tgabika76 Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 @bazs: Calibrások között terjed egy olyan mítosz/hír (nemtom mennyi lehet az igazságtartalma), hogy a gyári fehér számlapos órák valamivel pontosabban mérnek sebességet (nem csalnak annyit), mint a korábbi szintén gyári fekete számlapos órák. Úgyhogy még ez is lehet egy különbség a kettő között, és ha egy régi (fekete számlapos) órán számlapot cserélnek, az attól még nem lesz pontosabb. @fastspeed: Turbós órából is volt fehér számlapos, de az már csak 260-ig van kalibrálva.
bazs Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 ez azért lehet, mert a 95 utáni fehér órák már digitálisak asszem ebből kifolyólag csak az eredeti helyükön pontosak, ha nem tévedek :roll:
Astroid Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 @bazs: Calibrások között terjed egy olyan mítosz/hír (nemtom mennyi lehet az igazságtartalma), hogy a gyári fehér számlapos órák valamivel pontosabban mérnek sebességet (nem csalnak annyit), mint a korábbi szintén gyári fekete számlapos órák. Úgyhogy még ez is lehet egy különbség a kettő között, és ha egy régi (fekete számlapos) órán számlapot cserélnek, az attól még nem lesz pontosabb. @fastspeed: Turbós órából is volt fehér számlapos, de az már csak 260-ig van kalibrálva. Hát legalábbis akinek 95-ös vagy azutáni Calija van , az ezt mondja. 8)
fastspeed Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 ez azért lehet, mert a 95 utáni fehér órák már digitálisak asszem ebből kifolyólag csak az eredeti helyükön pontosak, ha nem tévedek :roll: Mármint elektromos órák, vagy sodronyos meghajtásúak? tgabika: A tied sodronyos?
bazs Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 mármint elektromosak ;-) de a 95 előttiek nem hiszem
tgabika76 Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 Nemnem. Úgyanúgy kilóméteróraspirál hajtja a '95 utáni órákat is, ha erre gondoltok. Ha meg nem erre akkor én nem értem. :roll:
uhuhu Elküldve Október3, 2005 Elküldve Október3, 2005 ide legyetek kedvesek átfáradni egy picit: http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=1016
fastspeed Elküldve Október4, 2005 Elküldve Október4, 2005 Nemnem. Úgyanúgy kilóméteróraspirál hajtja a '95 utáni órákat is, ha erre gondoltok. Ha meg nem erre akkor én nem értem. :roll: Jól értetted, csak megint bekódoltam a szöveget! :(
fastspeed Elküldve Október4, 2005 Elküldve Október4, 2005 ide legyetek kedvesek átfáradni egy picit:http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=1016 Átfáradtam, de ezt láttam csak: Csak a privát engedéllyel rendelkező felhasználók olvashatják a fórum témáit.
uhuhu Elküldve Október4, 2005 Elküldve Október4, 2005 Átfáradtam, de ezt láttam csak: Csak a privát engedéllyel rendelkező felhasználók olvashatják a fórum témáit. ez a topik csak a klubtagoknak fenntartott helyen van. rosszul fogalmaztam. bocsika.
fastspeed Elküldve Október4, 2005 Elküldve Október4, 2005 ez a topik csak a klubtagoknak fenntartott helyen van. rosszul fogalmaztam. bocsika. Gondoltam, amikor csak a fentebb irt szöveg jelent meg. Nem történt semmi. :(
I_S Elküldve Október10, 2005 Elküldve Október10, 2005 Üdv mindenki! Nem tudom, hol kellene megérdeklődnöm, így arra gondoltam, hogy itt. Melyiket érdemesebb megvenni a calik közül? a 2.0 8v vagy 16v? Gondolok itt arra, amit nem tudok, tehát hibák, megbízhatóság stb. Előre is köüszönöm
redline Elküldve Október10, 2005 Elküldve Október10, 2005 olvasd végig a vegyek calibrát vagy ne topikot sok okosat összeirogattak már
Törölt felhasználó Elküldve Október10, 2005 Elküldve Október10, 2005 Üdv mindenki! Nem tudom, hol kellene megérdeklődnöm, így arra gondoltam, hogy itt. Melyiket érdemesebb megvenni a calik közül? a 2.0 8v vagy 16v? Gondolok itt arra, amit nem tudok, tehát hibák, megbízhatóság stb. Előre is köüszönöm 8V!!! Volt 16V-m és 8V-m is uh volt "szerencsém mindkettőhöz". Ha végképp nem találsz majd egy jót, akkor véletlenül tudok egy 93-as lufis 8V-t ami eladó. :( :wink:
Törölt felhasználó Elküldve Október10, 2005 Elküldve Október10, 2005 A 16V-re sokkal-sokkal többet rá kell költeni mint a 8V-re. Ha nincs túl sok pénzed ne vegyél 16V-t még ha olcsóbb is mert később eléggé megvan rá az esély h a gatyád is rámenjen. Ha meg sok pénzed van akkor eleve ne vegyél Calibrát. A 8V sokkal igénytelenebb és minden sokkal olcsóbb hozzá ha ne adj isten vmi meghal benne. Egy komplett motort már 40-50 rugóért megkapsz. És nem kell megijedni h csak 115 LE! Sokkal nyomatékosabb, alul jobban húz és végre ezek is mennek 220-at. Mivel egy folytott motor ezért könnyen kis pénzből is +30-40 lovat is ki tudsz préselni belőle anélkül h a motorblokkhoz hozzányúlnál.
Törölt felhasználó Elküldve Október10, 2005 Elküldve Október10, 2005 A C20NE 8V mocit 10 évig gyártotta az Opel szinte változatlan formában, a C20XE 16V csak 6 évet élt meg. Azért ez is sugall vmit.....
uhuhu Elküldve Október10, 2005 Elküldve Október10, 2005 A naaaaa. 1988 ban volt már kadett gsi C20XE motorral.
Törölt felhasználó Elküldve Október10, 2005 Elküldve Október10, 2005 naaaaa. 1988 ban volt már kadett gsi C20XE motorral. Javítottam! Teljesen igaz!
I_S Elküldve Október10, 2005 Elküldve Október10, 2005 szóval akkor átlagban a 8v-re voksoltok. Mik a gyorsulás adatai ill. mennyivel marad el a 16v mögött? Azt sejtettem, hogy a 8v az "igénytelenebb", de tény, hogy (igazad van) a 115 lótól félek kicsit a 150-el szemben. Az enyém is 8v és le a kalappal. nem eszi az olajat, alig fogyaszt, 1,4-hez képes szépen is megy és alig kell költeni rá, ill. szinte semmit a kötelező karbantartásokon kívül.
I_S Elküldve Október10, 2005 Elküldve Október10, 2005 DragonK! És a tiédet mennyiért adnád, mert ugye nem utolsó szempont. Az az igazság, hogy én vagy eladni akarom az astrát, vagy cserélni calira, hogy ne legyen hitelem, mert lakást szeretnénk venni, és 2 hitel nem megy sokáig.
Recommended Posts