stirlitz Elküldve December7, 2013 Megoszt Elküldve December7, 2013 Sziasztok vki megnézné nekem, hogy a GM09118210 jó-e nekem? '92 C16NZ F13, (SACHS kuplungtárcsa) vhogy nem találom köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelesjocco Elküldve December7, 2013 Megoszt Elküldve December7, 2013 Sziasztok vki megnézné nekem, hogy a GM09118210 jó-e nekem? '92 C16NZ F13, (SACHS kuplungtárcsa) vhogy nem találom köszi A tiédhez szerintem ez kell! SACHS: M1862136042 C16NZ, 1598 ccm, OHC; Benzin Cikkszámhoz kapcsolódó adatok: Teljes átmérõ (mm): 200 Fog árok átmérõ (mm): 18 Bordák száma (db): 14 Agyprofil: 15,6x18,7-14N jah és az ára ha érdekel akkor majd pü be elküldöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelesjocco Elküldve December7, 2013 Megoszt Elküldve December7, 2013 Üdvözlök mindenkit ! Segítségeteket szeretném kérni!Az autó bal féltengelyénél nagyon lassan szivárog az olaj z14xep a motor szimeringet szeretnék venni de azt mondták hogy 3 fajta váltóval szerelték .Honnan tudom meg hogy milyen váltó van rajta?A140. oldaltól olvasgattam és valaki azt írta hogy F13 .Azt szeretném kérdezni hogy motorszám vagy valami egyébből nem lehet rájönni,alulról nézegettem de nem sok mindent láttam.1 laikus (mint én)meg tudja csinálni a szimering cserét vagy vigyem szerelőhöz?Akna nincs. Válaszokat előre is köszönöm. Nekem is ugy rémlik hogy F13! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve December11, 2013 Megoszt Elküldve December11, 2013 Sziasztok!! Egy nagyon bosszantó dolgot osztanék meg veletek. Annak idején észrevettem hogy hidegben az automataváltóm n-ből d-be rakáskor elkezd villogni a sport fokozat visszajelzője, a motor erőtlen mert szervízüzemmódba vált.. kb 3 éve vittem ide-oda de sehol se tudták megcsinálni. ezt azt persze csináltak hogy le tudjanak húzni pénzzel. már beletörődtem hogy ez már így maradt. 2-3x újraindítottam utánna ment, a sok indítás persze idő után a katalizátor kárára ment. Most nem olyan rég olvasgattam ezt azt (mert ez már felháborító hogy nemcsak egy egyszerű szerelőnél hanem a szakszervizben is lehúznak és gány munkát végeznek,) és saját magam megpróbálom megoldani a hibát, nyílván az egyszerűbbeket. És akkor olvasom hogy automataváltóban sebességbe (d-be) rakva kell ellenőrizni az olaj szintet. megnézem csupán csak 1.5 liter olajat kellett utántöltenem. az igaz hogy álló helyzetbe a nívó max-án áll az olaj de kérdem én ezt a szervízben nem kellene tudni? ésha tönkre ment volna a váltóm akkor ki fizetné ki? Most lekopogom eddig jól működik, hidegben nem kell várnom fél órát még bemelegszik a motor. 1.5 liter olaj azért nem kevés......annak idején én is buta voltam mert visszagondolva vittem az olajat és 1 flakonnal visszaadtak mert az nem kell...... ki gondolta volna... azért vittem szervizbe... na mind1 csúcs ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December11, 2013 Megoszt Elküldve December11, 2013 Sziasztok!! Egy nagyon bosszantó dolgot osztanék meg veletek. Annak idején észrevettem hogy hidegben az automataváltóm n-ből d-be rakáskor elkezd villogni a sport fokozat visszajelzője, a motor erőtlen mert szervízüzemmódba vált.. kb 3 éve vittem ide-oda de sehol se tudták megcsinálni. ezt azt persze csináltak hogy le tudjanak húzni pénzzel. már beletörődtem hogy ez már így maradt. 2-3x újraindítottam utánna ment, a sok indítás persze idő után a katalizátor kárára ment. Most nem olyan rég olvasgattam ezt azt (mert ez már felháborító hogy nemcsak egy egyszerű szerelőnél hanem a szakszervizben is lehúznak és gány munkát végeznek,) és saját magam megpróbálom megoldani a hibát, nyílván az egyszerűbbeket. És akkor olvasom hogy automataváltóban sebességbe (d-be) rakva kell ellenőrizni az olaj szintet. megnézem csupán csak 1.5 liter olajat kellett utántöltenem. az igaz hogy álló helyzetbe a nívó max-án áll az olaj de kérdem én ezt a szervízben nem kellene tudni? ésha tönkre ment volna a váltóm akkor ki fizetné ki? Most lekopogom eddig jól működik, hidegben nem kell várnom fél órát még bemelegszik a motor. 1.5 liter olaj azért nem kevés......annak idején én is buta voltam mert visszagondolva vittem az olajat és 1 flakonnal visszaadtak mert az nem kell...... ki gondolta volna... azért vittem szervizbe... na mind1 csúcs ;) én csak kérdeznék me hülye vagyok a váltóban volt kevés az olaj és most hogy rendesen van benne jobban bemelegszik a motor? jó még sosem láttam aut.váltót közelről... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve December11, 2013 Megoszt Elküldve December11, 2013 szia! nem, a váltóban volt kevés az olaj, addig nem hagyott menni az elektronika míg a motor be nem melegedett, magyarul a váltóba az olaj is meleg nem lett, én csak kérdeznék me hülye vagyok a váltóban volt kevés az olaj és most hogy rendesen van benne jobban bemelegszik a motor? jó még sosem láttam aut.váltót közelről... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 Kellene 1 kis egítség váltóolaj csere úgyben: 1. Hogy/hol lehet a legegyszerűbben "leengedni" (azon kivűl hogy sehol), nem kell mindet, mert csal 1L váltoolajam van. 2. a szuszogón keresztül, hogy lehet azt feltölteni, pumpálni kell? cső és tölteni, vagy pl injekciós? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 Kellene 1 kis egítség váltóolaj csere úgyben: 1. Hogy/hol lehet a legegyszerűbben "leengedni" (azon kivűl hogy sehol), nem kell mindet, mert csal 1L váltoolajam van. 2. a szuszogón keresztül, hogy lehet azt feltölteni, pumpálni kell? cső és tölteni, vagy pl injekciós? 2. Szuszogót ki lehet tekerni (van rajt hatlapfejű rész) és elég nagy lyuk lesz, amin be lehet tölteni az olajat. ;) 1. Ugyanezen a lyukon lehet leszívni is olajat róla, pl. 1000ml-es fecskendő + 5-ös levegőcső kombóval. Türelem kell hozzá, mire eltalálod, hol megy le a cső. :D De a szintellenőrző furatán keresztül is lehet belőle kivenni. Azért a helyedben vennék még 1 olajat és cserélném az egészet, mert aminek ki kellene jönnie, az pont lent fog maradni az alján. A cseréhez elméletileg le kell venni a burkolatot alul, nincs leeresztő. ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 szia! nem, a váltóban volt kevés az olaj, addig nem hagyott menni az elektronika míg a motor be nem melegedett, magyarul a váltóba az olaj is meleg nem lett, minden hidrokuplungos automata először hidegen kezd szórakozni (csúszni,később felváltan) ha kevés benne az olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 én csak kérdeznék me hülye vagyok a váltóban volt kevés az olaj és most hogy rendesen van benne jobban bemelegszik a motor? jó még sosem láttam aut.váltót közelről... Stílszerűbb lett volna ha rögtön elkezded köpködni,hogy deszarazautmata,elveszi a vezetésélményét,helyettem ne kapcsolgassonsenki című lózungra. Mint ahogyan azt általában teszik akik még soha nem láttak közelről (jó) automata váltót. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 Stílszerűbb lett volna ha rögtön elkezded köpködni,hogy deszarazautmata,elveszi a vezetésélményét,helyettem ne kapcsolgassonsenki című lózungra. Mint ahogyan azt általában teszik akik még soha nem láttak közelről (jó) automata váltót. :D sztem te félrertettél vmit, én csak kérdeztem me nem értettem, hogy vanez eszemágában sem volt köpködni Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 2. Szuszogót ki lehet tekerni (van rajt hatlapfejű rész) és elég nagy lyuk lesz, amin be lehet tölteni az olajat. ;) 1. Ugyanezen a lyukon lehet leszívni is olajat róla, pl. 1000ml-es fecskendő + 5-ös levegőcső kombóval. Türelem kell hozzá, mire eltalálod, hol megy le a cső. :D De a szintellenőrző furatán keresztül is lehet belőle kivenni. Azért a helyedben vennék még 1 olajat és cserélném az egészet, mert aminek ki kellene jönnie, az pont lent fog maradni az alján. A cseréhez elméletileg le kell venni a burkolatot alul, nincs leeresztő. ;) köszi akkor azt hiszem az lesz, (ahogy zotya képét nézegettem) hogyha ugyis kell olaj, veszek kap.fedél tömítést, leszedem, aztán azon keresztül szívom ki, meg öntöm majd bele meg akkor szerzek fecskendőt is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 Inkább vedd le a nagy fedelet az aljáról és akkor tuti lejön minden olaj. Feltölteni úgy szoktam, hogy a szellőző hatlap kiteker, kb. 40 cm hosszú cső, végére tölcsér, s mehet is bele az olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 Inkább vedd le a nagy fedelet az aljáról és akkor tuti lejön minden olaj. Feltölteni úgy szoktam, hogy a szellőző hatlap kiteker, kb. 40 cm hosszú cső, végére tölcsér, s mehet is bele az olaj. Csak az a gond hogy nekem mondjuk nem sikerült szivárgásmentesen feltenni az alját. A fémszemcséket meg úgyis az oldalsó csavar szedi össze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 pro-contra :D nincs akna, se pince, a fedelet eccerübnek tünik levenni (elötte kicsit lemosom persze) nem is tudtam, hogy az mágneses.....a motorolaj csavar meg nem az..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 pro-contra :D nincs akna, se pince, a fedelet eccerübnek tünik levenni (elötte kicsit lemosom persze) nem is tudtam, hogy az mágneses.....a motorolaj csavar meg nem az..... hát érdekes....de mágneses. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 hát érdekes....de mágneses. mondjuk sztem gyári "eljárás" szerint az olajleersztő cserélni kéne olajcserekor, vagy csak a tőmítést? a váltó meg (elméletben) örökéletű..... vagy esetleg a váltóban "normális" üzemben is keletkezik(het) sorja, míg a motorban az már nem normális müködés Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 sztem te félrertettél vmit, én csak kérdeztem me nem értettem, hogy vanez eszemágában sem volt köpködni láttam,hogy te nem,meg is lepődtem. azért mondtam,hogy aki még nem is látott közelről az mondja,hogy szar általában. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 x16xel F15én Én nem találtam ilyen csavart. Csak az a gond hogy nekem mondjuk nem sikerült szivárgásmentesen feltenni az alját. A fémszemcséket meg úgyis az oldalsó csavar szedi össze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December15, 2013 Megoszt Elküldve December15, 2013 mondjuk sztem gyári "eljárás" szerint az olajleersztő cserélni kéne olajcserekor, vagy csak a tőmítést? a váltó meg (elméletben) örökéletű..... vagy esetleg a váltóban "normális" üzemben is keletkezik(het) sorja, míg a motorban az már nem normális müködés Úgy rémlik csak a tömítést kell cserélni. x16xel F15én Én nem találtam ilyen csavart. itt sincs? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December15, 2013 Megoszt Elküldve December15, 2013 Csak az a gond hogy nekem mondjuk nem sikerült szivárgásmentesen feltenni az alját. A fémszemcséket meg úgyis az oldalsó csavar szedi össze.figyi a váltófedel levételének van vmi trükje? vagy csak4 csvar és kihúzom? vagyis fel? üresbe kell tenni? el lehet bacni? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December15, 2013 Megoszt Elküldve December15, 2013 figyi a váltófedel levételének van vmi trükje? vagy csak4 csvar és kihúzom? vagyis fel? üresbe kell tenni? el lehet bacni? köszi Én nem tettem üresbe, mert úgy nem fértem hozzá normálisan a váltókulissza stiftjéhez. Arra kell figyelni, hogy azt a belógó pöcköt ami húzkodja ide-oda a fogaskerekeket oda tedd vissza ahol volt mert különben nem tudsz váltani. Elégé adja magát ha odafigyelsz nem lesz gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December15, 2013 Megoszt Elküldve December15, 2013 Stílszerűbb lett volna ha rögtön elkezded köpködni,hogy deszarazautmata,elveszi a vezetésélményét,helyettem ne kapcsolgassonsenki című lózungra. Mint ahogyan azt általában teszik akik még soha nem láttak közelről (jó) automata váltót. :D Én láttam már közelről jó automatát, (Porsche, Rs6 audi, stb) de akkor se kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December15, 2013 Megoszt Elküldve December15, 2013 Én nem tettem üresbe, mert úgy nem fértem hozzá normálisan a váltókulissza stiftjéhez. Arra kell figyelni, hogy azt a belógó pöcköt ami húzkodja ide-oda a fogaskerekeket oda tedd vissza ahol volt mert különben nem tudsz váltani. Elégé adja magát ha odafigyelsz nem lesz gond. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December15, 2013 Megoszt Elküldve December15, 2013 köszi Nincs mit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts