Fecka17 Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Köszönöm szépen!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fecka17 Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Felfedeztem rajta a kocsim elejét, de nem nagyon látszik, dce azért én észrevettem! :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október21, 2005 Megoszt Elküldve Október21, 2005 DragonK! Dobsz nekem egy telszámot, amin elérhetlek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október21, 2005 Megoszt Elküldve Október21, 2005 Lassan körvonalazódni látszik a szekér, persze nem teljesen úgy, ahhogy szeretném, de majd kiderül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október21, 2005 Megoszt Elküldve Október21, 2005 Küldtem pü-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október21, 2005 Megoszt Elküldve Október21, 2005 Lassan körvonalazódni látszik a szekér, persze nem teljesen úgy, ahhogy szeretném, de majd kiderül. Kezd Calibra formája lenni? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október21, 2005 Megoszt Elküldve Október21, 2005 Majd meglátjuk, de Deák portréban már kezd hasonlítani a calira :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október22, 2005 Megoszt Elküldve Október22, 2005 Hali All! Help me nekem abban, hogy mekkora az ideális (amire még azt lehet mondani, na ez még jóóóó) kompresszió a 2.0 caliknál (gondolok 8V-re és 16V-re egyaránt)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október22, 2005 Megoszt Elküldve Október22, 2005 Hali All! Help me nekem abban, hogy mekkora az ideális (amire még azt lehet mondani, na ez még jóóóó) kompresszió a 2.0 caliknál (gondolok 8V-re és 16V-re egyaránt)? Hogy mennyi lehet a még elfogadható kompresszió azt nemtom, de a gyári adata a C20NE-nek 9,2, a C20XE-nek pedig 10,5. A hengerenkénti eltérés max. 1bar lehet, ha viszont kevés a kompresszió azt észreveszed abból hogy az autó nem megy/füstöl/sokat fogyaszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október22, 2005 Megoszt Elküldve Október22, 2005 DragonK: Grat a tököli teljesítményért, de mielőtt elbíznád magad, én azt mondom hogy azért nem kevés súlyelőnyöd is volt a Nuttyval szemben, amit neki nem sikerült ledolgoznia semmilyen tuninggal. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október22, 2005 Megoszt Elküldve Október22, 2005 DragonK: Grat a tököli teljesítményért, de mielőtt elbíznád magad, én azt mondom hogy azért nem kevés súlyelőnyöd is volt a Nuttyval szemben, amit neki nem sikerült ledolgoznia semmilyen tuninggal. :P Köszi! :D Miféle súlyelőny? Max ami a 2nk testsúlyából adódik, más nem volt. Nekem hátul bent figyelt a krokodil emelő, teljes értékű pótkerék (nem virsli), szerszámosláda(15 kg). Jó az autó és jó a sofőr is, ennyi történt! :D :P :D :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Köszi! :D Miféle súlyelőny? Max ami a 2nk testsúlyából adódik, más nem volt. Nekem hátul bent figyelt a krokodil emelő, teljes értékű pótkerék (nem virsli), szerszámosláda(15 kg). Jó az autó és jó a sofőr is, ennyi történt! :D :P :D :wink: Azon agyaltunk ott a többiekkel, hogy a tiedben ugye semmi elektromos cucc nincsen (villanyablak, klíma stb...) míg (bár nemtom a Nuttyé klímás-e) csak a légkondi 65kg pluszsúly, ekkora szerszámkészleted még neked sincs. :D Mindegy, a lényeg az eredmény meg hogy végre sikerült valakinek letörni a Nutty nagy arcából egy picit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Nagy arc, nem nagy arc, sokat nem ért a tuningja. Young viszont nagyon jót ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Young viszont nagyon jót ment. Arról sajnos lemaradtam mert kellett menni gokartozni... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
fastspeed Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Azon agyaltunk ott a többiekkel, hogy a tiedben ugye semmi elektromos cucc nincsen (villanyablak, klíma stb...) míg (bár nemtom a Nuttyé klímás-e) csak a légkondi 65kg pluszsúly, ekkora szerszámkészleted még neked sincs. :P Mindegy, a lényeg az eredmény meg hogy végre sikerült valakinek letörni a Nutty nagy arcából egy picit :D Szerintem sok függ az indulástól és a váltásoktól. Aki nincs hozzászokva, hogy minél jobban és gyorsabban induljon el, meg minél gyorsabban váltson, vagy nem kinálja meg az autóját minden adódó alkalomkor, az nem fog tudni gyorsan indulni és villámváltani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fecka17 Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Dragon hányadik lettél a 8v-sek között? Egyébként rég beszéltünk! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Szerintem sok függ az indulástól és a váltásoktól. Aki nincs hozzászokva, hogy minél jobban és gyorsabban induljon el, meg minél gyorsabban váltson, vagy nem kinálja meg az autóját minden adódó alkalomkor, az nem fog tudni gyorsan indulni és villámváltani. Aki tuningolja, többször jár ki gyorsulni az nincs hozzászokva??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fecka17 Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Dragon ne is válaszoljál! Megszoktam már tőled... Tgabika76! Erre az összesauto.hu-ra én is regeltem magam, és feltöltöttem a km órám. De nem találom sehol a top 10-ben, mikor rakja be kb.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Dragon ne is válaszoljál! Megszoktam már tőled... Tgabika76! Erre az összesauto.hu-ra én is regeltem magam, és feltöltöttem a km órám. De nem találom sehol a top 10-ben, mikor rakja be kb.? Mikor raktad fel a képet? Sztem várjál vele egy pár napot, addigra biztos fenn lesz. A DragonK meg nem tudja hogy hányadik lett a "8v-sek között", mert egyrészt ugye nem csak Calibrák mentek és senki nem mérte külön a 8v-s Calik időeredményeit, másrészt meg egyelőre a hivatalos oldalon (www.futam.hu) sincsenek fenn az időeredmények. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fecka17 Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Jah oké! Neked 8V-d van ugye? Semmi tuning és 230??????? :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Dragon ne is válaszoljál! Megszoktam már tőled... 1. Nem volt időm válaszolni 2. Nem is tudtam volna 3. Mi az h megszoktad???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Gabinak kicsi a kereke (nagyon) és durván csal az órája ;-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fecka17 Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Nem mindig váélaszolsz nekem, azért mondtam! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Vazze, nem mindig nézek vissza, csak az utsó hozzászólásokat kuksizom +. Ha vmi überfontos akkor küldj pü-t! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
fastspeed Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Aki tuningolja, többször jár ki gyorsulni az nincs hozzászokva??? Lehet, hogy eddig gyorsasbb gépektől kapott ki és nem vette fel, de egy mezei NE-től kikapni, már piszkálta őt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts