Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az előző astrámba nekem is ezt csinálta,aztán egyre jobban visított,míg a végén széthullott a kompresszor belseje.Na az viszont szopás.

Ettől féltem én is annó, néha annyira hangosan csinálta. De állítólag bírnia kéne gyári klímagáz mennyiséggel. Nem lehet, hogy egyszer túl lett töltve neked? Mennyit bírt egyébként?

Elküldve

Nekem ilyen melegben ha felkapcsolom tiszta erötlen lessz töle a motor.... :D A parton ahol 5-ben szoktam felmenni, klimával 4-ben megy fel.

Ha alapjáraton megy akkor 750rpm-röl 900rpm-re emelei meg a fordulatszámot.

Elküldve
Nekem ilyen melegben ha felkapcsolom tiszta erötlen lessz töle a motor.... :D A parton ahol 5-ben szoktam felmenni, klimával 4-ben megy fel.

Ha alapjáraton megy akkor 750rpm-röl 900rpm-re emelei meg a fordulatszámot.

Nekem főleg alacsonyabb fordulaton érezni, hogy levesz az erejéből. De olyan még nem volt, hogy klíma miatt 1 fokozattal visszakapcsoltam volna. Valószínű nem járok annyira alacsony fordulaton, mint te...

Elküldve
Ettől féltem én is annó, néha annyira hangosan csinálta. De állítólag bírnia kéne gyári klímagáz mennyiséggel. Nem lehet, hogy egyszer túl lett töltve neked? Mennyit bírt egyébként?

Sajnos az egyik nyáron a kompresszor kuplung része ment tönkre + a klímahűtő a második nyáron meg a kompresszor.A második alkalom után újból megcsináltattam a klímással,rá 3 hónapra meg eladtam az autót,1 ismerősömön keresztül,de nem tudok róla,hogy azóta lett volna baja.

Elküldve

Hát köszönöm de sajnos ettől még nem lettem beljebb.Nem tudnátok egy igazán hozzá értő embert javasolni.A mai nap már az lett a jelenség,hogy klímával már szinte "megfojtotta" a motort olyan alacsony lett a fordulatszám.Az az érdekes hogy hol csinálja hol nem,nem lehet valami elektromos hiba?.Segítségeteket nagyon köszönöm.

Elküldve
Hát köszönöm de sajnos ettől még nem lettem beljebb.Nem tudnátok egy igazán hozzá értő embert javasolni.A mai nap már az lett a jelenség,hogy klímával már szinte "megfojtotta" a motort olyan alacsony lett a fordulatszám.Az az érdekes hogy hol csinálja hol nem,nem lehet valami elektromos hiba?.Segítségeteket nagyon köszönöm.

Pontosan mit jelent, hogy megfojtotta? Már az alapjárat is leesett 750 alá hosszabb ideig?

Elküldve
Pontosan mit jelent, hogy megfojtotta? Már az alapjárat is leesett 750 alá hosszabb ideig?

Bizonyám!!!Azt hittem megőrülök mert ilyet még nem nem csinált és én autószerelő vagyok, és megőrjít,hogy nem tudok mit kezdeni vele.Egyszerűen nem tudom mi baja lehet.Ráadásként csak néha csinálja a fordulatszám ingadozást valamikor szépen megemeli de most meg képes lett volna leálni!A klíma meg olyan mintha a turbó fütyülne.Kész vagyok tőle.

Elküldve

sziasztok.

tudnátok e segiteni abban a kérdésben, hogy miért folyik a pollenszürö dobozábol a kondenzviz kb 20 perc klima használat után??? (kisebb balaton lötyög a jobb 1 nél)

Elküldve
sziasztok.

tudnátok e segiteni abban a kérdésben, hogy miért folyik a pollenszürö dobozábol a kondenzviz kb 20 perc klima használat után??? (kisebb balaton lötyög a jobb 1 nél)

El van dugulva a lefolyód.Ki kell venni a pollen szűrőt és megátod mennyi kosz van ott,én kiszereltem az egészet elég macera de megéri a középkonzolt is meg kell bontanod.A kivezető végét két torx csavar fogja alul kb a szervó tartály alatt elég macerás mindenképp emeldfel úgy könnyebb szétszedni.

Elküldve
El van dugulva a lefolyód.Ki kell venni a pollen szűrőt és megátod mennyi kosz van ott,én kiszereltem az egészet elég macera de megéri a középkonzolt is meg kell bontanod.A kivezető végét két torx csavar fogja alul kb a szervó tartály alatt elég macerás mindenképp emeldfel úgy könnyebb szétszedni.

aknáról simán kiszedhető a kifojócső...szereld ki tisztítsd ki és persze a pollenszűrőnél is, a gond általában nem onnan származik, de elég sok idegen anyag szokot ott összegyűlni. :D

Elküldve
Hát köszönöm de sajnos ettől még nem lettem beljebb.Nem tudnátok egy igazán hozzá értő embert javasolni.A mai nap már az lett a jelenség,hogy klímával már szinte "megfojtotta" a motort olyan alacsony lett a fordulatszám.Az az érdekes hogy hol csinálja hol nem,nem lehet valami elektromos hiba?.Segítségeteket nagyon köszönöm.

Figyu nekem amikor a kompresszor belseje széthullott az volt a jelenség,hogy egyszerüen leállt a motor gázadás nélkül.Ezt megcsinálta 2-szer egymás után 100m alatt,majd végleg elhalkult.Egyébként előtte már érezhetően fogta a motort,pont úgy ahogy a Tiédet.

Elküldve
Figyu nekem amikor a kompresszor belseje széthullott az volt a jelenség,hogy egyszerüen leállt a motor gázadás nélkül.Ezt megcsinálta 2-szer egymás után 100m alatt,majd végleg elhalkult.Egyébként előtte már érezhetően fogta a motort,pont úgy ahogy a Tiédet.

Az nagyon jó,csak valami szaki kellene aki ténylegesen megállapítaná a hibát.Nem szeretnék feleslegesen sok pénzt kidobni az ablakon.Ma voltam vele a balcsin kb 150-es folyamatos tempó mellett nagyon jól bírta,kellemes levegőt tudott csinálni.Ezért nem igazán értem a jelenséget mert ma nagyon szépen megemelte a fordulatot.Egyszerűen hihetetlen miket művel ez gép!!

Elküldve
Engem is utolért a probléma... Kellett nektek emlegetni :D

Így van ez..kezdődik a szezon...mindenki pollenszűrő csere, előtte nagytakarítás és kezelés, de ugyanakkor javaslom a klímahűtő erősebb vízsugárral való kitakarítását is....érezhető hűtési teljesítmény javulás az biztos..gyakran bogarakkal, sárral, levéllel van eltömítve a lamellák köze így nem tud átmenni rajta a levegő...nem hűt úgy, sőt a korrózió meleg ágya is az ilyen körülmény...aztán lehet klíma hűtőt cserélni... :D

  • 4 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni hogy 99es 1.4 16v x14xe astra g-m van! Most szeretnék utólag klímát belerakatni, és gyárilag ezek menyire vannak elő készítve ebben a szériában!

köszi

Elküldve
Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni hogy 99es 1.4 16v x14xe astra g-m van! Most szeretnék utólag klímát belerakatni, és gyárilag ezek menyire vannak elő készítve ebben a szériában!

köszi

A kérdésedre nem tudom a megfelelő választ, de az biztos, hogy aki beszereli neked az ezt a dolgot is meg tudja oldani...vagy bontottat teszel bele...emberi áron, vagy utólagosat horror áron.

Elküldve

Valaki tud jó tanácsot arra hogy lehet vigyázni a klimára.

A gáz tényleg le kell cserélni évente meg ilyesmi?

Nem értek hozzá csak érdeklödöm.

Elküldve

A klímát legalább havonta 15-20 percre kapcsold be és akkor nem fognak kiszáradni a tömítések és igen kis eséllyel fog a gáz kiszökni a rendszerből. Gáztöltést meg akkor kell ha a középső befúvókban 10 fok feletti hőmérsékletet mérsz úgy hogy a két szélső befúvót lezárod és a külső levegőt tök hidegre állítod. A levegő csak a felső fuvókán jöjjön be arra figyelj és így 20 perc autózás után megnézed a hőmérőd mennyit mutat.

Amúgy érdemes átolvasni ezt a topicot nem olyen hosszú de megéri. Le van írva pár oldallal előrébb ez is!

Elküldve
Így van ez..kezdődik a szezon...mindenki pollenszűrő csere, előtte nagytakarítás és kezelés, de ugyanakkor javaslom a klímahűtő erősebb vízsugárral való kitakarítását is....érezhető hűtési teljesítmény javulás az biztos..gyakran bogarakkal, sárral, levéllel van eltömítve a lamellák köze így nem tud átmenni rajta a levegő...nem hűt úgy, sőt a korrózió meleg ágya is az ilyen körülmény...aztán lehet klíma hűtőt cserélni... ;)

leakartam szedni a hűtőről a ventillátort tisztitás céljából..

há bazz, ilyen csavarokat...

honnan szedjek ilyen dugókulcsot??

eddig 5 helyen néztem, egyiknél volt készletben persze a legkisebb is kánagy ...

ááááh... :rolleyes:

Elküldve
leakartam szedni a hűtőről a ventillátort tisztitás céljából..

há bazz, ilyen csavarokat...

honnan szedjek ilyen dugókulcsot??

eddig 5 helyen néztem, egyiknél volt készletben persze a legkisebb is kánagy ...

ááááh... :rolleyes:

mármint a klíma hűtő ventillátort? ami a kocsi lököse felé van a klíma hűtőn? az nekem sima 10-es kulcs...csak kicsit el van nyomorítva a rögzítés miatt, de gond nélkűl le és fel csavarható....idén tavasszal is volt mögötte egy kis anyag...most a bogár időszakban ismét le kellene csapatni a klíma hűtőt... ;)

Elküldve
mármint a klíma hűtő ventillátort? ami a kocsi lököse felé van a klíma hűtőn? az nekem sima 10-es kulcs...csak kicsit el van nyomorítva a rögzítés miatt, de gond nélkűl le és fel csavarható....idén tavasszal is volt mögötte egy kis anyag...most a bogár időszakban ismét le kellene csapatni a klíma hűtőt... :rolleyes:

az enyém Z14, befelé van a ventillátor..

na hát ilyen kellene

sk44950.jpg

Elküldve
az enyém Z14, befelé van a ventillátor..

na hát ilyen kellene

Ha astra-d van ilyened is legyen, hacsak nem akarsz mindíg szervízbe menni...TORX kulcs-nak hívják... :rolleyes:

Elküldve
Ha astra-d van ilyened is legyen, hacsak nem akarsz mindíg szervízbe menni...TORX kulcs-nak hívják... :lol:

hááát, sosem gondoltam volna, hogy így hívják :rolleyes: ;) ;)

Elküldve

na szétkaptam én is a ventillátor ellenállásdobozát, ami a csatlakozó mellett volt...

aláfeküdve kiszedtem, nem kellett lebontani a ventillátort, bár így elég korlátozott a mozgásban

valami forrasztás/hegesztés dolgot kellene eszközölni rajt, mert csak odahajlítottam

mondjuk most jó, de ki fog rázódni... :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.