Fecka17 Elküldve Április27, 2005 Megoszt Elküldve Április27, 2005 Sziasztok! Végre megvettem a legjobb gumikat a Calibrámhoz. Istenkirály! Nagyon jó úttartása van, iszonyatosan tapad az úthoz!!! A típus amit vettem: Good & Year Eagle F1 GSD-3. http://a5.hu/cikkek/27/4526.shtml Én 215/45 R17 méretben vettem. Darabára 74.900Ft, én 35.000-ért jutottam hozzá darabjáért. Ha kell valakinek szóljon, tuti garis meg minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április30, 2005 Megoszt Elküldve Április30, 2005 Gabi! Tolatva még jobban letéphető... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április30, 2005 Megoszt Elküldve Április30, 2005 Gabi! Tolatva még jobban letéphető... :wink: Azóta kiderült hogy bemegy orral is, de csak ha egyedül ülök benne. Éppen egy centi van alatta. Kéne nagyobb kerék :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 Nagyon leült ez a topik, hátha ezzel sikerül egy picit feldobnom: Ugyan az Opel hivatalosan sosem gyártott cabrio Calibrát, de mégis létezett egy típus, amit hivatalosan bármelyik Opel szalonban meg lehetett rendelni: ez volt a Hornstein Calibra. http://www.kepfeltoltes.hu/050621/calibra_...a_cab15_jpg.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/050621/calibra_...a_cab16_jpg.jpg A hátsó oldalablakai elektromosan lehúzhatók voltak, és a csomagtartója 40%-al kisebb volt mint a széria Calibráé. Sztem szép, csak sajna elég drága volt már akkoriban is, 18000DM volt az átalakítás ára, míg egy új Calibra ~34000DM (C20NE) és ~57000DM (C20LET DTM Edition) között mozgott. Mivel kevés példány épült belőle, ma nagyjából megfizethetetlen lenne, akkor is ha találna valaki eladó példányt, de akinek ilyen van, érthető okokból nem akar megválni tőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 egy hozzászólásban 3 kép bocs amúgy ez így elég igénytelennek tűnik: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 egy hozzászólásban 3 kép bocs Jóvanmá na, a célomat elértem, végre van mozgás a topikban :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 hát nem tom azér ez már így eléggé csavarodhat stb mivel ugyen nem cabrionak készült eredetileg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 hát nem tom azér ez már így eléggé csavarodhat stb mivel ugyen nem cabrionak készült eredetileg... Toronymerevítő elöl-hátul-alul-fölül aztán kész. Szvsz egy ilyen autónál nem szempont a csomagtartó mérete. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 hát az azért nem ugyanaz... nekem amúgy sem tetszett a cali gyári futóműve komfortosnak ugye erős túlzással nevezhető, viszont emellett nem fogta jobban az utat a porsche felnikkel, mint anyám g astrája a gyári 15ös acéllal és jó volt a futómű, nem volt vele gond Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június23, 2005 Megoszt Elküldve Június23, 2005 hát az azért nem ugyanaz... nekem amúgy sem tetszett a cali gyári futóműve komfortosnak ugye erős túlzással nevezhető, viszont emellett nem fogta jobban az utat a porsche felnikkel, mint anyám g astrája a gyári 15ös acéllal és jó volt a futómű, nem volt vele gond Azért szerintem ez túlzás. Ha másért nem, azért csak jobban kéne feküdnie mint egy G Astrának, mert alacsonyabban van a súlypontja. Amúgy a futóművel kapcsolatban egyetértek. Valahogy nem sikerült eltalálni az arany középutat a sportos és a komfortos között. Így olyan semmilyen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június23, 2005 Megoszt Elküldve Június23, 2005 amikor fényezőnél volt az autóm, egy hétig anyám g-jét nyúztam egyáltalán nem volt rosszabb, mint a cali, semmilyen tekintetben, a komfort pedig lényegesen jobb volt! a súlypont egy dolog, a futóművek fejlesztése között meg majdnem 10 év telt el sokminden fejlődött ám annyi idő alatt ;-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június23, 2005 Megoszt Elküldve Június23, 2005 Azér hihetetlen hogy most egy alsó-középkategóriás családi autó nyújtja azt stabilitás terén, mint tizenegypár éve egy sportos autó... Még nem volt szerencsém H Astrát vezetni, de akkor milyen lehet az IDS Plus... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június23, 2005 Megoszt Elküldve Június23, 2005 szerintem überbrutál Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Június24, 2005 Megoszt Elküldve Június24, 2005 Végre történt itt valami mozgás. Szerintem a Cali futóműve azért jobban fekszi az ztat mint egy mezei G astráé.Majdnem annyival tudok kanyarodni , mint amennyivel egyenesben megyek.A G astra így valszeg felborulna. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június24, 2005 Megoszt Elküldve Június24, 2005 Azér hihetetlen hogy most egy alsó-középkategóriás családi autó nyújtja azt stabilitás terén, mint tizenegypár éve egy sportos autó... Még nem volt szerencsém H Astrát vezetni, de akkor milyen lehet az IDS Plus... Igen, nőttek az igények. A mostani 1.4es 1.6os kiskocsikba belepakolnak annyi extrát alapáron amit anno a calikba meg gsikbe meg cd(x) felszereltségekbe... az 1.6os H Astra fékje siman van olyan jo mint a 13 éves gsi-men lévő brembo+ferrodo kombó...jó mondjuk a rövid tesztút alatt sokat nem lehetett próbálni de meglepő volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június25, 2005 Megoszt Elküldve Június25, 2005 Végre történt itt valami mozgás. Szerintem a Cali futóműve azért jobban fekszi az ztat mint egy mezei G astráé.Majdnem annyival tudok kanyarodni , mint amennyivel egyenesben megyek.A G astra így valszeg felborulna. :wink: Azt meg hogy csinálod Astro? :shock: Ezé' törik folyton a verda! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Június25, 2005 Megoszt Elküldve Június25, 2005 Igen, nőttek az igények. A mostani 1.4es 1.6os kiskocsikba belepakolnak annyi extrát alapáron amit anno a calikba meg gsikbe meg cd(x) felszereltségekbe... az 1.6os H Astra fékje siman van olyan jo mint a 13 éves gsi-men lévő brembo+ferrodo kombó...jó mondjuk a rövid tesztút alatt sokat nem lehetett próbálni de meglepő volt Egy-két fékezésig szinte minden fék ugyan olyan jó, terhelés alatt derül ki hogy mit tud. Ha tudja blokkolni a kerekeket, akkor mindegy hogy dob, vagy szimpla tárcsa egy fékezésig. Azért szerintem csontra feltekert konikkal és 40es ültetéssel meg lehet fogni a H Astrát is. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Június27, 2005 Megoszt Elküldve Június27, 2005 Azt meg hogy csinálod Astro? :shock: Ezé' törik folyton a verda! Kapdbevaze! :lol: Aznemkanyarvót! ;) Egyszertört ill koccant , és remélem utoljára! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június27, 2005 Megoszt Elküldve Június27, 2005 Kapdbevaze! :lol: Aznemkanyarvót! ;) Egyszertört ill koccant , és remélem utoljára! :lol: Úgy legyen! Azért csak óvatosan azzal az "épp annyival megyek kanyarban, mint egyenesben"-dologgal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Június28, 2005 Megoszt Elküldve Június28, 2005 Úgy legyen! Azért csak óvatosan azzal az "épp annyival megyek kanyarban, mint egyenesben"-dologgal. Igyekezni fogok , igérem. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június28, 2005 Megoszt Elküldve Június28, 2005 Gabi! ismerős a tetőtakaró? :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Gabi! ismerős a tetőtakaró? :-) ]http://images.hasznaltauto.hu/886/103227_4.jpg Ühüm. Ez valami univerzális gagyi lehet, vagy a Hornstein foglalkozott Audival is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június30, 2005 Megoszt Elküldve Június30, 2005 vagy az audiét rakták rá? :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július1, 2005 Megoszt Elküldve Július1, 2005 vagy az audiét rakták rá? :wink: Akárhogy is, nem tűnik nagyon oda nem illőnek a Calibrán sem. Akár igénytelen az a tetőmegoldás, akár nem, én azért bevállalnám azt az autót szezonra. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július15, 2005 Megoszt Elküldve Július15, 2005 Egy CIKK ami végre tényszerű. :!: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts