booonti Elküldve Május15, 2009 Elküldve Május15, 2009 Sziasztok! Ha Calibrához kell nektek alkatrész, akármi akkor hivjatok nyugodtan! vagy irjatok email! MErt a fórumot sajnos ritkán olvasom.. Van mindenem! 2 G astra alktrészei.. +B vectra, Vectra A, Astra G alkatrészek is vannak! de itt a weboldalam ott vannak képek is www.bontoook.eoldal.hu tel:0670 944 95 14 email: bontoook@indamail.hu
yapiyapo Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 sziasztok nekem szükségem lenne egy opel calibra 2.0i-be tetőablak kárpitra ha valaki tudna írjon nekem legyen szíves msn-en:molnet@freemail.hu
Csücsök Elküldve Június18, 2009 Elküldve Június18, 2009 Sziasztok! Utólagosan mennyire bonyolult egy nem klímás Calit klímássá "alakítani"! Van egy szép darab, amit meg szeretnék venni, de nincs benne légkondi, ellenben a vaterán van most egy eladó (klikk). Van "előkészítés" a motortérben? Mert gondolom a gyártósoron nem különböztették meg őket. A válaszokat előre is köszönöm!
Hepi Elküldve Június18, 2009 Elküldve Június18, 2009 Sziasztok! Utólagosan mennyire bonyolult egy nem klímás Calit klímássá "alakítani"! Van egy szép darab, amit meg szeretnék venni, de nincs benne légkondi, ellenben a vaterán van most egy eladó (klikk). Van "előkészítés" a motortérben? Mert gondolom a gyártósoron nem különböztették meg őket. A válaszokat előre is köszönöm! elég bonyolult dolog, mondjuk már akinek az <_< általában 60 körül szokott bontott klíma lenni kompletten. Ehhez kell egy klímás kábelköteg is, le kell venni a műszerfalat, kikell vágni a tűzfalat. Kérdés, hogy milyen klímát veszel majd bontottan ami ékszíjas vagy 6pk-s, ha a 2 dolog nem egyezik akkor ott is variálni kell. Plusz ezekre a klímákra már ráfér egy felújítás amit megintcsak nem olcsón csinálnak. Egyszerűbb és költséghatékonyabb klímásat venni :)
millibra Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 Azért nem lehetetlen az átalakítás sem... :) <_<
tgabika76 Elküldve Június27, 2009 Elküldve Június27, 2009 Azért nem lehetetlen az átalakítás sem... :) <_< Jah, utólag könnyű azt mondani, de amikor te csináltad azért vakartad a fejed rendesen... :)
millibra Elküldve Június27, 2009 Elküldve Június27, 2009 Persze az elengedhetetlen és nélkülözhetetlen segítséget is meg kell említeni amit kaptam tgabikától... <_< :)
tgabika76 Elküldve Június27, 2009 Elküldve Június27, 2009 Jóvan, nem azér' mondtam ám! Én csak kibiceltem, meg felzabáltam az ingyenpizzát, meg úgy csináltam mintha értenék az EPC-hez... <_<
millibra Elküldve Június27, 2009 Elküldve Június27, 2009 Valakinek a felügyelő szerepkört is be kell töltenie. <_<
Hepi Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Azért nem lehetetlen az átalakítás sem... :) <_< így van. ha vki tudja akkor te biztosan tudod :)
millibra Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Azt pedig csak halkan jegyzem meg, hogy azóta is működik... <_< :)
Hepi Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Azt pedig csak halkan jegyzem meg, hogy azóta is működik... <_< :) annyi belefektetett munka meg pénz után működjön is :)
Korzás Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Hali Calibrás Kartársak!!!! :) Szüksége lenne egyik haveromnak egy Calibra kalaptartóra,ha van vkinek,akkor légyszíves küldjön egy Pü-t!!! Köszi!!! <_< Üdv.: A fiú,akinek csak egy kis szelet van az Opel-es világból!!!! :)
mantababy Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Sziasztok. Egy balesetből kifolyólag egy jó barátom kissé összetörte a calibráját. Asszem 1994 -es 8 szelepes (c20ne). ehhez kellene első lökös és lámpatest. Nagyon megköszönnék bármilyen infót , segítséget és ötletet. Ha lehet privátban, mert inkább a mantás fórumokat látogatom valamiért <_< . előre is köszi
tgabika76 Elküldve Július8, 2009 Elküldve Július8, 2009 Konkrét segítséget sajna nem tudok adni, csak tippet, lámpaügyben: Calibrához első lámpát nem lesz egyszerű szerezni, mert a jó állapotú használt az ritkább mint a fehér holló (mivel mindenki az elejét töri, ezért fogynak a lámpák rendesen, ami meg nem törött annak meg tönkre van a foncsorja), az új meg horror árú (olyan 80e/db a gyári), szóval a legköltséghatékonyabb megoldás ha vesz egy pár angel eyes Cali lámpát valami tunyingboltban, persze ha meg tud barátkozni a kinézetével.
mantababy Elküldve Július8, 2009 Elküldve Július8, 2009 Konkrét segítséget sajna nem tudok adni, csak tippet, lámpaügyben: Calibrához első lámpát nem lesz egyszerű szerezni, mert a jó állapotú használt az ritkább mint a fehér holló (mivel mindenki az elejét töri, ezért fogynak a lámpák rendesen, ami meg nem törött annak meg tönkre van a foncsorja), az új meg horror árú (olyan 80e/db a gyári), szóval a legköltséghatékonyabb megoldás ha vesz egy pár angel eyes Cali lámpát valami tunyingboltban, persze ha meg tud barátkozni a kinézetével. Köszi , ezt átadom. és spoiler ügyben van valami ötleted? vagy ahhoz is keressünk tunyingot? <_<
tgabika76 Elküldve Július8, 2009 Elküldve Július8, 2009 Hát, a sérülésmentes lökhárító ugyancsak fehér holló ritkaságú, ugyanazon okból mint a lámpa, csak a tuninglökös nem annyival olcsóbb, sőt adott esetben drágább is mint egy bontott gyári...
Sygnus Elküldve Július10, 2009 Elküldve Július10, 2009 Na most valaki adjon ötletet, mert kezdenek elszakadni az idegszálaim már... Már küzdök ezzel a problémával egy ideje, mikor meglett a calim, vettem rá zsir uj alufelniket! A gond, hogy 100-110 nél elkezd rázni és olyan 130ig csinálja....természetesen ki van ######án centírozva, ugyhogy az kizárva! A gyári felnikkel nem csinálja....gumis haverom azt mondja hogy tehermentesítő karika ami van hozzá az nem egésze precíz gyártmány, de minden beszállítója csak egyfajtát árul..... Megoldásként mondta hogy egy réteg szigetelőszalagot tekerjek a tehermentesítőre, ez be is vállt egyszer, de aztán szerelsé miatt kerék le-fel...és már nem tudom ugy visszatenni, hiába rakok új tehermentesítőt..uj szalagot rá...nem lesz jó :S Valakinek vannak még hasonló idegölő hibája?és esetleg tud rá megoldást?
Hepi Elküldve Július12, 2009 Elküldve Július12, 2009 Na most valaki adjon ötletet, mert kezdenek elszakadni az idegszálaim már... Már küzdök ezzel a problémával egy ideje, mikor meglett a calim, vettem rá zsir uj alufelniket! A gond, hogy 100-110 nél elkezd rázni és olyan 130ig csinálja....természetesen ki van ######án centírozva, ugyhogy az kizárva! A gyári felnikkel nem csinálja....gumis haverom azt mondja hogy tehermentesítő karika ami van hozzá az nem egésze precíz gyártmány, de minden beszállítója csak egyfajtát árul..... Megoldásként mondta hogy egy réteg szigetelőszalagot tekerjek a tehermentesítőre, ez be is vállt egyszer, de aztán szerelsé miatt kerék le-fel...és már nem tudom ugy visszatenni, hiába rakok új tehermentesítőt..uj szalagot rá...nem lesz jó :S Valakinek vannak még hasonló idegölő hibája?és esetleg tud rá megoldást? mekkora a felni ET-je? Az nagy részben befolyásolja a rázást, és nagyon precízen kell centirozni, ha gyáritól eltérő ET van.
mantababy Elküldve Július12, 2009 Elküldve Július12, 2009 Hát, a sérülésmentes lökhárító ugyancsak fehér holló ritkaságú, ugyanazon okból mint a lámpa, csak a tuninglökös nem annyival olcsóbb, sőt adott esetben drágább is mint egy bontott gyári... Sikerült beszerezni amit kell! Neten is találtam egy rakás pesti emberkét aki jó áron megvált volna cali alkatrészeitől, de péntek reggel egy szegedi bontó oldalán ráleltem egy szép fehér calibrára. Szegény ott rozsdásodik a bontóban és gyönyörű első lámpákkal (hella) rendelkezik, sőt lököse is van. vagyis már csak volt. A lököst 25000-re , a lámpákat 15000/db-ra tartották. de persze mi sok apró hibát véltünk felfedezni rajtuk, ami volt is, így a balos lámpát és a lököst 27500 pénzért elhoztuk. CSak sajna nem fért be a mantába :) . De így is hazaszállítottuk.
Sygnus Elküldve Július14, 2009 Elküldve Július14, 2009 mekkora a felni ET-je? Az nagy részben befolyásolja a rázást, és nagyon precízen kell centirozni, ha gyáritól eltérő ET van. Huhh, hát arrol igy most foggalmam sincs! A felni 17es Dotz Kyalami Amit találtam róla Rims 7x17 4x100 ET38 dia60 Dotz Kyalami talán ez lehet az... De azt se tudom menniy a gyári felni et je...
Hepi Elküldve Július14, 2009 Elküldve Július14, 2009 Huhh, hát arrol igy most foggalmam sincs! A felni 17es Dotz Kyalami Amit találtam róla Rims 7x17 4x100 ET38 dia60 Dotz Kyalami talán ez lehet az... De azt se tudom menniy a gyári felni et je... 49, de elvileg ET 38-al jónak kellene lenni bőven. Elkell vinni egy jó gumishoz, ha nincs agyongyötörve a felni és nem szorul görgőzésre akkor kilehet centírozni rendesen
Sygnus Elküldve Július15, 2009 Elküldve Július15, 2009 49, de elvileg ET 38-al jónak kellene lenni bőven. Elkell vinni egy jó gumishoz, ha nincs agyongyötörve a felni és nem szorul görgőzésre akkor kilehet centírozni rendesen Zsir uj felni...kb 5000 km van benne...és nagyon pontosan kicentírozta a gumis! Meg ha centír baja lenne nem 100tól - 130ig csinálná nem? :S
Hepi Elküldve Július15, 2009 Elküldve Július15, 2009 Zsir uj felni...kb 5000 km van benne...és nagyon pontosan kicentírozta a gumis! Meg ha centír baja lenne nem 100tól - 130ig csinálná nem? :S nekem is ugyanez volt a problémám, aztán egy másik gumis mégiscsak jobban kitudta centirozni :)
Korzás Elküldve Július13, 2010 Elküldve Július13, 2010 Zsir uj felni...kb 5000 km van benne...és nagyon pontosan kicentírozta a gumis! Meg ha centír baja lenne nem 100tól - 130ig csinálná nem? :S Nekem is ez volt a problémám és el is vittem máshova centíroztatni,de az sem segített, aztán megcseréltem az első és a hátsó kerekeket és megszűnt, valószínüleg a guminak lehetett vmi baja,pedig nem látszik rajta szálszakadás! Cseréld meg őket, pénzbe sem kerül!
Recommended Posts