Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

ezt pont tegnap vesézgettük CS-on. 15900 euró volt asszem a leütött ára ebay-en...

nem kevés pénzecske.

sajna azonban túl sok leírás nincs róla. mindenütt ezek a képek vannak, meg ugyanaz a szöveg. sajna.

  • 1 month later...
Elküldve

Ma cseréltem gyertyákat Bosch Yttrium Super Plus-ra, valamint gyertyakábeleket Bosch Silicone Power-re. Hihetetlen mi lett 27000km alatt a gyári GM-es gyertyákkal :shock: :

1179915259.jpg

Picit mintha megégtek volna... :rolleyes:

Elküldve
Az alap amúgy egy Calibra V6 (nem Photoshop), és a tetőíven látszik nagyon hogy miből lett a cserebogár. :unsure:

durva :rolleyes:

sok értelmét nem látom :mellow:

Elküldve
amugy az 1polusut 30.000 ként kell cserélni-.

Mármint a gyárit, gondolom. Mert ebből amit most vettem bele, volt 30000-es meg 60000-es csereperiódusú is, és mindegyik egypólusú. Nekem a 30000-es van most benne, mert csak kábé 2 és fél - 3 év alatt megyek ennyit, ilyen időközönként meg kibírok egy garnitúra gyertyát.

Amúgymeg jönnek elő mostanában az apróbb problémák, újabban olyat csinált az autó, hogy melegen nem akart indulni, de annyira hogy az önindító meg se nyikkant. Hidegen semmi gond. A tipp az volt hogy ki lehet kopva az önindító perselye és melegben megszorul, talán ezért nem indul (lehetett is benne valami, mert ha vártam egy órát míg visszahűlt, akkor simán elindult megin'). A gyertyacserét követő napon aztán meguntam hogy sokadszorra csinálta, és kapott egy másik önindítót, ezúttal Bosch-t az eddigi Delco-Remy helyett. Érdekes hogy a Bosch mennyivel kisebb (átmérőben több mint egy centivel), pedig az is Calibrában volt...

Ma meg kuplungbovdent kellett állítanom mert már nem tudtam recsegés nélkül hátramenetet kapcsolni. Mindig van valami, de hiába, az élet ettől szép, legalább nem unatkozom. :rolleyes:

  • 4 months later...
Elküldve

Sziasztok valakinek nincs véletlenül patrol line hps 749 autóriasztója?

Mert ha van akkor kérdezném tőle, hogy volt e vele olyan gondja az akksi levétele után, hogy a távirányítót nem észlei elemet cseréltem az nem lehet baj.

Esetleg aki ért hozzá annak is várom a tanácsát mit lehet (kell) ilyenkor nézni, tenni.

Válaszaitokat előre is köszönöm :lol:

Elküldve
Sziasztok valakinek nincs véletlenül patrol line hps 749 autóriasztója?

Mert ha van akkor kérdezném tőle, hogy volt e vele olyan gondja az akksi levétele után, hogy a távirányítót nem észlei elemet cseréltem az nem lehet baj.

Esetleg aki ért hozzá annak is várom a tanácsát mit lehet (kell) ilyenkor nézni, tenni.

Válaszaitokat előre is köszönöm :lol:

Én nem vagyok ilyen téren tul jártas de ha joltudom ilyenkor elöfordul hogy megváltozik a jel amire reagál és ujra ösze kell hangolni nem biztos de szerintem ez lehet vele. Házilag nem hiszem hogy sokat tudsz neki csinálni

  • 3 months later...
Elküldve

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy valakinek van-e információja a gyári BOSE hifiről! Konkrétan, ami érdekelne, hogy pontosan milyen típusú fejegységből, hangszórókból, erősítőből áll a rendszer. Bármilyen információnak örülnék!

Köszönöm.

Üdv

Roland

Elküldve

Sziasztok!

Rátok zúdítom mostani bajaimat! :huh:

1. chip

1993/03-as a vas, és sajnos sominak nincs DIS-es (M.2.8.) rendszerhez egy phase ájnc (Irmscher) chip-je.

Szeretném egy kicsit optimalizálni a fogyasztást és a nyomatékot, phase2 chip+ power cap egyelőre túl húzós és c20xe-hez talán túl kockázatos is lenne.

2. tudnátok egy vállalkozó szellemű szerelőt, akit áthúzná a motortéri vezetékeket?

valahol van egy rejtett melegedésből adódó kontakt hibám, ami néha előjön néha nem és nagyon idegesítő, már évek óta :lol:

3. a xenon szett jó, de azthiszem, hogy nem sikerült jól a gyújtáspontba helyezni az izzót és nagyon szétszórt a fénye,gyengusz, hol van erre egy profi?

4. szeretném pótolni a kormányon a bőrözést, erre is tudnátok ajánlani valakit?

thx előre is, imi

Elküldve
Sziasztok!

Rátok zúdítom mostani bajaimat! :huh:

1. chip

1993/03-as a vas, és sajnos sominak nincs DIS-es (M.2.8.) rendszerhez egy phase ájnc (Irmscher) chip-je.

Szeretném egy kicsit optimalizálni a fogyasztást és a nyomatékot, phase2 chip+ power cap egyelőre túl húzós és c20xe-hez talán túl kockázatos is lenne.

2. tudnátok egy vállalkozó szellemű szerelőt, akit áthúzná a motortéri vezetékeket?

valahol van egy rejtett melegedésből adódó kontakt hibám, ami néha előjön néha nem és nagyon idegesítő, már évek óta :lol:

3. a xenon szett jó, de azthiszem, hogy nem sikerült jól a gyújtáspontba helyezni az izzót és nagyon szétszórt a fénye,gyengusz, hol van erre egy profi?

4. szeretném pótolni a kormányon a bőrözést, erre is tudnátok ajánlani valakit?

thx előre is, imi

93-as az már DIS-es ?

Kormány kapcsán nézd meg ezt a hozzászólást : http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=138395

  • 1 month later...
Elküldve
Üdv callisok!

Érdeklődnék hogy valaki tud-e vmit erről a vasról:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024

Köszi előre is

szia!

csak általános dolgokat tudok mondani, írj pü-t.

a képek alapján futómű kopásai szilentek stb. kötelezően vizsgálandó+ha jól láttam hátul hiányoznak a hátsó műa sárfogók, úgyhogy rozsdakeresés!

+ 1 személyes vélemény, ha "Motor 1,5éve 269ezerért felújjitva(erröl számlais van,)igy tehát nagyon erös", akkor az enyém arányba állítva iiszonyat-brutál!!!! :) magyarul 440-ért nem biztos,h minden igaz, amit állít róla...

Elküldve
szia!

csak általános dolgokat tudok mondani, írj pü-t.

a képek alapján futómű kopásai szilentek stb. kötelezően vizsgálandó+ha jól láttam hátul hiányoznak a hátsó műa sárfogók, úgyhogy rozsdakeresés!

+ 1 személyes vélemény, ha "Motor 1,5éve 269ezerért felújjitva(erröl számlais van,)igy tehát nagyon erös", akkor az enyém arányba állítva iiszonyat-brutál!!!! :D magyarul 440-ért nem biztos,h minden igaz, amit állít róla...

Igen én is a motorfelújítás miatt furcsáltam kicsit az árat. Beszéltem a sráccal, aki természetesen viszonteladó... sérüléseiről nem tud semmit, azt mondta hogy egybenvan az autó meg érezni rajta a motorfelújítást, mert a pályán állítólag 230at ment és még ment volna többet is az autó. Egyebet nem tudott elmondani úgyhogy kikapcsoltam :)

Elküldve
szia!

csak általános dolgokat tudok mondani, írj pü-t.

a képek alapján futómű kopásai szilentek stb. kötelezően vizsgálandó+ha jól láttam hátul hiányoznak a hátsó műa sárfogók, úgyhogy rozsdakeresés!

+ 1 személyes vélemény, ha "Motor 1,5éve 269ezerért felújjitva(erröl számlais van,)igy tehát nagyon erös", akkor az enyém arányba állítva iiszonyat-brutál!!!! :D magyarul 440-ért nem biztos,h minden igaz, amit állít róla...

A hátsó műanyag sárfogógumi elöször is nem volt szériafelszereltség , másodszor is , a jelenleg futó calibrák 99,9%-án jelenleg se található ilyen képződmény.

A fentebb említett piros autót nem ismerem , de mivel ültetve van , ezért a futóművizsgálat , kerékkopásvizsgálat javasolt. :)

Elküldve
A hátsó műanyag sárfogógumi elöször is nem volt szériafelszereltség , másodszor is , a jelenleg futó calibrák 99,9%-án jelenleg se található ilyen képződmény.

A fentebb említett piros autót nem ismerem , de mivel ültetve van , ezért a futóművizsgálat , kerékkopásvizsgálat javasolt. :D

te csak ne beszélj ilyen nagy százalékokról amiért a tiéden nincs :)

Elküldve
Keresek gyári olajnyomás + töltésmérőt, a gyári kerettel.

Esetleg külső hőmérséklet jeladót semhagynék ott..

Hát az előbbi - asszem - elég fehér holló kategória :)

Utóbbit pedig tudok neked adni, ha olyan, mint amilyen az Astra-ban van :D

Elküldve
Hát az előbbi - asszem - elég fehér holló kategória :)

Utóbbit pedig tudok neked adni, ha olyan, mint amilyen az Astra-ban van :D

jó az astráé, bár gyárilag nem teljesen olyan, de nekem pl astráé van benne és teszi a dolgát.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.