Pajzs89 Elküldve Augusztus29, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2013 Hali. Kuplungozás előtt állok és az lenne a kérdésem,hogy mennyire kell szétszedni hozzá a kocsit? Cserélni szeretném a nyomólapot,tárcsát,kinyomócsapágyat. Van még egy olyan is hogy a kuplungpedál sokkal fentebb áll a többitől mármint a lábam fele kb 3-5cm pl a fékhez képest, ez normális? vagy csak a kopott kuplung miatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus29, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2013 Az a kopottság miatt van. Ha ablakos a váltód akkor alig kell megbontani, ha nem, akkor váltó leszed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Augusztus30, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2013 Az a kopottság miatt van. Ha ablakos a váltód akkor alig kell megbontani, ha nem, akkor váltó leszed. Nem tudom,hogy ablakos e. (X16SZR). Illetve a váltónál,ott ahol bemegy a rudazat van egy rugós csavar, az mire szolgál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus31, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2013 Nem tudom,hogy ablakos e. (X16SZR). Illetve a váltónál,ott ahol bemegy a rudazat van egy rugós csavar, az mire szolgál? Általában 94-ig ablakosak a váltók, de ha aláfekszel meglátod. A rugós csavar a váltórudazat beállításánál kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus31, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2013 Nem t'om mitől függ hogy ablakos e, de pl a donor astrában (c16se) ami 92-es, ablaktalan váltó volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus31, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2013 Nem t'om mitől függ hogy ablakos e, de pl a donor astrában (c16se) ami 92-es, ablaktalan váltó volt. Úgy általánosságban a 94 előttiek ablakosak, de persze van kivétel vagy váltócsere volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Augusztus31, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2013 Az enyém 98-as, ugyhogy tuti bontani kell, am nincs valakinek eladó kuplungszett? x16sz, x16szr :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus31, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2013 Az enyém 98-as, ugyhogy tuti bontani kell, am nincs valakinek eladó kuplungszett? x16sz, x16szr :-D Nem hiszem hogy érdemes használtat venni belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Hali, kuplungból melyik a jobb? LUK vagy SACHS Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiww Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Hali, kuplungból melyik a jobb? LUK vagy SACHS A miénkbe Sachs került, eddig jó. De állítólag a Luk sem rossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Nekem sachs van, jó, bár a kinyomócsapágyat már cserélni kellett kb 2 év után. Am kuplungból csak újat vegyél, használtat nem érdemes. A csavar az állításhoz kell, ha már túl lent fog akkor a csavarral "feljebb" lehet állítani. A cseréhez meg bontani kell, mert a váltót le kell húzni a motorról. De ezt egy szerelő meg tudja csinálni pár óra alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Nekem sachs van, jó, bár a kinyomócsapágyat már cserélni kellett kb 2 év után. Am kuplungból csak újat vegyél, használtat nem érdemes. A csavar az állításhoz kell, ha már túl lent fog akkor a csavarral "feljebb" lehet állítani. A cseréhez meg bontani kell, mert a váltót le kell húzni a motorról. De ezt egy szerelő meg tudja csinálni pár óra alatt. volt faca kis norautos sachs szettem. Nem mentem vele egy évet, mikor motort cseréltünk. Olyan szép volt a sachs, hogy kib.sztuk a francba, és inkább a donor motoron levő 20 éves gyárival lett összerakva... mondjuk az a mai napig teszi a dolgát :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 megrendeltem, új LUK gyártmányút találtam kedvező áron. 3 db-os Szett 25000 HUF Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Nekem is 2 hete lett betéve a Luk szett. Nagyon szépen dolgozik ahogy kell, viszont a szettben a nyomólap sachs márkájú, szóval kb mind1 mit veszel, ha új rossz nem lehet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 Hali, pár napja megrendeltem az új kuplungszett-et és csak most derült ki hogy az autóm classic astra, én meg a simához rendeltem bár a motorkód ugyanaz (X16SZR). Mi a külömbség a sima és a classic astra között? ill ha a motor ugyanaz akkor jónak kell lenie nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 Hali, pár napja megrendeltem az új kuplungszett-et és csak most derült ki hogy az autóm classic astra, én meg a simához rendeltem bár a motorkód ugyanaz (X16SZR). Mi a külömbség a sima és a classic astra között? ill ha a motor ugyanaz akkor jónak kell lenie nem? A "sima" astra az eredeti gyárakban összerakott, 98'-ig gyártott, a classic pedig 98' utáni lengyelországi próbálkozás. Jónak kell lennie, a classic nem egy típusváltozat, csak a késői darabok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi64 Elküldve Szeptember9, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2013 Tiszteletem az Uraknak! Kuplungszerkezett cseréje előtt állok, de nem tudok választani a sok-sok márka közül. Van valakinek tapasztalata, hogy melyiket szabad megvenni, illetve melyiket nem szabad. Sokat megyek nagy teherrel, utánfutóval, ezért valami erősebb fajtára lenne szükségem. Minden segítséget előre is köszönök! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Szeptember9, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2013 Én holnap megyek a kocsiért, most cserélik benne az egész kuplung szettet "LUK" tipusúra, én is kérdezgettem hogy melyik lenne a jó és ezt ajánlották. Késöbbiekben kiderül :-D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember9, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2013 Tiszteletem az Uraknak! Kuplungszerkezett cseréje előtt állok, de nem tudok választani a sok-sok márka közül. Van valakinek tapasztalata, hogy melyiket szabad megvenni, illetve melyiket nem szabad. Sokat megyek nagy teherrel, utánfutóval, ezért valami erősebb fajtára lenne szükségem. Minden segítséget előre is köszönök! Kb 3 hozzászólással fentebb beszélték ki az urak! ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Elhoztam a kocsit, kész a kuplungozás, megérte a pénzt nagyon jó lett, szinte 1 ujal lehet nyomkodni a pedált és szép csendes. Néztem a régit (szerintem még gyári GM 200 000km) nem volt rajta kopóréteg :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imbuszmester Elküldve Szeptember14, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2013 Üdvözlök mindenkit. Bocsánat,hogy csak így betörök közétek,de hosszú ideje keresem azt a teljes táblázatot amelyben az összes F es azaz a keresztmotorosoknak váltókód, áttételek és fogszámok benne vannak. A Cora GSI re kellene megfelelő váltót építeni és egy Kadet E GSI re is ami 20XE motoros. Sajnos a Corsában szétment a RISSE Motorsport rövid váltója és nincs több mint fél,milla egy új váltóra, meg aztán a Kadet váltójának a csoport tengelye úgy lett legyártatva,hogy rövid áttételes legyen a difi, de már a harmadik tengely ment szét és elég volt a gyártogatott tengelyekből ezért egy eredeti gyári váltóból állítanék össze egy rövid váltót. Ezért keresem a táblázatot. A táblázat nélkül csak tapogatózom a sötétben. Ha esetleg bárki tudna segíteni, annak nagyon tudnék örülni. Üdv. Imbuszmester Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember14, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2013 Üdvözlök mindenkit. Bocsánat,hogy csak így betörök közétek,de hosszú ideje keresem azt a teljes táblázatot amelyben az összes F es azaz a keresztmotorosoknak váltókód, áttételek és fogszámok benne vannak. A Cora GSI re kellene megfelelő váltót építeni és egy Kadet E GSI re is ami 20XE motoros. Sajnos a Corsában szétment a RISSE Motorsport rövid váltója és nincs több mint fél,milla egy új váltóra, meg aztán a Kadet váltójának a csoport tengelye úgy lett legyártatva,hogy rövid áttételes legyen a difi, de már a harmadik tengely ment szét és elég volt a gyártogatott tengelyekből ezért egy eredeti gyári váltóból állítanék össze egy rövid váltót. Ezért keresem a táblázatot. A táblázat nélkül csak tapogatózom a sötétben. Ha esetleg bárki tudna segíteni, annak nagyon tudnék örülni. Üdv. Imbuszmesterwww.opel-infos.deValamint a kadettklubosok csináltak egy xls-t váltóáttételekre. Ráguglizol, és meglesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imbuszmester Elküldve Szeptember14, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2013 www.opel-infos.de Valamint a kadettklubosok csináltak egy xls-t váltóáttételekre. Ráguglizol, és meglesz. Köszi. Minden segítség jól jön. Az én A Corsámnak is rövid a difi, de nem eléggé 4,18 és még ez is hosszú így 8 fölé kell forgatni,hogy kisebb legyen az ugrás két sebi között,pedig 1.2 láncos D kadet caraván ból származik a váltó és mégis hosszú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember14, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2013 Köszi. Minden segítség jól jön. Az én A Corsámnak is rövid a difi, de nem eléggé 4,18 és még ez is hosszú így 8 fölé kell forgatni,hogy kisebb legyen az ugrás két sebi között,pedig 1.2 láncos D kadet caraván ból származik a váltó és mégis hosszú. Az igen!... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 X16XEL F15 váltóján van olajleeresztő? Ha igen, hol van? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts