gu007 Elküldve Május10, 2008 Elküldve Május10, 2008 hi! car400-hoz a magyar kezelési: http://rapidshare.com/files/113945822/CAR400.pdf.html az autó magyar nyelvű kezelésije engem is érdekelne. olasz van nekem is.
dorner Elküldve Május10, 2008 Elküldve Május10, 2008 hi! car400-hoz a magyar kezelési: http://rapidshare.com/files/113945822/CAR400.pdf.html az autó magyar nyelvű kezelésije engem is érdekelne. olasz van nekem is. Nagyon szépen köszönöm! Most már rájöttem vele kapcsolatban egy-két dologra! Ha netán kapok valahonnan kezelésit, akkor feltöltöm!
dorner Elküldve Június20, 2008 Elküldve Június20, 2008 Sziasztok! Ma voltam naffaluba (BP) és előjöttek a gondok: 1, M7-re ráhajtok, gyorsítósávon kitettem üresbe mivel jöttek autók, klíma be volt kapcsolva, és leállt a kocsi...visszatettem sebességbe, és akkor már ment, de csak ha kikapcsoltam a klímát... 2, Pesti dugóban araszolgatva 100fokra felment a víz, és csak akkor állt be normálisra, ha a fűtést maxra kapcsoltam... Ez a sok elindulástól-megállástól volt? 3, Érdekes hagja van az autónak, olyan mintha nem menne az egyik henger...Meg érdekes módon M7-en 150km/h fölé nem nagyon akart menni, pedig már mentem vele 165-170-et... Ezt számítógéppel kilehet analizálni belőle? Előre is köszönöm...
Gelko Elküldve Június21, 2008 Elküldve Június21, 2008 2, Pesti dugóban araszolgatva 100fokra felment a víz, és csak akkor állt be normálisra, ha a fűtést maxra kapcsoltam... Ez a sok elindulástól-megállástól volt? nézd meg h a ventillátorod bekapcsol-e egyáltalán...utána meg termosztát a többit majd megmondják az okosak :rolleyes:
dorner Elküldve Június21, 2008 Elküldve Június21, 2008 Utólagosan megtudakoltam, hogy a klíma annyi energiát fogyaszt, h nem szabad kitenni üresbe, mert azt már nem birja el...meg állítólag szerencsém van, h nem ,,kattant" be a kormányzár!!! :rolleyes: Remélem ezt csak én nem tudtam, nehogy valaki ugyanebbe a hibába essen és rossz vége legyen...
gu007 Elküldve Június25, 2008 Elküldve Június25, 2008 az enyém nem áll le üresben ha megy a klíma. érdekes is lenne... olyankor több benzint ad az ecu és tartja az alapjárati fordulatot. 97fok körül nálam bekapcsol a venti csak akkor lassabban forog. 103foknál vált nagyobb sebességre? vagy, hogy van ez?
warwolf Elküldve Június25, 2008 Elküldve Június25, 2008 97fok körül nálam bekapcsol a venti csak akkor lassabban forog. 103foknál vált nagyobb sebességre? vagy, hogy van ez? Így van, a hűtőventi 2 fokozatú.
gu007 Elküldve Június25, 2008 Elküldve Június25, 2008 köszi! erre gondoltam én is. akkor már csak azt nemtom,h miért nem indul a klíma elsőre amikor bekapcsolom. csak kattogást hallok a venti reléje felöl. de van amikor elsőre elkapja.
1.6 16v Elküldve Június25, 2008 Elküldve Június25, 2008 Sziasztok! 3, Érdekes hagja van az autónak, olyan mintha nem menne az egyik henger...Meg érdekes módon M7-en 150km/h fölé nem nagyon akart menni, pedig már mentem vele 165-170-et... Ezt számítógéppel kilehet analizálni belőle? Előre is köszönöm... Hali. Ez lehet hogy gyujtókábel csere lesz. Milyen motor van benne?
dorner Elküldve Június25, 2008 Elküldve Június25, 2008 Hali. Ez lehet hogy gyujtókábel csere lesz. Milyen motor van benne? Sziasztok! X14XE 1.4 16V Dohc... Amúgy már megvan a gond...ma voltam szerelőnél és hát nem sok jóval biztatott... Vezérműtengelyek cseréje (80e) + hidrotőkék cseréje (megint 80e körül)... azt mondta, h így még kb 2 max 3 hónapot kibír... Mondom neki köszönöm szépen, akkor majd ha nagyon muszáj jövök, mert perpillanat nem áll rendelkezésemre ekkora összeg...sajnos... Klímámhoz visszatérve, valamilyen kábeles baja van, azért állt le üresbe téve...
warwolf Elküldve Június25, 2008 Elküldve Június25, 2008 Sziasztok! X14XE 1.4 16V Dohc... Amúgy már megvan a gond...ma voltam szerelőnél és hát nem sok jóval biztatott... Vezérműtengelyek cseréje (80e) + hidrotőkék cseréje (megint 80e körül)... azt mondta, h így még kb 2 max 3 hónapot kibír... Mondom neki köszönöm szépen, akkor majd ha nagyon muszáj jövök, mert perpillanat nem áll rendelkezésemre ekkora összeg...sajnos... Klímámhoz visszatérve, valamilyen kábeles baja van, azért állt le üresbe téve... Sztem a szerelődnek nagyon vastagon fog a tolla....sztem..... :rolleyes:
1.6 16v Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Sziasztok! X14XE 1.4 16V Dohc... Amúgy már megvan a gond...ma voltam szerelőnél és hát nem sok jóval biztatott... Vezérműtengelyek cseréje (80e) + hidrotőkék cseréje (megint 80e körül)... azt mondta, h így még kb 2 max 3 hónapot kibír... Mondom neki köszönöm szépen, akkor majd ha nagyon muszáj jövök, mert perpillanat nem áll rendelkezésemre ekkora összeg...sajnos... Klímámhoz visszatérve, valamilyen kábeles baja van, azért állt le üresbe téve... Hali. És ezt mivel indokolta hogy ki kell cserélni a vez tengelyeket?
dorner Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Hali. És ezt mivel indokolta hogy ki kell cserélni a vez tengelyeket? Sziasztok! Majdnem hogy Diesel hangja van a motornak, annyira "kattog" ... De először is kicserélem a hidrotőkéket, haver szerzett 2500/db áron... Aztán ha még utána is kattog, akkor vezérműtengely lesz...
warwolf Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Sziasztok! Majdnem hogy Diesel hangja van a motornak, annyira "kattog" ... De először is kicserélem a hidrotőkéket, haver szerzett 2500/db áron... Aztán ha még utána is kattog, akkor vezérműtengely lesz... Első körből inkább fel kell újítani a hengerfejet, rendbehozni a hidrotőkék járatát és újat tenni bele, és ha utána is csattogni fog, és a vez.mű tengely dixnómódon meg van kopva, na akkor kell cserélni őket.No meg normális olajat tenni bele a gépsasba, és figyelni az oljaszintre.
dorner Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Első körből inkább fel kell újítani a hengerfejet, rendbehozni a hidrotőkék járatát és újat tenni bele, és ha utána is csattogni fog, és a vez.mű tengely dixnómódon meg van kopva, na akkor kell cserélni őket.No meg normális olajat tenni bele a gépsasba, és figyelni az oljaszintre. Szervízkönyv szerint évente 12-15e km-t mentek vele...Én az elmúlt 2 hónapba, mióta nálam van, belenyomtam 5500km-t... Az nem lehet, h mivel nem így használták, ahogy én, ezért kezdte el? na mindegy! Akkor 7végén meglesem a hengerfejeket, h milyen állapotúak, aztán jelentkezek! Kecskemétről úgy hoztam haza az autót, h alig volt benne olaj, aztán kb egy hét múlva elkezdett visszajelezni az olajnyomásos visszajelzős bigyó...akkor utána lett töltve Castrol (mivel nem tudom, milyen volt benne eddig) Most fogom majd teljesen cserélni az olajat meg a szürőjét is!
warwolf Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Szervízkönyv szerint évente 12-15e km-t mentek vele...Én az elmúlt 2 hónapba, mióta nálam van, belenyomtam 5500km-t... Az nem lehet, h mivel nem így használták, ahogy én, ezért kezdte el? na mindegy! Akkor 7végén meglesem a hengerfejeket, h milyen állapotúak, aztán jelentkezek! Kecskemétről úgy hoztam haza az autót, h alig volt benne olaj, aztán kb egy hét múlva elkezdett visszajelezni az olajnyomásos visszajelzős bigyó...akkor utána lett töltve Castrol (mivel nem tudom, milyen volt benne eddig) Most fogom majd teljesen cserélni az olajat meg a szürőjét is! Ha olaj nélkül jártak vele, akkor azzal a halálba küldták a hidrotőkéket, főtengelycsapágyakat, miegymás.......A 16v szereti a hasát olajilag. Uhuhu biztos megkövez majd ezért, de gyári GM olaj kivételével bármilyen 10W40 olaj jó lehet bele a normális kategóriából.Én Metabond 10W40-t használok, mert nekem is hangosak voltak a tőkéim, mert v.mi híg lötty olaj volt benne.De preferált még a Mobil 1, Lyqui molli, meg ilyenek.Utóbbit 100, hogy nemjól írtam... Kép van a gépről?Hátha láttuk esetleg......
dorner Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Ha olaj nélkül jártak vele, akkor azzal a halálba küldták a hidrotőkéket, főtengelycsapágyakat, miegymás.......A 16v szereti a hasát olajilag. Uhuhu biztos megkövez majd ezért, de gyári GM olaj kivételével bármilyen 10W40 olaj jó lehet bele a normális kategóriából.Én Metabond 10W40-t használok, mert nekem is hangosak voltak a tőkéim, mert v.mi híg lötty olaj volt benne.De preferált még a Mobil 1, Lyqui molli, meg ilyenek.Utóbbit 100, hogy nemjól írtam... Kép van a gépről?Hátha láttuk esetleg...... Linket tudok csak adni, de ezen vannak képek... Állítólag Olaszból hozták az autót...
warwolf Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Linket tudok csak adni, de ezen vannak képek... Állítólag Olaszból hozták az autót... Takt kft, v. pedig CenterAutó?
dorner Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Takt kft, v. pedig CenterAutó? Herczeg Car Bt.
1.6 16v Elküldve Június27, 2008 Elküldve Június27, 2008 Sziasztok! Majdnem hogy Diesel hangja van a motornak, annyira "kattog" ... De először is kicserélem a hidrotőkéket, haver szerzett 2500/db áron... Aztán ha még utána is kattog, akkor vezérműtengely lesz... Hali. Én olajnyomást is méretnék rajta.
ocso Elküldve Július2, 2008 Elküldve Július2, 2008 Sziasztok, Van egy 1.4-es Tigrám (1998) és a napokban észrevettem, hogy az első két lámpában hempereg két kis fém henger egy-egy pöcökkel. Ezek valami fényterelők lehettek, amíg le nem törtek? Attól tartok, hogy egy rossz pillanatban széttöri valamelyik az izzókat.... :rolleyes:
warwolf Elküldve Július2, 2008 Elküldve Július2, 2008 Sziasztok, Van egy 1.4-es Tigrám (1998) és a napokban észrevettem, hogy az első két lámpában hempereg két kis fém henger egy-egy pöcökkel. Ezek valami fényterelők lehettek, amíg le nem törtek? Attól tartok, hogy egy rossz pillanatban széttöri valamelyik az izzókat.... :rolleyes: Az izzót nem töri szét, de a lámpád sem úgy világít majd, ahogy kellene.A gyári lámpa elég drága, nézz szét Angel Eye szakaszon is, persze csak ha ki akarod cserélni.
Recommended Posts