Mc-elek Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 Na ezt kerestem: http://www.marso.hu/gumi/Akcio/2010nyar/kl..._campaign=klima Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 Kérdés: Nagy melegben nektek is kikapcsolgat a klima kuplung? Mert mióta feltöltettem mikor nagyon nyomatom bent a ventit akkor egy idő után elkezdi kikapcsolgatni. Nem hiba mert a nyomás kapcsi tiltja ki. Igaz kinnt mind2 venti visit mint állat. Nagy a meleg vagy sok a gáz vagy hibás vmi ???? Vagy csak simán ennyit tud és letilt mert túlmelegszik?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 Kérdés: Nagy melegben nektek is kikapcsolgat a klima kuplung? Mert mióta feltöltettem mikor nagyon nyomatom bent a ventit akkor egy idő után elkezdi kikapcsolgatni. Nem hiba mert a nyomás kapcsi tiltja ki. Igaz kinnt mind2 venti visit mint állat. Nagy a meleg vagy sok a gáz vagy hibás vmi ???? Vagy csak simán ennyit tud és letilt mert túlmelegszik?? No para! Csak rendeltetésszerűen műxik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június12, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Június12, 2010 Kérdés: Nagy melegben nektek is kikapcsolgat a klima kuplung? Mert mióta feltöltettem mikor nagyon nyomatom bent a ventit akkor egy idő után elkezdi kikapcsolgatni. Nem hiba mert a nyomás kapcsi tiltja ki. Igaz kinnt mind2 venti visit mint állat. Nagy a meleg vagy sok a gáz vagy hibás vmi ???? Vagy csak simán ennyit tud és letilt mert túlmelegszik?? nálam a fagyásgátló lép be, ami kikapcsolja a klímát, ugyanis ha túlhűt az sem jó..mármint az elpárologtatója ha lefagy az a rendszer szempontjából igen nagy gond +a levegő sem megy úgy át rajta, tehát nem fog jól működni, emiatt amikor ennyire lehülne lekapcsol, hogy kiolvadjon...legalábbis nálam... ^_^ az elpárologtató utánni levegő , ha +5-6C fokra lehűlik akkor kikapcsol, amíg kb 11 C fok nem lesz, akkor vissza...emiatt kapcsolgat a kuplung.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Livi Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 Én klimát csak nagyon ritkán használom vagy nem is igen mégsem romlik el már 3 éve! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Június13, 2010 Megoszt Elküldve Június13, 2010 Én klimát csak nagyon ritkán használom vagy nem is igen mégsem romlik el már 3 éve! :D Vagy csak nem tudsz róla. Korábban már volt szó róla ha nem használod akkor is meg kell járatni kb 2 hetente egy jó 15 percre hogy átjárja az olaj. Ugyanis itt az keni a tömitéseket és ha kiszáradnak akkor szélnek eresztődik a gáz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Felmerült bennem egy kérdés Mekkora a klíma BTU értéke,vagy teljesítménye watt-ban? Pl. delphi nx -nek. Hülye kérdés mi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Felmerült bennem egy kérdés Mekkora a klíma BTU értéke,vagy teljesítménye watt-ban? Pl. delphi nx -nek. Hülye kérdés mi ^_^ Kérdésben a válasz! :D Amúgy passzolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 utastérbe permetezős fajta kesztyűtartó, pollenszűrő kivétel, pollenszűrő "tartó" ajtaja vissza, belső keringetésre állítás, minden szellőző rostély kinyit, motort indít, ventit legalább 2-3 as fokozatra, ezek után Én a jobb 1 elé állítását javaslom, mert onnan szív ilyenkor. 15-20 perc járatás, majd kiszellőztetés. pollenszűrő, kesztyűtartó mehet vissza. Mind2 esetben javaslom a szélvédő alatti fekete műanyag levételét, amihez az ablaktörlőt is le kell venni, mert levelek és egyéb kis maradványok maradnak a ventillátor lapátozatán, ami miatt zavaró rázkódása lehet a ventinek, majd hamarabb meg is hibásodhat, valamint klíma tisztítás közben a pollenszűrő kivétele miatt az utastérben lévő csatornákba juthatnak ezek akis darabok, ahol érdekes zajok forrásai lehetnek vagy csak a nem megfelelő pillanatban ugranak ki a szellőző rostélyán.... :P Fenti leírásod alapján megejtettem a cserét, köszönöm a tanácsaidat. Aki neki akar laikusként veselkedni, javaslok előtte valami izomlazító-nyugtató-karhosszabbító szer bevételét, mert én történetesen ennyit egyhuzamban még nem káromkodtam, mint a művelet folyamán... ^_^ Ja, a gyári szűrőt a Kedves lengyelek összegyűrve helyezték a foglalatába, én meg nem értettem, hogy miért kell havonta egy ujjnyi port letakarítani a műszerfalról, pedig tőlünk messze a sivatag :D Köszönöm még egyszer a leírást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Ja, a gyári szűrőt a Kedves lengyelek összegyűrve helyezték a foglalatába, én meg nem értettem, hogy miért kell havonta egy ujjnyi port letakarítani a műszerfalról, pedig tőlünk messze a sivatag :D Nehéz nem összegyűrni, ha nem csavarhúzó alakúak és méretűek az ujjaid. Szenvedős egy meló, de nekem már egyre jobban megy (évente gyakorlom, most másodszor) Nekem automata Behr van, másnak Delphi. Tud valaki érdemi különbséget a 2 rendszer között, vagy egyik ilyen-másik olyan, ráció nélkül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kzozoka Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Sziasztok! Jöttem égetni magam. Nemrégiben vettem egy 7 éves G Astrát. Digitális klíma működne benne. A letölthető kézikönyvben csak a manuális leírását találtam. Mivel ezen nincs külön kapcsoló a klímához - azt feltételeztem, annyira inteligens, hogy amikor 30 fokos külső hőmérsékletnél a 18 fokra állítom rájön: ehhez hűtenie kell. Hát nem teszi! A hőszabályzó "Lo" állásánál sem hűt. Nyugtasson meg valaki, hogy csak én vagyok béna - nem a klíma romlott el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Sziasztok! Jöttem égetni magam. Nemrégiben vettem egy 7 éves G Astrát. Digitális klíma működne benne. A letölthető kézikönyvben csak a manuális leírását találtam. Mivel ezen nincs külön kapcsoló a klímához - azt feltételeztem, annyira inteligens, hogy amikor 30 fokos külső hőmérsékletnél a 18 fokra állítom rájön: ehhez hűtenie kell. Hát nem teszi! A hőszabályzó "Lo" állásánál sem hűt. Nyugtasson meg valaki, hogy csak én vagyok béna - nem a klíma romlott el? van benne gáz, klímakompresszor bekapcsol gyengül a motor ha bekapcsolod a klímát Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Sziasztok! Jöttem égetni magam. Nemrégiben vettem egy 7 éves G Astrát. Digitális klíma működne benne. A letölthető kézikönyvben csak a manuális leírását találtam. Mivel ezen nincs külön kapcsoló a klímához - azt feltételeztem, annyira inteligens, hogy amikor 30 fokos külső hőmérsékletnél a 18 fokra állítom rájön: ehhez hűtenie kell. Hát nem teszi! A hőszabályzó "Lo" állásánál sem hűt. Nyugtasson meg valaki, hogy csak én vagyok béna - nem a klíma romlott el? Nekem is automata van. ha kinn (vagy benn ugye) 30 fok van, és te 18-ra állítod, természetesen hidegnek kéne jönni. Gondolom, meg kéne nézetned a gázt. Azért jó az automata, mert sztem méri az utastér hőmérsékletét is és egy idő után már melegebbet fúj be (én legalábbis így érzem), így nem tudod túlhűteni magad, mint a manuálisban (asszem ott vagy dől a hideg, vagy nem, de nem volt manuálisom, úgyhogy ez csak sanda gyanú...) Ez úgy van - mint azt korábban innen megtudtam -, hogy az automatánál mindig megy a klíma, csak akkor nem, ha ECOra rakod... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kzozoka Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 van benne gáz, klímakompresszor bekapcsol gyengül a motor ha bekapcsolod a klímát Nem tudom, hogyan kell megállapítani van-e benne gáz? Nem érzem, hogy gyengülne a motor - ezért gondolom, hogy nem kapcsol be a kompresszor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kzozoka Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Ez úgy van - mint azt korábban innen megtudtam -, hogy az automatánál mindig megy a klíma, csak akkor nem, ha ECOra rakod... Azaz ECO állással kikapcsolom a klímát? Azt hiszem, hogy ECO nélkül is próbálkoztam, de ezt azért újra megteszem. Mindenesetre köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 ha bekapcsolod jellegzetes morgó hangja van. a gázt legjobb ha valami szaki nézi meg. szerintem vidd el klímáshoz nézesd át, tisztítsd ki, és cserélj pollenszűrőt. átlag 10e-ből megvan. ott megmondják ha baja van ha nincs akkor kb. 1 évig nem kell hozzányúlni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Azaz ECO állással kikapcsolom a klímát? Azt hiszem, hogy ECO nélkül is próbálkoztam, de ezt azért újra megteszem. Mindenesetre köszönöm! Igen, én úgy tudom, ha eco állásban használod, akkor úgy működik, mint a klíma nélküli. Magyarul nem a klímával hűtesz-fűtesz. Ez ugye csak "kvázi" eco-állás, bár annyit elérsz vele ugye, h a klíma használatának hiánya miatt kicsit kevesebbet fogyaszt a kocsi. Viszont fázni sem fogsz :D Az automatánál éppen ezért állítólag arra sem kell figyelni, hogy pár hetente mindenképp klímázz a rendszer kenése miatt, mivel nekünk alapból mindig klímázik, kivéve, ha eco-val kiiktatod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tothferi Elküldve Július1, 2010 Megoszt Elküldve Július1, 2010 Hali! Vettem egy motip féle klíma tisztítót. Slagos, habos izé. Azt hittem belülről kell a szellőző járatokba fújni de nem! Azt mondja, ahol a klíma szívja be a levegőt. Ez nézőpont kérdése szerintem, mert ha belső keringtetésre állítom, akkor belülre kell fújni a szellőzőkbe. Egyébként ezen már túl vagyok nem segített! Ezt egy utastérben tartalmát kiengedő típusú klímatisztítóval már megcsináltam (magyar medikémia termék), de sajna a bűz maradt. Szakértők azt mondják a habos fajta kell és a kinti beszívásnál lesz a ludas letelepedett és bűzt okozó baktérium. Hol fújjam be? Help me! A klíma tisztítását nekem ózonnal csinálták. Megszüntette a cigiszagot is az autóban, és nem kellett tisztító habbal szenvednem. Ráadásul nem használtak semmi vegyszert, ami nekem nagyon fontos, mert a gyerek allergiás. Mindenkinek nagyon ajánlom, most csak 3600 forint volt. Szerintem megéri, azóta sokkal kellemesebb beleülni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 én már 2x próbálkoztam 'patronos' tisztítással' motip, és loctite márkájúval, a szag maradt, ma megkérdeztem ~5000Ft körül lenne thermoking szervízben a tísztítás, azt mondták baktériumölő-t juttatnak bele.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 én már 2x próbálkoztam 'patronos' tisztítással' motip, és loctite márkájúval, a szag maradt, ma megkérdeztem ~5000Ft körül lenne thermoking szervízben a tísztítás, azt mondták baktériumölő-t juttatnak bele.... A Marsonál csak 3000Ft. Info: http://www.marso.hu/gumi/Akcio/2010nyar/kl..._campaign=klima Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 A Marsonál csak 3000Ft. Info: http://www.marso.hu/gumi/Akcio/2010nyar/kl..._campaign=klima :D Csak sajnos ez tőlem távol van, Szombathely is 70km, szóval akkor már mindegy, hogy hova megyek. Telefonba 5e körüli összeget mondtak, szóval lehet kevesebb, de akár több is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Július4, 2010 Megoszt Elküldve Július4, 2010 Sziasztok! Nekem 4000ft-ért tisztították , fertőtlenítették a klímát ózonnal Link to comment Megosztás: More sharing options...
K-G-za Elküldve Július4, 2010 Megoszt Elküldve Július4, 2010 Én "BIG"-et használok kb. 1500,- Ft. Az eljárás pedig szvsz egyszerű. Kikapom a pollenszűrőt, ott jól befújkálok neki + minden légcsatornába a palack mellé csomagolt kis csővel. Hagyom hatni kb 15 percet, pollenszűrő vissza mjad klíma kb. 10-15 percig és kész. Előtte az orromba és a szemembe lévő cuccok is egybefolytak mikor klímáztam :D , de most nagyon tuti. Szinte semmi allergiás reakcióm sincs. Ja! amúgy ugye volt egy kis klímaproblémám, miszerint nem hűtött és valószínű elment benne a gáz. Színezve lett egy kis plussz olajjal, majd 2 hét múlva le lett fejtve és fel lett töltve a gyári értékre. Kb. 1 hónapja nagyon szuper, úgyhogy lehet hogy valami kis tömítésnek kellett a plussz oil. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július4, 2010 Megoszt Elküldve Július4, 2010 Én "BIG"-et használok kb. 1500,- Ft. Az eljárás pedig szvsz egyszerű. Kikapom a pollenszűrőt, ott jól befújkálok neki + minden légcsatornába a palack mellé csomagolt kis csővel. Hagyom hatni kb 15 percet, pollenszűrő vissza mjad klíma kb. 10-15 percig és kész. Előtte az orromba és a szemembe lévő cuccok is egybefolytak mikor klímáztam :rolleyes: , de most nagyon tuti. Szinte semmi allergiás reakcióm sincs. Ja! amúgy ugye volt egy kis klímaproblémám, miszerint nem hűtött és valószínű elment benne a gáz. Színezve lett egy kis plussz olajjal, majd 2 hét múlva le lett fejtve és fel lett töltve a gyári értékre. Kb. 1 hónapja nagyon szuper, úgyhogy lehet hogy valami kis tömítésnek kellett a plussz oil. Asszem akkor most szakemberrel kipucoltatom, majd utána minden ősszel magam kihabozom, hogy télre ne maradjon benne semmi, hidegben úgy sem bírna. Valaki használt aktív szenes szűrő-t? Mennyivel jobb mint a sima papír? A papírnál kb 2x drágább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Július4, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Július4, 2010 Asszem akkor most szakemberrel kipucoltatom, majd utána minden ősszel magam kihabozom, hogy télre ne maradjon benne semmi, hidegben úgy sem bírna. Valaki használt aktív szenes szűrő-t? Mennyivel jobb mint a sima papír? A papírnál kb 2x drágább. de aztán ne kérdezd meg, hogy miért nem szól a duda vagy miért nem megy az irányjelzőm...én már leírtam többször mi erről a véleményem és a tapasztalatom.... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts