REUNION Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 A legalján van valami stift,de hát azt kiütni onnan....kb. 2cm hely van ott,az ujjam esetleg befér...szóval,mi is az a spéci technika??? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 hirtelen ranezesre.... szedd fel a boritast. :D 4 csavar tartja. 2 a kozepkonzol alatt, egy a valto mogott levo kis rekesz alatt, es egy a hamutarto alatt a vegen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 Ettől féltem,hogy ezt mondod.... :D Megpróbálom,kösz szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 Ettől féltem,hogy ezt mondod.... :D Megpróbálom,kösz szépen! Ha neked is olyan, mint nekem, akkor az nem egy sima stift, hanem van egy nyaka, ami a váltóboltra van rákattintva, ez tartja a helyén. Oda viszont már simán hozzáférsz, csak a szoknyát kell leszedni! Lehet nem látszik a zsírtól annyira, tapogasd ki, a "golyó" fölött van rögtön! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 Ettől féltem,hogy ezt mondod.... :D Megpróbálom,kösz szépen! Én is vettem már ki, de, nem kell semmit csavarozni. Az egy "rugós" stift ,oldalra jön ki mint ahogy Krajcso is írja, utána kivehető az egész váltókar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 Majdnem megcsináltam.....csak hogy most értem vissza az autósboltból,ahol éppen nem volt készleten ez a kis egyszerű gumigyűrű,ami potom 1450Ft-ért az enyém lehet.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tamasmi87 Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 hali!Ti mivel rögzítettétek a szoknyákat a váltó keretre? mert ipari tűzőgéppel sem tudom átütni a müanyagot Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 hali!Ti mivel rögzítettétek a szoknyákat a váltó keretre? mert ipari tűzőgéppel sem tudom átütni a müanyagot Én mezei irodai tűzőgéppel. A kézifékkarét viszont már nem tudtam az irodaival. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 Én mezei irodai tűzőgéppel. A kézifékkarét viszont már nem tudtam az irodaival. :) Nekem annyival hosszabb mind a két szoknya, hogy bőven vissza tudtam hajtani belül, aztán meg sima ragasztószalaggal rögzítettem, így kívülről nem látszik semmi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tamasmi87 Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 Én mezei irodai tűzőgéppel. A kézifékkarét viszont már nem tudtam az irodaival. :) igen,a kézifékkaréval küzdöttem,de feladtam,kivágtam a rögzítő füleknél és ott rögzült,bepattintottam és jó lett... váltónál a keretet lefürészeltem kb 2cm lett,azt vitte az irodai tűzőgép.. remélem a hátramenet nem fogja kikoptatni idő előtt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Sziasztok! Nemrég lett kuplungozva a verda és arra lennék kiváncsi hogy miért van a köv. jelenség! Kb 1-2 napig nem megyek vele majd a 3-dik napon kuplung benyom beindít, lüke be és engedem vissza a kuplungot nem történik semmi majd egyszer csak megfogja és kattan egyet. Utánna tökéletes többször nem csinál ilyet! Csak mindig elsőnek. Ez miért van? Letapad a Tárcsa.. ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Sziasztok! Nemrég lett kuplungozva a verda és arra lennék kiváncsi hogy miért van a köv. jelenség! Kb 1-2 napig nem megyek vele majd a 3-dik napon kuplung benyom beindít, lüke be és engedem vissza a kuplungot nem történik semmi majd egyszer csak megfogja és kattan egyet. Utánna tökéletes többször nem csinál ilyet! Csak mindig elsőnek. Ez miért van? Letapad a Tárcsa.. ? Csapágyat és bowdent is cseréltél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Sziasztok! Nemrég lett kuplungozva a verda és arra lennék kiváncsi hogy miért van a köv. jelenség! Kb 1-2 napig nem megyek vele majd a 3-dik napon kuplung benyom beindít, lüke be és engedem vissza a kuplungot nem történik semmi majd egyszer csak megfogja és kattan egyet. Utánna tökéletes többször nem csinál ilyet! Csak mindig elsőnek. Ez miért van? Letapad a Tárcsa.. ? Ha letapadna akkor inkább nem oldana azaz nem tudnád sebességbe rakni mert csak recsegne. Vagy a bowdened vagy a kinyomó szerkezet akad. Hogy miért csak elsőre... hát ez jó kérdés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Ha letapadna akkor inkább nem oldana azaz nem tudnád sebességbe rakni mert csak recsegne. Vagy a bowdened vagy a kinyomó szerkezet akad. Hogy miért csak elsőre... hát ez jó kérdés. Kompletten lett cserélve! Szerkezet + tárcsa + csapágy (Sachs) Bowden nem lett cserélve! Várok vele hátha megszűnik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Kompletten lett cserélve! Szerkezet + tárcsa + csapágy (Sachs) Bowden nem lett cserélve! Várok vele hátha megszűnik! Most a köv volt a jelenség! Lehet hogy ez volt a baj! Sebességbe hagytam az autót pár napra! Lementem nem indítottam be csak kuplung benyom és megpróbáltam kivenni sebességből! Nem bírtam! Állítottam a kuplung bowdenen és próba újra! Gond nélkül ki bírtam venni! Majd kitoltam a garázsból beindít és indulás és nem volt az a jelenség hogy letapadt volna! Most a kuplung pedál kb egy vonalban van a fék pedállal! Eddig a fékpedál alatt volt bőven! Mondjuk nem tom mennyire kellene beállítani hogy jó legyen de így most jó! Mondjuk lehet a könyviben benne van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Most a köv volt a jelenség! Lehet hogy ez volt a baj! Sebességbe hagytam az autót pár napra! Lementem nem indítottam be csak kuplung benyom és megpróbáltam kivenni sebességből! Nem bírtam! Állítottam a kuplung bowdenen és próba újra! Gond nélkül ki bírtam venni! Majd kitoltam a garázsból beindít és indulás és nem volt az a jelenség hogy letapadt volna! Most a kuplung pedál kb egy vonalban van a fék pedállal! Eddig a fékpedál alatt volt bőven! Mondjuk nem tom mennyire kellene beállítani hogy jó legyen de így most jó! Mondjuk lehet a könyviben benne van. Pl. a kormánytól mérve a kuplungpedál kiengedett és benyomott állapota között 13-14cm különbségnek kell lenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Most a köv volt a jelenség! Lehet hogy ez volt a baj! Sebességbe hagytam az autót pár napra! Lementem nem indítottam be csak kuplung benyom és megpróbáltam kivenni sebességből! Nem bírtam! Állítottam a kuplung bowdenen és próba újra! Gond nélkül ki bírtam venni! Majd kitoltam a garázsból beindít és indulás és nem volt az a jelenség hogy letapadt volna! Most a kuplung pedál kb egy vonalban van a fék pedállal! Eddig a fékpedál alatt volt bőven! Mondjuk nem tom mennyire kellene beállítani hogy jó legyen de így most jó! Mondjuk lehet a könyviben benne van. Itt is van. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Most a köv volt a jelenség! Lehet hogy ez volt a baj! Sebességbe hagytam az autót pár napra! Lementem nem indítottam be csak kuplung benyom és megpróbáltam kivenni sebességből! Nem bírtam! Állítottam a kuplung bowdenen és próba újra! Gond nélkül ki bírtam venni! Majd kitoltam a garázsból beindít és indulás és nem volt az a jelenség hogy letapadt volna! Most a kuplung pedál kb egy vonalban van a fék pedállal! Eddig a fékpedál alatt volt bőven! Mondjuk nem tom mennyire kellene beállítani hogy jó legyen de így most jó! Mondjuk lehet a könyviben benne van. Nálam felette van kicsivel, de alatta volt az úgy biztosan nem volt jó. Ha most szintben van és rendesen old, recsegés nélkül megy a sebváltás és ha még az a 13-14cm is megvan akkor tuti jó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Sztem Sachs. Én is Sachs-ot vettem Szettet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Én is vettem egyszer drága pízért Sachs (-nak árult...) szettet, használtam kb egy évet se, aztán motorcserénél inkább a 12 éves gyári szettet tettük vissza, mert jobb állapotban volt. Mondjuk megjegyzem, ez 2 éve volt, a gyári még mindig jó :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Én is vettem egyszer drága pízért Sachs (-nak árult...) szettet, használtam kb egy évet se, aztán motorcserénél inkább a 12 éves gyári szettet tettük vissza, mert jobb állapotban volt. Mondjuk megjegyzem, ez 2 éve volt, a gyári még mindig jó :lol: ) Dettó. :D A gyári cuccommal semmi baj, csak a kinyomócsapágy akar széthullani. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Még jó, hogy van tarcsitarcsi kuplungom is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Még jó, hogy van tarcsitarcsi kuplungom is. :D Inkább a tarcsi külső-alsó ablaktömítést, meg üléssín-vég takarót virítsál :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Inkább a tarcsi külső-alsó ablaktömítést, meg üléssín-vég takarót virítsál :P :lol: Előbbit már mondogatod egy ideje.. :D Takaró, az drága dolog :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Április15, 2012 Megoszt Elküldve Április15, 2012 Váltórudazat beállításnál kivettem azt a gumi dugót majd beraktam az 5-ös fúrószárat a méret megfelelő volt ,kérdés hogy most akkor ez így jó e vagy sem kell e állítani? mert azt olvastam hogy tekergetni kell amíg be nem tudjuk nyomni a fúrószárat.? viszont ha jó akkor vajon miért nehéz az 5dikbe rakni a váltót?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts