshez" képest amikor gyorsítok. És ugye nem eszi az olajat és nem is füstöl :lol: Kompressziót mértetek már? Hol tankolsz (nem gagyi a benzin) ? Elég a gyűrűket cserélni? Nem kell fúratni, plusz túlméretes dugó?
Thor Elküldve Február22, 2010 Elküldve Február22, 2010 Elég a gyűrűket cserélni? Nem kell fúratni, plusz túlméretes dugó? A hengerfal semmit sem kopott a gyárihoz képest!!!!!! Látszik a gyári hónolás, és ez nem csak egyedi eset, mert sógorén ugyanígy volt. Szóval az "rendes" anyagból van :lol: Ha szét van bontva, akkor mindenképp érdemes lenne megnézni a csapágyakat is, ha kopottak akkor csere azt is egy füst alatt.
pokember Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 Szevasztok lenne egy kérdésem az X20XEV-s motor vezérműtengely jeladóját hogy lehet legegyszerűbben kicserélni és kb mennyibe kerülhet ,mert melegen már egyfolytában világit a motor elektronika visszajelző lámpa a segítséget előre is köszönöm . Szép napot
J0hnny Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 Szevasztok lenne egy kérdésem az X20XEV-s motor vezérműtengely jeladóját hogy lehet legegyszerűbben kicserélni és kb mennyibe kerülhet ,mert melegen már egyfolytában világit a motor elektronika visszajelző lámpa a segítséget előre is köszönöm . Szép napot Ki lett villogtatva?Tuti az a baj?
pokember Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 Igen ki lett olvasva ezt a szenzort hozta hibának elmentem 20 km-ert aztán leállít beindít és irja a hibát ha melegen meggurítom és nem önindítóval indítom be akkor 10-böl 6 szór eltűnt ezelőtt , de most már ez se használ egyébként egy G Astrában van a motor csak azért ide írtam mert ti már beszéltetek erről a motorról.
Kzotya Elküldve Március12, 2010 Elküldve Március12, 2010 Igen ki lett olvasva ezt a szenzort hozta hibának elmentem 20 km-ert aztán leállít beindít és irja a hibát ha melegen meggurítom és nem önindítóval indítom be akkor 10-böl 6 szór eltűnt ezelőtt , de most már ez se használ egyébként egy G Astrában van a motor csak azért ide írtam mert ti már beszéltetek erről a motorról. Hali! Ha tényleg az a baja elméletileg 4500 fordulat körül tiltania kéne, ez a jelenség is megvan?
Thor Elküldve Április1, 2010 Elküldve Április1, 2010 Szevasztok lenne egy kérdésem az X20XEV-s motor vezérműtengely jeladóját hogy lehet legegyszerűbben kicserélni és kb mennyibe kerülhet ,mert melegen már egyfolytában világit a motor elektronika visszajelző lámpa a segítséget előre is köszönöm . Szép napot Igaz lassan 1 hónapja volt, de nem írtad azóta, hogy ki lett cserélve :) Szóval aktuális még?
maverick Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Sziasztok! X20XEV motorom van és meleg motornál alapjáraton világít a motor ellenőrző lámpája. Magasabb fordulaton 10-15 mp. után elalszik. Megnézték TECH1-gyel és a computer légtömrgmérő hibát jelez (0100 hibakód). Szereztem egy bontott gyári légtömegmérőt és kicseréltem, de a hiba ugyanaz, tehát nem az érzékelő hibás. Találkozott valaki már ilyen hibával?
Laliiii Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 x20xev-hez nem tech2 kell már? Te is ki tudod otthon villogtatni a hibakódokat.
Thor Elküldve Szeptember20, 2010 Elküldve Szeptember20, 2010 Sziasztok! X20XEV motorom van és meleg motornál alapjáraton világít a motor ellenőrző lámpája. Magasabb fordulaton 10-15 mp. után elalszik. Megnézték TECH1-gyel és a computer légtömrgmérő hibát jelez (0100 hibakód). Szereztem egy bontott gyári légtömegmérőt és kicseréltem, de a hiba ugyanaz, tehát nem az érzékelő hibás. Találkozott valaki már ilyen hibával? Igaz kicsi az esély, hogy ugyanolyan hibája van a bontottnak is, de nem elképzelhetetlen. Nincs ismerős akinek ilyen verdája van és abban is ki tudnátok próbálni? Én átnézném még a csatlakozót és a vezetékeket, hátha ott van a kutya elásva.
h.adam92 Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 x20xev-hez nem tech2 kell már? Te is ki tudod otthon villogtatni a hibakódokat. Szerintem is Tech2 kell hozzá. BC-t nekem is azzal programozták, nem Tech1 el:)
Bogáj Elküldve Április29, 2011 Elküldve Április29, 2011 Sziasztok! Igy van. Nekem is anno tech 2 vel programozták. Üdv Ádám
h.adam92 Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 Ide azért nem ír senki, mert ennek a motornak nincsen hibája! Gyerekek ez úgy jó ahogy van! :D Bár egy kicsit lehetne erősebb is.. B)
tgabika76 Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 Ide inkább azért nem ír senki mert Calibrában nem éppen ez volt a legnépszerűbb motor. Gyengébb mint az XE, és kényesebb is. (ld. EGR problémák) Emiatt aztán elég kevés is volt belőle, talán ez a legkevésbé elterjedt motor a Calibrában. Még Turbósból is több volt.
Xendercali Elküldve Május3, 2011 Elküldve Május3, 2011 Gyártottak azért belőle.Szám szerint 21921 darabot.Turbósból ,V6-ból jóval kevesebbet.Németország,Svájc számára ahonnan a hazai calibrák többsége származik alig több mint 1600 db készült.Eddig itthon én is talán csak két X20XEV calit láttam testközelből.
tgabika76 Elküldve Május3, 2011 Elküldve Május3, 2011 Ne ezt nem tudtam. Érdekes adat egyébként, de akkor hová kerültek a gyárból az X20XEV Calik (mármint az a hiányzó ~20e ami nem a németeknél meg Svájcban landolt)? Olaszba talán? Csak mert nem csak a hazai Calibrák többsége származik az előbb említett két országból, de sztem úgy általában a legtöbb Calibrát ezekre a piacokra gyártották... ezek szerint kell lennie valahol egy (vagy több) országnak, ahol a teljes legyártott mennyiséghez képest arányaiban nincs túl sok Calibra, viszont annak a többsége X20XEV.
Thor Elküldve Május3, 2011 Elküldve Május3, 2011 Ne ezt nem tudtam. Érdekes adat egyébként, de akkor hová kerültek a gyárból az X20XEV Calik (mármint az a hiányzó ~20e ami nem a németeknél meg Svájcban landolt)? Olaszba talán? Csak mert nem csak a hazai Calibrák többsége származik az előbb említett két országból, de sztem úgy általában a legtöbb Calibrát ezekre a piacokra gyártották... ezek szerint kell lennie valahol egy (vagy több) országnak, ahol a teljes legyártott mennyiséghez képest arányaiban nincs túl sok Calibra, viszont annak a többsége X20XEV. Gondolom ez szám a Vauxhall-okat nem tartalmazza. Mert a briteknél láttam pár eladó X20XEV motorost.
Xendercali Elküldve Május3, 2011 Elküldve Május3, 2011 Ne ezt nem tudtam. Érdekes adat egyébként, de akkor hová kerültek a gyárból az X20XEV Calik (mármint az a hiányzó ~20e ami nem a németeknél meg Svájcban landolt)? Olaszba talán? Csak mert nem csak a hazai Calibrák többsége származik az előbb említett két országból, de sztem úgy általában a legtöbb Calibrát ezekre a piacokra gyártották... ezek szerint kell lennie valahol egy (vagy több) országnak, ahol a teljes legyártott mennyiséghez képest arányaiban nincs túl sok Calibra, viszont annak a többsége X20XEV. Volt egy kis időn utánanéztem.Igazad van Olaszországba viszonylag jelentős mennyiség került (1275db) és ami engem meglepett Japánba 1742 db-ot szállítottak. A legtöbb 8453db Egyesült Királyság,Franciaország 2436db majd sorrendben Japán következik.A 21 921 db-os teljes mennyiségeben benne vannak a Vauxhall-ok is.
Recommended Posts