Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyebek


amadeus

Recommended Posts

Hali All!

Help me nekem abban, hogy mekkora az ideális (amire még azt lehet mondani, na ez még jóóóó) kompresszió a 2.0 caliknál (gondolok 8V-re és 16V-re egyaránt)?

Hogy mennyi lehet a még elfogadható kompresszió azt nemtom, de a gyári adata a C20NE-nek 9,2, a C20XE-nek pedig 10,5. A hengerenkénti eltérés max. 1bar lehet, ha viszont kevés a kompresszió azt észreveszed abból hogy az autó nem megy/füstöl/sokat fogyaszt.

Link to comment
Megosztás:

DragonK:

Grat a tököli teljesítményért, de mielőtt elbíznád magad, én azt mondom hogy azért nem kevés súlyelőnyöd is volt a Nuttyval szemben, amit neki nem sikerült ledolgoznia semmilyen tuninggal. :P

Köszi! :D

Miféle súlyelőny? Max ami a 2nk testsúlyából adódik, más nem volt. Nekem hátul bent figyelt a krokodil emelő, teljes értékű pótkerék (nem virsli), szerszámosláda(15 kg).

Jó az autó és jó a sofőr is, ennyi történt! :D :P :D :wink:

Link to comment
Megosztás:

Köszi! :D

Miféle súlyelőny? Max ami a 2nk testsúlyából adódik, más nem volt. Nekem hátul bent figyelt a krokodil emelő, teljes értékű pótkerék (nem virsli), szerszámosláda(15 kg).

Jó az autó és jó a sofőr is, ennyi történt! :D :P :D :wink:

Azon agyaltunk ott a többiekkel, hogy a tiedben ugye semmi elektromos cucc nincsen (villanyablak, klíma stb...) míg (bár nemtom a Nuttyé klímás-e) csak a légkondi 65kg pluszsúly, ekkora szerszámkészleted még neked sincs. :D Mindegy, a lényeg az eredmény meg hogy végre sikerült valakinek letörni a Nutty nagy arcából egy picit :D

Link to comment
Megosztás:

Azon agyaltunk ott a többiekkel, hogy a tiedben ugye semmi elektromos cucc nincsen (villanyablak, klíma stb...) míg (bár nemtom a Nuttyé klímás-e) csak a légkondi 65kg pluszsúly, ekkora szerszámkészleted még neked sincs. :P  Mindegy, a lényeg az eredmény meg hogy végre sikerült valakinek letörni a Nutty nagy arcából egy picit :D

Szerintem sok függ az indulástól és a váltásoktól. Aki nincs hozzászokva, hogy minél jobban és gyorsabban induljon el, meg minél gyorsabban váltson, vagy nem kinálja meg az autóját minden adódó alkalomkor, az nem fog tudni gyorsan indulni és villámváltani.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem sok függ az indulástól és a váltásoktól. Aki nincs hozzászokva, hogy minél jobban és gyorsabban induljon el, meg minél gyorsabban váltson, vagy nem kinálja meg az autóját minden adódó alkalomkor, az nem fog tudni gyorsan indulni és villámváltani.

Aki tuningolja, többször jár ki gyorsulni az nincs hozzászokva???

Link to comment
Megosztás:

Dragon ne is válaszoljál! Megszoktam már tőled...

Tgabika76!  

Erre az összesauto.hu-ra én is regeltem magam, és feltöltöttem a km órám. De nem találom sehol a top 10-ben, mikor rakja be kb.?

Mikor raktad fel a képet? Sztem várjál vele egy pár napot, addigra biztos fenn lesz.

A DragonK meg nem tudja hogy hányadik lett a "8v-sek között", mert egyrészt ugye nem csak Calibrák mentek és senki nem mérte külön a 8v-s Calik időeredményeit, másrészt meg egyelőre a hivatalos oldalon (www.futam.hu) sincsenek fenn az időeredmények.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.