gyula701 Elküldve Augusztus3, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2005 Az az igazság, hogy épp nyáron nő a nyomás a rendszerben, tehát ahogy a kollega írta "nagy melegben" az meg éppen arra utal, hogy sok benne a gáz és ráadásúl a meleg is rátesz, ezért túlhűt a klímakompresszor és túl is terhelődik, emiatt van a turbó szerű hang bár az sem kizárt, hogy csak a klíma hűtő ventillátor magasabb fordultát halljátok esetleg...nekem is ilyen nagy melegben a magasabb nyomás miatt a klímahűtő venti is magasabb fordulaton jár... :? Miért nőne a nyomás nyáron a rendszerben :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oaks Elküldve Augusztus3, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2005 Tegnap este direkt kipróbáltam. 20h után 28fokot mutatott a fedélzeti hőmérő, benyomtam a klímát, megpörgettem a motort 4000-ig, de semmi turbinaszerű hang. Tehát tényleg csak melegben visít. Ez a gáznyomás dolog most akkor hogy van? szerintem a gázos hűtőegységekben a folyadék-gáz állapotátmenet a hőmérséklettől függően változtatja a gáztér nyomását. Na de bekapcsolt klíma esetén a kompresszor munkát végez a gázon, így a gáztér nyomása kvázi állandó kell, hogy legyen. vagy nem? Egyébként hol található a klíma hűtőventije? lehet, hogy meg kellene hallgatom nyitott motorháznál, jó meleg időben :-)) Oaks Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Augusztus3, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus3, 2005 Tegnap este direkt kipróbáltam. 20h után 28fokot mutatott a fedélzeti hőmérő, benyomtam a klímát, megpörgettem a motort 4000-ig, de semmi turbinaszerű hang. Tehát tényleg csak melegben visít. Ez a gáznyomás dolog most akkor hogy van? szerintem a gázos hűtőegységekben a folyadék-gáz állapotátmenet a hőmérséklettől függően változtatja a gáztér nyomását. Na de bekapcsolt klíma esetén a kompresszor munkát végez a gázon, így a gáztér nyomása kvázi állandó kell, hogy legyen. vagy nem? Egyébként hol található a klíma hűtőventije? lehet, hogy meg kellene hallgatom nyitott motorháznál, jó meleg időben :-)) Oaks Lehet, hogy atiedben már nincs is! :wink: mármint venti rá külön :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Augusztus3, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus3, 2005 Miért nőne a nyomás nyáron a rendszerben :?: Most Én is csak megpróbálom megmagyarázni eddig ismereteim alapján... :arrow: :oops: Nem mindegy hogy milyen a "külső" hűtő levegő hőmérséklete ugyanis ettől függ, hogy mennyire nagy a hőelvonás a kompresszor után. Ha nagy a meleg, akkor nem tudod annyira lehűteni a komprimált gázt, ergo melegebb marad vmivel. és mivel szinte minden gáz magasabb hőmérsékleten nagyobb térfogatot igényel így magasabb lesz a nyomás is. :idea: Nem tudom, hogy meghagyták e a klíma hűtő ventillátort bizonyos évjárat felett de az enyémbe pl van és szépen hallható, ahogy melegszik az idő, hogy a 27 -28 fokban még alacsony fordulaton megy venti, aztán 30 fok felett már szépen 2. fokozaton sereg! Ezen venti kapcsolását a nyomáskapcsoló végzi..tehát ha megnő a nyomás akkor az emelt fordulat működik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyula701 Elküldve Augusztus4, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2005 Most Én is csak megpróbálom megmagyarázni eddig ismereteim alapján... :arrow: :oops: Nem mindegy hogy milyen a "külső" hűtő levegő hőmérséklete ugyanis ettől függ, hogy mennyire nagy a hőelvonás a kompresszor után. Ha nagy a meleg, akkor nem tudod annyira lehűteni a komprimált gázt, ergo melegebb marad vmivel. és mivel szinte minden gáz magasabb hőmérsékleten nagyobb térfogatot igényel így magasabb lesz a nyomás is. :idea: Nem tudom, hogy meghagyták e a klíma hűtő ventillátort bizonyos évjárat felett de az enyémbe pl van és szépen hallható, ahogy melegszik az idő, hogy a 27 -28 fokban még alacsony fordulaton megy venti, aztán 30 fok felett már szépen 2. fokozaton sereg! Ezen venti kapcsolását a nyomáskapcsoló végzi..tehát ha megnő a nyomás akkor az emelt fordulat működik! Pedig nekem gyanús, hogy melegben azért megy többet a venti, mert melegebb levegővel kell biztosítania ugyan azt a hőmérsekletet, ergo nagyobb levegőáramlási sebesség kell. Ha viszont ugyan azt a hőmérsékletet igyekszik a venti tartani, akkor a nyomás állandó szerintem. A ventit én úgy tudom, hogy nem nyomáskapcsoló, hanem egy hőmérséklet érzékelő kapcsolja. A múltkor vettem egy F Astrába egy ilyen érzékelőt, mert forralta a vizet. Erre rögtön azt kérdeztek a szervízben, hogy klimás e az autó, mert akkor olyan hűtővízgomba kell, ami a klímát is kapcsolja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyula701 Elküldve Augusztus4, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2005 Na de bekapcsolt klíma esetén a kompresszor munkát végez a gázon, így a gáztér nyomása kvázi állandó kell, hogy legyen. vagy nem? Oaks Szerintem pontosan igy van. :!: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Augusztus5, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus5, 2005 Szerintem pontosan igy van. :!: Sajnos úgy látom nem veszitek tudomásúl az egyik legfontosabb dolgot...ezen körfolyamatban az állandó nyomású szakaszokon van ugyebár a hőközlés és a hőelvonás, amihez az állandó nyomást a hőelvonás mértékével lehet befolyásolni.. A folyamat lényegi lépései:(ha valakit sért, hogy így leírom a középiskolás körfolyamatot attól előre is elnézést... :oops: ) 1. a kompresszor a "szívott" gázt össze nyomja, ami közben a gáz felmelegszik 2. az íly módon felmelegedett folyadékot hőelvonás során a klímahűtőn hűtöd vissza (az első olyan szakasz, ahol állandó nyomásnak kéne lennie) 3. egy "fúvókán" keresztűl engedjük a lehűtött folyadékot 4. (csak úgy mint a szifonba csavart patron) elpárologtatjuk és lesz belőle gáz, ami közben jól lehűl és ez a hőközlés, ugyanis felmelegíted az utastér levegőjével vagy a kintről jövő levegővel, majd innen megy ismét a kompresszorhoz. (a második olyan szakasz, ahol állandó nyomásnak kéne lennie) na most elhiszem, hogy egy állandó mennyiséget szállít a szivattyú állandó fordulaton(írtátok is, hogy egy bizonyos fordulat felett jelentkezika hiba), de a nyomó oldali nyomása nagyban függ attól, hogy milyen fordulaton megy és mennyire tudod vissza hűteni az összepréselt gázt, ami ott már szinte folyadék, ha jobban sikerűl lehűtened, akkor lejebb csökken a nyomása..... egyébként gyula Te is leírtad ugyanezt és mégsem érted ha magasabb fordulaton megy a venti akkor meg próbálja lehűteni, ezzel megpróbálja lejebb hozni a nyomást, de ha annyi gáz van benne, hogy még így sem tudja lehozni a nyomást, akkor el kezdi túlterhelni a kompresszort egy bizonyos nyomás(fordulat) felett és ezért is visíthat, mint a turbina! Ez a hőmérős dolog szeritnem sántít, a motor hőfokától hogy függ a klímának bármi féle paramétere? ( pl télen is felmelegszik a motor és mégsem kell magasabb klíma hűtő venti fordulat és nem is fogja felemelni még 18-20 fokba sem...) egyébként lehet, hogy van ilyen hőmérő, de az csak azt engedélyezi, hogy az a venti is be tud segíteni a klíma ventinek és ehhez egy különlegsebb kapcsoló kell, mint a sima... :wink: sikerűlt vkit meggyőznöm? :violent1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Augusztus5, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2005 ...ha jobban sikerűl lehűtened, akkor lejebb csökken a nyomása.....egyébként gyula Te is leírtad ugyanezt és mégsem érted ha magasabb fordulaton megy a venti akkor meg próbálja lehűteni, ezzel megpróbálja lejebb hozni a nyomást, de ha annyi gáz van benne, hogy még így sem tudja lehozni a nyomást, akkor el kezdi túlterhelni a kompresszort egy bizonyos nyomás(fordulat) felett és ezért is visíthat, mint a turbina! Vmi ilyesmit mondott / láttam a klímásnál nemrég. Rá volt csatlakoztatava egy nyomásmérő és asszem (ha jól emlékszem) tényleg változott a nyomás a fordulatszámmal... Illetve nálam is olyan, hogy minél melegebb van kinn, annál jobban morog / búg a kompresszorom... 20 fokban egyáltalán pl szinte semmi hangja... 28-30-illetve a felett már van rendesen (gyakorlatilag már alapjáraton is hallani, akkor inkább morgás, magasabb fordulaton turbinaszerű búgás). De érdekes, hogy aga-nál is hallottam ezt a jelenséget Soltvadkerten a nagy melegben, pedig neki ha jól tudom 2 ventije van... Mondjuk asszem utólag szerelt klímája van, ha ez számít bármit is. Ezért is vagyok bizonytalan most, hogy a plusz klimahűtő venti segíteni fog-e a morgás/búgás megszüntetésében... Bár másik részről meg már ültem olyan G Astrában, amiben nem tapasztaltam ezt a hangot. Asszem az gyári 2002-es modell volt 2 ventivel (cszoli-é, aki mostanság már nem írogat ide), illetve hát Qpack: neked sincs ilyen belülről is jól hallható hang vagy igen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve Augusztus5, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2005 De érdekes, hogy aga-nál is hallottam ezt a jelenséget Soltvadkerten a nagy melegben, pedig neki ha jól tudom 2 ventije van... Mondjuk asszem utólag szerelt klímája van, ha ez számít bármit is. Ezért is vagyok bizonytalan most, hogy a plusz klimahűtő venti segíteni fog-e a morgás/búgás megszüntetésében.. Így van, utólag szerelt, de igazi gyárit tettünk bele. Abban meg igazad van, hogy nem segít a morgás csökkentésében. Talán jobban kíméli a ventillátorokat, mert ritkábban kapcsol be a nagyobb fordulat. Nekem 4 éves az autóm, de most a 36fokban kitünően dolgozott a klíma napi 8-10 órát, városi forgalomban. Egy gondom van az utólag szerelt klímával, a generátort nem cseréltem, ezért a sok városi közlekedés miatt /sok várakozás alapjáraton/ néha rá kell töltenem az aksira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyula701 Elküldve Augusztus5, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2005 A folyamat lényegi lépései:(ha valakit sért, hogy így leírom a középiskolás körfolyamatot attól előre is elnézést... :oops: ) 1. a kompresszor a "szívott" gázt össze nyomja, ami közben a gáz felmelegszik 2. az íly módon felmelegedett folyadékot hőelvonás során a klímahűtőn hűtöd vissza (az első olyan szakasz, ahol állandó nyomásnak kéne lennie) 3. egy "fúvókán" keresztűl engedjük a lehűtött folyadékot 4. (csak úgy mint a szifonba csavart patron) elpárologtatjuk és lesz belőle gáz, ami közben jól lehűl és ez a hőközlés, ugyanis felmelegíted az utastér levegőjével vagy a kintről jövő levegővel, majd innen megy ismét a kompresszorhoz. (a második olyan szakasz, ahol állandó nyomásnak kéne lennie) na most elhiszem, hogy egy állandó mennyiséget szállít a szivattyú állandó fordulaton(írtátok is, hogy egy bizonyos fordulat felett jelentkezika hiba), de a nyomó oldali nyomása nagyban függ attól, hogy milyen fordulaton megy és mennyire tudod vissza hűteni az összepréselt gázt, ami ott már szinte folyadék, ha jobban sikerűl lehűtened, akkor lejebb csökken a nyomása.....egyébként gyula Te is leírtad ugyanezt és mégsem érted ha magasabb fordulaton megy a venti akkor meg próbálja lehűteni, ezzel megpróbálja lejebb hozni a nyomást, de ha annyi gáz van benne, hogy még így sem tudja lehozni a nyomást, akkor el kezdi túlterhelni a kompresszort egy bizonyos nyomás(fordulat) felett és ezért is visíthat, mint a turbina! Félreértettél, ill. nem jól fejeztem ki magam. És arra akartam kilyukadni. hogy a venti igyekszik ugyan azt a hőmérsékletet tartani, mondjuk 50-55 fokot. Ha viszont ezt tartja, akkor bent a folyadéknak ugyan az a nyomása, mert honnan a fenéből tudná, hogy a hidegebb levegőt áramlik a hűtőn lassaban, vagy langyosabb levegő gyorsabban. Egyébként a kompresszor nyomóágában folyadék van, (ahogy irtad) és a folyadék nyomását szerintem a hőmérséklet sokkal kevésbé befolyásolja mint maga a kompresszor. Tehát én azt mondom, hogy a venti nem csökkenti a nyomást (számottevően) hanem a hőmérsékletet. :? Ez a hőmérős dolog szeritnem sántít, a motor hőfokától hogy függ a klímának bármi féle paramétere? ( pl télen is felmelegszik a motor és mégsem kell magasabb klíma hűtő venti fordulat és nem is fogja felemelni még 18-20 fokba sem...) egyébként lehet, hogy van ilyen hőmérő, de az csak azt engedélyezi, hogy az a venti is be tud segíteni a klíma ventinek és ehhez egy különlegsebb kapcsoló kell, mint a sima... Nekem sem tiszta. Kéne egy kapcsirajz. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyula701 Elküldve Augusztus5, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2005 Vmi ilyesmit mondott / láttam a klímásnál nemrég. Rá volt csatlakoztatava egy nyomásmérő és asszem (ha jól emlékszem) tényleg változott a nyomás a fordulatszámmal... Illetve nálam is olyan, hogy minél melegebb van kinn, annál jobban morog / búg a kompresszorom... 20 fokban egyáltalán pl szinte semmi hangja... 28-30-illetve a felett már van rendesen (gyakorlatilag már alapjáraton is hallani, akkor inkább morgás, magasabb fordulaton turbinaszerű búgás). De érdekes, hogy aga-nál is hallottam ezt a jelenséget Soltvadkerten a nagy melegben, pedig neki ha jól tudom 2 ventije van... Mondjuk asszem utólag szerelt klímája van, ha ez számít bármit is. Ezért is vagyok bizonytalan most, hogy a plusz klimahűtő venti segíteni fog-e a morgás/búgás megszüntetésében... Bár másik részről meg már ültem olyan G Astrában, amiben nem tapasztaltam ezt a hangot. Asszem az gyári 2002-es modell volt 2 ventivel (cszoli-é, aki mostanság már nem írogat ide), illetve hát Qpack: neked sincs ilyen belülről is jól hallható hang vagy igen? A kérdés nem nekem szól de azért belekotyogok :lol: Az én G Astrámban semmi klimahang sincs. 2003-as autó, gyáriklíma, 1 klimaventi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Augusztus6, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus6, 2005 Félreértettél, ill. nem jól fejeztem ki magam. És arra akartam kilyukadni. hogy a venti igyekszik ugyan azt a hőmérsékletet tartani, mondjuk 50-55 fokot. Ha viszont ezt tartja, akkor bent a folyadéknak ugyan az a nyomása, mert honnan a fenéből tudná, hogy a hidegebb levegőt áramlik a hűtőn lassaban, vagy langyosabb levegő gyorsabban. Egyébként a kompresszor nyomóágában folyadék van, (ahogy irtad) és a folyadék nyomását szerintem a hőmérséklet sokkal kevésbé befolyásolja mint maga a kompresszor. Tehát én azt mondom, hogy a venti nem csökkenti a nyomást (számottevően) hanem a hőmérsékletet. :? Szerintem elég ha csak arra gondolsz, hogy a hűtővíz rendszered is túlnyomással dolgozik! Abban is a víz hőmérséletének növekedésével nő a nyomás....különben mindek lenne nyomás tartó szelep a kiegyenlítő tartály kupakjában? :wink: Ha be/túl melegszik kiengedi a plussz nyomást, ha meghűlik és összeszívná a csöveket, akkor pedig beengedi a levegőt! szóval hidd el, hogy a folyadékok esetében ugyancsak igaz, hogy ha nő a hőmérsékletük, akkor nő a nyomásuk is és fordítva persze nem negatív hőmérsékletűről beszélek!!! :!: :idea: még ha kevésbé is befolyásolja szerinted a hőmérséklet a nyomást, de ha a kompresszor kritikus nyomását azzal a kis nyomásnövekménnyel eléri, akkor az bizony már túlterhelődik és kész! :roll: 1 venti? ezt úghy értsem, hogy ugyanaz a venti hűti a motort is és a klímára is ugyanaz van? MErt nekem 1 venti van a motornak és 1db 2 fokozatú venti a klímának, de a motor ventije is a magasabb a fordulatra kapcsolt klíma ventinek besegít! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Augusztus6, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus6, 2005 Qpack: neked sincs ilyen belülről is jól hallható hang vagy igen? Hiába a 2 venti nekem amikor felemeli a fordulatot a klíma venti azt hallani rendesen...elnyomja a klíma hangját :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Augusztus6, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2005 A kérdés nem nekem szól de azért belekotyogok :lol: Az én G Astrámban semmi klimahang sincs. 2003-as autó, gyáriklíma, 1 klimaventi. Egyáltalán nem baj, hogy "belekotyogtál"! Sőt, jó hogy ezt elmondtad... Nekem is ugyanez az évjárat 1 ventivel (Qpack-nak: igen, ugyanaz a venti a sima motor hűtőnek és a klímahűtőnek). Szívesen meghallgatnám a tiedet egyszer... kár hogy olyan messze vagy... Ha neked egyáltalán semmi hangja, akkor viszont már végképp fogalmam sincs, mitől búg az enyém és még egypár emberé, akiket már hallottam. A kompresszorom már 2-szer volt cserélve ebből a hangból kifolyólag, de ugyanúgy megmaradt a hang. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Augusztus6, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2005 ...Egy gondom van az utólag szerelt klímával, a generátort nem cseréltem, ezért a sok városi közlekedés miatt /sok várakozás alapjáraton/ néha rá kell töltenem az aksira. 70-es generátorod van, nem 100-as? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyula701 Elküldve Augusztus8, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2005 Egyáltalán nem baj, hogy "belekotyogtál"! Sőt, jó hogy ezt elmondtad... Nekem is ugyanez az évjárat 1 ventivel (Qpack-nak: igen, ugyanaz a venti a sima motor hűtőnek és a klímahűtőnek). Szívesen meghallgatnám a tiedet egyszer... kár hogy olyan messze vagy... Ha neked egyáltalán semmi hangja, akkor viszont már végképp fogalmam sincs, mitől búg az enyém és még egypár emberé, akiket már hallottam. A kompresszorom már 2-szer volt cserélve ebből a hangból kifolyólag, de ugyanúgy megmaradt a hang. Akkor pontosítok: 1 venti a klímának, 1 venti a hűtőnek. Amikor felmerültek ez a venti kérdések én mindíg azt hittem, hogy csak a klímáról beszéltek :lol: A hangról meg annyit, hogy szerintetek mennyire működne ez, hogy felvesszük az motor, klima stb. hangját valamilyen digitális formában és feltesszük a valahová a netre? Macerás? Vagy nem nagyon lehetne hallani a lényeget :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Augusztus8, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2005 Akkor pontosítok: 1 venti a klímának, 1 venti a hűtőnek. Amikor felmerültek ez a venti kérdések én mindíg azt hittem, hogy csak a klímáról beszéltek :lol: A hangról meg annyit, hogy szerintetek mennyire működne ez, hogy felvesszük az motor, klima stb. hangját valamilyen digitális formában és feltesszük a valahová a netre? Macerás? Vagy nem nagyon lehetne hallani a lényeget :?: Akkor a tiéd még 2 ventis. Nekem összesen 1 van. Én már próbáltam felvenni hangokat, de nekem nem lettek jók. Pont a lényeget nem lehetett kivenni. A mobilommal csináltam, ami nem túl jó minőségben vesz fel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyula701 Elküldve Augusztus8, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2005 Akkor a tiéd még 2 ventis. Nekem összesen 1 van. Igy, viszont már kicsit érthetőbb, hogy a hűtővízkapcsoló hogyan függ össze a klímával. Hiszen azt az egy ventit közösen használják. Én már próbáltam felvenni hangokat, de nekem nem lettek jók. Pont a lényeget nem lehetett kivenni. A mobilommal csináltam, ami nem túl jó minőségben vesz fel... Hát szerintem a mobil gyenge minőségű. Én azért megpróbálom PC-vel. Bár, csak olcsó számítógépes mikrofonom van, de hátha ....majd megírom az eredményt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Augusztus8, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2005 Hát szerintem a mobil gyenge minőségű. Én azért megpróbálom PC-vel. Bár, csak olcsó számítógépes mikrofonom van, de hátha ....majd megírom az eredményt. OKÉ! :lol: A mobilnál biztos jobb lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyula701 Elküldve Augusztus8, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2005 OKÉ! :lol: A mobilnál biztos jobb lesz. Csináltam egy próbát. A klímát, most nem tudtam tesztelni, csak beinditottam az autót és azt vettem fel. Szerintem szépen hallani, mikor megjön az olajnyomás és elcsendesedik a motor. Ha valakit érdekel, hogy hogyan kelepel egy 1.7CDTI motor akkor szivesen elküldöm. Csak 270K mp3-ban. Holnap felveszem a meleg motor hangját klímával és anélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Augusztus9, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2005 Csináltam egy próbát. A klímát, most nem tudtam tesztelni, csak beinditottam az autót és azt vettem fel. Szerintem szépen hallani, mikor megjön az olajnyomás és elcsendesedik a motor. Ha valakit érdekel, hogy hogyan kelepel egy 1.7CDTI motor akkor szivesen elküldöm. Csak 270K mp3-ban. Holnap felveszem a meleg motor hangját klímával és anélkül. Sztem rakd fel vhova, és linkeld be ide... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyula701 Elküldve Augusztus9, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2005 Sztem rakd fel vhova, és linkeld be ide... :) Megcsináltam a klímás felvételt, nem lett túl jó. Egy finomabb járású benzines autóban kéne csinálni, mert a diesel zaja mindent elnyomott. Csak alapjáraton hallani a klímát, de így valószínűleg nem "morog", ez csak a rendes üzemi zaj lehet, (gondolom én) ez viszont "tisztán" hallható. Feltenném én valahová, de hová? :lol: (kb. 500k mp3) Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Augusztus9, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2005 Megcsináltam a klímás felvételt, nem lett túl jó. Egy finomabb járású benzines autóban kéne csinálni, mert a diesel zaja mindent elnyomott. Csak alapjáraton hallani a klímát, de így valószínűleg nem "morog", ez csak a rendes üzemi zaj lehet, (gondolom én) ez viszont "tisztán" hallható. Feltenném én valahová, de hová? :lol: (kb. 500k mp3) Egy ingyenes tárhelyre. pl. freeweb.hu, ultraweb.hu, tar.hu.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyula701 Elküldve Augusztus9, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2005 Egy ingyenes tárhelyre. pl. freeweb.hu, ultraweb.hu, tar.hu.... OK. Kitalálom, hogy hogy kell, és majd jelzem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve Augusztus9, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2005 :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts