Mixi88 Elküldve Április17, 2018 Megoszt Elküldve Április17, 2018 On 6/17/2013 at 9:37 PM, kobraCode said: Valamiért nem kap jelet -.-" Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Április18, 2018 Megoszt Elküldve Április18, 2018 Sziasztok! A láb alatti fűtéscsövet szeretném levenni. Kivettem a patentot, ami alul (a biztosítéktábla alatti részen) fogta. Kivettem a középkonzolt. Látom és elérem a csatlakozási pontot, ahol bele van toldva a másik csőbe. De nem engedi el. Hogyan lehetne kíméletesen lehúzni? (Behr klíma, ha lényeges.) Szerk.: Kinyomtam a kuplungpedált, hogy több hely legyen forgatni. Izomból húztam (téptem), tekertem, minden irányból próbáltam. Meg sem mozdul. TIS szerint le kell venni hozzá a műszerfal burkolatot, előtte a fél autót lebontani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mixi88 Elküldve Április23, 2018 Megoszt Elküldve Április23, 2018 On 6/17/2013 at 9:37 PM, kobraCode said: Sziasztok a következőt találtam a 40es biztosíték ki van égve az egyik oldalán 12v van a kimenő oldalon 5v nem tudom hogy mit lehetne ezzel kezdeni gondolom ezért nem kapcsok a kompresszor. Valamiért nem kap jelet -.-" Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Április24, 2018 Megoszt Elküldve Április24, 2018 Sziasztok. Sajnos a tanácsok ellenére sem jutok előrébb a klímámmal kapcsolatban. AC gomb megnyom, nagyon halk kattanás, visszajelző led kigyullad de semmi. Mértem feszültséget a kompresszor csatiján ott volt 12 V... ezek szerint a biztosítékok és a klíma relé jó ( egyébként a klíma relét hol találom a motortérben ? ). Mértem ellenállást a behúzótekercsen 3,5 -4 Ohm volt, ezek szerint az is jó. ( a komentek alapján már tekercset is tudnék cserélni de addig amíg biztosan nem tudom, hogy az a baj addig nem bontanám meg a rendszert) Mi lehet még a baj? Tud esetleg valaki egy jó klímás szakembert Szigetszentmiklóson vagy környékén, aki nem csak a pénzt látja bennem? Előre is köszönöm! Üdv! Sz Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április24, 2018 Megoszt Elküldve Április24, 2018 23 órája, Mixi88 írta: Valamiért nem kap jelet -.-" Te most nekem válaszolsz? Nem tudom hogyan keveredtél vissza 2013-ba, de nézd meg a hozzászólásomat. Köze nincs annak amire válaszolni próbálsz.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mixi88 Elküldve Április25, 2018 Megoszt Elküldve Április25, 2018 On 6/17/2013 at 9:37 PM, kobraCode said: 11 hours ago, kobraCode said: Most látom hát nem tudom hogy mentem vissza az időben sorry. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Április25, 2018 Megoszt Elküldve Április25, 2018 Sziasztok! Ma rászántam magam és elmentem egy klímáshoz. Nyomáspróbázta a rendszert és kiderült a lényeg, egy gramm gáz nem volt a rendszerben ezért nem indult. Nyomás alatt azonnal indult és kiderült, hogy a tavaly cserélt szárítószűrő mellett ereszt de rendesen. Mondta a szaki hogy megpróbálhatja megcsinálni és feltölteni de valsz mivel a szárítószűrő háza fel van puposodva az a hűtő kuka. Megrendeltem a unixba a hozzávalót és szeretném a beszerelést magam elvégezni hogy csak töltetni keljen szerelőhöz vinnem. Tudnátok tanácsot, tippeket adni mik a buktatók, esetleg szerelési trükköket mire figyeljek. A két csatlakozó klímacső pl. hogyan csatlakozik? Megoldható a szerelés házilag vagy hagyjam szerelőre? A válszokat köszönöm és üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április25, 2018 Megoszt Elküldve Április25, 2018 2 órája, vaszabi79 írta: Sziasztok! Ma rászántam magam és elmentem egy klímáshoz. Nyomáspróbázta a rendszert és kiderült a lényeg, egy gramm gáz nem volt a rendszerben ezért nem indult. Nyomás alatt azonnal indult és kiderült, hogy a tavaly cserélt szárítószűrő mellett ereszt de rendesen. Mondta a szaki hogy megpróbálhatja megcsinálni és feltölteni de valsz mivel a szárítószűrő