Janó32 Elküldve Június28, 2019 Megoszt Elküldve Június28, 2019 On 2019. 06. 23. at 20:35, Janó32 írta: Úgy néz ki, hogy a kompresszor ment tönkre... Érdemes nem az első műhelynél leragadni... Volt egy 140-es ajánlat teljes kompresszor cserére, ma fizettem 40-et egy mágnestekercs cseréért, szereléssel, nyomáspróbával, töltéssel, kb13fokos levegőt fúj... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június28, 2019 Megoszt Elküldve Június28, 2019 2 órája, Janó32 írta: Érdemes nem az első műhelynél leragadni... Volt egy 140-es ajánlat teljes kompresszor cserére, ma fizettem 40-et egy mágnestekercs cseréért, szereléssel, nyomáspróbával, töltéssel, kb13fokos levegőt fúj... Bár nekem ( még) nincs klímám, de nem 10-fok alatti levegőt illene fújnia? Vagy ez nem törvényszerű? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június29, 2019 Megoszt Elküldve Június29, 2019 9 órája, zotya975 írta: Bár nekem ( még) nincs klímám, de nem 10-fok alatti levegőt illene fújnia? Vagy ez nem törvényszerű? Nem tudom hol/hogyan szokás mérni, én tavaly egy húshőmérőt dugtam a középső szellőzőrostélyba, belső levegő keringetésre állítottam a fűtést, 2. fokozatra a ventillátort és hogy középre (testre) fújjon. Bekapcsoltam a klímát, és pár perc alapjáraton járatás után +3°C-os levegő jött a rostélyból... nyilván ez a kocsiban nem érződik ilyen hidegnek, de a 13° szerintem is már túl sok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június29, 2019 Megoszt Elküldve Június29, 2019 2 órája, tgabika76 írta: Nem tudom hol/hogyan szokás mérni, én tavaly egy húshőmérőt dugtam a középső szellőzőrostélyba, belső levegő keringetésre állítottam a fűtést, 2. fokozatra a ventillátort és hogy középre (testre) fújjon. Bekapcsoltam a klímát, és pár perc alapjáraton járatás után +3°C-os levegő jött a rostélyból... nyilván ez a kocsiban nem érződik ilyen hidegnek, de a 13° szerintem is már túl sok... Hát gondolom az sem mindegy pontosan hol mérünk, még bent a csőben vagy a már kifújt levegőt a rostély előtt. Amúgy én is húshőmérővel szoktam garázdálkodni. http:// Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Június29, 2019 Megoszt Elküldve Június29, 2019 12 órája, zotya975 írta: Bár nekem ( még) nincs klímám, de nem 10-fok alatti levegőt illene fújnia? Vagy ez nem törvényszerű? Passz... De így használva jónak tűnik, percek alatt érezhetően lehűti a kombi utasterét ami a napon állt tegnap egész nap... Majd ha jöna a nagyobb meleg meg kimegyek vele városból (hosszabb útra, ott használjuk csak) akkor kiderül... Amit fúj már-már kellemetlen ha ránk fújja meg a lábunkra közvetlenül, ami ennél hidegebb az nem tudom milyen lehet... Kb ilyesmi szüleim 33k km-es SX4-ébe is a klíma érzetre. Meg gondolom nagyon nem mindegy h mennyi idős-mennyit futott rendszer, mégis csak 17 éves autó lassan 160k km, az egéaz rendszerben a mágnestekercs ami immáron nem gyári... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június29, 2019 Megoszt Elküldve Június29, 2019 4 órája, Janó32 írta: Passz... De így használva jónak tűnik, percek alatt érezhetően lehűti a kombi utasterét ami a napon állt tegnap egész nap... Majd ha jöna a nagyobb meleg meg kimegyek vele városból (hosszabb útra, ott használjuk csak) akkor kiderül... Amit fúj már-már kellemetlen ha ránk fújja meg a lábunkra közvetlenül, ami ennél hidegebb az nem tudom milyen lehet... Kb ilyesmi szüleim 33k km-es SX4-ébe is a klíma érzetre. Meg gondolom nagyon nem mindegy h mennyi idős-mennyit futott rendszer, mégis csak 17 éves autó lassan 160k km, az egéaz rendszerben a mágnestekercs ami immáron nem gyári... Igazából ez a lényeg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
matrix19 Elküldve Július3, 2019 Megoszt Elküldve Július3, 2019 Sziasztok Adott egy 99-es Astra x16szr motorral aminek nem működik a klímája, voltam 3 szervizben is de mindenhol hülyének néztek, eltérőek voltak a diagnózisok műhelyenként, de amiben eggyet értettek, hogy a kompresszorom rossz, elvan valahol egy cső tömődve és lyukas valahol a rendszer. Mindezt megcsinálnák valami csillagászati összegért. miért is néztek hülyének? 1. Mikor mondtam nekik, hogy ki lett cserélve az ECU azóta nem dolgozik a kompresszor (nem vittem vissza a szerelőhöz mert örültem, hogy hajtható az autó klímát előtte se használtam, nem is érdekelt) előtte se volt benne gáz, de annyi legalább volt benne hogy bekapcsoljon. Kérdezem nem-e lehet valami köze hozzá? Nem-e elektronikai gond miatt nem kapcsol a kompresszor mindenhol rögtön rávágták, hogy nem ez biztos kompresszor hiba, de meg se nézték 2. Volt gond a nyomáskapcsolóval mert hidegen is bekapcsolt mind 2 ventilátor mikor meg lett kocogtatva az érzékelő akkor kikapcsolt. 3. Mindenhol telenyomták valami zöld trutyival ,hogy megnézzék lyukas-e. Sehol nem szivárgott ,mikor rákérdeztem, hogy hol van a zöld festék akkor csak annyit mondtak biztos lyukas a rendszer csak nem látni... Ez egy éve történt elegem lett a sok szélhámosból és szétszedtem én. Ami rögtön feltűnt, hogy a rendszer megbontásakor kijött egy kevés gáz tehát volt valamennyi nyomás a rendszerben ennyit, hogy valahol lyukas...ha egy év alatt nem szökött ki sehol akkor nem hiszem hogy lyukas. A másik amit észrevettem, hogy ömlött kifelé a csövekből ez a zöld festékes trutyi. Nem szedtem ki mindent, a kabinban a radiátor bent maradt a radiátorból a csövek amik a kb. a légszűrőig mennek azokat bent hagytam. A radiátort, a kompresszort és pár csövet amik a motortérben voltak azokat kiszedtem. Próbáltam sűrített levegővel kifújni a kabin radiátort elég sok trutyi kijött belőle ,de szerintem maradt még benne egy kevés. Ha volt is eltömődés valahol akkor az a belenyomott festék miatt volt, mert kb 2-3 ML-t kiszedtem ha nem többet. Azt gondoltam ki, hogy a kompresszor elküldöm egy műhelybe felújításra, nyomáskapcsolót egyértelműen kicserélem a tömítésekkel együtt. Olvastam még, hogy ha már szét van szedve érdemes kicserélni a szárítószűrőt, de az ha jól nézem akkor az a radiátorral együtt van, szét lehet valahogy szedni? Érdemes lenne még valamit kicserélni? Legjobban az érdekel mielőtt még komolyan költekezésbe kezdenék, hogy van a motorvezérlőnek valami köze a klímához?Azt tudom hogy pár autótípusnál az ECU dönti el, hogy bekapcsoljon a kompresszor. Le lehetne tesztelni valahogy, hogy az elektronika részén minden rendbe van? Esetleg van valami otthoni megoldás a rendszer átmosásához? Válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július4, 2019 Megoszt Elküldve Július4, 2019 9 órája, matrix19 írta: Sziasztok Adott egy 99-es Astra x16szr motorral aminek nem működik a klímája, voltam 3 szervizben is de mindenhol hülyének néztek, eltérőek voltak a diagnózisok műhelyenként, de amiben eggyet értettek, hogy a kompresszorom rossz, elvan valahol egy cső tömődve és lyukas valahol a rendszer. Mindezt megcsinálnák valami csillagászati összegért. miért is néztek hülyének? 1. Mikor mondtam nekik, hogy ki lett cserélve az ECU azóta nem dolgozik a kompresszor (nem vittem vissza a szerelőhöz mert örültem, hogy hajtható az autó klímát előtte se használtam, nem is érdekelt) előtte se volt benne gáz, de annyi legalább volt benne hogy bekapcsoljon. Kérdezem nem-e lehet valami köze hozzá? Nem-e elektronikai gond miatt nem kapcsol a kompresszor mindenhol rögtön rávágták, hogy nem ez biztos kompresszor hiba, de meg se nézték 2. Volt gond a nyomáskapcsolóval mert hidegen is bekapcsolt mind 2 ventilátor mikor meg lett kocogtatva az érzékelő akkor kikapcsolt. 3. Mindenhol telenyomták valami zöld trutyival ,hogy megnézzék lyukas-e. Sehol nem szivárgott ,mikor rákérdeztem, hogy hol van a zöld festék akkor csak annyit mondtak biztos lyukas a rendszer csak nem látni... Ez egy éve történt elegem lett a sok szélhámosból és szétszedtem én. Ami rögtön feltűnt, hogy a rendszer megbontásakor kijött egy kevés gáz tehát volt valamennyi nyomás a rendszerben ennyit, hogy valahol lyukas...ha egy év alatt nem szökött ki sehol akkor nem hiszem hogy lyukas. A másik amit észrevettem, hogy ömlött kifelé a csövekből ez a zöld festékes trutyi. Nem szedtem ki mindent, a kabinban a radiátor bent maradt a radiátorból a csövek amik a kb. a légszűrőig mennek azokat bent hagytam. A radiátort, a kompresszort és pár csövet amik a motortérben voltak azokat kiszedtem. Próbáltam sűrített levegővel kifújni a kabin radiátort elég sok trutyi kijött belőle ,de szerintem maradt még benne egy kevés. Ha volt is eltömődés valahol akkor az a belenyomott festék miatt volt, mert kb 2-3 ML-t kiszedtem ha nem többet. Azt gondoltam ki, hogy a kompresszor elküldöm egy műhelybe felújításra, nyomáskapcsolót egyértelműen kicserélem a tömítésekkel együtt. Olvastam még, hogy ha már szét van szedve érdemes kicserélni a szárítószűrőt, de az ha jól nézem akkor az a radiátorral együtt van, szét lehet valahogy szedni? Érdemes lenne még valamit kicserélni? Legjobban az érdekel mielőtt még komolyan költekezésbe kezdenék, hogy van a motorvezérlőnek valami köze a klímához?Azt tudom hogy pár autótípusnál az ECU dönti el, hogy bekapcsoljon a kompresszor. Le lehetne tesztelni valahogy, hogy az elektronika részén minden rendbe van? Esetleg van valami otthoni megoldás a rendszer átmosásához? Válaszokat előre is köszönöm! Annyit meg tudsz tenni, hogy akár már a kiszerelt klímakompresszornak adsz 12Voltot hogy lásd kapcsol-e a mágneskapcsoló, be tud-e kapcsolni a kompresszor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
winetyu Elküldve Július4, 2019 Megoszt Elküldve Július4, 2019 Üdv néktek! Kérdésem, hogy találkozott-e már valaki olyan problémával, hogy a klíma bekapcsolásakor világít a kisautóvilláskulcsalátszúrva hibajelző lámpa. A kiolvasott hibakód szerint, a klíma ventilátorral van baj, de akárhogy kerestem nem találtam benne klíma ventilátort. Viszont, észre vettem, hogy két rózsaszín relé piszok meleg. Tudja valaki, hogy mi lehet a probléma és hogy lehet megoldani? Előre is kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
matrix19 Elküldve Július5, 2019 Megoszt Elküldve Július5, 2019 On 2019. 07. 04. at 8:26, zotya975 írta: Annyit meg tudsz tenni, hogy akár már a kiszerelt klímakompresszornak adsz 12Voltot hogy lásd kapcsol-e a mágneskapcsoló, be tud-e kapcsolni a kompresszor. Tökéletesen dolgozik behúz ahogy kell meg birom tekerni is hallani a dugattyúkat, szerintem a kompresszornak nincs semmi baja, csak az az elektronkának, de majd összerakás után kiderül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dari Elküldve Július9, 2019 Megoszt Elküldve Július9, 2019 Sziasztok Volt már valakinek olyan problémája, hogy a fűtőradiátor felől a hűtővíz bugyborgását hallom menet közben, és a hűtővíz csepegést észleltem de nem az utastérben, hanem valahol a tűzfalnál alul folyik ki. Hol lehet a szivárgás? Előre is köszönöm a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mtxagent Elküldve Július10, 2019 Megoszt Elküldve Július10, 2019 23 órája, dari írta: Sziasztok Volt már valakinek olyan problémája, hogy a fűtőradiátor felől a hűtővíz bugyborgását hallom menet közben, és a hűtővíz csepegést észleltem de nem az utastérben, hanem valahol a tűzfalnál alul folyik ki. Hol lehet a szivárgás? Előre is köszönöm a választ. A hűtővíz mindig kering a fűtőradiátorban, akkor is, ha nem fűtesz. Vízfolyást egyszerű megtalálni, csak követed a nyomokat. Lehet cső, csatlakozó. Meg kell emelni, és végig kell böngészni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BoMa Elküldve Július22, 2019 Megoszt Elküldve Július22, 2019 Sziasztok! Sziszegett a klima, igy elvittem feltoltetni. Igencsak keves gaz volt benne, vakuum teszten atment, a feltoltes utan egy ideig nem csinalta. Kb 1 honapja volt feltoltve most megint sziszeg, de azt vettem eszre hogy csak alapjaraton, dugoban araszolgatas kozben egyre erosodo hanggal, majd megszunik es ujra.... gondolom ha atment a vakuum teszten akkor nem fogyhatott el belole a gaz. A kompresszorral lehet valami? Koszi elore is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július26, 2019 Megoszt Elküldve Július26, 2019 Próbált már valaki szétszedni klíma ventillátort? Ellégé zörög, szerintem száraz-csapágy hangja van, de csak ideáig jutottam, mert a motor szemre nem bontható, illetve lemez fülek vannak ráhajtva. Egyenlőre nem bántottam, mert ugyan van hangja , de működik és megköveznének, ha most a kánikulában, klíma nélkül maradnának. Fújtam bele kenőolajat, ami vagy eljutott a csapágyig, de inkább nem. http:// A másik, hogy "bombával" akartam klímát tisztítani, amihez egyes leírások szerint ki kell venni a pollenszűrőt, és belső levegő keringtetést kell kapcsolni. Furcsa volt nekem hogy a ki-bekapcsoláskor semmi motorhang nincs ahogy állítja a külsőről-belsőre, most az is kiderült, hogy miért. Valószínűleg tönkrement az állító motor, és valaki egyszerűen kivette az egészet. http:// A "bombához" átállítottam kézzel belsőre, aztán miután az megvolt visszaraktam külsőre, és úgy rögzítettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomH Elküldve Július27, 2019 Megoszt Elküldve Július27, 2019 On 2019. 07. 22. at 11:06, BoMa írta: Sziasztok! Sziszegett a klima, igy elvittem feltoltetni. Igencsak keves gaz volt benne, vakuum teszten atment, a feltoltes utan egy ideig nem csinalta. Kb 1 honapja volt feltoltve most megint sziszeg, de azt vettem eszre hogy csak alapjaraton, dugoban araszolgatas kozben egyre erosodo hanggal, majd megszunik es ujra.... gondolom ha atment a vakuum teszten akkor nem fogyhatott el belole a gaz. A kompresszorral lehet valami? Koszi elore is. Ez engem is érdekelne, mert nálam ugyan ez van. Sziszeg, kb 20 fokos levegőt fúj. 2 hete volt kb ellenőrizve, akkor azt mondták jó. De nagyon nem, szóval megyek reklamálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2019 Megoszt Elküldve Július30, 2019 Bent van a külső-belső keringtetés váltómotor, és működik is. http:// Nem nagyon láttam az autó alatt vízcsöpögést, kivettem a tűzfalról a pipát, ott nem volt eltömődve. Óvatosan felpiszkáltam dróttal, se víz, se kosz, se semmi. Gondoltam bentről megnézem, de csak a hőcserélőig jutottam, meg ráakadtam a pipára bentről is, amit a kocsi alól kiszedtem. http:// A hőcserélőt is inkább csak tükörből láttam: http:// Úgyis akarok venni mobiltelóhoz endoszkópot, talán majd azzal látok valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
odorgg Elküldve Július30, 2019 Megoszt Elküldve Július30, 2019 Sziasztok! Lehalt a klímám Kompresszor mágneskuplung nem húz be, illetve nem kap feszt sem amire behúzhatna, szóval feltételezem, hogy azzal nincs probléma. Az a kérdés, hogy miért nem ad feszt a kuplungra az autó? Kevés lehet a gáz? Vagy mi befolyásolja még a kompresszor működését? Klímásnál még nem voltam. Gázt tavaly töltettem, ha a klímacsövön lévő szelepet benyomom picit, akkor jön belőle gáz, szóval annyira nem lehet üres sem. Hibakód nincs. (Z14xe manual kíma) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mtxagent Elküldve Július31, 2019 Megoszt Elküldve Július31, 2019 16 órája, zotya975 írta: Nem nagyon láttam az autó alatt vízcsöpögést, kivettem a tűzfalról a pipát, ott nem volt eltömődve. Óvatosan felpiszkáltam dróttal, se víz, se kosz, se semmi. Gondoltam bentről megnézem, de csak a hőcserélőig jutottam, meg ráakadtam a pipára bentről is, amit a kocsi alól kiszedtem. Esetleg fecskendővel nyomj egy kis vizet a hőcserélő alatti tálcába, és figyeld a kocsi alatt, hogy kicsöpög-e. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július31, 2019 Megoszt Elküldve Július31, 2019 9 perce, mtxagent írta: Esetleg fecskendővel nyomj egy kis vizet a hőcserélő alatti tálcába, és figyeld a kocsi alatt, hogy kicsöpög-e. Ma már sikerült belőle kicsikarnom némi víztócsát, valószínűleg eddig azért nem volt, mert az eladó tanácsára korábban lekapcsoltam a klímát még megállás előtt. De a következő az lett volna amit írtál, fecskendő , és víz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus1, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2019 Mivel már volt másik klímahűtő ventim, amit fel is szereltem, már neki mertem állni a zörgő szétszereléséhez. http:// Sima siklócsapágy, ami szárazon futott, a kommutátor kopása még nem vészes: http:// Ahogy a bronzkeféké sem: http:// Ahhoz viszont hogy a belső csapágyat is megkenjem, le kellene szedni a lapát tartót, de itt elakadtam. Aztán sem tudom hogy tekerni vagy húzni kellene: http:// Szerintem ez hosszabb művelet lesz, majd elszórakozom vele a téli estéken. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Augusztus2, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2019 (edited) Manuális Behr klímás autónál a hideg-meleg szabályozót teljesen hidegre állítva fújhat enyhén langyos levegőt? Hűvös garázsból elindulva, borult időben, 26°C körüli hőmérsékleten közlekedtem. A hőmérséklet 38°C-ig felment a beltérben. Le kellett kapcsolni a ventillátort és lehúzni az ablakokat. Létezik, hogy nem zár le rendesen a hideg-meleg "kiválasztó" és a fűtésről belekeveredik a meleg levegő? Típushiba esetleg? Módosítva Augusztus2, 2019 : freddy_ Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus3, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2019 15 órája, freddy_ írta: Manuális Behr klímás autónál a hideg-meleg szabályozót teljesen hidegre állítva fújhat enyhén langyos levegőt? Hűvös garázsból elindulva, borult időben, 26°C körüli hőmérsékleten közlekedtem. A hőmérséklet 38°C-ig felment a beltérben. Le kellett kapcsolni a ventillátort és lehúzni az ablakokat. Létezik, hogy nem zár le rendesen a hideg-meleg "kiválasztó" és a fűtésről belekeveredik a meleg levegő? Típushiba esetleg? Létezik. Ha volt már szétszedve a középkonzolod (konkrétan a fűtés tekerőgombjai voltak-e kiszedve, arra gondolok), akkor elképzelhető hogy úgy rakták vissza hogy a hideg-meleg állító bowdenje nincs rendesen a helyén (van egy vezetőhüvely ahova be kell pattintani), és akkor pedig hiába tekered le teljesen hideg felé, a bowdent nem húzza meg teljesen. Mivel az újabb G Astrákban már nincsen fűtéscsap, így a fűtőradiátorban állandóan kering a meleg víz, ha pedig nem húz meg teljesen a bowden, simán elképzelhető hogy akkor is fűtesz, amikor nem áll szándékodban. Szét kell szedni a középkonzolt, kivenni a fűtés szabályzó egységét a tekerőgombokkal, és megnézni hogy hogyan van elvezetve a hátulján a bowden. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Augusztus3, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2019 3 órája, tgabika76 írta: Létezik. Ha volt már szétszedve a középkonzolod (konkrétan a fűtés tekerőgombjai voltak-e kiszedve, arra gondolok), akkor elképzelhető hogy úgy rakták vissza hogy a hideg-meleg állító bowdenje nincs rendesen a helyén (van egy vezetőhüvely ahova be kell pattintani), és akkor pedig hiába tekered le teljesen hideg felé, a bowdent nem húzza meg teljesen. Mivel az újabb G Astrákban már nincsen fűtéscsap, így a fűtőradiátorban állandóan kering a meleg víz, ha pedig nem húz meg teljesen a bowden, simán elképzelhető hogy akkor is fűtesz, amikor nem áll szándékodban. Szét kell szedni a középkonzolt, kivenni a fűtés szabályzó egységét a tekerőgombokkal, és megnézni hogy hogyan van elvezetve a hátulján a bowden. A középkonzol többször is ki volt szedve és abból a fűtésgombokat tartalmazó blokk kivéve (négy fémkapcs fogja). A blokk maga sosem volt szétszedve, sem a gombok arról lehúzva. Elmozdulhat a bowden szétszedés nélkül is? Nem láttam semmi rendelleneset a visszapattintásnál. (A hátam közepére sem hiányzik a középkonzolt mégegyszer kivenni, csak ha végképp nincs más mód a probléma orvoslására.) A kesztyűtartót nem elég kivenni, onnan nem látok rá kellően a bowdenre? A Bowden másik végén nem lehet probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus3, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2019 53 perce, freddy_ írta: A középkonzol többször is ki volt szedve és abból a fűtésgombokat tartalmazó blokk kivéve (négy fémkapcs fogja). A blokk maga sosem volt szétszedve, sem a gombok arról lehúzva. Elmozdulhat a bowden szétszedés nélkül is? Nem láttam semmi rendelleneset a visszapattintásnál. Nem kell sem szétszedni a blokkot, sem a gombokat leszedni róla ahhoz hogy a hátulján a bowden kijöjjön a vezetőhüvelyből. Sajnos a kesztyűtartó felől nem fogsz látni semmit, pont ezért mert ha minden jól van összerakva, elég rövidek azok a bowdenek ahhoz hogy feszesen álljanak. Keresnék képet róla, de a Google csak Delphi panelről talál fotókat... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelforum27 Elküldve Augusztus9, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2019 (edited) Milyen név alatt fut a klíma fagyás érzékelője? Így nem találom. Módosítva Augusztus9, 2019 : opelforum27 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts