Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Légkondicionáló rendszer (klíma) és fűtőrendszer


Qpack

Recommended Posts

Errőla típusról írtam, hogy 1x2x elmegy aztán csodálkozol hogy nem megy ez meg az...és kiderűl hogy a bizti táblára folyt a szellőző rendszerből az összeesett hab folyadéka és pl egy relét haza vágott...nálam a kürt relé halálozott el miatta...úgyhogy én azóta az előrébb belinkelt, de más márkájú anyagot használom teljes megelégedettséggel...csak el ne felejtse vki a pollenszűrőt kivenni mielőt csinálja, különben jön a szívás....

Miért is kell kivenni előtte a pollenszűrőt?Megszívja magát vagy gátolja a tisztító hatást?

Link to comment
Megosztás:

Ma kértem árajánlatot Birneréktől:

Loctite: 2845Ft (patronos)

Valeo 125ml:3130Ft, 150ml:3800Ft (patronos)

Motip: 1850Ft (habos)

patronos: amelyiket utastérbe kell betenni, belsőlevegőkeringetésre beállítani, majd járatni a motort.

Melyiket választanátok?

Link to comment
Megosztás:

Ma kértem árajánlatot Birneréktől:

Loctite: 2845Ft (patronos)

Valeo 125ml:3130Ft, 150ml:3800Ft (patronos)

Motip: 1850Ft (habos)

patronos: amelyiket utastérbe kell betenni, belsőlevegőkeringetésre beállítani, majd járatni a motort.

Melyiket választanátok?

Jó kérdés!A neten olvasgatva több helyen a habos megoldást részesítik előnyben,mivel állítólag az hatásosabb,mint a levegőkeringtetős.De azért én sem szeretném az említett reléket cserélgetni.Fogalmam sincs,hogy melyiket is fogom alkalmazni.Lehet,hogy utána nézek egy klímatisztitós műhelynek itt a környéken,de az biztos sokba fog fájni.

Link to comment
Megosztás:

Ma kértem árajánlatot Birneréktől:

Loctite: 2845Ft (patronos)

Valeo 125ml:3130Ft, 150ml:3800Ft (patronos)

Motip: 1850Ft (habos)

patronos: amelyiket utastérbe kell betenni, belsőlevegőkeringetésre beállítani, majd járatni a motort.

Melyiket választanátok?

patronossal csinálom én is az enyémet...

tök jó dolog, csak időigényes.

pollen ki, pollen ajtó vissza.

belső keringetés be, bomba elindit, 30 perc 2 esen ventilátor.

tök jó...

Link to comment
Megosztás:

Jó kérdés!A neten olvasgatva több helyen a habos megoldást részesítik előnyben,mivel állítólag az hatásosabb,mint a levegőkeringtetős.De azért én sem szeretném az említett reléket cserélgetni.Fogalmam sincs,hogy melyiket is fogom alkalmazni.Lehet,hogy utána nézek egy klímatisztitós műhelynek itt a környéken,de az biztos sokba fog fájni.

Ne hidd azt 4990-ft katt ide nézd csak ott a lap alján,és ez egy " jól felszerelt műhelyben végzett professzionális tisztítást". :lol:(ez idézet volt ) :blush:

Link to comment
Megosztás:

Miért is kell kivenni előtte a pollenszűrőt?Megszívja magát vagy gátolja a tisztító hatást?

ME(Z)rt különben a pollenszűrő fogja meg a levegő részecskékkel elsodort permetet és semmit sem ér...ha kiszűri a tisztítót akkor szerinted kitakarítja a rendszered vagy sem....? szerintem így érthető... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Ne hidd azt 4990-ft katt ide nézd csak ott a lap alján,és ez egy " jól felszerelt műhelyben végzett professzionális tisztítást". :lol: (ez idézet volt ) :blush:

gondolod hogy ők másképpen csinálják? mondjuk kiveszik az összes csövet meg az elpárologtatót és kimossák dome***ba? úgyanezt a 2 módszert alkalmazzák. de őket nem érdekli, ha 2 hét múlva jössz nyavajogni, vmi nem működik a rendszerbe...ki tudja mit tettél azóta hogy náluk jártál...a kb 1000Ft-os sprayt ugyanúgy felhasználják 4papír munkabérért...ugye mekkora biznic..? ennyiért elhozhatod hozzám is én is megcsinálnám... :)

Link to comment
Megosztás:

gondolod hogy ők másképpen csinálják? mondjuk kiveszik az összes csövet meg az elpárologtatót és kimossák dome***ba? úgyanezt a 2 módszert alkalmazzák. de őket nem érdekli, ha 2 hét múlva jössz nyavajogni, vmi nem működik a rendszerbe...ki tudja mit tettél azóta hogy náluk jártál...a kb 1000Ft-os sprayt ugyanúgy felhasználják 4papír munkabérért...ugye mekkora biznic..? ennyiért elhozhatod hozzám is én is megcsinálnám... :D

Nem viszem hozzád mert úgy veszem észre hogy le akarsz húzni :blush: :lol: :) na jó csak poén volt .Én is otthon csinálom amúgy

Link to comment
Megosztás:

Érdeklődnék,hogy nálatok is így működik-e a dolog:Mivel kb.2 hete nem mentem a kocsival,gondoltam beröffentem a garázsban pár percre(autó tiszta,kint esik,szóval nem akartam összekenni).Bekapcsoltam a klímát is,mire kb.5 perc után bekapcsolt a hűtőventillátor 4-5m.percre,majd ki,aztán kb.20-30mp.után megint be,majd megint ki.A hűtővíz persze még tök hideg,de a klíma üzemeltetése alatt a ventillátor ki-be kapcsolgat.A klímahűtő persze melegszik közben,ugyebár nincs menetszél,de jólvan ez így???A másik kérdésem meg az,hogy:az autó 2 éves koráig járó garanciába beletartozik a klíma esetleges utántöltése,ha szükséges??? :blush:

Link to comment
Megosztás:

lehet már nincs benne gáz :) :D PEACE :huh:

Tavaly volt nagyszervízen és akkor ott azt hiszem megcsínálták. Bár arra nem emlékszen pontosan, hogy csak a pollenszűrőt takarították ki vagy mást is csínáltak vele. Honnan lehet tudni, hogy elment belőle a gas?

Link to comment
Megosztás:

Érdeklődnék,hogy nálatok is így működik-e a dolog:Mivel kb.2 hete nem mentem a kocsival,gondoltam beröffentem a garázsban pár percre(autó tiszta,kint esik,szóval nem akartam összekenni).Bekapcsoltam a klímát is,mire kb.5 perc után bekapcsolt a hűtőventillátor 4-5m.percre,majd ki,aztán kb.20-30mp.után megint be,majd megint ki.A hűtővíz persze még tök hideg,de a klíma üzemeltetése alatt a ventillátor ki-be kapcsolgat.A klímahűtő persze melegszik közben,ugyebár nincs menetszél,de jólvan ez így???A másik kérdésem meg az,hogy:az autó 2 éves koráig járó garanciába beletartozik a klíma esetleges utántöltése,ha szükséges??? :huh:

Szerintem álló, hideg autó esetben, ilyen időben ne csodálkozz ezen.

Tavaly volt nagyszervízen és akkor ott azt hiszem megcsínálták. Bár arra nem emlékszen pontosan, hogy csak a pollenszűrőt takarították ki vagy mást is csínáltak vele. Honnan lehet tudni, hogy elment belőle a gas?

Ha nincs benn anyag, nem indul a kompresszor.

Link to comment
Megosztás:

Érdeklődnék,hogy nálatok is így működik-e a dolog:Mivel kb.2 hete nem mentem a kocsival,gondoltam beröffentem a garázsban pár percre(autó tiszta,kint esik,szóval nem akartam összekenni).Bekapcsoltam a klímát is,mire kb.5 perc után bekapcsolt a hűtőventillátor 4-5m.percre,majd ki,aztán kb.20-30mp.után megint be,majd megint ki.A hűtővíz persze még tök hideg,de a klíma üzemeltetése alatt a ventillátor ki-be kapcsolgat.

nem jól van ez így

ha elindul a klíma, akkor a ventillátor is forog, nálad is az a hiba, hogy a csatlakozódobozban lévő huzalellenállások közül az egyik elszakadt

Link to comment
Megosztás:

nem jól van ez így

ha elindul a klíma, akkor a ventillátor is forog, nálad is az a hiba, hogy a csatlakozódobozban lévő huzalellenállások közül az egyik elszakadt

Ameddig klímázok,addig állandóan kell mennie a hűtőventillátornak,függetlenül a hűtővíz hőmérsékletétől?! :huh: Hol van ez a csatlakozódoboz?

Link to comment
Megosztás:

Húh,akkor jól működik,megnyugodtam :huh: !Köszi!

nem, nem működik jól :

mire kb.5 perc után bekapcsolt a hűtőventillátor 4-5m.percre,majd ki,aztán kb.20-30mp.után megint be,majd megint ki

magyarul félperecenként felpörög néhány másodpercre, ekkor folyamatosan kellene menni

a csatlakozódobozt a hűtő ajlánál találod meg, menj végig a ventillátor vezetékén, ide fut be

Link to comment
Megosztás:

nem.

a ventilátor csak akkor kapcsol be mikor eléri azt a nyomást, hogy hüteni kell...

Ameddig klímázok,addig állandóan kell mennie a hűtőventillátornak,függetlenül a hűtővíz hőmérsékletétől?! ohmy.gif Hol van ez a csatlakozódoboz?

így van, ha nyáron araszolsz a dugóban, vagy csak otthon alapjáraton járatod klímával a járgányt, akkor 5-10 perc múlva kapod ezt a be-ki kapcsolós jelenséget, menet közben, ameddig elegendő a léghűtés, nem kapcsol nagyobb fokozatra a ventill.

bentről esetleg nehezen hallod meg, nekem is úgy tűnt fel a dugóban nyáron, hogy a kijelző az áramlökés hatására pillanatra elhalványul (mikor bekapcsol a ventill-> jelentős az indítási áram)

én is itt olvastam a megoldását a dolognak, aláfeküdtem, kivettem a dobozkájából, és szemmel látható, hogy a 3 huzalellenállás közül az egyik elégett, én egyszerűen fogóval odahajlítottam, de a jó megoldás a tüzivizes forrasztás lehet :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.