gezoli Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Sziasztok. A próblémám brutális párásodás, de olyan szinten hogy csak klímával tudom lefujatni,a belső külső keringetésem működik de alig van különbség a pára mértékét illetően ha be-ki kapcsolom. A klimám elvileg delphi rendszerű, pollenszűrő cserére gondoltam,de átnyálaztam a fórumot és nem találtam "leirást" hogy kell kicserélni,mit kell szétszerelni. A verda 2001/2 havi Astra G komfort 1.6 16V kombi. Előre is köszönöm ha valaki mond valami használhatót. Jól gondoltad! :rolleyes: Nem is olyan régen volt téma! Mind a két rendszerűnek fönn volt a leírása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Kérdés létezik olyan hogy a kompri delphi a bele meg behr? Ugyanis nekem eléggé úgy tűnik hogy nekem ez a felállás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Sziasztok. A próblémám brutális párásodás, de olyan szinten hogy csak klímával tudom lefujatni,a belső külső keringetésem működik de alig van különbség a pára mértékét illetően ha be-ki kapcsolom. A klimám elvileg delphi rendszerű, pollenszűrő cserére gondoltam,de átnyálaztam a fórumot és nem találtam "leirást" hogy kell kicserélni,mit kell szétszerelni. A verda 2001/2 havi Astra G komfort 1.6 16V kombi. Előre is köszönöm ha valaki mond valami használhatót. hihó Kesztyűtartó leszerel, mögötte meglátod a szűrő fedlapját, leveszed kihúzod, de vásárlás előtt néz meg a méretet és formát mert 2 féle méretben gyártották. majd ugyanezzel a módszerrel beteszed az újat! ne rémülj meg lesz benne dzsuva rendesen :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Kérdés létezik olyan hogy a kompri delphi a bele meg behr? Ugyanis nekem eléggé úgy tűnik hogy nekem ez a felállás. Erre vki vmit?? BUÉK MINDENKINEK!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
yaya Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Szega mindenkinek. 2-éve vásároltam az astrát tavaly télen felvillat néha a müszerfalon a motor hütése visszajelző menet közben,azóta semmi probléma nem volt vele,de néhány napja már egyfojtában világit és a klima ventillátora állandóan pörög, elvittem szerelőhöz megmérték a gáznyomást az rendben volt,kicserélték a pollenszűrőt,de a probléma még mindig létezik.Tud valaki tanácsot adni hogy mitévő legyek a probléma megoldásában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Szega mindenkinek. 2-éve vásároltam az astrát tavaly télen felvillat néha a müszerfalon a motor hütése visszajelző menet közben,azóta semmi probléma nem volt vele,de néhány napja már egyfojtában világit és a klima ventillátora állandóan pörög, elvittem szerelőhöz megmérték a gáznyomást az rendben volt,kicserélték a pollenszűrőt,de a probléma még mindig létezik.Tud valaki tanácsot adni hogy mitévő legyek a probléma megoldásában? Nem tudom, de a pollenszűrőnek nem értem, hogy mi köze elhet, lehet el akarták adni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Szega mindenkinek. 2-éve vásároltam az astrát tavaly télen felvillat néha a müszerfalon a motor hütése visszajelző menet közben,azóta semmi probléma nem volt vele,de néhány napja már egyfojtában világit és a klima ventillátora állandóan pörög, elvittem szerelőhöz megmérték a gáznyomást az rendben volt,kicserélték a pollenszűrőt,de a probléma még mindig létezik.Tud valaki tanácsot adni hogy mitévő legyek a probléma megoldásában? Biztos,hogy a klímánál van a baj?Külön hűtője van neki? Nem a vízhőfok magas véletlenü,l esetleg valami termosztát vagy ilyesféle hiba miatt és a hűtőventillátor forog állandóan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yaya Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Biztos,hogy a klímánál van a baj?Külön hűtője van neki? Nem a vízhőfok magas véletlenü,l esetleg valami termosztát vagy ilyesféle hiba miatt és a hűtőventillátor forog állandóan? A vizhőfok az 80-C.Én a hűtő elején található ventiről beszélek. Mellékelek egy linket a hűtőről.http://racing-bazar.hu/ShowImage.aspx?imgID=1002756853&imgX=400 Annyit már magamtól kiokoskodtam,hogy a hűtő bal szélén van egy szelep szerüség amiről lehúztam a kábelt majd nagy nehezen visszadugtam,inditottam az autót és láss csodát a visszajelző nem világitott és a venti sem pörgött,de sajnos az öröm korai volt a következő indulásnál ujra az a probléma. Az a szelep mi célt szolgálnaa három lábas csatlakozóval?Ja azt még majdnem elfelejtettem az autó összes üveg felülete nagyon párásodik kiváltképp esős időben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Amúgy milyen motorú ,évjáratú az autód,merrefelé lax?Jó lenne ezeket is tudni a segítség szempontjából! A párásodás az tényleg pollenszűrőgond szok lenni.Nem fogyogat esetleg a víz a tartályból? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yaya Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Amúgy milyen motorú ,évjáratú az autód,merrefelé lax?Jó lenne ezeket is tudni a segítség szempontjából! A párásodás az tényleg pollenszűrőgond szok lenni.Nem fogyogat esetleg a víz a tartályból? 1.2-16V Z 12 XE motoru,2002-es, és Békés Megye pontosabban Körösladány,az viz nem fogy a tartályból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Nem fogyogat esetleg a víz a tartályból? Ha fogy a víz akkor az páraként jelenik meg? vagy mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 A felvetés jogos,de nem arra gondoltam,hogy felforralja és utána befújja a vizet az utastérbe mint valami párásító vagy ködgép! :lol: Azt azért kérdeztem,mert írta hogy folyamatosan ég a "motor hűtése visszajelző :lol: " ,gondoltam melegszik akkor a motor ebből pedig arra következtettem,hogy lehet fő a víz .Ezért kérdeztem! Tucc jobbat? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 A felvetés jogos,de nem arra gondoltam,hogy felforralja és utána befújja a vizet az utastérbe mint valami párásító vagy ködgép! :lol: Azt azért kérdeztem,mert írta hogy folyamatosan ég a "motor hűtése visszajelző :lol: " ,gondoltam melegszik akkor a motor ebből pedig arra következtettem,hogy lehet fő a víz .Ezért kérdeztem! Tucc jobbat? :P ne érts félre nem kötekedni akartam csak nem tudtam h mire gondolsz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 üdv ilyet hol lehet szerezni? mi a típusszáma? ÉS beszerelés után működhet régi klíma vezérlő helyett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 nah erről engem is érdekelne kinek mi a véleménye! gondolkoztam én is rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 üdv ilyet hol lehet szerezni? mi a típusszáma? ÉS beszerelés után működhet régi klíma vezérlő helyett? Teljesen esélytelen úgy hogy csak azt veszed meg!! A digit meg a sima klima között nagyon sok minden máshogy van. Az analognál bowdenek mozgatják a levegő utját kijelölő csappantyúkat még a diginél kicsi szervó motorok. Ez a fő probléma ! Meg persze diginél van egy pár jeladó is ami ugye kell, ami simánál nincsen jelen. Biztos hogy megoldható de szvsz nem érdemes nem kifizetődő. Rengeteg idő/ pénz lenne átépiteni digire. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Teljesen esélytelen úgy hogy csak azt veszed meg!! A digit meg a sima klima között nagyon sok minden máshogy van. Az analognál bowdenek mozgatják a levegő utját kijelölő csappantyúkat még a diginél kicsi szervó motorok. Ez a fő probléma ! Meg persze diginél van egy pár jeladó is ami ugye kell, ami simánál nincsen jelen. Biztos hogy megoldható de szvsz nem érdemes nem kifizetődő. Rengeteg idő/ pénz lenne átépiteni digire. Hát nekem ilyen van, de simán meglennék nélküle. Pl. nem tudom azt csinálni vele, hogy a menetszél hozza be a meleget. Mindig valamilyen fokozatra kell állítani, ha leveszem a ventit, a menetszél a kinti hideget fújja be. Amúgy nem rossz, de szerintem ne vágyjál rá nagyon.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Ha fogy a víz akkor az páraként jelenik meg? vagy mi? Bizony, simán lehet. A beltérbe szivárgó hűtővíz agyonáztatta nálam az anyósszőnyeget, párállott az mindenhová! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Hát nekem ilyen van, de simán meglennék nélküle. Pl. nem tudom azt csinálni vele, hogy a menetszél hozza be a meleget. Mindig valamilyen fokozatra kell állítani, ha leveszem a ventit, a menetszél a kinti hideget fújja be. Amúgy nem rossz, de szerintem ne vágyjál rá nagyon.... én se szeretem a digit klimát. mindkét hondába van, a civic rendszeresen félórás tornádót csinál, az asszony insightje meg állandón lekapcsolja a lábamra a befúvást. a lábam büdös és izzadt, fent meg be van húzva a kabátom mert fázom. sose használom csak manuálisan... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imiderecske Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Bizony, simán lehet. A beltérbe szivárgó hűtővíz agyonáztatta nálam az anyósszőnyeget, párállott az mindenhová! Ma néztem, nincs fagyálló íze :lol: a padlókárpit is csont száraz, akkor ezek szerint csak lecsapódó pára :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Ma néztem, nincs fagyálló íze :lol: a padlókárpit is csont száraz, akkor ezek szerint csak lecsapódó pára :P Minden bizonnyal :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
premium Elküldve Január25, 2010 Megoszt Elküldve Január25, 2010 Sziasztok! Tud valaki nekem egy olyan klímás céget mondani, ahol lehet kompresszor alkatrészeket is kapni? Van nekem egy NX-es delpi kompresszorom az autóban, ami csapágyas.. A szíjtárcsa alatt levő csapágynak hangja van.. Van valakinek tapasztalata ezzel? a szíjtárcsával együtt cserélhető csak a csapágy? vagy ki lehet aplikálni belőlle? az az elvetemült ötletem van, hogy a kompresszor kivétele nélkül cserélem ki.. elméletben ahogy nézem, enged annyit a csövezés.. Tehát szíj le, kpmpresszor ki, levele leengedve, a szíjtárcsa fenekén van egy takaró dekli, azt egy csavar tartja.. Azt levéve hozzá lehet férni.. Csak azt nem tudom, hogy hogyan tovább :rolleyes: gondolom, van egy-egy rögzítő gyűrű, és "kiesik" a csapágy.. vagy nem? egybe van öntve? hívogattam pár klímás céget, de nem ettem meszet, hogy egy jó kompresszorban a csapágy cseréhez kifizessek 70-80e Ft-ot.. van valami tippetek? esetleg normális hozzáállású klímás Bp-n? otthagyni nem akarom az autót, nem akkora volumenü dolog ez.. köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
woody1 Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Sziasztok! Nemrég vásároltam a G Astrámat és az előző tulaj azt tanácsolta, hogy a manuális klímát télen is kapcsoljam be időnként, nehogy tönkre menjen. Azt is mondta, hogy a klíma bekapcsolása előtt a fűtéskapcsolót "0"-ra tekerjem vissza, majd a mellette lévő kapcsolón a fűtés fajtáját az "általános" (máshogy nem tudom megfogalmazni) állásba tegyem. Kikapcsolásnál pedig végső megállás után még alapjáraton hagyjam a motort 1 percig menni, hogy a klíma a pörgés után lehűljön. .... ja és a klíma mellett lévő légkeringető gombot is be kell, illetve be lehet kapcsolni a klíma üzemelése mellett párhuzamosan? Valóban ezeket a "szabályokat" be kell tartani? Ha igen miért? Köszi a válaszokat és a segítséget, kíváncsi vagyok.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Sziasztok! Nemrég vásároltam a G Astrámat és az előző tulaj azt tanácsolta, hogy a manuális klímát télen is kapcsoljam be időnként, nehogy tönkre menjen. Azt is mondta, hogy a klíma bekapcsolása előtt a fűtéskapcsolót "0"-ra tekerjem vissza, majd a mellette lévő kapcsolón a fűtés fajtáját az "általános" (máshogy nem tudom megfogalmazni) állásba tegyem. Kikapcsolásnál pedig végső megállás után még alapjáraton hagyjam a motort 1 percig menni, hogy a klíma a pörgés után lehűljön. Valóban ezeket a "szabályokat" be kell tartani? Ha igen miért? Köszi a válaszokat és a segítséget, kíváncsi vagyok.... klíma lehüljön? :rolleyes: - télen -ha nem minuszok vannak- akkor be lehet kapcsolni néha - fűtéskapcsolót meg szabályzót oda tekered ahova akarod, célszerűen ablakra meg lábra hogy a párát/nedvességet leszárítsa a szőnyegekről - én azért szoktam fújatni még a sima levegőt a klíma lekapcsolása után hogy ne büdösödjön be, ennek nincs köze az alapjárathoz Link to comment Megosztás: More sharing options...
woody1 Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 klíma lehüljön? :rolleyes: - télen -ha nem minuszok vannak- akkor be lehet kapcsolni néha - fűtéskapcsolót meg szabályzót oda tekered ahova akarod, célszerűen ablakra meg lábra hogy a párát/nedvességet leszárítsa a szőnyegekről - én azért szoktam fújatni még a sima levegőt a klíma lekapcsolása után hogy ne büdösödjön be, ennek nincs köze az alapjárathoz Ha jól értem: - télen (mínuszokban) inkább a sima fűtéssel fűtsek, kicsit jobb időben 1-2 alkalommal be lehet kapcsolni a klímát. - a klíma mellett bekapcsolhatom a fűtést is párhuzamosan és a levegőkeringtetést is Ugye ezek szerint így igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts