tgabika76 Elküldve Február21, 2008 Megoszt Elküldve Február21, 2008 Kétféle külső hőmérséklet érzékelő létezik Astrához. Ha olyan van benne amelyiknek ovális a csatija, az jó a Caliba is. A kerek csatis nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chevykid Elküldve Február22, 2008 Megoszt Elküldve Február22, 2008 Sziasztok! Remélem nem OFF, ha arról érdeklődöm, hogy kinek milyen tapasztalatai vannak erősködő suzukisokról, akik nem tudják hány kilók egy calibrával szemben, bár egy gti tényleg jó kis ellenfél lehetne,bár nekem gti vel nem volt tapasztalatom...eddig! Szegények mindig hoppon maradnak, de azért roppant érdekes a helyzet lényege, ha belegondolunk.Az én veszteseim eddig 1.3 16v 86 LE és 1.5 vvti 102 LE voltak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hepi Elküldve Február22, 2008 Megoszt Elküldve Február22, 2008 és az jó neked ha suzukikkal versenyezgetsz? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február24, 2008 Megoszt Elküldve Február24, 2008 Ismét csak egyetérteni tudok Hepi barátommal, mi már kinőttünk abból hogy Suzukikkal (vagy bármi mással) versenyezgessünk. Egyrészt mert az említett autó nem egy kategória a Calibrával, másrészt meg pontosan az ilyesféle versenyzések miatt van a Calibrásoknak manapság olyan negatív megítélése. A Calibra kultuszautó, azért szeretjük, mert az, ami, nem pedig azért, mert jól megy (főleg hogy ez leginkább csak a turbóra igaz). Szóval ebben a kérdésben nemigen tudunk segíteni sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chevykid Elküldve Február25, 2008 Megoszt Elküldve Február25, 2008 Ismét csak egyetérteni tudok Hepi barátommal, mi már kinőttünk abból hogy Suzukikkal (vagy bármi mással) versenyezgessünk. Egyrészt mert az említett autó nem egy kategória a Calibrával, másrészt meg pontosan az ilyesféle versenyzések miatt van a Calibrásoknak manapság olyan negatív megítélése. A Calibra kultuszautó, azért szeretjük, mert az, ami, nem pedig azért, mert jól megy (főleg hogy ez leginkább csak a turbóra igaz). Szóval ebben a kérdésben nemigen tudunk segíteni sztem. Bocsi gyerekek, de abszolút nem szokásom gyorsulgatni, mivel én sem arra tartom a calimat, de mind 3 szor olyan agresszívan próbálkoztak és még rossz hangulatom is volt akkoriban, hogy nem hagyhattam"szó" nélkül a pofátlanságukat egy OFF autoval egy prémium minőségű KULTUSZAUTÓVAL szemben!!! Én is annyira szeretem az autómat, mint ti és azért amiért lehet ŐT szeretni, de néha ami sok az sok !! Csak rákérdeztem mással is megtörtént ez...talán másként ? Ha van egy pár ember, aki komolyan veszi az autóját, akkor az egyik én vagyok ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Február28, 2008 Megoszt Elküldve Február28, 2008 Bocsi gyerekek, de abszolút nem szokásom gyorsulgatni, mivel én sem arra tartom a calimat, de mind 3 szor olyan agresszívan próbálkoztak és még rossz hangulatom is volt akkoriban, hogy nem hagyhattam"szó" nélkül a pofátlanságukat egy OFF autoval egy prémium minőségű KULTUSZAUTÓVAL szemben!!! Én is annyira szeretem az autómat, mint ti és azért amiért lehet ŐT szeretni, de néha ami sok az sok !! Csak rákérdeztem mással is megtörtént ez...talán másként ? Ha van egy pár ember, aki komolyan veszi az autóját, akkor az egyik én vagyok ! Én se szoktam őrültködni , de az új stift 1,6 16v gti vagy hogy hívják 100-ig simán mellettem volt a szentendrei úton , csak utánna maradozott el egy kicsit.Meglepett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Február28, 2008 Megoszt Elküldve Február28, 2008 Hát az előbbi - asszem - elég fehér holló kategória :) Utóbbit pedig tudok neked adni, ha olyan, mint amilyen az Astra-ban van :D Banyek nem azért adtam,hogy elosztogasd. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Február28, 2008 Megoszt Elküldve Február28, 2008 Én se szoktam őrültködni , de az új stift 1,6 16v gti vagy hogy hívják 100-ig simán mellettem volt a szentendrei úton , csak utánna maradozott el egy kicsit.Meglepett. Ennyit sem tudsz,hogy azt SPORT-nak hívják? :) Egyébként most már módosított Computerekkel szerelik ami teljesítmény növekedést hozott. Nemtom mennyit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve Március3, 2008 Megoszt Elküldve Március3, 2008 92 es 16V Calibra bontáson van!piros. ha valakit érdekel vmi Érd:06 30/60195-66 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Március3, 2008 Megoszt Elküldve Március3, 2008 Ennyit sem tudsz,hogy azt SPORT-nak hívják? :D Egyébként most már módosított Computerekkel szerelik ami teljesítmény növekedést hozott. Nemtom mennyit. Sport? Nemtom , lehet. Mindenesetre halad. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hepi Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Sport? Nemtom , lehet. Mindenesetre halad. :) nagyon nagyon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guriga Elküldve Március5, 2008 Megoszt Elküldve Március5, 2008 Khmm! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Március5, 2008 Megoszt Elküldve Március5, 2008 Khmm! :) Mi történt Guriga úr , lehagyta egy stift? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hepi Elküldve Március5, 2008 Megoszt Elküldve Március5, 2008 bemutatkozott :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
snec Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
chevykid Elküldve Március12, 2008 Megoszt Elküldve Március12, 2008 Sziasztok ! A közeljövőben esedékes lesz az olajcserém a c20xe motoromba és szeretném, ha valaki javasolna végre valami tuti, sokak által kétségektől mentes jó olajat a Calimba, mert olyan nagy a véleménykülönbség ezen a téren is, hogy nem igazán tudok kiigazodni, sajnos.És nem akarok mellé nyúlni. Én valami 5w/40-t szeretnék, de javasoltak már egy úgynevezett Fuchs márkából 10w/40-t is ami full szintetikus és jobb a castrol 5w/40 einél....például.... Köszönet minden segítségért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március12, 2008 Megoszt Elküldve Március12, 2008 Sziasztok ! A közeljövőben esedékes lesz az olajcserém a c20xe motoromba és szeretném, ha valaki javasolna végre valami tuti, sokak által kétségektől mentes jó olajat a Calimba, mert olyan nagy a véleménykülönbség ezen a téren is, hogy nem igazán tudok kiigazodni, sajnos.És nem akarok mellé nyúlni. Én valami 5w/40-t szeretnék, de javasoltak már egy úgynevezett Fuchs márkából 10w/40-t is ami full szintetikus és jobb a castrol 5w/40 einél....például.... Köszönet minden segítségért! Mindenképp 10w40-ben gondolkoznék a helyedben. 5w még meg sem fordulna. Amúgy ebben a topikban részletesen ki vannak tárgyalva az olajok. tessék univerzálisabbnak lenni. C20XE volt f astrában is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
chevykid Elküldve Március16, 2008 Megoszt Elküldve Március16, 2008 Mindenképp 10w40-ben gondolkoznék a helyedben. 5w még meg sem fordulna. Amúgy ebben a topikban részletesen ki vannak tárgyalva az olajok. tessék univerzálisabbnak lenni. C20XE volt f astrában is. :D Nos eddig 5w/40 -t használtam és ég és föld volt a különbség hidegindításoknál, ill. bemelegedési idő szempontjából a 10w/40 -nel szemben.Egyedül a kisebb tömítéseknél fogyott egy kicsit több, de a olajfogyasztás ebből is a gyári előirt mennyiségnél is kisebb volt.A motorom a korához képest egyébként jóval jobb minőségű, mint azt gondolná az ember amin én is megdöbbentem és a szerelőm is aki már 30 éve javít opelokat a Corsától a Senátorig.Ő is azt mondta, hogy elmegy bele még az 5w/40 is ill. nincs nagy jelentősége. A benzin fogyasztásom is visszaesett egy 1 literrel amióta 5w/40-nel mentem.Most vagy egy full minőségű és viszkozítású 10w40-n vagy egy nagyon jó 5w/40-n gondolkodok. Egyébként néztem már régebben azt az olaj-témájú topikot (F astra) is de, annyira nem volt egyértelmű számomra, mert még ott is nagy ellentmondásokra leltem. Nos teljesen tisztában vagyok az F Astrával, mind motorikusan, mind bármi más szempontból is pl. áttételek, motor választék, fogyasztások stb....Majdnem azt vettem c20xe motorral (Gsi 16v), de végül a nagyobb és egyedi külseje döntött a Calibra mellett, de még most is odanézek amikor elmegy egy Gsi 16v F Astra.Csak azt nem értem, miért nem tették bele a Calibra 3,55:1-s végáttételét a F Astra Gsi 16v be,azzal még jobban szakítana, ugyanis az övé, a 3,42:1-s egy kicsit hosszabb áttétel, mint a Calibráé. C20xe, az opel motorok koronázatlan királya még manapság is! Üdv, chevykid Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március16, 2008 Megoszt Elküldve Március16, 2008 ...az olajfogyasztás ebből is a gyári előirt mennyiségnél is kisebb volt... A gyári adat szerint még a 0.7l/1000km-es olajfogyasztás is normális, annál nem nehéz kisebbet csinálni... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
chevykid Elküldve Március17, 2008 Megoszt Elküldve Március17, 2008 A gyári adat szerint még a 0.7l/1000km-es olajfogyasztás is normális, annál nem nehéz kisebbet csinálni... :D Amúgy 0,9 l/ 1000 km a gyári adat, egyébként meg egy híg szintetikus olajtól egy 16 éves jó állapotú motornál nem is rossz teljesítmény ez alatt maradni szerintem...gondolj bele...! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március17, 2008 Megoszt Elküldve Március17, 2008 Amúgy 0,9 l/ 1000 km a gyári adat, egyébként meg egy híg szintetikus olajtól egy 16 éves jó állapotú motornál nem is rossz teljesítmény ez alatt maradni szerintem...gondolj bele...! számolj utána, mert ez 9 liter 10000 km-en. Na annyinál már generál kell. de igazából a 3 liter/10000 km-t sem engedném már tovább. nekem tavaly 2-2,5 fogyott 10e-n, igaz, főtengelynél, meg a karternél is ömlött az olaj. A tömítések cseréje óta érdekes mód 1 liter ment eddig bele, és hamarosan újabb csere, mert jön a 10e megint. a moci állapotától független ez a moci nem 5w-re van tervezve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 számolj utána, mert ez 9 liter 10000 km-en. Nem kell utánaszámolnia, tényleg ez van a kézikönyvben. (Amire én emlékeztem hogy 0.7l/1000km az igazából 0.75l, és a C20NE-re igaz.) Íme: Mivel a teljes feltöltési mennyiség meg 4.5l, ezért Opelék szerint teljesen normális, ha a 10000km-es olajcsereperiódus elérkeztekor porszáraz kartert találunk. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Opelék szerint teljesen normális, ha a 10000km-es olajcsereperiódus elérkeztekor porszáraz kartert találunk. :D Valamiből nekik is élni kell! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
chevykid Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 számolj utána, mert ez 9 liter 10000 km-en. Na annyinál már generál kell. de igazából a 3 liter/10000 km-t sem engedném már tovább. nekem tavaly 2-2,5 fogyott 10e-n, igaz, főtengelynél, meg a karternél is ömlött az olaj. A tömítések cseréje óta érdekes mód 1 liter ment eddig bele, és hamarosan újabb csere, mert jön a 10e megint. a moci állapotától független ez a moci nem 5w-re van tervezve. Nos, bár én olvastam 5w/40 -s ajánlást is gyárilag, az biztos a tiszta új calira vonatkozik, így valószínűleg valami tuti 10w/40-t rakok bele, csak még el kell döntenem melyik a jobb ebbe a mociba. Most Valvoline Max Life v. Durable illetve Fuchs Titan között gondolkodom.Esetleg Pennzoil , de jó lenne, ha ti is adnátok valami jó tippet. Ezekről mi a véleményetek? Köszönettel Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 de jó lenne, ha ti is adnátok valami jó tippet. Köszönettel Részemről a Metabond Speed 10W40-et tudom ajánlani.Már elég sok autómban olyan volt, és továbbra sem tervezek váltani, mert nagyon áldásos hatásal volt/van a motorra.Ebként ELF olaj, csak máshogy van csomagolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts