csicsó Elküldve December2, 2017 Megoszt Elküldve December2, 2017 On 2017. 12. 01. at 15:02, bonat írta: Most hogy bejött a hideg....elkezdtem megint használni a klímát, hogy ne csak nyáron legyen bekapcsolva. Azt vettem észre, hogy nem kapcsol be a hűtőventi 1 percen belül, pedig nyáron mindig bekapcsolás után (ugye megnő a nyomás) kb 40-50mp után bekapcsolt alapjáratra a venti. Most hidegbe nem kapcsol be még 2 perc elteltével sem, ez normális????? Megnézem majd holnap OpCom-al, hogy rendesen működik e a venti minden fokozatban.... A kompresszor elindult?Bizonyos höm.alatt a lefagyás elkerülése miatt nem kapcsol be ha jól tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bonat Elküldve December3, 2017 Megoszt Elküldve December3, 2017 On 2017. 12. 02. at 19:39, csicsó írta: A kompresszor elindult?Bizonyos höm.alatt a lefagyás elkerülése miatt nem kapcsol be ha jól tudom. hát csak nincs még olyan hideg..... :D sztem -3 fokig biztos működik, bár nemtudom.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December3, 2017 Megoszt Elküldve December3, 2017 9 perce, bonat írta: hát csak nincs még olyan hideg..... :D sztem -3 fokig biztos működik, bár nemtudom.... Szerintem Csicsó igazat írt, mintha régebben valaki írta volna hogy talán +3°C fok alatt nem kapcsol be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bonat Elküldve December3, 2017 Megoszt Elküldve December3, 2017 6 perce, kobraCode írta: Szerintem Csicsó igazat írt, mintha régebben valaki írta volna hogy talán +3°C fok alatt nem kapcsol be? na, rágugliztam.. lehet benne valami, találtam olyat hogy 5 fok alatt nem kapcsol be, más autóknál meg 4 fokot írtak, szóval akkor megnyugodtam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bonat Elküldve December12, 2017 Megoszt Elküldve December12, 2017 On 2017. 12. 03. at 21:42, bonat írta: na, rágugliztam.. lehet benne valami, találtam olyat hogy 5 fok alatt nem kapcsol be, más autóknál meg 4 fokot írtak, szóval akkor megnyugodtam! megvártam ezt a jó időt...tegnap 11 fok volt délután sajnos 11fokban sem kapcsol be a klímakompresszorom belül megnyomom a gombot...belső biztosítéktáblán kattan a relé...megemelkedik az alapjárati fordulat kicsit, de kint a klímakompresszor nem kapcsol be megnéztem OP-Com-al a kinti hűtőventi mind a 3 fokozata működik.....szóval ezt is kizárnám, de mivel nem is megy a kompresszor nem is indulna el mivel nem nő meg a nyomás a rendszerben akkor lehet hogy kevés gáz van benne és e miatt nem indul a kompresszororm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December12, 2017 Megoszt Elküldve December12, 2017 5 órája, bonat írta: megvártam ezt a jó időt...tegnap 11 fok volt délután sajnos 11fokban sem kapcsol be a klímakompresszorom belül megnyomom a gombot...belső biztosítéktáblán kattan a relé...megemelkedik az alapjárati fordulat kicsit, de kint a klímakompresszor nem kapcsol be megnéztem OP-Com-al a kinti hűtőventi mind a 3 fokozata működik.....szóval ezt is kizárnám, de mivel nem is megy a kompresszor nem is indulna el mivel nem nő meg a nyomás a rendszerbenakkor lehet hogy kevés gáz van benne és e miatt nem indul a kompresszororm? Igen, kevés gáz miatt sem indulhat a kompresszor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicso1976 Elküldve December12, 2017 Megoszt Elküldve December12, 2017 8 órája, bonat írta: megvártam ezt a jó időt...tegnap 11 fok volt délután sajnos 11fokban sem kapcsol be a klímakompresszorom belül megnyomom a gombot...belső biztosítéktáblán kattan a relé...megemelkedik az alapjárati fordulat kicsit, de kint a klímakompresszor nem kapcsol be megnéztem OP-Com-al a kinti hűtőventi mind a 3 fokozata működik.....szóval ezt is kizárnám, de mivel nem is megy a kompresszor nem is indulna el mivel nem nő meg a nyomás a rendszerben akkor lehet hogy kevés gáz van benne és e miatt nem indul a kompresszororm? szia! huzd szét a csatit a klimakompresszornál és ha bekapcsolod a klimát akkor a csatinál kell lenni áramnak!Ha van 12v,akkor mágnestekercs a hiba!ha nincs áram akkor valoszinü,hogy gázhiány! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bonat Elküldve December14, 2017 Megoszt Elküldve December14, 2017 On 2017. 12. 12. at 17:43, csicso1976 írta: szia! huzd szét a csatit a klimakompresszornál és ha bekapcsolod a klimát akkor a csatinál kell lenni áramnak!Ha van 12v,akkor mágnestekercs a hiba!ha nincs áram akkor valoszinü,hogy gázhiány! szia igen tegnap voltam szerelőnél...ő is ugyan ezt csinálta!!! minden jó, csak a mágnestekercs lehet! szóval felújítás lesz majd január-február környékén Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December22, 2017 Megoszt Elküldve December22, 2017 azt szeretném kérdezni hogy a belsökeringetés rossz légkondi esetén müködik mert az enyém nem és nem azért mert az irányválaszto rossz /szélvédö/ helyen van ? kellemes ünnepeket kivánok minden márka és nem márka társnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December22, 2017 Megoszt Elküldve December22, 2017 13 perce, astra írta: azt szeretném kérdezni hogy a belsökeringetés rossz légkondi esetén müködik mert az enyém nem és nem azért mert az irányválaszto rossz /szélvédö/ helyen van ? kellemes ünnepeket kivánok minden márka és nem márka társnak. igen Link to comment Megosztás: More sharing options...
saca8771 Elküldve Január8, 2018 Megoszt Elküldve Január8, 2018 Sziasztok. Ma reggel munkába menet nem volt fűtés az autóban. Még langyos levegőt sem fúj. A vízhőfok mérő normális értéket mutat, tegnap még tökéletesen működött minden. Mi lehet a gond? Motorkód X16SZR, Delphi rendszer. Előre is köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dovi Elküldve Január20, 2018 Megoszt Elküldve Január20, 2018 Üdv! Behr rendszerű az Y20DTH-m. A külső/belső kapcsoló nem reagál, nem világít. Benéztem a kesztyűtartó mögé és a belső levegőt szívja. Lepattintottam a vezérlő motorról az állító tengelyt és megpróbáltam elfordítani. Nem sikerült, fixen áll. Ha a vezérlő motor meghibásodott, akkor ez ezt a jelenséget produkálja és csere, vagy javítható valahogyan? Esetleg van saját biztosítékja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bonat Elküldve Február18, 2018 Megoszt Elküldve Február18, 2018 Na, megvolt a kompresszor mágnestekercs+kuplung csere! Szépen megy, működik! Annyit mondott a szerelő, hogy valami van a hűtőventimmel, mert klíma bekapcs után nem indul be 1-es fokozaton! Rögtön gondoltam az előtét ellenállással lesz gond, amit 2 éve cseréltem. Ez kb 1 hete volt, most volt időm megnézni, hogy télleg mi a gond vele. OpCom-al simán megy a ventilátor mind 3 fokozata! Szóval azzal nincs gond! Elkezdtem megnézni, mit csinál ha bekapcsolom a klímát. A rendszerben 500kPa-tól (5Bar elvileg) kezd felmenni a nyomás szépen lassan.....eléri az 1300kPA-t (13Bar elvileg) és ott kapcsol be a ventilátor 1-es fokozata! Utána pár másodperc múlva szépen lemegy a nyomás 900kPa-ra és ott kapcsol ki a venti. Így kell működnie a rendszernek? Mert ha igen akkor nincs semmi gond nálam, csak gondolom hidegbe több idő kell neki, míg felmegy a nyomás 1300kPa-ra. (nyáron kb 40mp után kapcsol be a venti, úgy emlékszem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dovi Elküldve Február20, 2018 Megoszt Elküldve Február20, 2018 Meg vagyok áldva. Én ritkán járok az autóval (anya einstand), de most feltűnt, hogy nemhogy nincs fűtés, de nagyon lassan melegszik be. Elautókáztam cirka 10Km-t városban és épp csak az első blokkig mozdult ki a vízhőfok mérő. Mivel anyára vártam, járattam a motort, hogy hagy melegedjen, ülhessen meleg autóba. Erre azt látom, hogy nem hogy melegedne, de visszahűlt. Termosztát kuka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Február20, 2018 Megoszt Elküldve Február20, 2018 19 perce, Dovi írta: Meg vagyok áldva. Én ritkán járok az autóval (anya einstand), de most feltűnt, hogy nemhogy nincs fűtés, de nagyon lassan melegszik be. Elautókáztam cirka 10Km-t városban és épp csak az első blokkig mozdult ki a vízhőfok mérő. Mivel anyára vártam, járattam a motort, hogy hagy melegedjen, ülhessen meleg autóba. Erre azt látom, hogy nem hogy melegedne, de visszahűlt. Termosztát kuka? Minden bizonnyal igen. Ráadásul ilyen hidegben pláne nem lesz jó így a motornak... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dovi Elküldve Február20, 2018 Megoszt Elküldve Február20, 2018 1 órával ezelőtt, Janó32 írta: Minden bizonnyal igen. Ráadásul ilyen hidegben pláne nem lesz jó így a motornak... Még annyi látszik, hogy elvileg a fűtő radiátor szelepe (ami az utastérben van) dolgozik, de még csak nem is langyos. Meg azt vettem észre, hogy a kiegyenlítő tartály tetején lévő vékony csőben folyamatosan nyomja a hűtővizet vissza a rendszer, hideg motornál is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február20, 2018 Megoszt Elküldve Február20, 2018 55 perce, Dovi írta: Még annyi látszik, hogy elvileg a fűtő radiátor szelepe (ami az utastérben van) dolgozik, de még csak nem is langyos. Meg azt vettem észre, hogy a kiegyenlítő tartály tetején lévő vékony csőben folyamatosan nyomja a hűtővizet vissza a rendszer, hideg motornál is. Ha a fűtést rátekerd nagyon lassan fog felmelegedni ilyen időben az autó akár városban is, simán kellhet neki 10km mire megmodzul a mutató. Próbáld meg hidegre állított fűtéssel úgy hogyan melegszik. Hideg motornál is fogja visszafelé nyomni a vizet azon a csövön! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február20, 2018 Megoszt Elküldve Február20, 2018 4 órája, kobraCode írta: Ha a fűtést rátekerd nagyon lassan fog felmelegedni ilyen időben az autó akár városban is, simán kellhet neki 10km mire megmodzul a mutató. Próbáld meg hidegre állított fűtéssel úgy hogyan melegszik. Hideg motornál is fogja visszafelé nyomni a vizet azon a csövön! Nekem 3 km után már mozdul a mutató.5 km nél már 80 fokon van.10 km-re van a melóhelyem itthonról.Addigra bőven függőlegesbe van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február20, 2018 Megoszt Elküldve Február20, 2018 3 perce, Geopake írta: Nekem 3 km után már mozdul a mutató.5 km nél már 80 fokon van.10 km-re van a melóhelyem itthonról.Addigra bőven függőlegesbe van. Totál rátekert fűtéssel, mondjuk 2-es ventilátor állással? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február20, 2018 Megoszt Elküldve Február20, 2018 1 óra, kobraCode írta: Totál rátekert fűtéssel, mondjuk 2-es ventilátor állással? Le se veszem a max.fűtést csak májusban.Egyesen van a ventilátor,mikor eléri a 80 fokot akkor veszem kettesre. Gyári GM a termosztát.2 hete cseréltem letört a csonk róla.Az előző is ilyen volt.Élt 13 évet 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február21, 2018 Megoszt Elküldve Február21, 2018 9 órája, Geopake írta: Le se veszem a max.fűtést csak májusban.Egyesen van a ventilátor,mikor eléri a 80 fokot akkor veszem kettesre. Gyári GM a termosztát.2 hete cseréltem letört a csonk róla.Az előző is ilyen volt.Élt 13 évet Valóban gyorsan melegszik akkor. Persze ez függ attól is ki milyen körülnményekben használja... Én pl csak a városban 30-40-el reggelente lámpától lámpáig. Míg beérek a cégbe 2,2km meg sem mozdul a mutató. Mikor beparkolok a parkolóba akkor kezdi elhagyni az alsó vonalt. Annyit viszont észrevettem hogy most volt vezérlés cserém, és amióta új a hűtőfolyadék gyorsabban melegszik mint régebben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Február21, 2018 Megoszt Elküldve Február21, 2018 2 órája, kobraCode írta: Valóban gyorsan melegszik akkor. Persze ez függ attól is ki milyen körülnményekben használja... Én pl csak a városban 30-40-el reggelente lámpától lámpáig. Míg beérek a cégbe 2,2km meg sem mozdul a mutató. Mikor beparkolok a parkolóba akkor kezdi elhagyni az alsó vonalt. Annyit viszont észrevettem hogy most volt vezérlés cserém, és amióta új a hűtőfolyadék gyorsabban melegszik mint régebben... Bár cseréltem a termosztátot ősszel (nem kellett volna mint kiderül), de mindkettőnél kb ua melegedés volt. 4.4km a munkahelyem, mire leparkolok szinte 90-en áll úgy hogy már egyszer vissza is esett egy kicsit. Végig lakott terület, 50ig ha fel tudok gyorsítani egy szakaszon, a többi 30-40 meg várakozás hogy haladni tudjak... Sőt, kb 1km-en lejtőn motorfék... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február21, 2018 Megoszt Elküldve Február21, 2018 13 órája, kobraCode írta: Valóban gyorsan melegszik akkor. Persze ez függ attól is ki milyen körülnményekben használja... Én pl csak a városban 30-40-el reggelente lámpától lámpáig. Míg beérek a cégbe 2,2km meg sem mozdul a mutató. Mikor beparkolok a parkolóba akkor kezdi elhagyni az alsó vonalt. Annyit viszont észrevettem hogy most volt vezérlés cserém, és amióta új a hűtőfolyadék gyorsabban melegszik mint régebben... Reggel hamarabb melegszik mert garázsban állok.10 fok körül van benne ilyenkor is.Hazafelé az első 3 km en nem kell megállni többnyire utána van az első lámpa.Ott már a második vonalnál van.Aztán kb 2 km múlva már 80 fokon.Utána van a tötymörgés a másik 5 km-en.Kb 15-20 perc mire hazaérek. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február21, 2018 Megoszt Elküldve Február21, 2018 18 perce, Geopake írta: Reggel hamarabb melegszik mert garázsban állok.10 fok körül van benne ilyenkor is.Hazafelé az első 3 km en nem kell megállni többnyire utána van az első lámpa.Ott már a második vonalnál van.Aztán kb 2 km múlva már 80 fokon.Utána van a tötymörgés a másik 5 km-en.Kb 15-20 perc mire hazaérek. Nekem sajna csak csillag garázs van. Ma viszont próbáltam, 4,5 km-t mentem, fűtés rátekerve, mire megálltam 80-90 között volt a mutató. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Február22, 2018 Megoszt Elküldve Február22, 2018 8 órája, Geopake írta: Reggel hamarabb melegszik mert garázsban állok.10 fok körül van benne ilyenkor is.Hazafelé az első 3 km en nem kell megállni többnyire utána van az első lámpa.Ott már a második vonalnál van.Aztán kb 2 km múlva már 80 fokon.Utána van a tötymörgés a másik 5 km-en.Kb 15-20 perc mire hazaérek. A tavasz meg fogja hozni a csodát! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts