Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

400as manta épülése


manta

Recommended Posts

  • Hozzászólások 409
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

A pontos mérete:6,5Jx13 ET 37 a gyártmány:GM egyéb adat:AT 555 2A.Ezt a végén nem tudom mit jelent.A többit pü-ben.

Én úgy tudom, hogy 5", 5.5", 6" szélesek voltak, de lehet, hogy volt 6.5" is. Mindegyik 13"-os, és természetesen 4x100-as.

Nekem azt hiszem 5.5" vagy 6"-ak vannak. Talán nekem is van kettő tartalékban, gumikkal (185/70x13), úgyhogy össze tudunk dobni négyet! 8)

Link to comment
Megosztás:

  • 4 months later...

Üdv mindenkinek.

Érdeklődtem 400 -as szélesítés után ,de valahogy senki sem írta, hogy van-e vagy sem. Egy szegedi srác küldött képet egy szélesített autóról ,de ha nem muszáj nem kell hozzá kasztni. Ezért ha valakinek mégis van 400 -as komplett szélesítése az írhatna pár szót ide.

Előre is köszönöm Dani.

Link to comment
Megosztás:

láttam már több szépen újrafestettett, el nem tudtam képzelni mivel húzták azt a szép egyenes, határozott kontúrt.

ha megleszel vele, majd érdekelne milyen festéket, milyen sűrűségben, milyen ecsetet használtál. meg mennyi volt a száradási idő meg a kötési idő...

mert ugye színre szín festve?

na: mikor én festettem a téliket ecsettel, hát eléggé tré lett, szürkét nem fedte a fekete, elfolyt, összefolyt, meg minden ilyen tapasztalatlanság...

Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...
  • 11 months later...

Szóval a néccázas épülget, mint a luca széke :)

a 2,4es motor le lett cserélve hétvégén egy 3,0 24 v dualram-ra.

A motor a motortérben van, de csak ott van, nincs sszekötve semmi semmivel. Kicsit szabni kellett még a helyet, hűtőt bepréselni, betaposni a blokkot a helyére meg ilyenek - és ott történt az elakadás, hogy a váltót nem tudtuk ráhúzni. Érdekesek ezek a mantk... :unsure: egyik sem ugyanolyan (az én kipufogó rendszeremet pl. át kellett faragni - pedig az előző mantámon volt). Amiből kivettük a donort, ott passzolt minden, ezen meg még faragni kell. Ez a váltó tuti nem megy alá, szóval az én régimből ki lesz szedve és azzal megy tovább a próbálkozás. Reméljük az billent annyit a motoron, hogy le lehessen csukni a gépháztetőt. Ha nem, akkor nem lesz géptető, oszt jóvan :lol:

Nehéz élet a mantás élet.... :D

Link to comment
Megosztás:

  • 9 months later...

Lassan, de biztosan... :rolleyes: MrManta küzd, mint egy jedi, mert szeretné, ha az övé lenne az egyik esküvői kocsi (és nem csak az enyém ;) )

alakulunk...

ebből lesz a cserebogár

30144904.jpg

a motortér fújása. Matt fekete lesz.

30144943.jpg

alakul, mint púpos gyerek a prés alatt:

30144944.jpg

mondom, hogy alakul :D

30144838.jpg

30144837.jpg

csóró nép a mantás... azért zsíros kenyérre meg lilahagymára még jut az autóépítés mellett

30144945.jpg

közben volt nálunk a dekóderes... és belépett a padlásról a nappalinkba :unsure: így aztán még azt is helyre kellett hozni - mert nem szeretjük az antenna-szerelőket a padlásról beszakadva érkezve látni a nappalinkban :mellow:

30144959.jpg

De azért csak lett valami eredmény a vassal is :lol: Motortér.. hát igen, egy az ízlésünk :lol:

30144947.jpg

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Imádkozunk a mantások istenéhez és áldozunk néki, hogy részesítsen bennüket végtelen kegyelmében - és adja meg, hogy lejussunk a 400assal az idei manta talira :)

már csak a lökhárítót kell behergelni a helyére (jelzem nem egyszerű egy totál üvegszálas manta elejét összehozni, hogy minden patentul illeszkedjen), pár próbakör - ha minden rendben, akkor gyors fényezés ......és............ kész!!! persze csak a talira, aztán majd normálisan fényezzük ősszel. ez csak amolyan tisztasági festés B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.