kori Elküldve December4, 2004 Elküldve December4, 2004 Megnézem,hogy milyen állapotú,mennyi van belőle,de a legnagyobb gond hogy én a déli határnál lakom.
Viski Elküldve December4, 2004 Elküldve December4, 2004 Én Debreceni vagyok. Megoldjuk... Hány db van? Küldj egy telefonszámot a hgg01@freemail.hu címre, egy irányárral. Hívlak!!!
kori Elküldve December5, 2004 Elküldve December5, 2004 A pontos mérete:6,5Jx13 ET 37 a gyártmány:GM egyéb adat:AT 555 2A.Ezt a végén nem tudom mit jelent.A többit pü-ben.
manta Elküldve December5, 2004 Szerző Elküldve December5, 2004 Ja... te már kibeszéltétek a felni dolgok közben :roll: ............. Idéz De a macskádat megborotválom. :) :) Tiv: :oops: :oops: :oops: ne mongyámá ilyeneket ilyen nyilvánosan :oops: :roll: :oops:
Mantát szeretnék! Elküldve December5, 2004 Elküldve December5, 2004 De láttam a kicsi smile faceket!!!:) Csak gondoltam hátha mégis mélyen szántottam a kis lelkedben!!!! :D :D :P és azért kértem elnézést!!!! Tudod ahogyan azt illik! :) :lol:
kori Elküldve December5, 2004 Elküldve December5, 2004 Sztem ezek a valaha gyártott legszebb Opel ac.felnik.Nekem anno a ladámon volt ilyen pogácsákkal,de eladtam őket az autóval :x
Mantát szeretnék! Elküldve December5, 2004 Elküldve December5, 2004 De ne búsulj!!! Csak lehet szerezni valahogy ha nagyon kéne! :) :) :D
Radyus Elküldve December7, 2004 Elküldve December7, 2004 Idéz A pontos mérete:6,5Jx13 ET 37 a gyártmány:GM egyéb adat:AT 555 2A.Ezt a végén nem tudom mit jelent.A többit pü-ben. Én úgy tudom, hogy 5", 5.5", 6" szélesek voltak, de lehet, hogy volt 6.5" is. Mindegyik 13"-os, és természetesen 4x100-as. Nekem azt hiszem 5.5" vagy 6"-ak vannak. Talán nekem is van kettő tartalékban, gumikkal (185/70x13), úgyhogy össze tudunk dobni négyet! 8)
kori Elküldve December8, 2004 Elküldve December8, 2004 töredelmesen bevallom a 6.5-ben nem voltam biztos,mert már volt átfestve és a vékony betűk így elég haloványak :oops: lassan csak összejön az egy autóra való :)
postd Elküldve Május5, 2005 Elküldve Május5, 2005 Üdv mindenkinek. Érdeklődtem 400 -as szélesítés után ,de valahogy senki sem írta, hogy van-e vagy sem. Egy szegedi srác küldött képet egy szélesített autóról ,de ha nem muszáj nem kell hozzá kasztni. Ezért ha valakinek mégis van 400 -as komplett szélesítése az írhatna pár szót ide. Előre is köszönöm Dani.
MOMC Elküldve Május5, 2005 Elküldve Május5, 2005 :lol: Mindenkinek van egy kis igaza. Több féle méretben van 5, 5,5, 6. Sőt a fenntebb sorol típusokon csak első látásra volt egyformán ilyen fellni. Van köztük apró különbség, amit nem venni elsőre észre.
kori Elküldve Május5, 2005 Elküldve Május5, 2005 Most szereztem négy ilyen felnit, bár kicsit rozsdásan, és ha mákom van lesz még pár darab. :lol:
berlina Elküldve Május5, 2005 Elküldve Május5, 2005 húú, ha majd fényezed pls készíts egy fényképes riportot róla! mivel takarod ki a másszinű részeket? Ott minden gömbölyű meg kanyarodik! Sablonnal? vaaaaagy egyáltalán: kétszinű lesz? ezüst-fekete?
kori Elküldve Május5, 2005 Elküldve Május5, 2005 Biztos két színűlesz, mert úgy gyári. anno a ladámnál a fekete részt kézzel festettem ki ecsettel, de tényleg jó lett.
berlina Elküldve Május5, 2005 Elküldve Május5, 2005 láttam már több szépen újrafestettett, el nem tudtam képzelni mivel húzták azt a szép egyenes, határozott kontúrt. ha megleszel vele, majd érdekelne milyen festéket, milyen sűrűségben, milyen ecsetet használtál. meg mennyi volt a száradási idő meg a kötési idő... mert ugye színre szín festve? na: mikor én festettem a téliket ecsettel, hát eléggé tré lett, szürkét nem fedte a fekete, elfolyt, összefolyt, meg minden ilyen tapasztalatlanság...
combi Elküldve Augusztus12, 2005 Elküldve Augusztus12, 2005 nekem is van 4 acélfelni 6JX13 ET34-el...bővebben itt: http://www.carstyling.hu/pic/usercar/5919/....jpg?1117473144
manta Elküldve Július26, 2006 Szerző Elküldve Július26, 2006 Szóval a néccázas épülget, mint a luca széke :) a 2,4es motor le lett cserélve hétvégén egy 3,0 24 v dualram-ra. A motor a motortérben van, de csak ott van, nincs sszekötve semmi semmivel. Kicsit szabni kellett még a helyet, hűtőt bepréselni, betaposni a blokkot a helyére meg ilyenek - és ott történt az elakadás, hogy a váltót nem tudtuk ráhúzni. Érdekesek ezek a mantk... :unsure: egyik sem ugyanolyan (az én kipufogó rendszeremet pl. át kellett faragni - pedig az előző mantámon volt). Amiből kivettük a donort, ott passzolt minden, ezen meg még faragni kell. Ez a váltó tuti nem megy alá, szóval az én régimből ki lesz szedve és azzal megy tovább a próbálkozás. Reméljük az billent annyit a motoron, hogy le lehessen csukni a gépháztetőt. Ha nem, akkor nem lesz géptető, oszt jóvan :lol: Nehéz élet a mantás élet.... :D
manta Elküldve Május22, 2007 Szerző Elküldve Május22, 2007 Lassan, de biztosan... :rolleyes: MrManta küzd, mint egy jedi, mert szeretné, ha az övé lenne az egyik esküvői kocsi (és nem csak az enyém ;) ) alakulunk... ebből lesz a cserebogár a motortér fújása. Matt fekete lesz. alakul, mint púpos gyerek a prés alatt: mondom, hogy alakul :D csóró nép a mantás... azért zsíros kenyérre meg lilahagymára még jut az autóépítés mellett közben volt nálunk a dekóderes... és belépett a padlásról a nappalinkba :unsure: így aztán még azt is helyre kellett hozni - mert nem szeretjük az antenna-szerelőket a padlásról beszakadva érkezve látni a nappalinkban :mellow: De azért csak lett valami eredmény a vassal is :lol: Motortér.. hát igen, egy az ízlésünk :lol:
Tom Elküldve Május22, 2007 Elküldve Május22, 2007 Hát ez a motortér nem lett túl csúnya... :rolleyes: Elismerésem. :mellow:
manta Elküldve Május22, 2007 Szerző Elküldve Május22, 2007 ja! És bocsánat! Elnézést, de mi aztán adunk a pontosságra:
Sörös Sanyi Elküldve Május22, 2007 Elküldve Május22, 2007 A kipufogónál meg sörmérték volt használva. :rolleyes: Gratula, szépen haladtok!
manta Elküldve Május22, 2007 Szerző Elküldve Május22, 2007 Felhívnám a figyelmet a háttérre is: mi vagyunk a jövő nemzedéke :mellow: (Erkölcs nélkül, jellemes emberek nélkül elpusztul a nemzet - Kléthy Anna) (rhadt poltikia... mindenhol ott van :rolleyes: )
manta Elküldve Július23, 2007 Szerző Elküldve Július23, 2007 Imádkozunk a mantások istenéhez és áldozunk néki, hogy részesítsen bennüket végtelen kegyelmében - és adja meg, hogy lejussunk a 400assal az idei manta talira :) már csak a lökhárítót kell behergelni a helyére (jelzem nem egyszerű egy totál üvegszálas manta elejét összehozni, hogy minden patentul illeszkedjen), pár próbakör - ha minden rendben, akkor gyors fényezés ......és............ kész!!! persze csak a talira, aztán majd normálisan fényezzük ősszel. ez csak amolyan tisztasági festés B)
Recommended Posts