háza fel van puposodva az a hűtő kuka. Megrendeltem a unixba a hozzávalót és szeretném a beszerelést magam elvégezni hogy csak töltetni keljen szerelőhöz vinnem. Tudnátok tanácsot, tippeket adni mik a buktatók, esetleg szerelési trükköket mire figyeljek. A két csatlakozó klímacső pl. hogyan csatlakozik? Megoldható a szerelés házilag vagy hagyjam szerelőre? A válszokat köszönöm és üdv! Minden megoldható otthon, ( szinte) de lehet azért jobb lenne rá bízni, mert akkor fog rá garanciát vállalni ha minden részét ő építette be. Sőt azt sem árt előre tisztázni hogy ha te veszed meg az alkatrészt, akkor hogy alakul a garancia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 On 2016. 07. 05. at 8:07, bucynus írta: Kiszedtem a zsalut (Delphi). Nem tört el teljesen, javíthatónak tűnik. Tudtok tippet adni a megerősítő bilincsre, miből legyen, hirtelen nem találtam semmit? Valami ilyesmire gondolok: Kellene egy áramkorlátozó is, rajz is jó lenne, most kezdek nyomozni az ügyben. A legegyszerűbb megoldás lenne egy újat venni, ha már ennyire szét van szedve. És akkor - "Kellene egy áramkorlátozó is, rajz is jó lenne, most kezdek nyomozni az ügyben"Én úgy oldottam meg a kérdést - a folyamatosan áram alatt, ámde végállásában folyamatosan befékezett szervomotor kártevéseinek megelőzését - hogy a kismotorban magában csak átvágtam a fóliát és áthidaltam egy 330 ohmos ellenállással. Ha a kismotor "kényszermegállási" pozicióba kerül (valamelyik zsalu végállás), a terhelését egyből átveszi az ellenállás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 1 órával ezelőtt, L.Fazakas írta: A legegyszerűbb megoldás lenne egy újat venni, ha már ennyire szét van szedve. És akkor - "Kellene egy áramkorlátozó is, rajz is jó lenne, most kezdek nyomozni az ügyben"Én úgy oldottam meg a kérdést - a folyamatosan áram alatt, ámde végállásában folyamatosan befékezett szervomotor kártevéseinek megelőzését - hogy a kismotorban magában csak átvágtam a fóliát és áthidaltam egy 330 ohmos ellenállással. Ha a kismotor "kényszermegállási" pozicióba kerül (valamelyik zsalu végállás), a terhelését egyből átveszi az ellenállás. Egy 2016-os bejegyzésre válaszoltál-reagáltál (On 2016. 07. 05. at 8:07, bucynus írta:)... Talán már nincs is meg az autója, de azért biztos örülni fog így lassan két év elteltével a tanácsodnak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Május7, 2018 Megoszt Elküldve Május7, 2018 On 2018. 05. 04. at 7:28, Janó32 írta: Egy 2016-os bejegyzésre válaszoltál-reagáltál (On 2016. 07. 05. at 8:07, bucynus írta:)... Talán már nincs is meg az autója, de azért biztos örülni fog így lassan két év elteltével a tanácsodnak... Csatlakozót le tudom szedni a motorról anélkül, hogy kiszedném? Csak, hogy ne járjon folyamatosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bmájki Elküldve Május7, 2018 Megoszt Elküldve Május7, 2018 2 órája, AstryG írta: Csatlakozót le tudom szedni a motorról anélkül, hogy kiszedném? Csak, hogy ne járjon folyamatosan. Nekem Delphi van és le tudtam szedni. Kesztyűtartót kiszeded és hozzáférsz. Jól fel kell nyúlni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május8, 2018 Megoszt Elküldve Május8, 2018 16 órája, AstryG írta: Csatlakozót le tudom szedni a motorról anélkül, hogy kiszedném? Csak, hogy ne járjon folyamatosan. Tudtommal le... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Május8, 2018 Megoszt Elküldve Május8, 2018 22 órája, Bmájki írta: Nekem Delphi van és le tudtam szedni. Kesztyűtartót kiszeded és hozzáférsz. Jól fel kell nyúlni. Nálam is Delphi van. Az jó akkor ezt is megejtem hamarosan ne búgjon feszt. 8 órája, Janó32 írta: Tudtommal le... Nemrég olvastam, hogy ennek a javítása pár ezer forintos tétel. No én nem lelem ezt a pár ezres tételt. Ellenben találtam 8 ezres szettet amivel ki lehetne ezt a hibát javítani. Szóval nem túl olcsó dolog Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május9, 2018 Megoszt Elküldve Május9, 2018 18 órája, AstryG írta: Nálam is Delphi van. Az jó akkor ezt is megejtem hamarosan ne búgjon feszt. Nemrég olvastam, hogy ennek a javítása pár ezer forintos tétel. No én nem lelem ezt a pár ezres tételt. Ellenben találtam 8 ezres szettet amivel ki lehetne ezt a hibát javítani. Szóval nem túl olcsó dolog A pár ezres megoldáson valami házi barkácsos (ragasztás és szegecselés vagy egyéb) megoldást kell érteni. A csere az csere, annak vannak költségei. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Május9, 2018 Megoszt Elküldve Május9, 2018 3 órája, Janó32 írta: A pár ezres megoldáson valami házi barkácsos (ragasztás és szegecselés vagy egyéb) megoldást kell érteni. A csere az csere, annak vannak költségei. Á vagy úgy. Nem gondoltam, hogy a totalcar-on ezt értik a ,,vidd el szerelőhöz mer neki rutin munka" alatt. Kendácsul csak nem az igazi azért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május9, 2018 Megoszt Elküldve Május9, 2018 53 perce, AstryG írta: Á vagy úgy. Nem gondoltam, hogy a totalcar-on ezt értik a ,,vidd el szerelőhöz mer neki rutin munka" alatt. Kendácsul csak nem az igazi azért. Lehet jobb/tartósabb mint a gyári egy-egy ilyen megoldás. A baj az, ha a gyárit megveszed bele, azt a terhelést (folyamatos feszítést) egy idő után pont ugyanúgy nem fogja bírni. Körbe lehet pl lemezelni (attól függ mi tört el és hol) és mondjuk valami brutál erős ragasztóval kiönteni vagy egyéb ötlet, leleményes nép a magyar. (Pl vannak munkahelyek ahol a fő technológiai profil a ragasztás, ahol fémet-fémmel, gumit fémmel és műanyagot gumival ragasztanak, ott nem akármilyen ragasztók léteznek. Képzelj el egy olyan kétkomponensű Henkel terméket, amivel fémet lehet egymáshoz ragasztani. A 2"-os felületre 0,04g kell mindegyikből és néhány óra száradás után a szakító vizsgálati érték 15000-17000N. Na ha pl ilyennel ragasztod, az örök lesz mint a nyomorúság... Tehát a házi barkács erről szól, h ki-mihez fér hozzá, mit talál a ház körül és egyebek...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
isuzuvectra Elküldve Május9, 2018 Megoszt Elküldve Május9, 2018 Sziasztok ! Egy kis segítséget szeretnék kérni, járt-e már valaki így ?Klíma rendszer lett cserélve tegnap és kíváncsiak voltunk, hogy ereszt-e valahol ezért kompresszorral 6 bar-ra felnyomattuk. Elinditottuk a kompresszort is, hogy megnézzük, az is működik-e.A klímás ember csak hétvégén ér rá és elmondtam neki telefonba, hogy mit csináltunk és azt mondta, ezzel, hogy így indítottuk el a kompresszort elég nagy kárt okozhattunk a rendszernek mivel kondenzvíz kerülhetett a rendszerbe.Valóban ekkora a baj szerintetek ?KÖszi a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mixi88 Elküldve Május10, 2018 Megoszt Elküldve Május10, 2018 Én is kompreszoral akarom csinálni a nyomáspróbát. Nekem is ereszt valahol hétvégén teszek bele uv olajat hogy lássam hogy hol enged 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Május10, 2018 Megoszt Elküldve Május10, 2018 On 2018. 05. 09. at 20:02, Janó32 írta: Lehet jobb/tartósabb mint a gyári egy-egy ilyen megoldás. A baj az, ha a gyárit megveszed bele, azt a terhelést (folyamatos feszítést) egy idő után pont ugyanúgy nem fogja bírni. Körbe lehet pl lemezelni (attól függ mi tört el és hol) és mondjuk valami brutál erős ragasztóval kiönteni vagy egyéb ötlet, leleményes nép a magyar. (Pl vannak munkahelyek ahol a fő technológiai profil a ragasztás, ahol fémet-fémmel, gumit fémmel és műanyagot gumival ragasztanak, ott nem akármilyen ragasztók léteznek. Képzelj el egy olyan kétkomponensű Henkel terméket, amivel fémet lehet egymáshoz ragasztani. A 2"-os felületre 0,04g kell mindegyikből és néhány óra száradás után a szakító vizsgálati érték 15000-17000N. Na ha pl ilyennel ragasztod, az örök lesz mint a nyomorúság... Tehát a házi barkács erről szól, h ki-mihez fér hozzá, mit talál a ház körül és egyebek...) Igen ez a baj a típus hibákkal Valóban lehet jó a házi tuning is. Ennél az alkatrésznél mondjuk nem értem, hogy nem találtak ki pölö egy alu darabot cseréjét ami azért már szépen ellen állna a feszülésnek. Vagy gyártatni ilyet nagyobb teherbírású anyagból. Az még ki tudja milyen sok lenne Link to comment Megosztás: More sharing options...
isuzuvectra Elküldve Május10, 2018 Megoszt Elküldve Május10, 2018 12 órája, Mixi88 írta: Én is kompreszoral akarom csinálni a nyomáspróbát. Nekem is ereszt valahol hétvégén teszek bele uv olajat hogy lássam hogy hol enged Hát bízom benne, hogy nem okoztunk kárt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bmájki Elküldve Május11, 2018 Megoszt Elküldve Május11, 2018 On 2018.05.09. at 21:59, isuzuvectra írta: Sziasztok ! Egy kis segítséget szeretnék kérni, járt-e már valaki így ?Klíma rendszer lett cserélve tegnap és kíváncsiak voltunk, hogy ereszt-e valahol ezért kompresszorral 6 bar-ra felnyomattuk. Elinditottuk a kompresszort is, hogy megnézzük, az is működik-e.A klímás ember csak hétvégén ér rá és elmondtam neki telefonba, hogy mit csináltunk és azt mondta, ezzel, hogy így indítottuk el a kompresszort elég nagy kárt okozhattunk a rendszernek mivel kondenzvíz kerülhetett a rendszerbe.Valóban ekkora a baj szerintetek ?KÖszi a segítséget On 2018.05.10. at 9:08, Mixi88 írta: Én is kompreszoral akarom csinálni a nyomáspróbát. Nekem is ereszt valahol hétvégén teszek bele uv olajat hogy lássam hogy hol enged A klíma nem véletlenűl van lezárva beszerelés előtt. Ha bejut a levegővel a nedvesség (mert ugye nem szárítós a kompresszorotok?) akkor az reakcióba lép a klímagázzal és savasodást okoz. A sav okoz kárt a fém alkatrészeknek? Én még úgy tanultam, hogy igen. Ezért nem szerelünk be bontott épületklímát sem, mert nem tudjuk, hogyan volt kibontva és tárolva, 2-3 év múlva pedig szétmegy az egész. Remélem, hogy a szerelőtök meg tudja oldani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jkornel Elküldve Május13, 2018 Megoszt Elküldve Május13, 2018 Sziasztok Az mitől lehet hogy egyszercsak olyat csinál nekem a paripa, hogy le akar állni a motor ha bekapcsolom a klimát úgy megfogja.Pár napja még működött hűtött... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jkornel Elküldve Május20, 2018 Megoszt Elküldve Május20, 2018 Ez a 2 OP-COM adat az Engine Cooling Unitból mit jelent pontosan, segítsetek lszi megfejteni: Power Stage,0Telltale Feedback,On illetve nekem ez a External Series Resistor Voltage Return,0.0 V mindig nulla, ez nem baj? köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Május20, 2018 Megoszt Elküldve Május20, 2018 (edited) 10 órája, jkornel írta: Ez a 2 OP-COM adat az Engine Cooling Unitból mit jelent pontosan, segítsetek lszi megfejteni: Power Stage,0Telltale Feedback,On illetve nekem ez a External Series Resistor Voltage Return,0.0 V mindig nulla, ez nem baj? köszi! A Power Stage, azt jelenti, hogy hányas "munka fokozatban" van a vezérlő, ha jól emlékszem 1-től 5-ig lehet. Alapvetően a klímanyomás határozza meg, ahogy megy feljebb a nyomás értéke, kapcsolja az egyik ventit alacsony fokozatban, aztán ezt magasabbra, aztán a másikat is mellé, stb. 22 bar fölött lekapcsolja a kompresszort a vezérlő és maxon járatja mindkét ventillátor, 5-ös power stageben. A Telltale Feedback a műszeregységen lévő visszajelző piktogram, Opcom fordítva írja, On esetén sötét, Off esetén világít. Az External Series Resistor = Ventillátor előtét ellenálláson eső értékből számolja vissza a vezérlő, hogy tényleg forog-e a ventillátor, bekapcsolt venti esetén nem lehet nulla. Módosítva Május20, 2018 : Krajcso 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts