Robz Elküldve Június30, 2009 Elküldve Június30, 2009 3. ahogy írták pollenszűrő csere és kitakarítás még a ventillátornak is, mert ott is szoktak érdekes dolgok lenni, attól pedig rázkódik, mert nincs egyensúlyban a szeméttől... Qpack! Ezt a vent takarítást hogy csinálod? Mit kell hozzá bontani? A motortér felől a felső takarást elég, vagy belülről is kell bontani a pollenszűrő előtti résznél valamit? A szellőztető venti mennyire bontható? Hideg időben néha ciripel az enyém 1-es fokozaton egy darabig, meg akarom fújni valami kenőanyaggal a tengelyét.
Qpack Elküldve Június30, 2009 Szerző Elküldve Június30, 2009 Qpack! Ezt a vent takarítást hogy csinálod? Mit kell hozzá bontani? A motortér felől a felső takarást elég, vagy belülről is kell bontani a pollenszűrő előtti résznél valamit? A szellőztető venti mennyire bontható? Hideg időben néha ciripel az enyém 1-es fokozaton egy darabig, meg akarom fújni valami kenőanyaggal a tengelyét. az is elég lehet, de javasolnám Lecso cArtásrs képeit a könnyebb szerelés és érhetőség kedvéért...Lecso keringető csappantyú javítás
spy Elküldve Június30, 2009 Elküldve Június30, 2009 az is elég lehet, de javasolnám Lecso cArtásrs képeit a könnyebb szerelés és érhetőség kedvéért...Lecso keringető csappantyú javítás Nah sziasztok! Most értem haza melóból! Meghallgattam és lehet hallani a csap fordulását. A másik érdekes dolog amit ma vettem észre, hogy amikor melegre állítom akkor hallani vmi fura búgást a középkonzolnál a légbeömlőnél. Ez jelenthet valamit? Kezdek aggódni, hogy ez nem is lesz olyan egyszerű mutatvány. Előre is köszi Qpack a segítséget! Sziasztok
Robz Elküldve Július1, 2009 Elküldve Július1, 2009 pollenszűrő beszerelés Nem erre gondoltam. Volt itt többször is egy belinkelt pdf, amit a Mannfilter adott ki. Ebben szerepelt mindkét típusú pollenszűrő cseréje. Ez a link nincs meg valakinek?
Robz Elküldve Július1, 2009 Elküldve Július1, 2009 az is elég lehet, de javasolnám Lecso cArtásrs képeit a könnyebb szerelés és érhetőség kedvéért...Lecso keringető csappantyú javítás Néztem a képeket, de a ventihez hozzáférni belülről lehet, ha jól látom. Mindenképpen meg akarom fújni a tengelyét, csak azt nem tudom, mennyire kompakt a venti háza. (szerelhető-e egyáltalán)
atis251 Elküldve Július1, 2009 Elküldve Július1, 2009 Sziasztok! 2003 as 1.4 es z14xe motorkódú G astrába mennyi gáz ill.olaj kell?Illetve hogy célszerű a kompresszorban olajat cserélni? Ja és a szárítószűrő hol lehet mert ránézésre nem találom:( Behr típusú a klíma.
imiderecske Elküldve Július2, 2009 Elküldve Július2, 2009 Sziasztok! 1.4 16V G Astra mennyivel eszik átlagban többet ha klímázok? +0.5, 1liter/100km?
Robz Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 Sziasztok! 1.4 16V G Astra mennyivel eszik átlagban többet ha klímázok? +0.5, 1liter/100km? Nekem a Caravan Z14 motorral kb 0,5l. Ez szerintem sok dologtól függ. (környezeti hőmérséklet, állandóan klímázol-e, városi-vidéki közlekedés)
teroe Elküldve Július5, 2009 Elküldve Július5, 2009 Hello!A párologtató csere után 1 hónappal,intenzív klímahasználatkor(160km-en végig)az asszony azt vette észre,hogy az anyósülésnél csöpög a víz a lábára.Nem sok,pár csepp úgy 5-6.Milyen víz ez,és lehet,hogy a műszerfalban több is van mint 5-6 csepp?Kicsit kezdek parázni,hogy a szaki eltolt valamit.
jatson Elküldve Július5, 2009 Elküldve Július5, 2009 Hello! Nekem például 1 hónapja volt klímaservice,pollenszűrő csere,meg fertőtlenítés is,és mégis párásodik. <_< Párásodás attól is lehet, h a belsőlevegő keringtetésre állító csappantyú nem működik és belső levegő keringtetésen állt meg. Nekem ez volt a gond.
Qpack Elküldve Július5, 2009 Szerző Elküldve Július5, 2009 Párásodás attól is lehet, h a belsőlevegő keringtetésre állító csappantyú nem működik és belső levegő keringtetésen állt meg. Nekem ez volt a gond. nem gondolom, inább, lehet túl nagy venti fokozaton használod és magával ragadja a cseppeket a párologtatóról...vagy a pollenszűrő ajtajának tömítése hibás és inkább ott folyik ki, jön ki, mint lefolyna a lekondenzálódott pára/víz...
teroe Elküldve Július5, 2009 Elküldve Július5, 2009 nem gondolom, inább, lehet túl nagy venti fokozaton használod és magával ragadja a cseppeket a párologtatóról...vagy a pollenszűrő ajtajának tömítése hibás és inkább ott folyik ki, jön ki, mint lefolyna a lekondenzálódott pára/víz... 2-es fokozaton ment végig,de aztán hazafelé már nem csöpögött.Feleslegesen aggódtam.A pollenszűrő ajtó meg lehet,hogy tényleg tré,mert amikor én cseréltem a szűrőt anno,már akkor sem volt meg mind a 3 csatja.
teroe Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Ma bekapcsoltam aklímát egy rövid ideig,aztán látom,hogy megint csöpög a víz.Tapogatok a kesztyűtartó alatt és ott valahol folyik.Még nem bújtam be,és néztem meg lámpával,de mihamarabb megteszem.
panizzi Elküldve Július19, 2009 Elküldve Július19, 2009 hello bontóba lehet venni ventillátort, vagy csak a hűtővel egyben adják? megmukkant az ellenállásom, így klímával jobban melegszik az autó, mivel nincs alacsony ventifordulatszám idegesítő
Qpack Elküldve Július19, 2009 Szerző Elküldve Július19, 2009 hello bontóba lehet venni ventillátort, vagy csak a hűtővel egyben adják? megmukkant az ellenállásom, így klímával jobban melegszik az autó, mivel nincs alacsony ventifordulatszám idegesítő lehet külön is..a vaterán is volt a múltkor is...de éna helyedben megjavítanám az ellenállást, nem adnék ki pénzt rá...hogy hogyan....biztos megtalálod...már volt aki az instrukciók alapján megcsinálta és azta is megy neki...
Sebald Elküldve Július19, 2009 Elküldve Július19, 2009 Sziasztok! A probléma egyenlőre megoldódott azzal hogy fel lett töltve gázzal. Szóval okés a hűtés. Na de volna itt még egy problem. Az ülések alatt levő nyílásokból alig jön a levegő. Gondolnám én, tán ki kéne pucera. Nincs valami kép vagy rajz a légcsatornákról? Van nekem egy TIS 2000 nevű progim de használni még nem nagyon tudom. Sajna nem magyar ezért nehéz ügy. A hiba meglelve! :) Ahol a légcsatorna megy lefelé (a közép konzolnál), alul ketté ágazik. Ott volt a hiba.
K-G-za Elküldve Július19, 2009 Elküldve Július19, 2009 Szervusztok kedves Mesterek és Cartársak! A következő lenne a kérdése(i)m: Ha klímát használok, akkor egy (vagy rövidebb vagy kicsit hosszabb idő után) szürcsögő hangot hallok. Ez hol megszűnik, hol előjön. Eléggé bosszantó. Hol kezdjek neki a "javításnak"? Csak töltessem fel gázt és az elég vagy esetleg lehet valami más is. A másik kérdésem pedig az lenne, hogy hogy lehet kitisztítani a klímát. Vannak ezek a tisztító sprayk. amit ide oda be kell fújni. Ez elég vagy esetleg van jobb megoldás is. A pollenszűrőt nemrég cseréltem. Előre is köszönöm a válaszotokat... további szép napot!
Sebald Elküldve Július19, 2009 Elküldve Július19, 2009 Hali! Nekem is szörcsögött rendesen, viszont nekem nem hűtött. Feltöltés után (nálam) elhalkult. Annyit még elmondanék hogy feltöltés után jó alaposan nézz a szelep belsejére mert nekem egy hét után újra kellett tölteni. A hiba az volt hogy a szelep nem záródott vissza rendesen.
K-G-za Elküldve Július19, 2009 Elküldve Július19, 2009 Hali! Nekem is szörcsögött rendesen, viszont nekem nem hűtött. Feltöltés után (nálam) elhalkult. Annyit még elmondanék hogy feltöltés után jó alaposan nézz a szelep belsejére mert nekem egy hét után újra kellett tölteni. A hiba az volt hogy a szelep nem záródott vissza rendesen. Köszi Sebald! Hűteni hűt hál isten csak szörcsög, mint a gyerek a szívószállal. Megpróbálom feltöltetni valami szakival és megmondom neki azt a szelepes dolgot is. Mégegyszer köszi, remélem jó lesz.
panizzi Elküldve Július19, 2009 Elküldve Július19, 2009 lehet külön is..a vaterán is volt a múltkor is...de éna helyedben megjavítanám az ellenállást, nem adnék ki pénzt rá...hogy hogyan....biztos megtalálod...már volt aki az instrukciók alapján megcsinálta és azta is megy neki... sajnos itt nem olyan egyszerű dolog, nem olyan az ellenállás, mint a megelőző autómban, amiben megforrasztottam
Sebald Elküldve Július27, 2009 Elküldve Július27, 2009 Sziasztok! Megint elment a gáz, megint találtunk egy helyet ahol ereszt. Most a hűtő szélén levő hengeres rész (azt hiszem ez valami szűrő vagy szárító) tetején levő fekete műanyag kupak szerűségnél. A kérdésem az volna hogy ez menetes? Elég ha húzok rajta? Ez valóban csak egy kupak? Opelék azt mondták 27-30e.-re számítsak. Szerintem durva. Pláne hogy a Tesz-veszen 15-ért van egy gyári új.
speter Elküldve Július27, 2009 Elküldve Július27, 2009 Sziasztok! Megint elment a gáz, megint találtunk egy helyet ahol ereszt. Most a hűtő szélén levő hengeres rész (azt hiszem ez valami szűrő vagy szárító) tetején levő fekete műanyag kupak szerűségnél. A kérdésem az volna hogy ez menetes? Elég ha húzok rajta? Ez valóban csak egy kupak? Opelék azt mondták 27-30e.-re számítsak. Szerintem durva. Pláne hogy a Tesz-veszen 15-ért van egy gyári új. Az csak kupak, kapd le nézz alá. Ott van egy zégergyűrű, ha azt lekapod, akkor kijön a kis aluminíum. Annak van tömítése, olykor elég csak ezt cserélni.
Sebald Elküldve Július27, 2009 Elküldve Július27, 2009 Remek. Mindjárt ki is próbálom. Az a fura hogy opelék úgy számoltak hogy lebontják az egész elejét, kiszerelik a hűtőt, elviszik valahová, összerakják, feltölt, próba, stb aztán 30e.
Sebald Elküldve Július27, 2009 Elküldve Július27, 2009 No beszéltem egy ismerőssel. Azt mondta hogy az az alu hajlamos elrohadni. Lebeszélt a barkácsolásról. Én vagyok gyáva vagy jól teszem ha nem piszkálok bele? Az egyik verzió hogy szétszedem, a gázt kiengedem a szabadba és vagy meg tudom oldani vagy nem. Ez egy 6.500-as feltöltéssel megállhat. A másik hogy odaviszem, lefejti, kicseréli amit kell, feltölti aztán 15-20e. Ja, 1-2e-ért van bele festéke is ami elárulja az esetleges egyéb hibát. Végül is ez sem 30. Nem? Mi a véleményetek? :)
Recommended Posts