Zachi Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 nagyságrendileg? A töménytelen szopást nem lehet összegszerűen meghatározni. Nagyságrendileg? Orbitális nagy. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 A töménytelen szopást nem lehet összegszerűen meghatározni. Nagyságrendileg? Orbitális nagy. :D nemtom mennyi lehet ... de szerintem 6 számjegy :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mantonio Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Sziasztok! Gondom van a G Astránk gyári klímájával.Úgy kezdődött,hogy egyszer csak nem kapcsolt be a klíma de a sárga lámpa világított a gmbon és az alapjárati fordulatot is emelte.Szóltunk klímásnak ,töltse fel a rendszert mert valószínüleg az a baja.Megnézte a nyomásokat és azt mondta ,szerinte vezérlés problem miatt nem megy.Vittem autóvill. szerelőhöz,kiderült hogy a kompresszor behúzó tekercse leégett. Nagy szopás árán kicseréltem a helyén ,tehát a kompresszotrt nem vettem le ,a gázt nem kellett lefejteni.A klíma továbbra sem indult el.Megint autóvill. de legalább kiderült hogy ha a diagnosztikai kábellel rácsatlakozik akkor a számitógépről lehet kapcsolgatni a kompresszort,viszont önállóan még mindíg életképtelen.Ezek után azt mondta,hogy vagy a klímahűtőben található szelep nem jó,viszont elméletileg azt kijelezné a diag. ,vagy fel kellene tölteni gázzal ,vagy a klíma vez . döglött meg,vagy nem is tudja. Szerintetek mi lehet a gond? Előre is köszönöm! Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 sziasztok, lehet hogy erről már volt szó, de egy analóg klímát ki lehetne cserélni digitre? ez nem csak a vezérlés cseréje? Sokba van, ahogy emszíelek mondta. Nekem digit van, nem rossz, de hidd el, nem egy nagy durranás. Én biztos nem alakíttatnám át, simán meglennék a digit nélkül is (mondjuk igénytelen egy állat vagyok :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hradam Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Kaptam ajándékba klímatisztító spray-t, az a habos-befújós fajta. A kérdésem az lenne, hogy mire kell figyelni, hogy ne áztassam el a biztosíték táblát, vagy más elektronikát. Egyáltalán hogyan kellene használnom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Kaptam ajándékba klímatisztító spray-t, az a habos-befújós fajta. A kérdésem az lenne, hogy mire kell figyelni, hogy ne áztassam el a biztosíték táblát, vagy más elektronikát. Egyáltalán hogyan kellene használnom? A bal, és középső oldali szellőzőbe ne fújj sokat mert akkor a biztitáblába, és a rádióba folyik a cucc... Érdemes kivenni a pollenszűrőt, és a hőcserélőt jól befújni, mert ha gombás, akkor ott van a gócpont. Kiveszed a szűrőt, s benyúlsz. Ott lehet érezni a hőcserélőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hradam Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 A bal, és középső oldali szellőzőbe ne fújj sokat mert akkor a biztitáblába, és a rádióba folyik a cucc... Érdemes kivenni a pollenszűrőt, és a hőcserélőt jól befújni, mert ha gombás, akkor ott van a gócpont. Kiveszed a szűrőt, s benyúlsz. Ott lehet érezni a hőcserélőt. Befújás után gondolom járatni kell a motort, a klímát be kell kapcsolni közben, vagy csak elég a ventilátort bekapcsolni, Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Befújás után gondolom járatni kell a motort, a klímát be kell kapcsolni közben, vagy csak elég a ventilátort bekapcsolni, Nekem azt írta a doboz, hogy 20 percig hagyni kell amíg hat a szer, majd át kell szellőztetni a rendszert... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hradam Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Nekem azt írta a doboz, hogy 20 percig hagyni kell amíg hat a szer, majd át kell szellőztetni a rendszert... Ok.Kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Sziasztok! Az mitől lehet, hogy bekapcsolt klímánál kb 3000-es fordulat felett nagyon csúnya hangja van az autónak? Kerregő surlódó hang, fordulat számmal arányos intenzitással jelentkezik. Több Astrában nincs ilyen hang, próbáltam. Ha kikapcsolom a klímát csönd lesz megint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 a klimakomresszor búgni szokott. a tiedben ez normális, mert egy nagy teljesítményü kompresszort szereltek bele. meg lehet próbálni lefejteni a gázt, és a megfelelő mennyiségü olajat tenni bele, max picit csöndesebb lesz...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 a klimakomresszor búgni szokott. a tiedben ez normális, mert egy nagy teljesítményü kompresszort szereltek bele. meg lehet próbálni lefejteni a gázt, és a megfelelő mennyiségü olajat tenni bele, max picit csöndesebb lesz...... Köszi! A kompresszor teljesítménye évjárat függő? Mert szülőknek 2004-es Classic 2 és az teljesen halk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 a klimakomresszor búgni szokott. a tiedben ez normális, mert egy nagy teljesítményü kompresszort szereltek bele. meg lehet próbálni lefejteni a gázt, és a megfelelő mennyiségü olajat tenni bele, max picit csöndesebb lesz...... Az enyémnek is elég moslék hangja van. Mennyibe fáj egy ilyen olajcsere? ( mert ha jól tudom ezt is cserélni kel időnként, ugye?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Az enyémnek is elég moslék hangja van. Mennyibe fáj egy ilyen olajcsere? ( mert ha jól tudom ezt is cserélni kel időnként, ugye?) az általában egy töltés ára. 8-15 bármennyi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 A bal, és középső oldali szellőzőbe ne fújj sokat mert akkor a biztitáblába, és a rádióba folyik a cucc... Érdemes kivenni Ki kell venni a pollenszűrőt, és a hőcserélőt jól befújni, mert ha gombás, akkor ott van a gócpont. Kiveszed a szűrőt, s benyúlsz. Ott lehet érezni a hőcserélőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Igaz, mert különben hozzá sem fér. :D Amúgy + csere sem árt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Az enyémnek is elég moslék hangja van. ne izgulj az NX komprinak traktor hangja van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 ne izgulj az NX komprinak traktor hangja van :D Merazmiaz? Ez akkor természetes? Céges csendesebb. Az más gyártmány lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Merazmiaz? Ez akkor természetes? Céges csendesebb. Az más gyártmány lehet? delphi NX típusú a kompresszor :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 delphi NX típusú a kompresszor :D Aha! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Aha! Köszi! a céges is z14xep?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tacso Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Sziasztok! Túl vagyok egy utólagos klíma beszerelésen, de akadt egy kis problémám. A szerelő úgy oldotta meg az elektromos részét a dolognak, hogy a klíma bekapcsolásakor egy relé ad delejt a kompresszornak és egy másik a ventiknek (2 ventillátoros lett a cucc). Ezzel csak az a probléma, hogy az ECU nem tud semmit a dologról, és nem emeli meg a fordulatot bekapcsoláskor, csak próbál kompenzálni a hirtelen jött nagy terhelés hatására... (pl. amikor kinyomom a kuplungot menet közben a fordulat kb 650rpm-re esik le, majd onnan ugrik vissza alapjárat közelébe.) Szerintem ez nem egészséges... Nincs valakinek valami tippje, hogyan tudnám orvosolni a problémát? Vajon működne az, hogy egy harmadik relé az ECU-nak küldene egy jelet, hogy a klíma bekapcsolt? Tudja esetleg valaki 2002-es Z12XE motorvezérlőben mit, hol kéne bekötni ebben az esetben? Tacso Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június20, 2011 Megoszt Elküldve Június20, 2011 a céges is z14xep?? Ja, van egy caravan, meg egy 5 ajtós. De egyiknek sem olyan hangos a kompri, mint nekem. Igaz, azok 2008-asok, meg az 5ajtósban még csak 40e van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Június20, 2011 Megoszt Elküldve Június20, 2011 Ja, van egy caravan, meg egy 5 ajtós. De egyiknek sem olyan hangos a kompri, mint nekem. Igaz, azok 2008-asok, meg az 5ajtósban még csak 40e van. Szerelés nélkül lehet látni a kompresszor típusát? Ha igen akkor összehasonlítanám különböző van-e a vizsgált autókban.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június20, 2011 Megoszt Elküldve Június20, 2011 Szerelés nélkül lehet látni a kompresszor típusát? Ha igen akkor összehasonlítanám különböző van-e a vizsgált autókban.... Nem tudom, megyek megnézem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts