Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Végre megvettem a legjobb gumikat a Calibrámhoz.

Istenkirály! Nagyon jó úttartása van, iszonyatosan tapad az úthoz!!!

A típus amit vettem: Good & Year Eagle F1 GSD-3.

http://a5.hu/cikkek/27/4526.shtml

Én 215/45 R17 méretben vettem. Darabára 74.900Ft, én 35.000-ért jutottam hozzá darabjáért. Ha kell valakinek szóljon, tuti garis meg minden.

Elküldve
Gabi!

Tolatva még jobban letéphető... :wink:

Azóta kiderült hogy bemegy orral is, de csak ha egyedül ülök benne. Éppen egy centi van alatta. Kéne nagyobb kerék :lol:

  • 1 month later...
Elküldve

Nagyon leült ez a topik, hátha ezzel sikerül egy picit feldobnom:

Ugyan az Opel hivatalosan sosem gyártott cabrio Calibrát, de mégis létezett egy típus, amit hivatalosan bármelyik Opel szalonban meg lehetett rendelni: ez volt a Hornstein Calibra.

calibra_cab12_jpg.jpg

calibra_cab13_jpg.jpg

calibra_cab14_jpg.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/050621/calibra_...a_cab15_jpg.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/050621/calibra_...a_cab16_jpg.jpg

A hátsó oldalablakai elektromosan lehúzhatók voltak, és a csomagtartója 40%-al kisebb volt mint a széria Calibráé. Sztem szép, csak sajna elég drága volt már akkoriban is, 18000DM volt az átalakítás ára, míg egy új Calibra ~34000DM (C20NE) és ~57000DM (C20LET DTM Edition) között mozgott. Mivel kevés példány épült belőle, ma nagyjából megfizethetetlen lenne, akkor is ha találna valaki eladó példányt, de akinek ilyen van, érthető okokból nem akar megválni tőle.

Elküldve
hát nem tom

azér ez már így eléggé csavarodhat stb

mivel ugyen nem cabrionak készült eredetileg...

Toronymerevítő elöl-hátul-alul-fölül aztán kész. Szvsz egy ilyen autónál nem szempont a csomagtartó mérete.

Elküldve

hát az azért nem ugyanaz...

nekem amúgy sem tetszett a cali gyári futóműve

komfortosnak ugye erős túlzással nevezhető, viszont emellett nem fogta jobban az utat a porsche felnikkel, mint anyám g astrája a gyári 15ös acéllal

és jó volt a futómű, nem volt vele gond

Elküldve
hát az azért nem ugyanaz...

nekem amúgy sem tetszett a cali gyári futóműve

komfortosnak ugye erős túlzással nevezhető, viszont emellett nem fogta jobban az utat a porsche felnikkel, mint anyám g astrája a gyári 15ös acéllal

és jó volt a futómű, nem volt vele gond

Azért szerintem ez túlzás. Ha másért nem, azért csak jobban kéne feküdnie mint egy G Astrának, mert alacsonyabban van a súlypontja. Amúgy a futóművel kapcsolatban egyetértek. Valahogy nem sikerült eltalálni az arany középutat a sportos és a komfortos között. Így olyan semmilyen...

Elküldve

amikor fényezőnél volt az autóm, egy hétig anyám g-jét nyúztam

egyáltalán nem volt rosszabb, mint a cali, semmilyen tekintetben, a komfort pedig lényegesen jobb volt!

a súlypont egy dolog, a futóművek fejlesztése között meg majdnem 10 év telt el

sokminden fejlődött ám annyi idő alatt ;-)

Elküldve

Azér hihetetlen hogy most egy alsó-középkategóriás családi autó nyújtja azt stabilitás terén, mint tizenegypár éve egy sportos autó... Még nem volt szerencsém H Astrát vezetni, de akkor milyen lehet az IDS Plus...

Elküldve

Végre történt itt valami mozgás.

Szerintem a Cali futóműve azért jobban fekszi az ztat mint egy mezei G astráé.Majdnem annyival tudok kanyarodni , mint amennyivel egyenesben megyek.A G astra így valszeg felborulna. :wink:

Elküldve
Azér hihetetlen hogy most egy alsó-középkategóriás családi autó nyújtja azt stabilitás terén, mint tizenegypár éve egy sportos autó... Még nem volt szerencsém H Astrát vezetni, de akkor milyen lehet az IDS Plus...

Igen, nőttek az igények. A mostani 1.4es 1.6os kiskocsikba belepakolnak annyi extrát alapáron amit anno a calikba meg gsikbe meg cd(x) felszereltségekbe...

az 1.6os H Astra fékje siman van olyan jo mint a 13 éves gsi-men lévő brembo+ferrodo kombó...jó mondjuk a rövid tesztút alatt sokat nem lehetett próbálni de meglepő volt

Elküldve
Végre történt itt valami mozgás.

Szerintem a Cali futóműve azért jobban fekszi az ztat mint egy mezei G astráé.Majdnem annyival tudok kanyarodni , mint amennyivel egyenesben megyek.A G astra így valszeg felborulna. :wink:

Azt meg hogy csinálod Astro? :shock:

Ezé' törik folyton a verda!

Elküldve

Igen, nőttek az igények. A mostani 1.4es 1.6os kiskocsikba belepakolnak annyi extrát alapáron amit anno a calikba meg gsikbe meg cd(x) felszereltségekbe...

az 1.6os H Astra fékje siman van olyan jo mint a 13 éves gsi-men lévő brembo+ferrodo kombó...jó mondjuk a rövid tesztút alatt sokat nem lehetett próbálni de meglepő volt

Egy-két fékezésig szinte minden fék ugyan olyan jó, terhelés alatt derül ki hogy mit tud. Ha tudja blokkolni a kerekeket, akkor mindegy hogy dob, vagy szimpla tárcsa egy fékezésig.

Azért szerintem csontra feltekert konikkal és 40es ültetéssel meg lehet fogni a H Astrát is. :wink:

Elküldve

Azt meg hogy csinálod Astro? :shock:

Ezé' törik folyton a verda!

Kapdbevaze! :lol: Aznemkanyarvót! ;)

Egyszertört ill koccant , és remélem utoljára!

:lol:

Elküldve

Kapdbevaze! :lol: Aznemkanyarvót! ;)

Egyszertört ill koccant , és remélem utoljára!

:lol:

Úgy legyen! Azért csak óvatosan azzal az "épp annyival megyek kanyarban, mint egyenesben"-dologgal.

Elküldve
vagy az audiét rakták rá? :wink:

Akárhogy is, nem tűnik nagyon oda nem illőnek a Calibrán sem. Akár igénytelen az a tetőmegoldás, akár nem, én azért bevállalnám azt az autót szezonra. :(

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.