imy Elküldve Július5, 2014 Megoszt Elküldve Július5, 2014 Üdv Emberek. Nekem is megellett a hűtőventilátor előtét ellenállás. <_< Ezen sajnos már nem nagyon van mit forrasztani. Esetleg a rugó helyett valami mást nem lehetne beforrasztani? Mindenképpen veszek ujat, de nem lenne rossz egy tartaléknak. Ez vajon jó lehet nekem, mivel 2.0 meg 2.2 motorhoz irják. Vagy esetleg máshol látott valaki? https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30730000-huto-ventilator-keret-es-resze/30730638-hutoventilator-alkatreszei/313138-hutoventilator-ellenallas-opel-astra-g-zafira-a Ezeket amúgy sem ajánlott forrasztani, mert annyira felhevülnek, hogy a lágyforrasztás elolvadna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Július7, 2014 Megoszt Elküldve Július7, 2014 Üdv ujra. Utánna jártam ennek az előtét ellenállásnak. Elvileg az én kocsimba csak egybe lehetne cserélni az egészet. Azért az merész lenne. Nem tudja valaki, hogy mi a különbség a két előtét ellenállás között? Vagy aki igy járt, az, hogy oldotta meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Július7, 2014 Megoszt Elküldve Július7, 2014 Üdv ujra. Utánna jártam ennek az előtét ellenállásnak. Elvileg az én kocsimba csak egybe lehetne cserélni az egészet. Azért az merész lenne. Nem tudja valaki, hogy mi a különbség a két előtét ellenállás között? Vagy aki igy járt, az, hogy oldotta meg? Szia! Merész az lenne, ha keretestől, motorostúl és lapátostúl cserélnéd. (107eft...) Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Július7, 2014 Megoszt Elküldve Július7, 2014 Szia! Merész az lenne, ha keretestől, motorostúl és lapátostúl cserélnéd. (107eft...) Üdv. Az biztos, azért is irtam. Azért megkérdezném jürgent, mi a rákot ivott, mikor ezt tervezte. Biztos van más módszer is. Jó lenne tudni, hogy van e különbség a két előtét ellenállás között. Marad még a bontó, de az meg olyan, mint a lottl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Július11, 2014 Megoszt Elküldve Július11, 2014 Nem kapcsolt be a klimam. Nyomas proba soran pedig a kompresszor tomitesei kipukkantak es kijott a fust ( goz, gaz, olaj ) En 35-50 e Ft-ig kaptam arajanlatot, de mar 50e-ben van eddig a klima. Magnestekercset amugy magamnak csereltem otthon. De eleg altalaban egy 40Ft-os hobiztositek. Szoval jobb otthon kiszedni es megnezni mielott kiszamlaznak az uj tekercset. Szia! Érdekelne ez a hőbiztosíték! Milyen típusú, hol lehet beszerezni? Úgy néz ki, az öcsém autójában is megadta magát. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július11, 2014 Megoszt Elküldve Július11, 2014 Szia! Érdekelne ez a hőbiztosíték! Milyen típusú, hol lehet beszerezni? Úgy néz ki, az öcsém autójában is megadta magát. Köszi http://www.hestore.hu/cat_129.html Itt van, de hogy pontosan mi kell bele, az passz.... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Július11, 2014 Megoszt Elküldve Július11, 2014 (edited) On 2014. 07. 11. at 18:37, szürkeastra írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
szpeki Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 Nálam megtortent a tekercs kiszereles.. azt hittem furesszel fogom kivagni. Mert a vizcso nekem nagyon utba volt es az egyik klimabol kijovo cso miatt az egyik csavart nem tudtam kiszedni a helyerol, ahol fel tudtam volna kotozni, hogy szerelhető legyen! Igy a harmadik kezem az asszony volt aki a kuplunk csavarjat rangatta alurol en felurol tamasztottam a krovat mert a torx ha egyszer elnyalodik nincs vissza ut.. :) szoval 3 kez minimum kell.. kellet nekem.. nos.. kiszereles elott a tekercs ellenalasa 11Mohm volt.. mikor elottem volt az asztalon akkor 3,8ohm.. mindom mi van???? Es a hobiztositekot mozgatva ugralt az ertek. Fel alá... kicsit fura, hogy a gyarinal 4er nagyobbat tudtam venni (átmerore) sebaj beragtam.. siman forasztottam.. (ajanlatos csoros fogoval fogni.. ami elvezeti a hot) meres minden jo... delutan jon az osszerakas.. csak meg kell varnom a hosszbordas szijat mert kicserelem... Igy nez ki nalam.. http://kepfeltoltes.hu/view/140715/20140715_072719_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Delutan egirom a fejlemenyeket Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 (edited) Nálam megtortent a tekercs kiszereles.. azt hittem furesszel fogom kivagni. Mert a vizcso nekem nagyon utba volt es az egyik klimabol kijovo cso miatt az egyik csavart nem tudtam kiszedni a helyerol, ahol fel tudtam volna kotozni, hogy szerelhető legyen! Igy a harmadik kezem az asszony volt aki a kuplunk csavarjat rangatta alurol en felurol tamasztottam a krovat mert a torx ha egyszer elnyalodik nincs vissza ut.. :) szoval 3 kez minimum kell.. kellet nekem.. nos.. kiszereles elott a tekercs ellenalasa 11Mohm volt.. mikor elottem volt az asztalon akkor 3,8ohm.. mindom mi van???? Es a hobiztositekot mozgatva ugralt az ertek. Fel alá... kicsit fura, hogy a gyarinal 4er nagyobbat tudtam venni (átmerore) sebaj beragtam.. siman forasztottam.. (ajanlatos csoros fogoval fogni.. ami elvezeti a hot) meres minden jo... delutan jon az osszerakas.. csak meg kell varnom a hosszbordas szijat mert kicserelem... Igy nez ki nalam..http://kepfeltoltes.hu/view/140715/20140715_072719_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Delutan egirom a fejlemenyeket Én ugyan ezekkel szívtam a hétvégén nem is keveset. A csavar nekem se fért ki. a Kuplung csavarja menetrögzítővel van bent gyárilag, nagy nehezen volt hajlandó csak engedni. A végeredmény nálam is kb így néz ki. Ha a szíjtárcsa elforog össze szerelés után akkor működnie kell. Nálam teszi a dolgát rendesen. Üdv! Módosítva Július15, 2014 : Tenky89 Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=287820391&Main=279587360 http://autoklima.mbit.hu/forum/viewtopic.php?f=7&t=129&sid=684c1525b4ae63942e47e9b41ea87d64 http://www.astra-g.de/showthread.php/26536 die Daten der Sicherung sind: - 1 Ampere 250 Volt Wechselstrom Tf 187° C EA. http://www.hestore.hu/prod_10023774.html?pic_id=14847 http://www.hqelektronika.hu/product/tz_d_192 http://sales10set.en.ec21.com/Thermal_Fuse_Thermal_Cutoffs_Thermal--1853102.html http://www.ebay.com/itm/10-Pcs-NEC-Microtemp-Thermal-Fuse-187-TF-Cutoff-2A-250V-SM182A0-/170940084895 Tisztelt Nagyúr! Figyelembe véve, hogy az eredeti 187 °C fokos, ezek közül melyiket ajánlod? A magasabb vagy az alacsonyabb hőértéküt? http://www.arwill.hu/portal/Budapest_/Elektro_alkatresz/Biztositekok_hazak/Ho/192C_hobiztositek_1_776707_848280.html http://www.arwill.hu/portal/Budapest_/Elektro_alkatresz/Biztositekok_hazak/Ho/184C_hobiztositek_1_776707_865544.html Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
szpeki Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 Osszeraktam teljesen jol mukodik... jon a jo hideg! :) A hosszbordas szijat vissza raktam a regit mert nem jott meg az ujj! De holnap kicserelem.. Viszot az ujat nem akarom eggyire "barbar" modon vissza rakni, h a feszitot nyomom egy LECCEL! :) A generatort kilazitva kell vagy ti hogy gyinaltatok!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 Osszeraktam teljesen jol mukodik... jon a jo hideg! :) A hosszbordas szijat vissza raktam a regit mert nem jott meg az ujj! De holnap kicserelem.. Viszot az ujat nem akarom eggyire "barbar" modon vissza rakni, h a feszitot nyomom egy LECCEL! :) A generatort kilazitva kell vagy ti hogy gyinaltatok!? Nekem a szíjfeszítőn van egy csavar amit 15-ös villáskulccsal el lehet fordítani, vagyis így lazítod a szíjfeszítőt. Ez egy bal menetes csavar, így jobbra kell fordítani. Addig kell fordítani amíg a két rögzítő furat egybe nem esik. Ide bedugok egy szöget a megfelelő méretben és így meglazított állapotban rögzítem a feszítőt. Z14XE motor! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szpeki Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 Ahaa. Akkor igy mar jo is! Koszi a gyors valaszt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 Ahaa. Akkor igy mar jo is! Koszi a gyors valaszt! Bocs, elírtam! Balmenetes csavar így balra kell fordítani! Ez a csavar rögzíti a feszítőgörgőt a feszítő "karon". Mivel ez a csavar balmenetes és balra fogod fordítani így a csavar nem fog meglazulni, mert olyan mintha befelé hajtanád a csavart. Remélem érthető voltam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Július16, 2014 Megoszt Elküldve Július16, 2014 (edited) On 2014. 07. 15. at 14:19, szürkeastra írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
szpeki Elküldve Július16, 2014 Megoszt Elküldve Július16, 2014 Bocs, elírtam! Balmenetes csavar így balra kell fordítani! Ez a csavar rögzíti a feszítőgörgőt a feszítő "karon". Mivel ez a csavar balmenetes és balra fogod fordítani így a csavar nem fog meglazulni, mert olyan mintha befelé hajtanád a csavart. Remélem érthető voltam! Értettem először is! :) :) És köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomles Elküldve Július17, 2014 Megoszt Elküldve Július17, 2014 Sziasztok. Előtörténetem: Ütköztem a G Astrám elejével, a hűtőm sérült akkor, megcsinálták, utánna még ment a klíma, de kb 2 hónap leforgása alatt a teljesítménye lecsökkent és nem hűtött.Kb 2 év telt el azóta, hogy leállt a klíma, most feltöltettem, de nem megy. Jelenleg a klíma bekapcsoláskor nagyonpicit a fordulat lejebb esik (tényleg csak kicsit) és ennyi. A hideg nem jön. A klímaklompesszor tárcsánál levő szabadon futó része kézzel forgatható. A klíma bekapcsolásakor viszont nem húzza oda az elektromágnes. A 12 voltot megkapja, kimértem. Kérdésem az lenne, hogy házilag meg tudom-e oldani, hogy behúzzon a mágnes, vagy mindenképpen le kell szedni? Ami pedig újratöltéssel jár. Előre is köszönöm a segíséget. Tom Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Július17, 2014 Megoszt Elküldve Július17, 2014 Sziasztok. Előtörténetem: Ütköztem a G Astrám elejével, a hűtőm sérült akkor, megcsinálták, utánna még ment a klíma, de kb 2 hónap leforgása alatt a teljesítménye lecsökkent és nem hűtött.Kb 2 év telt el azóta, hogy leállt a klíma, most feltöltettem, de nem megy. Jelenleg a klíma bekapcsoláskor nagyonpicit a fordulat lejebb esik (tényleg csak kicsit) és ennyi. A hideg nem jön. A klímaklompesszor tárcsánál levő szabadon futó része kézzel forgatható. A klíma bekapcsolásakor viszont nem húzza oda az elektromágnes. A 12 voltot megkapja, kimértem. Kérdésem az lenne, hogy házilag meg tudom-e oldani, hogy behúzzon a mágnes, vagy mindenképpen le kell szedni? Ami pedig újratöltéssel jár. Előre is köszönöm a segíséget. Tom Tehát fel lett töltve, de mégsem hűt? A klímás erre mit reagált? Ha én elmegyek feltötetni, és utána nem hűt, az a minimum, hogy megkeresi a hibát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomles Elküldve Július17, 2014 Megoszt Elküldve Július17, 2014 Tehát fel lett töltve, de mégsem hűt? A klímás erre mit reagált? Ha én elmegyek feltötetni, és utána nem hűt, az a minimum, hogy megkeresi a hibát. Hello. Aki töltötte, csak annyit nézett, hogy mechanikusan (kézzel megforgatva) mozog-e a kompresszor. Elkezdtük kereni a hibát, ő azt mondta valószínű kábelszakadás (az ütközésem miatt) vagy testelés... Itthon én magam mértem ki, hogy a 12voltot megkapja, de mégsem húz be. Tehát lezárult a hibakeresés egy elektromos hibafeltételezésben. Tom Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július17, 2014 Megoszt Elküldve Július17, 2014 Hello. Aki töltötte, csak annyit nézett, hogy mechanikusan (kézzel megforgatva) mozog-e a kompresszor. Elkezdtük kereni a hibát, ő azt mondta valószínű kábelszakadás (az ütközésem miatt) vagy testelés... Itthon én magam mértem ki, hogy a 12voltot megkapja, de mégsem húz be. Tehát lezárult a hibakeresés egy elektromos hibafeltételezésben. Tom Mágnestekercs. Olvass vissza nemis kell sokat. Z14XE-nel megoldhato hazilag. Masnal nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomles Elküldve Július17, 2014 Megoszt Elküldve Július17, 2014 Mágnestekercs. Olvass vissza nemis kell sokat. Z14XE-nel megoldhato hazilag. Masnal nem tudom. Hello. Köszönöm, már keresem is. Tom Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július20, 2014 Megoszt Elküldve Július20, 2014 Hátha valakit érdekel! http://www.jofogas.hu/heves/Opel_Astra_G_kimatekercs_elado_17710992.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Július21, 2014 Megoszt Elküldve Július21, 2014 Ezek az OPC-k :D Most jöttünk haza a balcsiról, hát hazafele maxon ment a klíma és full arcba és így is izzadtunk alig hűtött le pár fokot. Egy hete töltettem fel, nyomáspróba is volt és nem eresztett. De olyan 16 fokos "hideget" fúj csak kb., 35 fok volt most külsőhőmérsékleten. Anyám 1.4ese valóban 2-es fokozaton lábtérbe fújva is szépen hűti az egész autót :pinch: Sziasztok! Egy kérdésem lenne! Ti hogyan hasznaljatok a klimat? Jottunk fel videkrol, es kb 1 ora alatt sikerult annyira behuteni az utasteret, hogy azt mondjam , NA talan jo. A kiaramlo levego 5,5 fokos, a homerseklet szabalyzo kopp hidegre volt tekerve. Neha hasznaltam belso keringtetest, neha nem. A technika adott, mar csak hasznalni kene tudnom! KOszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július21, 2014 Megoszt Elküldve Július21, 2014 Ezek az OPC-k :D Most jöttünk haza a balcsiról, hát hazafele maxon ment a klíma és full arcba és így is izzadtunk alig hűtött le pár fokot. Egy hete töltettem fel, nyomáspróba is volt és nem eresztett. De olyan 16 fokos "hideget" fúj csak kb., 35 fok volt most külsőhőmérsékleten. Anyám 1.4ese valóban 2-es fokozaton lábtérbe fújva is szépen hűti az egész autót :pinch: Nekem 6.5 éves a kocsi, és eredeti gázzal. Ebben a kánikulában is kettesen ment de a hőmérséklet szabályzót nem tekertem fullig a kékig, mert a lábam akkor le akart fagyni. Szóval az évi -20% is humbuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Július27, 2014 Megoszt Elküldve Július27, 2014 Sziasztok! Cserélt már valaki tömszelencét klimakompresszorban, saját kezüleg? Megvalósítható otthoni körülmények között, vagy szerelő? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts