Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hát vontatni nemtudom a spoilerem miatt, úgyhogy tréler marad csak. Szegény nagyon kivan. November 14.-én megy a szervízbe, onnantól kb. 3 hetet mondtak, azt pont jó is nekem, mert akkor megyek ki 1 hónapra Indiába. :D :P

Elküldve

Szent Calibra? Jó lenne...

Amikor most Európa körúton voltam, úgyis fényképeztem egy csomó Calibrát külföldön, csak mikor itthon kiírtam cd-re, (a hülye fejemmel) a gépről letöröltem, a cd-t meg azóta sem találom. Ez vagyok én...:P

Elküldve

Részvétem. Ez tényleg durva !

A checkcontrol nem jelzett alacsony olajszintet és hűtővíz szintet ? Mert ha nem, akkor mákod lehet, mert még volt elég mindkettőből, amikor megálltál...

Elküldve

Nem égett egyik lámpa sem. Nemtudom mi lehet vele, ma újjratöltöttem min2-őt. próbálgattam, stb... Semmi nem folyik belőle, sem a víz, sem az olaj, eljöttem vele suliba is, megnéztem utána apálcán a max.-on van, megnéztem a vizet a maxon van. Semmi folt alatta, semmi... Sehol nem folyik belőle... Ezt most nem nagyon értem. Mi lehetett ez? Hoil tudott úgy elfojni, hogy ma mikor újratöltöttem, most nem folyik???? Mi van ezzel a kocsival?????

Remélem érthető voltam...:P

Elküldve

szerintem... nemm... azt mondod, se olaj se víz nem maradt benne, csak inkább rajta? mennyire lehetett meleg, ami előtt leeresztett, ill. újratöltés után elérted ugyanazt a hőfokot sacc? Arra akarok kilyukadni, hogy mielőtt kipurcant vagy mi... előtte volt tartós toljadneki vagy 2 kilóval, vagy nem.

Arra gondolok, hogy valamelyik szimering engedhetett át a nagy nyomás ill hőtől, de melyik az, amelyik a kocsi jobb oldala felé néc, és köze van a vízhez is, de leginkább az olajhoz (a víz lehet hogy hifőtt belőle )

Elküldve

Hááát attól, hogy egy szimmering (jobb oldalon pl a veztengely v főtengely) elromlik, a víznek még ott kéne maradnia a helyén. Tényleg kicsi a valószínűsége annak, hogy egyszerre történik olaj és víz elvesztés. Egy helyen ereszthet egy ok miatt mindkettő: az a hengerfej tömítés nem? Nézd csak meg nagyon közelről! És attól, hogy hidegen nem ereszt (amikor újra próbálgattad) nem biztos hogy melegen sem ereszt. Csodák nincsenek. :sad:

Elküldve

Jó estét mindenkinek!

Amikor valszeg elfolyt mind2 akkor olyan 220 körül mehettem, tartósan olyan 200 körül. Hengerfej tömítésnél folyik az olajam, de nem annyira, csak csöpög. Az olaj szint mutatónál még mindig fullonvan, a víz is fullon van benne, pedig elég sokat járattam ma... Nem nagyon értem mi volt vele tegnap!!!

Elküldve
Jó estét mindenkinek!

Amikor valszeg elfolyt mind2 akkor olyan 220 körül mehettem, tartósan olyan 200 körül. Hengerfej tömítésnél folyik az olajam, de nem annyira, csak csöpög. Az olaj szint mutatónál még mindig fullonvan, a víz is fullon van benne, pedig elég sokat járattam ma... Nem nagyon értem mi volt vele tegnap!!!

Tuti , hogy az ufok! :P

Elküldve

hengerfej... Gregnek igaza lesz, mert máshol tényleg nem mehet el mindkettő egyszerre, akkor viszont vigyázz, nehogy fejes legyen (ha még nem lett az) csináltatsd meg minél hamarabb, ja, és ne nagyon hajtogatsd mert ha felmelegszik fullra, akkor megint kiömlik a nedü belőle...

Elküldve

Bizony!!! Irány a szervíz, mert még lehet hogy csak a tömítést fújta ki (220-nál előfordul) de ha reped a hengerfej, akkor az sokba fog kerülni. És az esély erre minden megtett méterrel növekszik. :wink:

Továbbá, az, hogy "nem fogy az olaj", azért is lehet, mert belekerül a víz. És ugye az sem jó. Olajbetöltőnél a sapkán látszik, hogy került-e bele víz. És fordítva, a vízbe is kerülhet olaj. Nem túl egészséges. :? Ügyi legyél! :wink:

Elküldve

Szegénynek egyszer már volt hengerfejes az autója, kb 2 hónappal ezelőtt belekukkantottam, a víztartályába és állt benne az olaj. Azt mondta, h meg lett csinálva, csak nincs kitisztítva rendesen. Legyen igaza, és nehogy az legyen h lehúzták és meg se csinálták. (16V-s tapasztalatom, ugyanígy jártam)

Elküldve

NA egyenlőre minden maximumon benne, nem folyik semmi... Nem hajtom most, nagyon lassan vezetem.... Szegény kis autóm! :P És sajnos tele van a hűtővízem olajjal, bele van kötve, vagyis száradva... Undorító!!!! :D

Elküldve

A helyedben visszamennék ahhoz aki a hengerfejedet csinálta és adnék neki két napot hogy gariban rendesen újra megcsinálja, mer ha nem akkor meg rágyújtanám a műhelyt... Egyre erősebb a gyanúm hogy még mindig hengerfejes az autód, sz@rul vagy sehogy sem lett megcsinálva.

Elküldve

Nemtudom hogy mit csinált rajta 1 millióból.

Tudom hogy 4 új féktárcsa, kuplung (komplett), 4 lengéscsillapító, váltó, motor hűtés... De ez akkor sem majdnem 1 milla... :P:(:D:(:D:(

Elküldve

Én sem értem... De állítólag apám "nagy" haverja! :evil:

1millát 1 hónap alatt keresett az én autómon... :evil:

Tököm tele van... Sosem lesz már az igazi szegény Cali...:P

Elküldve

Egy Cosworth hengerfejet 120 ezer körül tudsz venni. Azokkal kevesebb gond van. Fizettesd ki vele + gariban cserélje ki és nem ég le a műhelye.

És még korrekt voltál...

Elküldve

Én nem hiszem, hogy egyetlen másodpercet is adnék neki, szerintem ahhogy meglátnám elöntene az ideg, és bizony egy guriga buktával a tudatomban lehet megharaptatnám vele a blokkot, az biztos, és addig ütném, ameddig neki nem áll előttem szétszedni az egészet.

:smt104 :smt120 Hát egy milla az finoman szólva is csúnya átbaszás, te pedig még ki is fizetted, [-X hiba volt.

Bár hogy számolom, amiket leírtás sehogy nem tudom 4-max 450 fölé tornászni, és akkor még mindíg lóg neked 550-el, amit barát nem barát úgy kivernék belőle mint egyszer... áááááá felb@szata az agyam.... ennyiből veszel egy nagyon jó de tényleg nagyon jó állapotú calit....

Elküldve

1 misi? és ezt igy belevágta az arcodba? pár féktárcsa meg némi futőmű berhelésért? azért ez elég nevetséges

szólj faterodnak, hogy ne nagyon haverkodjon, mert lehet h. őt is lehúzza

bammeg ennyiért vehettél volna egy fullos gsi-t :P :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.