Stofl Elküldve Augusztus6, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2014 Üdv! 1.4-es twinportom van, klíma nagyon visszafogja az autót, városon belül szinte alig megy klímával egyes fokozatban is. Másnál is igy van? Nekem Z14XE van. Igen, így van. Előzésnél is alap dolog a klíma kikapcsolása. És bizony nyomni kell neki rendesen városon is, mikor be van kapcsolva. Az 1.6 is észreveszi, persze kevésbé. Nemrég mentem 130 lovas 1.9TD-vel. Ott is észre lehetett venni simán a klímát, persze nem volt indokolt kapcsolgatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Augusztus6, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2014 Én az 1.8-nál azt vettem észre, hogy városi autózásnál nem fogja vissza a klíma, csak akkor érezni, ha teljes terhelésen (padlógáz) gyorsítok, akkor már nem olyan fickós. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus6, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2014 (edited) Nekem Z14XE van. Igen, így van. Előzésnél is alap dolog a klíma kikapcsolása. És bizony nyomni kell neki rendesen városon is, mikor be van kapcsolva. Az 1.6 is észreveszi, persze kevésbé. Nemrég mentem 130 lovas 1.9TD-vel. Ott is észre lehetett venni simán a klímát, persze nem volt indokolt kapcsolgatni. Két dolgot bánok mikor új kocsit vettem... Hogy nem 1.6-ost és nem caravant.... Pedig mindegyik kb 100-100e-el dobta volna meg az árat. Nekem Z14XEP van, de alapból sem egy erős gép, főleg ha klíma be van kapcsolva, előzéskor szigorúan kikapcsolom, vagy ha kereszteződésből ki kell ugrani. Módosítva Augusztus6, 2014 : imy Link to comment Megosztás: More sharing options...
nx10521 Elküldve Augusztus6, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2014 Üdv! 1.4-es twinportom van, klíma nagyon visszafogja az autót, városon belül szinte alig megy klímával egyes fokozatban is. Másnál is igy van? Így, bár az enyém sedan. Be se kapcsolom soha, max indulás után 1-2 percre, vagy ha az utasok igénylik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus6, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2014 A fene tudja, én nem veszem észre az autón ha be van kapcsolva a klíma. Igaz, városban sosem klímázok, rövid távra nem kapcsolom be. Az is hozzá tartozik, hogy városon kívül is inkább nyugis (a sebességhatárokat tartó) autózós típus vagyok, ritkán kergetem meg az előttem lévőket (de olyankor nagyon). Sőt, szerintem az Opel 1.6 16v-je mintha jobban menne (rugalmasabb lenne) a Focus I 1.6 16v-nél (a Focus II 1.6 16v-nél mindenképpen), ezt vettem észre a céges Fordoknál. Sőt, halkabb az "utazója" is, de lehet hogy csak le kellene jönnöm erről az új fájdalomcsillapítóról... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas0201 Elküldve Augusztus6, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2014 (edited) Sziasztok. Lenne két problémám a klimával. Az egyik az, hogy mikor a motor eléri a 2500 fordulatot (bekapcsolt klímával) akkor el változik kicsit a hangja a motornak kb 3000-ig. Ez mitől lehet? A másik kérdésem pedig az lenne hogy nekem a ventilátor soha nem éri el azt a fordulatot mint amit sok autóban hallok mikor kint állok az úton például hogy azért zúgnak rendesen. Elindul mert álló helyzetben látom, de nem vesz fel valami veszett tempót még a legnagyobb melegben sem. Két ventilátoros a dolog, egy a hűtő előtt és egy a hűtő mögött (ez nagyobb is) Ez mitől lehet szerintetek? Előre is nagyon köszönöm hogy foglalkoztok a problémámmal. Módosítva Augusztus6, 2014 : ftamas0201 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sándor59 Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Tiszteletem Fórumtársak! Klímával kapcsolatban van egy óriási problémám : Van egy Opel Corsa C 1.2 twinport {2006} a klímakompresszor véglezáró fedelén található csavarból ill. ennek környéke ilyen sárgás{szűk a hely ,tükörből nézem} szivárog valami olaj féle folyadék .Ennek a csavarnak a közepében kb.2 mm-es fúrat van.Naponta egy csepp amióta észre vettem. Mi lehet a baj,ez nem hiszem,hogy természetes lenne. Üdvözlettel :Sándor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus9, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2014 Szevasztok! Az a masina alján hol/mit keressek ha a kifolyót szeretném megnézni? Arra gondoltam, hogy vmi kábellel megpiszkálom és ha van benne lerakódás, akkor megpróbálom tőle megszabadítani. Csak aknáról/csápos emelővel férni hozzá? Mire kell figyelni? Tudok kárt tenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Így, bár az enyém sedan. Be se kapcsolom soha, max indulás után 1-2 percre, vagy ha az utasok igénylik. Akkor még nem is fújja a hideget <_< Amúgy városban nem is használom éppen ezért,előzésnél meg nem kapcsolom ki hanem időben visszakapcsolok ha kell 3.ba is had forogjon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nx10521 Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Akkor még nem is fújja a hideget <_< Nyomja az enyém rögtön, le is hűti gyorsan az utasteret pl napon parkolás után. Erre jó, vagy esetleg országútra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Akkor még nem is fújja a hideget <_< Amúgy városban nem is használom éppen ezért,előzésnél meg nem kapcsolom ki hanem időben visszakapcsolok ha kell 3.ba is had forogjon :D 1-2 perc után neked nem fúj hideget? Az érdekes, akkor nálad valami nem oké. Amúgy bekapcsolás után 10-15 sec múlva már észrevenni, hogy hidegebbet fúj be... Pedig nekem eredeti a gáz is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 1-2 perc után neked nem fúj hideget? Az érdekes, akkor nálad valami nem oké. Amúgy bekapcsolás után 10-15 sec múlva már észrevenni, hogy hidegebbet fúj be... Pedig nekem eredeti a gáz is... Bocs rosszul mondtam persze fújja a hideget nálam is elég hamar,de 1-2 perc alatt azért nem hűti le az utasteret pláne nálam,mert én előszőr lehúzom az ablakokat bekapcsolt klima mellett,ventillátor 3 vagy 4 fokozatban,hogy tolja ki a meleg levegőt :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kölyök Elküldve Augusztus11, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2014 Nyomja az enyém rögtön, le is hűti gyorsan az utasteret pl napon parkolás után. Erre jó, vagy esetleg országútra. Vagy nekem nagyok az elvarasaim, vagy Te ne mbirod a hideget, de ugy, hogy az autom KORBE(!!) van foliazva, ugy fel tud melegedni az utaster, hogy azt szelloztetes utan sem huti le a klima normalisan. Tobb opc-ssel beszeltem, es mindenki erre panaszkodik. Van hogy 1 ora alatt sem jutunk el oda, hogy jo legyen. Ugyan az igaz, hogy en 19 foknal mar remegve tartom a kezem a hopihe gomb folott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve Augusztus11, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2014 bár az enyém sem hűti le az utasteret azonnal, de miután beülök a tűzforró autóba (ugye fekete) és elindulok vele, azér 10 perc mulva elkezd jóidő lenni, 20 perc mulva meg le kell vegyem a ventit 3mas fokozattról 2esre majd még később 1esre... a meleg műszerfal ami nagyon felmelegszik, és ahogy fujatom az ablak alól a hideget már majd langyosként ér oda hozzám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Augusztus11, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2014 Csak tippelek, de nem lehet, hogy csapágyas a klímakompresszorod, és annak a zaját hallod beszűrődni? :ph34r: A ventillátor nálam is igencsak csendben van, egész úton megy a klíma, ha megállok, mégis síri csend van az autó körül. (Menet közben sem hallom soha, vízhőfok is rendben...) Sziasztok. Lenne két problémám a klimával. Az egyik az, hogy mikor a motor eléri a 2500 fordulatot (bekapcsolt klímával) akkor el változik kicsit a hangja a motornak kb 3000-ig. Ez mitől lehet? A másik kérdésem pedig az lenne hogy nekem a ventilátor soha nem éri el azt a fordulatot mint amit sok autóban hallok mikor kint állok az úton például hogy azért zúgnak rendesen. Elindul mert álló helyzetben látom, de nem vesz fel valami veszett tempót még a legnagyobb melegben sem. Két ventilátoros a dolog, egy a hűtő előtt és egy a hűtő mögött (ez nagyobb is) Ez mitől lehet szerintetek? Előre is nagyon köszönöm hogy foglalkoztok a problémámmal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas0201 Elküldve Augusztus11, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2014 Csak tippelek, de nem lehet, hogy csapágyas a klímakompresszorod, és annak a zaját hallod beszűrődni? :ph34r: A ventillátor nálam is igencsak csendben van, egész úton megy a klíma, ha megállok, mégis síri csend van az autó körül. (Menet közben sem hallom soha, vízhőfok is rendben...) Én is gondolok a csapágyra, de ez cserélhető vajon abba a kompresszorba? Mert mikor levették a mágnestekercset kicserélni, elég egybe láttam én azt a házat. A ventilátor nálam is csendbe van, a víz hőfok rendben nálam is, akkor lehet hogy ez így normális, köszönöm a válaszod nagyon. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus11, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2014 Én még 1-es fokozattól soha nem nyomtam feljebb a klímát.Igaz,hogy az én kocsim világos színű,meg mediterrán gyerek vagyok.50 fok felett kezdek izzadni :) Egész nap sz.pok a napon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Augusztus12, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2014 Én még 1-es fokozattól soha nem nyomtam feljebb a klímát.Igaz,hogy az én kocsim világos színű,meg mediterrán gyerek vagyok.50 fok felett kezdek izzadni :) Egész nap sz.pok a napon. én meg pont az ellenkezője, már azon gondolkoztam, hogy létezik-e "állóklíma"? teherautóban van, na de kocsiban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Obszidián Elküldve Augusztus13, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2014 Üdv a Jelenlévőknek ! A klímám ventillátora nem kapcsol be , hol érdemes elkezdeni a hiba feltárást ? Multiméterem van . Csatolok 2 képet a ventillátorról . Ott az alsó csatlakozást kell szétszednem ? Hogyan férek hozzá ? http://kepfeltoltes.hu/view/140813/IMG_20140813_130107_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/140813/IMG_20140813_130122_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Augusztus16, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2014 Sziasztok! Segítséget kérek automata klímával kapcsolatban: a haverom G ASTRAjában automata klíma van és az a baj, hogy bármelyik irányba állítom a befújást, csak az ablakra nyomja a levegőt. Esetleg találkozott már valaki hasonló hibával? A segítségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemo003 Elküldve Augusztus17, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2014 én meg pont az ellenkezője, már azon gondolkoztam, hogy létezik-e "állóklíma"? teherautóban van, na de kocsiban? Persze hogy létezik Off:. Pl. az egyik ismerősöm S8-asában. A napfénytetőben van beépítve a solar telep, erről megy az állóklíma, plusz energiát nem igényel. Persze elmondása szerint 35 fok felett, több órás napon való állás után, kevésnek bizonyul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus17, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2014 Nincs új a nap alatt az Audinál sem... ez anno 2001-ben a Lancia Thesis újdonsága volt, de az ő megoldásuk is csak kb. 25°C-ig tudta lehűteni az autót... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zenes Elküldve Augusztus29, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2014 Sziasztok! Nekem Citroenem van, de nem találtam idevágó topikot sehol. A klímakompresszor mágnese hidegen behúz, melegen nem mindig és ha mégis, akkor többnyire vissza is engedi nem sokára. Viszont, ha rácsapok akkor bent marad, de szintén csak egy ideig. Ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember19, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2014 sziasztok. estleg tudja valaki, hogy hány kpa nyomás kell a rendszerbe? nekem kikapcsova 500, ha bekapcsolom felmegy 1020-ra de szépen visszaejti olyan 780-830 között. és egy másik érdekesség, baromi fura hangja van a középkonzolnál, ami változik fordulatszámra. nem hiszem, hogy a venti, mert nem csapágy hang. és ha kikapcsolom a klímát és csak a befúvás megy akkor nincs az a nyöszörgő hang. a hang nem múlik el 30perc után sem! és talán a legnagyobb baj, hogy nem fúj hideget! illetve csak minimálisan. 2 hónapja még jó volt..... Köszi, u.i: ki milyen klímást ajánlana Budapesten? tudom, hogy egy vagyon, de a pénzért legalább tökéletes munkát kaphatok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Szeptember19, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2014 sziasztok. estleg tudja valaki, hogy hány kpa nyomás kell a rendszerbe? nekem kikapcsova 500, ha bekapcsolom felmegy 1020-ra de szépen visszaejti olyan 780-830 között. és egy másik érdekesség, baromi fura hangja van a középkonzolnál, ami változik fordulatszámra. nem hiszem, hogy a venti, mert nem csapágy hang. és ha kikapcsolom a klímát és csak a befúvás megy akkor nincs az a nyöszörgő hang. a hang nem múlik el 30perc után sem! és talán a legnagyobb baj, hogy nem fúj hideget! illetve csak minimálisan. 2 hónapja még jó volt..... Köszi, u.i: ki milyen klímást ajánlana Budapesten? tudom, hogy egy vagyon, de a pénzért legalább tökéletes munkát kaphatok. A fura hang valószínűleg a kevés gáz miatt van. Egyúttal ez magyarázat arra is, miért nem fúj hideget. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts