Zorro_16V Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 Az árra se bólintottam rá. :P Pedig én úgy láttam a telefonban. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 kicsit pakolásztam itton és kincseket talátam :P Calibra bemutatása anno 1989 A cikk később némileg pontatlannak bizonyult a valósághoz képest, ugyanis a linkelt irományban "16V-hez kifejlesztett automata sebességváltó"-ról írnak, holott igazából éppen a 16V-hez (meg a turbóhoz) nem lehetett automatát rendelni, a másik kettőhöz igen. De ettől még érdekes olvasmány. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 Pedig én úgy láttam a telefonban. :D Vazze :D Na itt van a gép, mindjárt küldöm a képet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
turboimi Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 érdekelne... meg az is, hogy ezt mely szerelő tudja jól megcsinálni. ja, a szaki a kifejezését a zOPEL Sztrádában mondta anno, de nem találom, ő tudott valakit a kormányra. III. kerületben vagy B.kalász és szentendre környékén tud valaki jó, olcsó szerelőt? karosszériást? - hol lehet intézni a blokk alatti teknő?lemez cseréjét? nem tudom, hogy mi a hivatalos neve...csak lógicsál szegénykém, mert anyagöregedés miatt nincs hová visszacsavarozni.... vagy szóljak a Tutule családnak? sajna egyértelmű, hogy "zaccos a hűtővizem" . remegő ajkakkal kérdezem az előző kérdésemet erre a tételre is... gondolom olvastátok a "xenon 30.000-ért pozsonyban" topikot. mi a helyzet ezzel? itthon ki csinálja a legolcsóbban? Elegem van a gyertyafényes városnézésből!!! Mégvalami , elegem van: - fékek - az üléseim minden alkalommal egy picit hátradőlnek Nem szeretnék Brembo rendszerre váltani, de a gyárinál jobb komplett rendszer érdekelne. Erről mit tudtok, illetve, a felfüggesztésekről is szívesen hallanék valamit. (mit vegyek?) ültetést nem akarok, teljesen jó a gyári beállítás nekem. u.i.: rendelek kalaptartó kütyüt. (réz tartó a műanyag helyére) kell valakinek, elintézem.... 1000/db? (3-4 hét) köszi! "nem vagyok turbo....csak a nevem" Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 érdekelne... meg az is, hogy ezt mely szerelő tudja jól megcsinálni. ja, a szaki a kifejezését a zOPEL Sztrádában mondta anno, de nem találom, ő tudott valakit a kormányra. III. kerületben vagy B.kalász és szentendre környékén tud valaki jó, olcsó szerelőt? karosszériást? - hol lehet intézni a blokk alatti teknő?lemez cseréjét? nem tudom, hogy mi a hivatalos neve...csak lógicsál szegénykém, mert anyagöregedés miatt nincs hová visszacsavarozni.... vagy szóljak a Tutule családnak? sajna egyértelmű, hogy "zaccos a hűtővizem" . remegő ajkakkal kérdezem az előző kérdésemet erre a tételre is... gondolom olvastátok a "xenon 30.000-ért pozsonyban" topikot. mi a helyzet ezzel? itthon ki csinálja a legolcsóbban? Elegem van a gyertyafényes városnézésből!!! Mégvalami , elegem van: - fékek - az üléseim minden alkalommal egy picit hátradőlnek Nem szeretnék Brembo rendszerre váltani, de a gyárinál jobb komplett rendszer érdekelne. Erről mit tudtok, illetve, a felfüggesztésekről is szívesen hallanék valamit. (mit vegyek?) ültetést nem akarok, teljesen jó a gyári beállítás nekem. u.i.: rendelek kalaptartó kütyüt. (réz tartó a műanyag helyére) kell valakinek, elintézem.... 1000/db? (3-4 hét) köszi! "nem vagyok turbo....csak a nevem" Mivel nem vagyok pesti, sajna nem tudok neked szerelőt ajánlani, de a "blokk alatti teknő" (helyesen: kartervédő) ügyben esetleg érdemes körülnézni a Csergőben (www.csergoe.hu) ha már feltétlenül vissza akarod tenni, de szvsz nem használ a motor szellőzésének. Zaccos hűtővíz: sajna tuti hengerfejes a géped, ha szerencséd van akkor megúszhatod egy tömítéscserével, de rossz esetben (és valószínűleg :P ) viszont gépmunka lesz kemény tízezrekért. Xenon: A H1-es xenonszettek ismereteim szerint még mindig 60-65E forint körül vannak Magyarországon, a szlovák (Komárno, nem Pozsony) xenonszett nem H1-es hanem D2S szabványú, projektorral együtt van és jócskán kell faragni a lámpán hogy be tudd rakni. Viszont olcsóbb. Ja és az bixenon. Nekem ez a hatvanegynéhányezres van, de mindenképp megéri ennyiért is, ég és föld a különbség. Azóta pölö nem használok reflektort. Felfüggesztéshez érdemben nem tudok hozzászólni, nekem a gyári van (...még). Fékek: Nem kell Brembo, ha jó fékhatást akarsz, ruházz be egy ATE PowerDisc II tárcsára meg Ferrodo DS2000 fékbetétre, sokkal jobb a gyárinál és nem is Brembo árkategória, igaz azért valamivel drágább mint a széria. Kalaptartó kütyü pölö nekem mindjárt jöhet egy pár, megtalálsz itt is meg a másik fórumon is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 a DS2000 azér nem olcsó ;-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 És egy vezérműszíjas, nem 2. Ez mit takar konkrétan?Mert a szerelő szólt, hogy holnap vihetem a paripát kupunggenerálra, és egyúttal kicseréltetem a vezérlést is.A C20NE "korábbi" változatában a szíj feszítette a vízpumpát is.Ebben már nem úgy műxik?Mert ugye ha mégis, akkor nem ártana azt is vinnem hozzá.Szal HELP Please! :!: Link to comment Megosztás: More sharing options...
donni-brasco Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 Ha a tompi foncsora is jó állapotban van, akkor azt mondom erre, hogy jó vétel! :PTÖKÉLETES :D 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 Ez mit takar konkrétan?Mert a szerelő szólt, hogy holnap vihetem a paripát kupunggenerálra, és egyúttal kicseréltetem a vezérlést is.A C20NE "korábbi" változatában a szíj feszítette a vízpumpát is.Ebben már nem úgy műxik?Mert ugye ha mégis, akkor nem ártana azt is vinnem hozzá.Szal HELP Please! :!: Jéééééééééé. Neked Calid van ? :P Csekk : http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?p=134425#134425 Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 ...A C20NE "korábbi" változatában a szíj feszítette a vízpumpát is... Tuképpen igen, illetve is-is, de funkcionálisan inkább a vízpumpa feszíti a szíjat. :roll: Jóóól belédkötöttem. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 Mér, van olyan hogy megfeszül a vízpumpa! Hogy a szíjtól-e, azt nemtom, de nekem is csinálta, frankón maga alá is eresztett. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 a DS2000 azér nem olcsó ;-) De fékezni azt lehet vele. És nem is rosszul. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 Tuképpen igen, illetve is-is, de funkcionálisan inkább a vízpumpa feszíti a szíjat. :roll: Jóóól belédkötöttem. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Nem tudsz megzavarni!Mélykék már kiokosított! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Ha jól tudom, akkor a 8 szelepes opel motoroknál a feszítőgörgő(k) és a vízpumpa is kapcsolódik a vezszíjhoz, ergo mindegyiket cserélni kell / ajánlott a vezszíj cserekor, cserébe viszont szíjszakadásnál a kialakítás miatt nem dut összeakadni a szelepszár és a dugó, így nem lesz cs a motor (persze nem kell kivárni) ...tudtommal... Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 .. a 8 szelepes opel motoroknál .. Biztos, hogy mind ilyen??? Mert a C**NZ és elődei (pl 1.3-as kadett blokk, amiből a C**NZ-k lettek kifejlesztve) esetén asszem igen. És a többi? :roll: :dontknow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 cserébe viszont szíjszakadásnál a kialakítás miatt nem dut összeakadni a szelepszár és a dugó Yes, legalábbis C20NE esetén ez így működik, a többi moci passz. 8) De ez nem a feszítőgörgők számából következik, hanem a blokk és a hengerfej kialakításából. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Na ez gyönyörű : http://www.calibra.org/4images/data/media/...ibraChrom41.jpg http://www.calibra.org/4images/data/media/...ibraChrom26.jpg Még több kép : Dr Calibra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 És egy vezérműszíjas, nem 2. Nos , maradjunk annyiban , hogy egy ékszíjas ( generátorszíjas) , és nem kettő. :roll: :wink: 8) :P Vezérműszíjból ugyanúgy egy található a motorban. 8) :D A hozzászólás többi része igaz! :D :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Ennek a kékségnek viszont finom lágy rugózása lehet.... :mrgreen: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Legyünk genyók és hívjuk meg Magyarországra ? :P Hátha unja már a felnijét... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Ennek a b@zinagy rezonátorcsőnek mi a gyakorlati jelentősége?Arra a kékre gondolok ott a jobb oldalt.(menetirányszerinti) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 semmi szerintem csak le van vezetve a légszűrő a sárvédőbe ;-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Nos , maradjunk annyiban , hogy egy ékszíjas ( generátorszíjas) , és nem kettő. :roll: :wink: 8) :P Vezérműszíjból ugyanúgy egy található a motorban. 8) :D A hozzászólás többi része igaz! :D :P :D Gyanús volt a dolog már nekem is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 semmi szerintem csak le van vezetve a légszűrő a sárvédőbe ;-) Nitrós wazze, kell neki a zoxigén! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Gyanús volt a dolog már nekem is... Jóvanna, elnézést, mindig keverem a kettőt! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts