Z 16 XEP Elküldve Március2, 2009 Megoszt Elküldve Március2, 2009 Errőla típusról írtam, hogy 1x2x elmegy aztán csodálkozol hogy nem megy ez meg az...és kiderűl hogy a bizti táblára folyt a szellőző rendszerből az összeesett hab folyadéka és pl egy relét haza vágott...nálam a kürt relé halálozott el miatta...úgyhogy én azóta az előrébb belinkelt, de más márkájú anyagot használom teljes megelégedettséggel...csak el ne felejtse vki a pollenszűrőt kivenni mielőt csinálja, különben jön a szívás.... Miért is kell kivenni előtte a pollenszűrőt?Megszívja magát vagy gátolja a tisztító hatást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március2, 2009 Megoszt Elküldve Március2, 2009 Ma kértem árajánlatot Birneréktől: Loctite: 2845Ft (patronos) Valeo 125ml:3130Ft, 150ml:3800Ft (patronos) Motip: 1850Ft (habos) patronos: amelyiket utastérbe kell betenni, belsőlevegőkeringetésre beállítani, majd járatni a motort. Melyiket választanátok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve Március2, 2009 Megoszt Elküldve Március2, 2009 Ma kértem árajánlatot Birneréktől: Loctite: 2845Ft (patronos) Valeo 125ml:3130Ft, 150ml:3800Ft (patronos) Motip: 1850Ft (habos) patronos: amelyiket utastérbe kell betenni, belsőlevegőkeringetésre beállítani, majd járatni a motort. Melyiket választanátok? Jó kérdés!A neten olvasgatva több helyen a habos megoldást részesítik előnyben,mivel állítólag az hatásosabb,mint a levegőkeringtetős.De azért én sem szeretném az említett reléket cserélgetni.Fogalmam sincs,hogy melyiket is fogom alkalmazni.Lehet,hogy utána nézek egy klímatisztitós műhelynek itt a környéken,de az biztos sokba fog fájni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március2, 2009 Megoszt Elküldve Március2, 2009 Ma kértem árajánlatot Birneréktől: Loctite: 2845Ft (patronos) Valeo 125ml:3130Ft, 150ml:3800Ft (patronos) Motip: 1850Ft (habos) patronos: amelyiket utastérbe kell betenni, belsőlevegőkeringetésre beállítani, majd járatni a motort. Melyiket választanátok? patronossal csinálom én is az enyémet... tök jó dolog, csak időigényes. pollen ki, pollen ajtó vissza. belső keringetés be, bomba elindit, 30 perc 2 esen ventilátor. tök jó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
koko0707 Elküldve Március2, 2009 Megoszt Elküldve Március2, 2009 Jó kérdés!A neten olvasgatva több helyen a habos megoldást részesítik előnyben,mivel állítólag az hatásosabb,mint a levegőkeringtetős.De azért én sem szeretném az említett reléket cserélgetni.Fogalmam sincs,hogy melyiket is fogom alkalmazni.Lehet,hogy utána nézek egy klímatisztitós műhelynek itt a környéken,de az biztos sokba fog fájni. Ne hidd azt 4990-ft katt ide nézd csak ott a lap alján,és ez egy " jól felszerelt műhelyben végzett professzionális tisztítást". :lol:(ez idézet volt ) :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 Ne hidd azt 4990-ft katt ide nézd csak ott a lap alján,és ez egy " jól felszerelt műhelyben végzett professzionális tisztítást". :lol:(ez idézet volt ) :blush: Köszi a linket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Március3, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2009 Miért is kell kivenni előtte a pollenszűrőt?Megszívja magát vagy gátolja a tisztító hatást? ME(Z)rt különben a pollenszűrő fogja meg a levegő részecskékkel elsodort permetet és semmit sem ér...ha kiszűri a tisztítót akkor szerinted kitakarítja a rendszered vagy sem....? szerintem így érthető... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Március3, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2009 Ne hidd azt 4990-ft katt ide nézd csak ott a lap alján,és ez egy " jól felszerelt műhelyben végzett professzionális tisztítást". :lol: (ez idézet volt ) :blush: gondolod hogy ők másképpen csinálják? mondjuk kiveszik az összes csövet meg az elpárologtatót és kimossák dome***ba? úgyanezt a 2 módszert alkalmazzák. de őket nem érdekli, ha 2 hét múlva jössz nyavajogni, vmi nem működik a rendszerbe...ki tudja mit tettél azóta hogy náluk jártál...a kb 1000Ft-os sprayt ugyanúgy felhasználják 4papír munkabérért...ugye mekkora biznic..? ennyiért elhozhatod hozzám is én is megcsinálnám... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 Ma én is megforgattam a klímát egy pár percig de nem éreztem, hogy büdi lett volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Március3, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2009 Ma én is megforgattam a klímát egy pár percig de nem éreztem, hogy büdi lett volna. lehet már nincs benne gáz :lol: :) PEACE :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 ME(Z)rt különben a pollenszűrő fogja meg a levegő részecskékkel elsodort permetet és semmit sem ér...ha kiszűri a tisztítót akkor szerinted kitakarítja a rendszered vagy sem....? szerintem így érthető... :blush: Jaja,így már egyértelmű! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
koko0707 Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 gondolod hogy ők másképpen csinálják? mondjuk kiveszik az összes csövet meg az elpárologtatót és kimossák dome***ba? úgyanezt a 2 módszert alkalmazzák. de őket nem érdekli, ha 2 hét múlva jössz nyavajogni, vmi nem működik a rendszerbe...ki tudja mit tettél azóta hogy náluk jártál...a kb 1000Ft-os sprayt ugyanúgy felhasználják 4papír munkabérért...ugye mekkora biznic..? ennyiért elhozhatod hozzám is én is megcsinálnám... :D Nem viszem hozzád mert úgy veszem észre hogy le akarsz húzni :blush: :lol: :) na jó csak poén volt .Én is otthon csinálom amúgy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve Március4, 2009 Megoszt Elküldve Március4, 2009 Érdeklődnék,hogy nálatok is így működik-e a dolog:Mivel kb.2 hete nem mentem a kocsival,gondoltam beröffentem a garázsban pár percre(autó tiszta,kint esik,szóval nem akartam összekenni).Bekapcsoltam a klímát is,mire kb.5 perc után bekapcsolt a hűtőventillátor 4-5m.percre,majd ki,aztán kb.20-30mp.után megint be,majd megint ki.A hűtővíz persze még tök hideg,de a klíma üzemeltetése alatt a ventillátor ki-be kapcsolgat.A klímahűtő persze melegszik közben,ugyebár nincs menetszél,de jólvan ez így???A másik kérdésem meg az,hogy:az autó 2 éves koráig járó garanciába beletartozik a klíma esetleges utántöltése,ha szükséges??? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Március4, 2009 Megoszt Elküldve Március4, 2009 lehet már nincs benne gáz :) :D PEACE :huh: Tavaly volt nagyszervízen és akkor ott azt hiszem megcsínálták. Bár arra nem emlékszen pontosan, hogy csak a pollenszűrőt takarították ki vagy mást is csínáltak vele. Honnan lehet tudni, hogy elment belőle a gas? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 nem müködik Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Érdeklődnék,hogy nálatok is így működik-e a dolog:Mivel kb.2 hete nem mentem a kocsival,gondoltam beröffentem a garázsban pár percre(autó tiszta,kint esik,szóval nem akartam összekenni).Bekapcsoltam a klímát is,mire kb.5 perc után bekapcsolt a hűtőventillátor 4-5m.percre,majd ki,aztán kb.20-30mp.után megint be,majd megint ki.A hűtővíz persze még tök hideg,de a klíma üzemeltetése alatt a ventillátor ki-be kapcsolgat.A klímahűtő persze melegszik közben,ugyebár nincs menetszél,de jólvan ez így???A másik kérdésem meg az,hogy:az autó 2 éves koráig járó garanciába beletartozik a klíma esetleges utántöltése,ha szükséges??? :huh: Szerintem álló, hideg autó esetben, ilyen időben ne csodálkozz ezen. Tavaly volt nagyszervízen és akkor ott azt hiszem megcsínálták. Bár arra nem emlékszen pontosan, hogy csak a pollenszűrőt takarították ki vagy mást is csínáltak vele. Honnan lehet tudni, hogy elment belőle a gas? Ha nincs benn anyag, nem indul a kompresszor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Érdeklődnék,hogy nálatok is így működik-e a dolog:Mivel kb.2 hete nem mentem a kocsival,gondoltam beröffentem a garázsban pár percre(autó tiszta,kint esik,szóval nem akartam összekenni).Bekapcsoltam a klímát is,mire kb.5 perc után bekapcsolt a hűtőventillátor 4-5m.percre,majd ki,aztán kb.20-30mp.után megint be,majd megint ki.A hűtővíz persze még tök hideg,de a klíma üzemeltetése alatt a ventillátor ki-be kapcsolgat. nem jól van ez így ha elindul a klíma, akkor a ventillátor is forog, nálad is az a hiba, hogy a csatlakozódobozban lévő huzalellenállások közül az egyik elszakadt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Ha nincs benn anyag, nem indul a kompresszor. Köszi speter. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 nem müködik Fúja a hideget járó mocinál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 nem jól van ez így ha elindul a klíma, akkor a ventillátor is forog, nálad is az a hiba, hogy a csatlakozódobozban lévő huzalellenállások közül az egyik elszakadt Ameddig klímázok,addig állandóan kell mennie a hűtőventillátornak,függetlenül a hűtővíz hőmérsékletétől?! :huh: Hol van ez a csatlakozódoboz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Ameddig klímázok,addig állandóan kell mennie a hűtőventillátornak,függetlenül a hűtővíz hőmérsékletétől?! :huh: Hol van ez a csatlakozódoboz? nem. a ventilátor csak akkor kapcsol be mikor eléri azt a nyomást, hogy hüteni kell... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 nem. a ventilátor csak akkor kapcsol be mikor eléri azt a nyomást, hogy hüteni kell... Húh,akkor jól működik,megnyugodtam :huh: !Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Húh,akkor jól működik,megnyugodtam :huh: !Köszi! nem, nem működik jól : mire kb.5 perc után bekapcsolt a hűtőventillátor 4-5m.percre,majd ki,aztán kb.20-30mp.után megint be,majd megint ki magyarul félperecenként felpörög néhány másodpercre, ekkor folyamatosan kellene menni a csatlakozódobozt a hűtő ajlánál találod meg, menj végig a ventillátor vezetékén, ide fut be Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Fúja a hideget járó mocinál. Ilyen időben ne csodálkozz, hogy hideget fúj :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 nem. a ventilátor csak akkor kapcsol be mikor eléri azt a nyomást, hogy hüteni kell... Ameddig klímázok,addig állandóan kell mennie a hűtőventillátornak,függetlenül a hűtővíz hőmérsékletétől?! ohmy.gif Hol van ez a csatlakozódoboz? így van, ha nyáron araszolsz a dugóban, vagy csak otthon alapjáraton járatod klímával a járgányt, akkor 5-10 perc múlva kapod ezt a be-ki kapcsolós jelenséget, menet közben, ameddig elegendő a léghűtés, nem kapcsol nagyobb fokozatra a ventill. bentről esetleg nehezen hallod meg, nekem is úgy tűnt fel a dugóban nyáron, hogy a kijelző az áramlökés hatására pillanatra elhalványul (mikor bekapcsol a ventill-> jelentős az indítási áram) én is itt olvastam a megoldását a dolognak, aláfeküdtem, kivettem a dobozkájából, és szemmel látható, hogy a 3 huzalellenállás közül az egyik elégett, én egyszerűen fogóval odahajlítottam, de a jó megoldás a tüzivizes forrasztás lehet :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts