killermedve Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Ez hol van az autóban? hy alámászol szemben állsz az autoval bal oldalt a 1/3résznél a tüzfalon! jo szar kivenni legalább 6 cm a csavar és végig kihajtattja magát :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne,hogy ez,a gumi,ami a képen van,ez lenne a klíma kondenzvíz kivezető? Azért kérdezem,mert amióta újra működik a klímám (még csak 40 percet használtam 10-10-10-10 perces intervallumban) azóta még nem láttam az autó alatt vízfoltot,vagyis előfordulhat,hogy el van dugulva?Vagy csak huzamosabb használat után képződik annyi páralecsapódás,hogy csepegjen? Ha azt a két csavart kicsavarom nem cseszek szét valamit? Segítséget előre is köszönöm! a 10 perc valóban kevés,de elég sűrűn eldugulhat.Amikor cseréled a pollenszűrőt akkor az azon fennakadó szemét(kisebb falevél,bogár...)az sajnos befelé potyog a kondenzviz elvezetőjébe és beszorul.A két csavar hosszú,nagy menetemelkedésű,elég nehezen jön ki.Azt a kis kivezetőt ki tudod húzni,kb5-6cm hosszú,belül nem fog semmi szétesni.Viszont nem fogsz onnan semmit látni.én ugy csináltam,hogy a pollenszűrőt kiszedtem,alatta lesz egy kis vájat,hosszú csőrű locsolóval öntöttem bele kb 1 deci vizet,annak ki kell folyni rögrön.Ha nem,akkor bontani kell.Kézifékbox ki,a fűtésbox alja leszehető,kicsi fém patentok tartják.Aztán lehet alulról kipiszkálni a szemetet..... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Igen, ez az a kondenzvíz kivezető. Sztem túl rövid idő a 10 perc... hy alámászol szemben állsz az autoval bal oldalt a 1/3résznél a tüzfalon! jo szar kivenni legalább 6 cm a csavar és végig kihajtattja magát :D a 10 perc valóban kevés,de elég sűrűn eldugulhat.Amikor cseréled a pollenszűrőt akkor az azon fennakadó szemét(kisebb falevél,bogár...)az sajnos befelé potyog a kondenzviz elvezetőjébe és beszorul.A két csavar hosszú,nagy menetemelkedésű,elég nehezen jön ki.Azt a kis kivezetőt ki tudod húzni,kb5-6cm hosszú,belül nem fog semmi szétesni.Viszont nem fogsz onnan semmit látni.én ugy csináltam,hogy a pollenszűrőt kiszedtem,alatta lesz egy kis vájat,hosszú csőrű locsolóval öntöttem bele kb 1 deci vizet,annak ki kell folyni rögrön.Ha nem,akkor bontani kell.Kézifékbox ki,a fűtésbox alja leszehető,kicsi fém patentok tartják.Aztán lehet alulról kipiszkálni a szemetet..... Uraim! Nagyon szépen köszönöm a segítséget,és az útba igazítást mindenkinek! A hétvégén úgy is ki akarom cserélni a pollenszűrőt,majd kipróbálom ezt a vizes dolgot. Remélem nem szopat be,és nem kell bontanom. Még egyszer köszönöm mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 Uraim! Nagyon szépen köszönöm a segítséget,és az útba igazítást mindenkinek! A hétvégén úgy is ki akarom cserélni a pollenszűrőt,majd kipróbálom ezt a vizes dolgot. Remélem nem szopat be,és nem kell bontanom. Még egyszer köszönöm mindenkinek. Sziasztok! Ma délután kiszedtem a pollenszűrőt,és,hát mit "mondjak",totál ledöbbentem a látványtól. :icon4: Ahogy az a képeken is látszik,szerintem ( 9 éves az autó) ez az életben nem volt cserélve. Viszont,jó hír,hogy kipróbáltam azt a vizes trükköt,amit Atom márkatárs ajánlott,és szépen folyt ki az alján a víz,úgy ahogy kell. :D Természetesen miután kiporszívóztam azt a ganyét onnan. Tényleg nem elég 10 perc használat ahhoz,hogy csepegjen a kondenz víz,na mindegy,az a lényeg,hogy kifolyik (kop-kop-kop). Még egyszer köszi mindenkinek a segítséget! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 Sziasztok! Ma délután kiszedtem a pollenszűrőt,és,hát mit "mondjak",totál ledöbbentem a látványtól. :icon4: Ahogy az a képeken is látszik,szerintem ( 9 éves az autó) ez az életben nem volt cserélve. Viszont,jó hír,hogy kipróbáltam azt a vizes trükköt,amit Atom márkatárs ajánlott,és szépen folyt ki az alján a víz,úgy ahogy kell. :D Természetesen miután kiporszívóztam azt a ganyét onnan. Tényleg nem elég 10 perc használat ahhoz,hogy csepegjen a kondenz víz,na mindegy,az a lényeg,hogy kifolyik (kop-kop-kop). Még egyszer köszi mindenkinek a segítséget! Helyeshelyes:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guszti46 Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Szevasztok! Új hozzászóló vagyok, segítsen valaki! G Astrám van, és mostanában vettem észre, hogy ha bekapcsolom a klímát, akkor a hűtőventillátor kb. 10 másodpercenként bekapcsol, megy egy kicsit, majd leáll. Normális ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Szevasztok! Új hozzászóló vagyok, segítsen valaki! G Astrám van, és mostanában vettem észre, hogy ha bekapcsolom a klímát, akkor a hűtőventillátor kb. 10 másodpercenként bekapcsol, megy egy kicsit, majd leáll. Normális ez? Normális, ha a hőcserélőt a megfelelő hőmérsékletre vissza tudja hűteni. A befújt levegő rendben van, elég hideg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guszti46 Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Normális, ha a hőcserélőt a megfelelő hőmérsékletre vissza tudja hűteni. A befújt levegő rendben van, elég hideg? Elég hideg, de 36 fokban kevésbé, mint mondjuk 26 fokban. Ez lehet? Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Elég hideg, de 36 fokban kevésbé, mint mondjuk 26 fokban. Ez lehet? Köszönöm a segítséget! lehet,idő kell a klimának is,hogy visszahűtsön,de valóban nagy melegben kevesebbnek tűnik a befúvott hőmérséklet.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Gyárilag a continentális éghajaltú országokba szánt típusokba 7 fokra van kalibrálva a klíma befújt hőmérséklete. Azaz +3+4 fok körül párolog az R134 a belső hőcserélőben. Nem tudom melyik fajta klímád van. De BEHR 2 ventis típusnál ami 1,4-1,6 ba van beépítve ott ezekben a melegekben állandóan megy a venti ha áll az autó. Ha meg feltekered a fűtőmotort 4es re akkor fullon megy az összes. Persze ez mind akkor igaz ha elég a gáz és, jó értéken kapcsol a nyomáskapscsi, illetve a korpri nem kopott annyira hogy nem bírjon elég nyomást előállítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guszti46 Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 lehet,idő kell a klimának is,hogy visszahűtsön,de valóban nagy melegben kevesebbnek tűnik a befúvott hőmérséklet.... Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Livi Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Volna egy kis baj a klímával mentem vele 30 km és nem igazán nyomott be hideg levegőt mi lehet a baja és mennyi lehet a javítási költsége ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Volna egy kis baj a klímával mentem vele 30 km és nem igazán nyomott be hideg levegőt mi lehet a baja és mennyi lehet a javítási költsége ? :D lett e töltve mostanában?évente a betöltött gáz 10%-a elmegy a legjobban tömített rendszerből is... én simán újratöltetném első körben,ha van benne valamennyi gáz,akkor elvileg nem lyukas sehol,ha semmi sincsen benne,akkor akármi lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Volna egy kis baj a klímával mentem vele 30 km és nem igazán nyomott be hideg levegőt mi lehet a baja és mennyi lehet a javítási költsége ? :D Azért elég erős így árat mondani, az alapján, hogy nem nyom be hideget! Ahogy előttem írták: első körben feltölteni (pár ezer forint). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Azért elég erős így árat mondani, az alapján, hogy nem nyom be hideget! Ahogy előttem írták: első körben feltölteni (pár ezer forint). második körben meg kompresszorcsere,száritópatron csere,nagynyomású cső(2db)csere,klimaventi csere...igy jártam. 105ezer,de moftmár megfagyok benne :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 második körben meg kompresszorcsere,száritópatron csere,nagynyomású cső(2db)csere,klimaventi csere...igy jártam. 105ezer,de moftmár megfagyok benne :D Üdvözöllek, rég hallottam felőled! Megvan még a piroska? (egyébként jól megbiztattad Livit :icon4: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 második körben meg kompresszorcsere,száritópatron csere,nagynyomású cső(2db)csere,klimaventi csere...igy jártam. 105ezer,de moftmár megfagyok benne :D én megúsztam egy kompresszor cserével,25 be fájt.... olcsón hozzá jutottam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Üdvözöllek, rég hallottam felőled! Megvan még a piroska? (egyébként jól megbiztattad Livit :icon4: ) Halihó,hat igen,kicsit zürös az életem mostanában. mit csináltam én azzal az áldott jo emberrel??? :D meg még,nem sokat használom,inkább én is volánbuszozok,mint Ákos,csak más márka :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 második körben meg kompresszorcsere,száritópatron csere,nagynyomású cső(2db)csere,klimaventi csere...igy jártam. 105ezer,de moftmár megfagyok benne :D Hogyan tudott egyszerre annyi minden megfeküdni a kocsidban?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Hogyan tudott egyszerre annyi minden megfeküdni a kocsidban?? tutira nem egyszerre.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 tutira nem egyszerre.... Azért furcsállottam én is, kíváncsi leszek a válaszra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 http://belsoseg.blog.hu/2011/07/20/a_klima..._campaign=index sajtós.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 http://belsoseg.blog.hu/2011/07/20/a_klima..._campaign=index sajtós.... jól látom hogy lpg-és ??? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 jól látom hogy lpg-és ??? :D Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
plunks Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Sziasztok, Egy kis segítségre lenne szükségem. (bevallom nem olvastam át elejétől a végéig a topicot, de kb 10 oldalnyit visszaolvastam..) A lényeg.. Az héten úgy adódott h a szüleim Astráját használtam. a melegre valótekintettel nyomattam a klímát, és nem túl erősen de érezni lehetett némi bűzt. gondoltam megnézem a szűrőt... nos annyit súgtak hogy a kesztyűtartó mögött találom a pollenszűrőt, de én nem találom :D nyilván én vagyok a béna de amikor kiszedem a kesztyűtartót a következő kép fogad: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu nos ahogy olvastam, az a téglalap alakú vacak lenne az amin valami ajtó szerűséget kéne lenyitni hogy elérjem a szűrőt... a gond csak az hogy sehol semmilyen pöcköt vagy akármit nem látok amit benyomva kinyithatnám a szűrő házát. a kocsi egy 2008-as 1,4-es Astra G. Lehet hogy ebben már máshol van a szűrő? :icon4: bocs a hülye kérdésért, de egyszerűen nem jövök rá hogy férek hozzá a szűrőhöz. Előre is köszi a segítséget! ui.: esetleg tudtok ajánlani egy siteot ahol ilyen DIY karbantartási / szerelési leírások vannak képekkel? (spórolnék az ősöknek :icon4: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts