mélykék76 Elküldve Szeptember4, 2010 Elküldve Szeptember4, 2010 háátvazze... tegnap vicces volt...a tigrás ######i kitalálta hogy fehérváron tudjuk megnézni, mert délután ott lessz dolga... lementünk fehérvárra a megbeszélt helyre...másfél órát vártunk kb, a ######i meg nem jött el, a telóját meg vagy kikapcsolta, vagy nem vette fel... :D :D ^_^ ;) :D Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :D Néztek másikat ?
Mc-elek Elküldve Szeptember4, 2010 Elküldve Szeptember4, 2010 háátvazze... tegnap vicces volt...a tigrás ######i kitalálta hogy fehérváron tudjuk megnézni, mert délután ott lessz dolga... lementünk fehérvárra a megbeszélt helyre...másfél órát vártunk kb, a ######i meg nem jött el, a telóját meg vagy kikapcsolta, vagy nem vette fel... :D :D ^_^ :D :D Szeretjük az ilyen embereket :D Büdös gyökér az ilyen ;) ,legalább egy füst jelet nyomhatott volna ;)
winter Elküldve Szeptember4, 2010 Elküldve Szeptember4, 2010 Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ^_^ Néztek másikat ? na, ma néztünk egy másik tigrát...valahol az isten háta mögött, egy putriban :D kábé az egyetlen igaz mondatuk az volt hogy "nem kímélték", ami látszott is, ugyhogy az is ugrott...:-/ a gázpedál egy kicsit holtjátékosan lötyögött, de arra azt mondták hogy az úgy normális mert valamilyen elektromos befecskendezéses rendszere van, vagy miafene...
tortola Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Sziasztok!!! A kérdésem, hogy volt- e közületek valakinek kuplung cserélve a Tigráján? Én egy kuplung csere előtt állok és kíváncsi vagyok mire számíthatok anyagiakban kb...? Ha valaki tudna segíteni várom a válaszát. Előre is köszönöm üdv. Tortola
TomTech Elküldve Október28, 2010 Elküldve Október28, 2010 Sziasztok!!! A kérdésem, hogy volt- e közületek valakinek kuplung cserélve a Tigráján? Én egy kuplung csere előtt állok és kíváncsi vagyok mire számíthatok anyagiakban kb...? Ha valaki tudna segíteni várom a válaszát. Előre is köszönöm üdv. Tortola Német ebay-ről szállítással megvan 20 pénz körül a szett. A szerelés is legalább ennyi. Felkötik a motort, leakasztkák a váltót, kuplungcsere, váltó vissza.
Draby Elküldve November13, 2010 Elküldve November13, 2010 Sziasztok! Hugomnak van egy '99-es Tigrája,igatából az lenne a kérdésem , hogy elktromos tükör kapcsolója(ami az ajtóban van) ugyanaz-e valamelyik Corsáéval , vagy van-e valakinek eladó(akár bontott is) . Ami még kellene hozzá : Küszöbben az a műanyag takaró,ami az emelési pontot takarja,hátsó lökhárító jobb oldalára a talkaró műanyag(gondolom a vonószemet takarja , illetve a műszerfal jobb oldalán a levegőbefúvó rostély, és a jobb oldali kapaszkodó az oldalüveg fölött (vajszínű,vagy szürkés,de mindegy) . Az autó fekete,de nem érdekes a szín . Hugim el akarja adni és rendbehoznám előtte ezeket rajta. Ha valaki tud segíteni , hívjon inkább telefonon,mert nem tudom mikor kerülök legközelebb gép közelbe. Köszi: Gabesz 06/30/961-68-74
soundria Elküldve December1, 2010 Elküldve December1, 2010 Sziasztok! 1995-os X14XE motoros Tigrarol lenne szo. Meg tudnatok mondani mi a normal uzemi hofoka? Telen soha nem megy 80 fok fole, gyanitom, hogy a termosztat nyitott allasban kimult. :excl: Elore is koszi.
mélykék76 Elküldve December1, 2010 Elküldve December1, 2010 Sziasztok! 1995-os X14XE motoros Tigrarol lenne szo. Meg tudnatok mondani mi a normal uzemi hofoka? Telen soha nem megy 80 fok fole, gyanitom, hogy a termosztat nyitott allasban kimult. :excl: Elore is koszi. Soha ? Ha 1helyben áll az autó és jár a motor akkor sem ?
soundria Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Soha ? Ha 1helyben áll az autó és jár a motor akkor sem ? De bocs, slendrian voltam. Menet kozben telen 90 alatt, allo helyzetben hamar felmegy 100 fokig, akkor ventillator bekapcs, vissza le 90-re. Ha elindulok, megint lemegy 90 ala.
J0hnny Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 De bocs, slendrian voltam. Menet kozben telen 90 alatt, allo helyzetben hamar felmegy 100 fokig, akkor ventillator bekapcs, vissza le 90-re. Ha elindulok, megint lemegy 90 ala. Termosztát csere!Egyértelmű.
gu007 Elküldve December3, 2010 Elküldve December3, 2010 vezérműszíj és társai csere előtt állok (x14xe). milyenbe érdemes beruházni? continental-t ajánlották. szíjban elhiszem,h ok. de a többi része... meg a vízpumpa. abból milyet? gyártóra gondolok
mélykék76 Elküldve December3, 2010 Elküldve December3, 2010 vezérműszíj és társai csere előtt állok (x14xe). milyenbe érdemes beruházni? continental-t ajánlották. szíjban elhiszem,h ok. de a többi része... meg a vízpumpa. abból milyet? gyártóra gondolok gyári dolgokat mondanék.... görgő mondjuk lehet skf is akár continental szíj is biztos jó, mégiscsak brand
gu007 Elküldve December3, 2010 Elküldve December3, 2010 gyári dolgokat mondanék.... görgő mondjuk lehet skf is akár continental szíj is biztos jó, mégiscsak brand köszi! akkor törekszek a gyárira.végülis bírni kell annak is
mélykék76 Elküldve December3, 2010 Elküldve December3, 2010 köszi! akkor törekszek a gyárira.végülis bírni kell annak is :excl: mondjuk az pártolandó, hogy mindent akarsz cserélni, eszedbe nem jut csak ezt-azt.....
gu007 Elküldve December3, 2010 Elküldve December3, 2010 a hosszbordásszíjat el is felejtettem az előbb. :excl: nem szeretem ha nincs rendben az autó. legyen rendben ha menni kell akár ezer kilóméterekre is. akkor gond nélkül lehessen megtenni. (csak tankolni kelljen)
soundria Elküldve December3, 2010 Elküldve December3, 2010 Termosztát csere!Egyértelmű. köszi! úgy lesz!
pusy19 Elküldve December26, 2010 Elküldve December26, 2010 Üdv mindenkinek! A barátnőmet szeretném meglepni egy Tigrával, és azt szeretném megkérdezni, hogy mire kell odafigyelni.Szóval milyen típushibái fordulhatnak elő. Nem akarok egy rosszat megvenni amivel csak baj lesz. Nekem egy Passatom van,így távol áll tőlem ez a márka,de neki nem létezik más autó a világon csak a Tigra. Válaszotokat előre is köszönöm!
soundria Elküldve Február10, 2011 Elküldve Február10, 2011 Sziasztok, 1995-ös Tigráról van szó. Hátul két oldalt a csomagtérajtó felnyitásakor láthatóvá válik két lefolyó, amely a csapadékot hivatott levezetni a kocsi alja felé. Jobb oldalon ez is történik, de a bal oldali lefolyócsővel valami történhetett, mert egyenesen az utastérbe vezeti a vizet, mégpedig a padlószőnyeg alá az első ülés mögött. Látott már valaki belülről ilyen lefolyót? Eltörhetett egy cső, vagy leszakadt? Mit javasoltok mit tegyek? Sajnos márkaszervizbe nem tudjuk evvel elvinni... Különben nem hiszem, hogy csak nekem van ilyen problémám, mi is onnan jöttünk rá, hogy piszkosul párásodott a szélvédő...ami sok Tigrás baja, tudom. <_< Hátha ez nálatok is az oka!
Pilot Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Üdv ! Technikai kérdés ! <_< 1997 es 1.6 16V tigra nehezen vagy épp akku haláláig sem indul el hidegben ? AKKU gond vagy éppen AGR ( EGR ) szelep szivatózik a géppel ??? Köszi !
Iceman08 Elküldve Május15, 2011 Elküldve Május15, 2011 Sziasztok! Most regisztráltam a fórumra. A problémám a következő: "A" tigra, x14xe motorral, 66 kW, 2000 évj. Március elején vettük, olasz import autó. Utólag kiderült, hogy kár volt olasz autót venni. Mindegy, megvettük, most generál. Először is olajcsere után szépen elkezdte feloldani a sok lerakódott koszt. 2000 km után szintén egy olajcsere. Üzem meleg motornál kigyullad az olajvisszajelző lámpa (értsd: 15-25 km autópálya-tempó után vagy 60-70 km lakott területen kívüli autókázás). Erre csak most jöttem rá. Gondolom ennyi km után lesz az olaj is üzem meleg (gondolom ~100°C körüli). Most tervezem, hogy az olajdeklit leszedem és kitakarítom az olajszivattyúval együtt. A kérdésem az h mennyire lehet hozzáférni a szivattyúhoz? Hallottam olyat, h a vezérműszíjat is le kell venni hozzá. (???). Ez azért fontos, mert nincs meg hozzá a kellő szakértelmem, szerszámom és aknám. Köszi: Laci
tgabika76 Elküldve Május15, 2011 Elküldve Május15, 2011 Az olajnak azért ennél jóval hamarabb el kell érnie az üzemi hőfokot, neked az olajnyomás-lámpa a műszerfalon azért gyullad ki mert nincs elegendő olajnyomásod. Most vagy nem jó olajat használsz (viszkozitás szempontjából) ami "elmelegedik" és elveszti a kenőképességét, vagy tényleg az olajszivattyúddal lesz valami (illetve a szivattyúnál levő olajnyomás-szeleppel), esetleg ilyen gyorsan eszi az olajat az autód. A kartert kitakaríthatod, ártani nem árt, de nem hiszem hogy érdemben segíteni fog a problémán. Milyen olaj van most benne?
Iceman08 Elküldve Május15, 2011 Elküldve Május15, 2011 Csak az észrevételemet mondtam el. 3x történt ilyen eset. 2 autópálya tempónál, 1 meg jó 100 km megtétele után lakott területen kívül. Tegyük hozzá, h eddig nem voltak azok a nagy melegek. Sokat számít a külső hőmérséklet is. 30-40 km autózás után nem gyullad még ki a lámpa. Olaj: Castrol Magnatec 10w40 ezzel mentem 1500 km-t talán. Utána Agip 10w40 ( pontos típust nem tudok ). Ezt meg csak motoröblítőként tettem bele. 200 km-t tettem meg azóta az autóval, de ez is mindjárt cserés. Olajszinttel nincs gond, azt szorgosan ellenőrzöm. Azt elfelejtettem mondani, hogy a hidrotőkék rendesen csattognak. Csak nem tudom h azért, mert nincs megfelelő olajnyomás, vagy pedig a rossz hidrotőke miatt megy el ott a nyomás. (???) Egy szerelővel most beszéltem, tűrhető áron megcsinálja az olajdekli és szivattyú takarítást. Kiderül az is h a szivattyú bajos-e. Hiába emelem meg a az autót, felállni alatt nem tudok. Meg a vezérműszíjat nem szedem le egyedül, nincs még annyi tapasztalatom.
Lexy Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 Sziasztok! Most regisztráltam, és már egy ideje olvasgatom a fórumot, sok hasznos infórt lehet találni tőletek :lol: köszi :lol: Szóval '96-os Tigrám van, és kézifékkar bőrszoknyát szeretnék cserélni rajta, esetleg van valakinek tapasztalata, hogyan lehet kivarázsolni a kárpit alól? A váltóbőrszoknyát sikerült végülis, nem volt nehéz leszedni, ki kellett pattintani a középkonzolból, a nehézség az volt, hogy a műanyag borításra a bőr úgy volt odakapcsozva, nem volt egyszerű mutatvány, de az újat is végül sikerült szépen rákapcsozni...és visszapattintani az egészet. Sajnos a kézifékkarhoz viszont nem tudom hogyan lehet hozzáférni, már többször átnéztem a német szerelési könyvet, és egyszerűen erről nem találok semmi útmutatót. Nagyon úgy tűnik, hogy az egész kárpitrészt fel kéne bontani, ami nem lenne túl logikus. Esetleg van tippetek? Előre is köszi! Lexy
dirty-handz Elküldve Szeptember7, 2011 Elküldve Szeptember7, 2011 Sziasztok! Van egy B corsám és agyalok, hogy az elejét átépítem tigrára mert elég egyedi lenne. :lol: Neten már találtam ilyet szerintetek simán fel lehet rakni mindent? Vagy fúrni faragni vágni kell? Ha illeszkednek az elemek akkor jó 5let. Mert pl azt, tudom, hogy az ablaktörlő alatti műanyag ugyan az és még számtalan dolog. Ha valakinek akad egy fordulatszámmérős tigra KM órája spirális szóljon vevő lennék rá értelmesen áron. BP-itek előnyben. :lol: többit privátba. Ja és az ablak alatti műanyagok is érdekelnének!
Recommended Posts