I_S Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 Remélem értő kezekbe kerül az autód ! Csak kaparintsam meg :twisted: Tuti nem ismertek rá egy max másfél év múlva, de rosszabb állapotban nem lesz, min amilyen jelenleg az tuti 100. Sajna én is szeretem tudni, hogy minden uccsó mütyűr is korrekt a szekéren, és piszkosúl idegesít, a valami elkezd zakatolni, csiszolni vagy akármi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 Nekem ez az első Calibrám és csak egy fekete, '95 utáni kézi váltós V6-ért adnám el, de végigcsinálom vele, ami szükséges, mert már egyrészt több pénzben van, hogy érdemes lenne eladni, másrészt kezd olyan állapotba kerülni, hogy nem találnék hasonlót. És ez utóbbi nagyon nem mindegy. Kevés 16V Cali szaladgál 9500 km-t futott, 1 éve felújított motorral és hibátlan Cosworth hengerfejjel. :D "Sajnos" maximalista vagyok, emiatt minden apróság előbb-utóbb cserére, javításra kerül. Lehet, hogy egy 8V-vel töredékét szívtam volna, de ezt nehéz megjósolni (lásd a te példádat). Remélem értő kezekbe kerül az autód ! Ha találnék egy korrekt V6-ot, nekem is csak kéziváltóval kéne! :roll: Látod, látod, Neked is sokba van az autód.... Inkább 8V ha nincs sok pénzed. Az se tökéletes de jobb, igénytelenebb. Viszont gyengébb, ezt is hozzá kell tenni. Akkor ha a Tied ilyen, fölösleges eladni, vigyázz rá és őrizd meg az utókornak. 8) A fekete 16V helyre lett rakva állítólag gyönyörű, Dunaharsztin van és egy haverom többször szokta látni! Az ezüst 8V már kérdéses, vigyáz rá meg nem megy gyorsan csak miután eladtam 1 hónapra rá felhívott: "Tudod, te kiszedted a rádiót én meg még nem raktam át a Skodából az enyémet és a lyukba beletettem egy zacskó cukorkát de egyik fékezésnél beborult." Hát alig bírtam visszatartani a röhögést! :D Ha vmi Clubos, akár MOTE-s vinné el az abból a szempontból lenne jó h tudnám h odafigyel rá, csinosítgatja és nem csak széthajtja amíg megy és a végén belöki egy bányatóba. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 Az ezüst 8V már kérdéses, vigyáz rá meg nem megy gyorsan csak miután eladtam 1 hónapra rá felhívott: "Tudod, te kiszedted a rádiót én meg még nem raktam át a Skodából az enyémet és a lyukba beletettem egy zacskó cukorkát de egyik fékezésnél beborult." Hát alig bírtam visszatartani a röhögést! :D hö..höhö...höhöhöhöööö :( :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Ha vmi Clubos, akár MOTE-s vinné el az abból a szempontból lenne jó h tudnám h odafigyel rá, csinosítgatja és nem csak széthajtja amíg megy és a végén belöki egy bányatóba. :( :smt045 :smt047 :smt110 Igenigenigen.... Az asszony már rágja a fülem, mióta megmutattam neki a képet telón. Már el is tervezte rá a kerek nagy szárnyat, ültetést, cult lökösök, 17-es felni, én meg csak lestem hirtelen megdöbbenésemben, és helyeslően bólogatta, mielőtt meggondolná magát. :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Az asszony már rágja a fülem, mióta megmutattam neki a képet telón. Már el is tervezte rá a kerek nagy szárnyat, ültetést, cult lökösök, 17-es felni, én meg csak lestem hirtelen megdöbbenésemben, és helyeslően bólogatta, mielőtt meggondolná magát. :oops: :( :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 milyen az a "cult lökös" a calin? :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 A lényege a lesimítás, levenni a fekete csíkokat, lefalazni a helyét, nem toldatot kapna, hanem megkagyva az eredeti formát, de az egészet lejebb húzni. Nem olyan feltűnő, de egyből látszik, hogy nem a gyári, de egyedi tervezésű lenne, ha lenne már calibránk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 láttál már ilyen "lehúzott" gyári lököst? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Hát hajrá! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 A lényege a lesimítás, levenni a fekete csíkokat, lefalazni a helyét, nem toldatot kapna, hanem megkagyva az eredeti formát, de az egészet lejebb húzni. Nem olyan feltűnő, de egyből látszik, hogy nem a gyári, de egyedi tervezésű lenne, ha lenne már calibránk. Erről Opeldevils lököse jut eszembe... Nem véletlenül ? :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Erről Opeldevils lököse jut eszembe... Nem véletlenül ? :wink: hát arról rögtön levágod, hogy full gyári bazzeg, ha annyi pénzt beleölt, mé nem vett már rá valami normális lököst? :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Mér ? Le van kerekítve. Csak lehúzva nincs. :smt003 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 és látszik is, hogy a gyári lökös, max tízezres műanyagos munkadíj után :( :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Ma nagyon szőrözős teccik lenni ! Inkább engedd ki a kéziféket az avataron! 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 szőrözős? ki van zárva :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Offolunk itt vazze... Minjárt jön egy modulátor és jól felhívja a figyelmünket! [-X Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 mosmér? calilökösről beszéltünk, nem? :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Igazábból nekem nem tetszenek pl a reiger és társai lökösök ill küszöbök, én a simítás híve vagyok, azt is lálytosan szép magyar szóval, úgy hogy azért még használható legyen nem csak autópályán, hanem pl macskakövön is el tudjak gurulni. Az anyagár meg ugye lényegesen olcsóbb, ha a gyárit használják fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 meg a simítás amúgy is tetszik a nagy kerek szárnnyal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 no megyek is a hétvégén piacozni, hátha elmegy a kicsikém Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 no megnéztem opeldevils caliját, és hát... nem ilyenre gondolok, ill. sokkal kevesemm rácsozással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 a hátsó az stimmel, ilyesmit képzelek el én is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 I_S, ez volt aztán a monológ! :( A Rieger az tényleg jó. :wink: De nem olcsó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 A Rieger az tényleg jó. :wink: De nem olcsó. Hát még ha törik... az enyém kétszer is eltört, de mindig megcsináltattam mert szerelmes vagyok a formájába. :heart: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 de a tiéd nem is rieger, csak üvegszálas másolat :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts