tgabika76 Elküldve Október2, 2005 Megoszt Elküldve Október2, 2005 @bazs: Calibrások között terjed egy olyan mítosz/hír (nemtom mennyi lehet az igazságtartalma), hogy a gyári fehér számlapos órák valamivel pontosabban mérnek sebességet (nem csalnak annyit), mint a korábbi szintén gyári fekete számlapos órák. Úgyhogy még ez is lehet egy különbség a kettő között, és ha egy régi (fekete számlapos) órán számlapot cserélnek, az attól még nem lesz pontosabb. @fastspeed: Turbós órából is volt fehér számlapos, de az már csak 260-ig van kalibrálva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Október2, 2005 Megoszt Elküldve Október2, 2005 ez azért lehet, mert a 95 utáni fehér órák már digitálisak asszem ebből kifolyólag csak az eredeti helyükön pontosak, ha nem tévedek :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Október2, 2005 Megoszt Elküldve Október2, 2005 @bazs: Calibrások között terjed egy olyan mítosz/hír (nemtom mennyi lehet az igazságtartalma), hogy a gyári fehér számlapos órák valamivel pontosabban mérnek sebességet (nem csalnak annyit), mint a korábbi szintén gyári fekete számlapos órák. Úgyhogy még ez is lehet egy különbség a kettő között, és ha egy régi (fekete számlapos) órán számlapot cserélnek, az attól még nem lesz pontosabb. @fastspeed: Turbós órából is volt fehér számlapos, de az már csak 260-ig van kalibrálva. Hát legalábbis akinek 95-ös vagy azutáni Calija van , az ezt mondja. 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fastspeed Elküldve Október2, 2005 Megoszt Elküldve Október2, 2005 ez azért lehet, mert a 95 utáni fehér órák már digitálisak asszem ebből kifolyólag csak az eredeti helyükön pontosak, ha nem tévedek :roll: Mármint elektromos órák, vagy sodronyos meghajtásúak? tgabika: A tied sodronyos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Október2, 2005 Megoszt Elküldve Október2, 2005 mármint elektromosak ;-) de a 95 előttiek nem hiszem Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október2, 2005 Megoszt Elküldve Október2, 2005 Nemnem. Úgyanúgy kilóméteróraspirál hajtja a '95 utáni órákat is, ha erre gondoltok. Ha meg nem erre akkor én nem értem. :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október3, 2005 Megoszt Elküldve Október3, 2005 ide legyetek kedvesek átfáradni egy picit: http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=1016 Link to comment Megosztás: More sharing options...
fastspeed Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Nemnem. Úgyanúgy kilóméteróraspirál hajtja a '95 utáni órákat is, ha erre gondoltok. Ha meg nem erre akkor én nem értem. :roll: Jól értetted, csak megint bekódoltam a szöveget! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
fastspeed Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 ide legyetek kedvesek átfáradni egy picit:http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=1016 Átfáradtam, de ezt láttam csak: Csak a privát engedéllyel rendelkező felhasználók olvashatják a fórum témáit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Átfáradtam, de ezt láttam csak: Csak a privát engedéllyel rendelkező felhasználók olvashatják a fórum témáit. ez a topik csak a klubtagoknak fenntartott helyen van. rosszul fogalmaztam. bocsika. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fastspeed Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 ez a topik csak a klubtagoknak fenntartott helyen van. rosszul fogalmaztam. bocsika. Gondoltam, amikor csak a fentebb irt szöveg jelent meg. Nem történt semmi. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 Üdv mindenki! Nem tudom, hol kellene megérdeklődnöm, így arra gondoltam, hogy itt. Melyiket érdemesebb megvenni a calik közül? a 2.0 8v vagy 16v? Gondolok itt arra, amit nem tudok, tehát hibák, megbízhatóság stb. Előre is köüszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 olvasd végig a vegyek calibrát vagy ne topikot sok okosat összeirogattak már Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 ok! megyek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 Üdv mindenki! Nem tudom, hol kellene megérdeklődnöm, így arra gondoltam, hogy itt. Melyiket érdemesebb megvenni a calik közül? a 2.0 8v vagy 16v? Gondolok itt arra, amit nem tudok, tehát hibák, megbízhatóság stb. Előre is köüszönöm 8V!!! Volt 16V-m és 8V-m is uh volt "szerencsém mindkettőhöz". Ha végképp nem találsz majd egy jót, akkor véletlenül tudok egy 93-as lufis 8V-t ami eladó. :( :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 visszatérhetünk, csak körbenézek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 A 16V-re sokkal-sokkal többet rá kell költeni mint a 8V-re. Ha nincs túl sok pénzed ne vegyél 16V-t még ha olcsóbb is mert később eléggé megvan rá az esély h a gatyád is rámenjen. Ha meg sok pénzed van akkor eleve ne vegyél Calibrát. A 8V sokkal igénytelenebb és minden sokkal olcsóbb hozzá ha ne adj isten vmi meghal benne. Egy komplett motort már 40-50 rugóért megkapsz. És nem kell megijedni h csak 115 LE! Sokkal nyomatékosabb, alul jobban húz és végre ezek is mennek 220-at. Mivel egy folytott motor ezért könnyen kis pénzből is +30-40 lovat is ki tudsz préselni belőle anélkül h a motorblokkhoz hozzányúlnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 A C20NE 8V mocit 10 évig gyártotta az Opel szinte változatlan formában, a C20XE 16V csak 6 évet élt meg. Azért ez is sugall vmit..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 A naaaaa. 1988 ban volt már kadett gsi C20XE motorral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 naaaaa. 1988 ban volt már kadett gsi C20XE motorral. Javítottam! Teljesen igaz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 Vagyis 20 XE Kat nélkül :twisted: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 Viktor! ez 0X jól mutat :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 szóval akkor átlagban a 8v-re voksoltok. Mik a gyorsulás adatai ill. mennyivel marad el a 16v mögött? Azt sejtettem, hogy a 8v az "igénytelenebb", de tény, hogy (igazad van) a 115 lótól félek kicsit a 150-el szemben. Az enyém is 8v és le a kalappal. nem eszi az olajat, alig fogyaszt, 1,4-hez képes szépen is megy és alig kell költeni rá, ill. szinte semmit a kötelező karbantartásokon kívül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 DragonK! És a tiédet mennyiért adnád, mert ugye nem utolsó szempont. Az az igazság, hogy én vagy eladni akarom az astrát, vagy cserélni calira, hogy ne legyen hitelem, mert lakást szeretnénk venni, és 2 hitel nem megy sokáig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts