Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szevasztok. Van egy 1.6-os '99-es Astra F-em lépcsőshátú. Pár hete találkoztam egy problémával ami mára elfajult. Menet közben kattogást hallok a motortérből viszont amikor kinyomom a kuplungot ez elhallgat (és már csak azt a "kattogást" hallom ami a jobb elejéből jön). Feljebb váltok, és amikor visszaengedem a kuplungot megint hallani. Minél gyorsabban megyek annál sűrűbben... Páran azt mondták kuplungtárcsa, de ha jól tudom annak a hibája a kuplung csúszását okozza nem pedig ezt a "kattogást"... PLS HELP

Elküldve

Szevasztok. Van egy 1.6-os '99-es Astra F-em lépcsőshátú. Pár hete találkoztam egy problémával ami mára elfajult. Menet közben kattogást hallok a motortérből viszont amikor kinyomom a kuplungot ez elhallgat (és már csak azt a "kattogást" hallom ami a jobb elejéből jön). Feljebb váltok, és amikor visszaengedem a kuplungot megint hallani. Minél gyorsabban megyek annál sűrűbben... Páran azt mondták kuplungtárcsa, de ha jól tudom annak a hibája a kuplung csúszását okozza nem pedig ezt a "kattogást"... PLS HELP

A tárcsán középen vannak rugós lemezek azok is sérülhetnek...sajna a tiéd már nem ablakos váltó így ott sem lehet benézni.

Elküldve

40E -kedvesség. Ez komplett szett, kinyomócsapágy, szerkezet és tárcsa. LUK

Köszönöm.

J0hnny mennyi az a kedvesség?

Ezen az oldalon nagyon kedvező árak is vannak. Mennyire megbízható cuccok ezek?

Elküldve

30%

Az nem rossz. :)

Amugy mennyit megy el egy kuplung szett? Tudom sokmindentől függ. Én ezzel e kocsival mentem már 190 ezret. De ki tudja előtte mikor cserélték. A pedál most már jóval feljebb van a fékpedálnál, és időnkén elég nehezen megy be sebességbe. A rudazat rendben van, álló motornál szépen bemegy minden fokozatba.

Elküldve

Az nem rossz. :)

Amugy mennyit megy el egy kuplung szett? Tudom sokmindentől függ. Én ezzel e kocsival mentem már 190 ezret. De ki tudja előtte mikor cserélték. A pedál most már jóval feljebb van a fékpedálnál, és időnkén elég nehezen megy be sebességbe. A rudazat rendben van, álló motornál szépen bemegy minden fokozatba.

Milyen váltó van a tiéden? Ablakos?

Nagyon lábfüggő, mennyit bír egy szett, függ a kapcsolások számától és hogy mennyire dobálja valaki a kuplungot...

Sajnos a cégnél 99% dobálja, de anyámra és a hugomra is jellemző.

Érdekes, amikor rászólok, hogy ne, akkor megjavul a bal lába... :D

Elküldve

Milyen váltó van a tiéden? Ablakos?

Nagyon lábfüggő, mennyit bír egy szett, függ a kapcsolások számától és hogy mennyire dobálja valaki a kuplungot...

Sajnos a cégnél 99% dobálja, de anyámra és a hugomra is jellemző.

Érdekes, amikor rászólok, hogy ne, akkor megjavul a bal lába... :D

Nem ablakos....hogy is kell mondani? Ja megvan olvass vissza! :devlish:

Elküldve

Milyen váltó van a tiéden? Ablakos?

Nagyon lábfüggő, mennyit bír egy szett, függ a kapcsolások számától és hogy mennyire dobálja valaki a kuplungot...

Sajnos a cégnél 99% dobálja, de anyámra és a hugomra is jellemző.

Érdekes, amikor rászólok, hogy ne, akkor megjavul a bal lába... :D

Nem ablakos....hogy is kell mondani? Ja megvan olvass vissza! :devlish:

Igen, sajnos nem ablakos.

Nem ugrálok le a kuplungról. De azért, van benn bőven km. Bőven 200 ezer felett.

Elküldve

Nem ablakos....hogy is kell mondani? Ja megvan olvass vissza! :devlish:

Azért kérdezem, mert szerelték ezt F15-el és F13-al is és az F13 hosszú tipusa az első sorozatból ablakos volt...kiskezitcsókolom! ;)

Elküldve

Igen, sajnos nem ablakos.

Nem ugrálok le a kuplungról. De azért, van benn bőven km. Bőven 200 ezer felett.

Én azért mielőtt ráugrasz a témára, megkérdezném Viktort a csegőben, mennyiért tud komplett szettet, kinyomócsapággyal, tárcsával és szerkezettel. ;)

Kicserélni nem téma, csak akna kell hozzá és pár szerszám, meg egy hozzá faragott, maszek központosító.

Ha kell, arról rakok fel méreteket és képet! ;)

Elküldve

Én azért mielőtt ráugrasz a témára, megkérdezném Viktort a csegőben, mennyiért tud komplett szettet, kinyomócsapággyal, tárcsával és szerkezettel. ;)

Kicserélni nem téma, csak akna kell hozzá és pár szerszám, meg egy hozzá faragott, maszek központosító.

Ha kell, arról rakok fel méreteket és képet! ;)

Köszi.

Én nem állok neki. Majd a szerelőm. A két első rugóval együtt. :)

Sikerült szereznem egy pár dizel rugót. Vagyis komplett gólyalábakat, 8000 ért a kettőt.

Elküldve

Igen, sajnos nem ablakos.

Nem ugrálok le a kuplungról. De azért, van benn bőven km. Bőven 200 ezer felett.

Ez nem km függő. Nekem kb 220 környékén lett cserélve, és a tárcsa meg a szerkezet még elment volna, leginkább a kinyomócsapágy adta meg magát.

Elküldve

Azért kérdezem, mert szerelték ezt F15-el és F13-al is és az F13 hosszú tipusa az első sorozatból ablakos volt...kiskezitcsókolom! ;)

Nem tudtam Mestör bocsáss meg az ifjú padavannak, kapok mentő kérdést? :blush: :evilgrin:

Elküldve

Nem tudtam Mestör bocsáss meg az ifjú padavannak, kapok mentő kérdést? :blush: :evilgrin:

Keresned kell nekem 7-es indux kulcsot! :D

Kollegám szerint van ilyen... :D

Elküldve

Keresned kell nekem 7-es indux kulcsot! :D

Kollegám szerint van ilyen... :D

10-es krovára szereltet vettem én azzal szedtem szétt a fékerőszabályzót is. 7-esem nincs sajna. :blush: :D

Elküldve

Sziasztok!

A következő ábrán lévő, 22-es csapszeget kellene vennem. Sajnos a boltban azt mondták, hogy ki kell ehhez derítenem a cikkszámát, vagy valami mást, amivel meg tudják keresni a rendszerben. Kérem, ha tudtok, segítsetek nekem.

valto_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

A következő ábrán lévő, 22-es csapszeget kellene vennem. Sajnos a boltban azt mondták, hogy ki kell ehhez derítenem a cikkszámát, vagy valami mást, amivel meg tudják keresni a rendszerben. Kérem, ha tudtok, segítsetek nekem.

Igazából kifejezetten Opel alkatrészboltban tudniuk kell cikkszám nélkül is mi az a váltórudazat stift. Ideiglenesen helyettesíthető egy M6-es csavarral bár kissé pontatlan lesz a váltó mert amúgy az egyik oldalon 8-as a lyuk.

Elküldve

Sajnos itt Szombathelyen ilyen nincs, csak általános, kisebb autósbolt - alkatrészüzlet. Meg egy közepes Unix. Még Opel kereskedés sincs a környéken, pár éve megszűnt :(.

Igazából kifejezetten Opel alkatrészboltban tudniuk kell cikkszám nélkül is mi az a váltórudazat stift. Ideiglenesen helyettesíthető egy M6-es csavarral bár kissé pontatlan lesz a váltó mert amúgy az egyik oldalon 8-as a lyuk.

Elküldve

Sajnos itt Szombathelyen ilyen nincs, csak általános, kisebb autósbolt - alkatrészüzlet. Meg egy közepes Unix. Még Opel kereskedés sincs a környéken, pár éve megszűnt :(.

FPepe szokott cikkszámokkal dobállózni.

Elküldve

...én egy 8-as csavart tettem a helyére, a végét leköszörültem úgy, hogy 6-os menetet tudjak rá vágni és azt tettem be.

Az új stift elég gyorsan szarrá megy...

Elküldve

...én egy 8-as csavart tettem a helyére, a végét leköszörültem úgy, hogy 6-os menetet tudjak rá vágni és azt tettem be.

Az új stift elég gyorsan szarrá megy...

Nem kő rángatni a váltót.... :smartass: nekem nincs baj az ezer forintos utángyárival, azt a rugós acél eredetit szerintem nem is lehet kapni.

Elküldve

Nem kő rángatni a váltót.... :smartass: nekem nincs baj az ezer forintos utángyárival, azt a rugós acél eredetit szerintem nem is lehet kapni.

Én cseréltem már párat és elég kaka az utángyári, a csavar önzáró anyával jóval tartósabb megoldás és olcsóbb, de mindenki azt rak bele, amit csak akar.

Elnézést, ha segíteni akartam...

  • Like 1
Elküldve

Én cseréltem már párat és elég kaka az utángyári, a csavar önzáró anyával jóval tartósabb megoldás és olcsóbb, de mindenki azt rak bele, amit csak akar.

Elnézést, ha segíteni akartam...

Én is jártam csavarral pár hétig, nem volt vészes annak ellenére hogy ugye az egyik fele kottyant a 8-as lyukban 6-os csavar. ha ez a stift is megadja magát én is csavart teszek bele valszeg. :icon1:

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.