Boldika Elküldve Szeptember1, 2015 Elküldve Szeptember1, 2015 Lehet a tálca és a radiátor között van eldugúlva, én onnan egy mariknyi homokot szettem ki, kisebb csavarhúzót toltam fel abba a kis csövecskébe... érdemes befényképezni a pollen szűrő helyére is, megnézni hogy ott van e kosz...
bzoly Elküldve Szeptember1, 2015 Elküldve Szeptember1, 2015 Én is ezzel küzdök most. Ugyanez a hiba. Ha tudsz várni egy kicsit akkor majd megírom, hogy mi volt a probléma. Egy motorkódot írhatnál. Nekem ég ECU hibát is mondtak amelynek a javítási költsége 80Eft. Szia, Most beszéltem egy klímással is, azt mondta, hogy 99% a nyomáskapcsoló rossz. Valahol a klímahűtőnél van, de nem látom... Zoli
ftamas0201 Elküldve Szeptember1, 2015 Elküldve Szeptember1, 2015 Szia, Most beszéltem egy klímással is, azt mondta, hogy 99% a nyomáskapcsoló rossz. Valahol a klímahűtőnél van, de nem látom... Zoli Nyomáskapcsoló elvileg a bal oldali (szemben az autóval állva)lámpa és a hűtő között van elrejtve, látni alig lehet, hozzáférni állítólag méginkább. Egy ilyen kb 3 centis csatlakozó szerűséget keress. De könnyen lehet akár mágnes tekercs is, illetve ha kevés a gáz, a rendszer akkor se engedi elindítani a klímát. Nekem mágnes tekercs volt, ha megnyomod a kapcsolót akkor a motortérben a kompresszoron be kell húznia a mágnesnek, és egy kattanással hallatja is magát. 1
vaszabi79 Elküldve Szeptember1, 2015 Elküldve Szeptember1, 2015 Sziasztok! Egy valószínűleg sokszor feltett kérdéssel fordulok hozzátok! Az a problémám lenne hogy nem eléggé jól működik a klímám( G Astra 1,4 benzin Twinport, manual klíma). Ha bekapcsolom a klímamotor megy de nem fúj a ventillátor hideget csak mintha a kinti levegőt keverné. Nemrég volt vezérlés csere a kocsin ( nem tudom az okozhatott e valami bajt). Mi lehet a baj? ( esetleg elment a klímagázom? igaz az eddigi hozzászólásokat olvasva akkor el sem indulna) Válaszokat előre is köszi! Üdv!
wakond Elküldve Szeptember1, 2015 Elküldve Szeptember1, 2015 Sziasztok! Egy valószínűleg sokszor feltett kérdéssel fordulok hozzátok! Az a problémám lenne hogy nem eléggé jól működik a klímám( G Astra 1,4 benzin Twinport, manual klíma). Ha bekapcsolom a klímamotor megy de nem fúj a ventillátor hideget csak mintha a kinti levegőt keverné. Nemrég volt vezérlés csere a kocsin ( nem tudom az okozhatott e valami bajt). Mi lehet a baj? ( esetleg elment a klímagázom? igaz az eddigi hozzászólásokat olvasva akkor el sem indulna) Válaszokat előre is köszi! Üdv! Üdv. a kompresszor egy bizonyos nyomásig indul el. nekem tavaly még ment, de nagyon halovány volt. idén már el sem indult. valahol elszökött a klímagázod, ha nem volt törve a kocsi eleje, akkor sanszos, hogy a szárító szűrő O gyűrű-s tömítése ment tönkre(kiszárad). nekem is a gyűrű ment szét. ha szembe állsz a kocsival akkor a jobb oldalon a a hűtő jobb szélénél ahol van egy műanyag valami. de célszerű elvinni klímáshoz. és ne elégedj meg egy egyszerű töltéssel!!! ha valahol elment, akkor elöbb utöbb megint elmegy, ha nincs orvosolva a hiba!!
KMilán Elküldve Szeptember10, 2015 Elküldve Szeptember10, 2015 Sziasztok! Az a kérdésem, hogy 2005-ös Astra Classic 2-be milyen klímákat szerelnek? Elöl van elvileg a kondenzátor, és előtte kellene lennie kondenzátor ventilátornak. Az baj, ha a ventilátor nem működik? Esetleg van olyan klíma, amibe nem elöl van a ventilátor, vagy nincs is? (azaz ventilátor nélküli létezik?) Köszönöm.
Atala Elküldve Szeptember10, 2015 Elküldve Szeptember10, 2015 Sziasztok! Az a kérdésem, hogy 2005-ös Astra Classic 2-be milyen klímákat szerelnek? Elöl van elvileg a kondenzátor, és előtte kellene lennie kondenzátor ventilátornak. Az baj, ha a ventilátor nem működik? Esetleg van olyan klíma, amibe nem elöl van a ventilátor, vagy nincs is? (azaz ventilátor nélküli létezik?) Köszönöm. Nekem egy ventis a gép.
KMilán Elküldve Szeptember10, 2015 Elküldve Szeptember10, 2015 Nekem egy ventis a gép. Mármint hogyan egy ventis? Van egy ventilátor a hűtőn és egy ventilátor a klíma kondenzátoron? (tehát van 2 db venti) Vagy elöl eleve csak 1 venti van, a klíma kondenzátor és a vízhűtő között?
Atala Elküldve Szeptember10, 2015 Elküldve Szeptember10, 2015 Mármint hogyan egy ventis? Van egy ventilátor a hűtőn és egy ventilátor a klíma kondenzátoron? (tehát van 2 db venti) Vagy elöl eleve csak 1 venti van, a klíma kondenzátor és a vízhűtő között? Cakk pakk 1 db venti van benne. Klíma ventinek csak a helye h kb hol kéne lennie.
KMilán Elküldve Szeptember10, 2015 Elküldve Szeptember10, 2015 Cakk pakk 1 db venti van benne. Klíma ventinek csak a helye h kb hol kéne lennie. Értem, köszönöm. Nekem is így van. Ez lehet gyárilag ilyen? A klíma működik a kocsiban, viszont nem szeretném, ha tönkre menne. Így inkább kerítek rá egy ventit, ha eredetileg volt rajta, nehogy tönkremenjen. (hátha valamikor cserélték és nem tették vissza, mert rossz volt és nem foglalkoztak vele)
Stofl Elküldve Szeptember10, 2015 Elküldve Szeptember10, 2015 Értem, köszönöm. Nekem is így van. Ez lehet gyárilag ilyen? A klíma működik a kocsiban, viszont nem szeretném, ha tönkre menne. Így inkább kerítek rá egy ventit, ha eredetileg volt rajta, nehogy tönkremenjen. (hátha valamikor cserélték és nem tették vissza, mert rossz volt és nem foglalkoztak vele) Evjarat fuggo. 2002 utani benzineseken 1 venti van. Es az ecu vezerli a klimat. A hutes modulosoknal 2 venti van. Ha megy a hutoventid elso fokozata kar vele foglalkozni. Ha nem megy azt kell megszerelni.
Janó32 Elküldve Szeptember10, 2015 Elküldve Szeptember10, 2015 Evjarat fuggo. 2002 utani benzineseken 1 venti van. Es az ecu vezerli a klimat. A hutes modulosoknal 2 venti van. Ha megy a hutoventid elso fokozata kar vele foglalkozni. Ha nem megy azt kell megszerelni. A 2002 biztos adat? Csak mert nekem két venti van...
Stofl Elküldve Szeptember11, 2015 Elküldve Szeptember11, 2015 A 2002 biztos adat? Csak mert nekem két venti van... Nem biztos. De a 2003 mar biztos. Illetve a hutovezerlo. .... 1
Atala Elküldve Szeptember12, 2015 Elküldve Szeptember12, 2015 Értem, köszönöm. Nekem is így van. Ez lehet gyárilag ilyen? A klíma működik a kocsiban, viszont nem szeretném, ha tönkre menne. Így inkább kerítek rá egy ventit, ha eredetileg volt rajta, nehogy tönkremenjen. (hátha valamikor cserélték és nem tették vissza, mert rossz volt és nem foglalkoztak vele) Nálam tuti gyárilag ilyen. Klímáson javasolta a 2 ventit de számomra nehéz lenne a bekötése. Ha bekapcsolom a klímát indul is a venti egyes fokozata, hűt szépen, városon kívűl szinte elég az 1es fokozat, nagy melegben 35° felett kellett csak 2re kapcsolnom. Asszony mindig szólt h fázik :D Lényeg h ne nagyfordulaton kapcsold be azaz alapjáraton így nem fog rugni és leégni a mágneskuplung, érkezés előtt 5 percel lődd ki, gáz szint meglegyen.
Stofl Elküldve Szeptember12, 2015 Elküldve Szeptember12, 2015 Nálam tuti gyárilag ilyen. Klímáson javasolta a 2 ventit de számomra nehéz lenne a bekötése. Ha bekapcsolom a klímát indul is a venti egyes fokozata, hűt szépen, városon kívűl szinte elég az 1es fokozat, nagy melegben 35° felett kellett csak 2re kapcsolnom. Asszony mindig szólt h fázik :D Lényeg h ne nagyfordulaton kapcsold be azaz alapjáraton így nem fog rugni és leégni a mágneskuplung, érkezés előtt 5 percel lődd ki, gáz szint meglegyen. Csak nem keceli a klímásod?...
Atala Elküldve Szeptember12, 2015 Elküldve Szeptember12, 2015 Csak nem keceli a klímásod?... Neem. Én találtam egy facát bp-én. :D
KMilán Elküldve Szeptember12, 2015 Elküldve Szeptember12, 2015 Nálam tuti gyárilag ilyen. Klímáson javasolta a 2 ventit de számomra nehéz lenne a bekötése. Ha bekapcsolom a klímát indul is a venti egyes fokozata, hűt szépen, városon kívűl szinte elég az 1es fokozat, nagy melegben 35° felett kellett csak 2re kapcsolnom. Asszony mindig szólt h fázik :D Lényeg h ne nagyfordulaton kapcsold be azaz alapjáraton így nem fog rugni és leégni a mágneskuplung, érkezés előtt 5 percel lődd ki, gáz szint meglegyen. Köszönöm szépen, megnyugtattál. :) Nem rég vettem az autót, így nem ismerem még. Két ismerős is idegesített ezzel. "Mekkora rés van elől.....innen hiányzik a ventilátor....biztos? Persze az enyémen ott van rajta stb...)
Greenweld Elküldve Szeptember24, 2015 Elküldve Szeptember24, 2015 Csak egy motiváló kép pollenszűrő cseréhez Delphi rendszernél...nem tűnt túl erősnek a ventilátor,most az új (szakszerűen beszerelt) pollenszűrővel ég és föld a különbség. :)
tgabika76 Elküldve Szeptember27, 2015 Elküldve Szeptember27, 2015 â Nyáron én is elégedetlenkedtem a klímámmal, úgy éreztem nem hűt eléggé. Most leteszteltem, hasonló módszerrel (alapjárat, klíma+belső levegő keringetés be, ventillátor 2-es fokozaton, légbefúvás iránya a középső rostélyok), és lentebb látható az eredmény. Talán mégsincs semmi baj azzal a klímával. 1
wakond Elküldve Szeptember27, 2015 Elküldve Szeptember27, 2015 Nyáron én is elégedetlenkedtem a klímámmal, úgy éreztem nem hűt eléggé. Most leteszteltem, hasonló módszerrel (alapjárat, klíma+belső levegő keringetés be, ventillátor 2-es fokozaton, légbefúvás iránya a középső rostélyok), és lentebb látható az eredmény. Talán mégsincs semmi baj azzal a klímával. király az a hús hőmérő, nekem nem jutott eszembe... :D am. nekem simán 3.9-4.1 amit tud, keringetés nélkül. bár a legnagyobb melegben mértem, viszont nem alapjáraton. akkor ezek szerint az enyém mégsem jó?
Dannert Elküldve Szeptember27, 2015 Elküldve Szeptember27, 2015 Sziasztok, Úgy alakult, hogy a kánikula végével a klímám is kimúlt. Eleinte csak gyenge volt a teljesítménye, azaz nem fújt olyan hideg levegőt, mostanra viszont egyáltalán nem is fúj semmi hideget (nagyjából 1-2 hét alatt múlt ki). Hallom a kattanást, mikor bekapcsolom, de semmi mást nem érzékelek, még az autó teljesítménye sem változik. Mi lehet a probléma?
KMilán Elküldve Szeptember30, 2015 Elküldve Szeptember30, 2015 Hello! Elkezdődött a fűtés szezon, így esős időben fel is tekertem a hőfokszabályzót. A tapasztalat az, hogy a középső rostélyokból hűvösebb levegő jön, mint a jobb és bal oldaliból. Ez normális?
wakond Elküldve Szeptember30, 2015 Elküldve Szeptember30, 2015 Sziasztok, Úgy alakult, hogy a kánikula végével a klímám is kimúlt. Eleinte csak gyenge volt a teljesítménye, azaz nem fújt olyan hideg levegőt, mostanra viszont egyáltalán nem is fúj semmi hideget (nagyjából 1-2 hét alatt múlt ki). Hallom a kattanást, mikor bekapcsolom, de semmi mást nem érzékelek, még az autó teljesítménye sem változik. Mi lehet a probléma? elszökött a klímagázod. 1
kobraCode Elküldve Szeptember30, 2015 Elküldve Szeptember30, 2015 Hello! Elkezdődött a fűtés szezon, így esős időben fel is tekertem a hőfokszabályzót. A tapasztalat az, hogy a középső rostélyokból hűvösebb levegő jön, mint a jobb és bal oldaliból. Ez normális? Normális, gyárilag így van kialakítva.
Dannert Elküldve Szeptember30, 2015 Elküldve Szeptember30, 2015 Utánajárok a héten/jövő héten. Sajnos az tapasztalatom, hogy tekergetem össze-vissza a fűtéspanelen a kapcsolókat, de csak a klímával párátlanít hatékonyan. elszökött a klímagázod.
Recommended Posts