Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Zajosabb a váltó ha már nincs benne olaj, valszeg a szimering ereszt, elég gáz cserélni nem tudom egyátalán lehet-e motor( vagy váltó) kiszedés nélkül. Mondjuk szerintem a mocit könnyebb kikapni, legalábbis én ezt tervezem. Tuti váltóólaj?

Én meg próbáltam ki cserélni ott benne de szinte lehetetlen én a váltót vetem ki nekem az könnyebb volt mivel már nincs ami ki folyon meg súlyba is könnyebb a mociba meg viz van meg sok cső meg tyúkbél meg minden nekem macerásabb volt igaz ,hogy így meg kell akna vagy csápos emelő .

Elküldve
Én meg próbáltam ki cserélni ott benne de szinte lehetetlen én a váltót vetem ki nekem az könnyebb volt mivel már nincs ami ki folyon meg súlyba is könnyebb a mociba meg viz van meg sok cső meg tyúkbél meg minden nekem macerásabb volt igaz ,hogy így meg kell akna vagy csápos emelő .

Aha csak arra gondoltam, hogy így nem kell kifrordítani a gólyalábakat hogy kihúzzam a két féltengelyt, felemelem a mocit kigurítom alóla a kocsit és visszeresztem bakra. Meg én fel akarom ragasztani az olajteknőt, mert a második tömítés van benne , most is ereszt és már unom. :) Szóval én mindenképpen a mocit akarom kivenni.

Elküldve
Piros az olaj ami folyik! viszont hogy gondolkozok kis hangja volt amit még sosem hallottam lehet nyeles cspágynak lenne a hangja ezért folyik?

Szervo olaj nem lehet? az szokott meg piros lenni...

Elküldve
Szevasztok!!Azt szeretném megkérdezni,hogy ha c20xe motorra f16-os váltót teszünk akkor az mennyire lesz tartós?

Ha kicsivel kisebb cipőt veszel fel, az mennyire lesz tartós? Ameddig összehúzod a lábujjaid? :)

Elküldve
Szevasztok!!Azt szeretném megkérdezni,hogy ha c20xe motorra f16-os váltót teszünk akkor az mennyire lesz tartós?

Simán fel tudod tenni, de azok elég rövidek. Sokat fog forogni a motor, és nagy lesz a fogyi is, viszont jót fog lépni. :)

Elküldve

hello!

kinyomócsapágy cseréhez ki kell venni a váltót, vagy elég annyival eltolni amennyit enged oldalra, kb10-15 cm?

akna feltétlenül szükséges a művelethez vagy nem muszáj?

köszi!

Elküldve
F13-at F15-re lehet.

És az F18-at mivel lehet kiváltani? Persze jól működik és nem is cserélném le, csak érdekelne, hogy melyik kompatibilis :)

Elküldve

Sziasztok!Egy 92-es F Astrát vettem nemrég.. A tolatólámpám rendetlenkedik,ha hátramenetben megmozgatom a sebváltót,csak akkor hajlandó kigyulladni..Ugye nem kell a sebváltót szétbontani ahhoz hogy javítható legyen a hiba??Illetve először is hol kezdjem az átvizsgálást és mi a javítás menete?? Előre is köszi

Elküldve
Sziasztok!Egy 92-es F Astrát vettem nemrég.. A tolatólámpám rendetlenkedik,ha hátramenetben megmozgatom a sebváltót,csak akkor hajlandó kigyulladni..Ugye nem kell a sebváltót szétbontani ahhoz hogy javítható legyen a hiba??Illetve először is hol kezdjem az átvizsgálást és mi a javítás menete?? Előre is köszi

Ellenőrizd a váltórudazat beállítását, ha kell akkor módosítsd. Persze csak miután megnézted hogy nem szorul-e felújításra a mechanika (sok csuklópont van, ami ki tud kopni).

A kapcsolója ott van az első váltótartó bak mellett.

Elküldve
Sziasztok!Egy 92-es F Astrát vettem nemrég.. A tolatólámpám rendetlenkedik,ha hátramenetben megmozgatom a sebváltót,csak akkor hajlandó kigyulladni..Ugye nem kell a sebváltót szétbontani ahhoz hogy javítható legyen a hiba??Illetve először is hol kezdjem az átvizsgálást és mi a javítás menete?? Előre is köszi

Tolatólámpa kapcsoló. Azt lehet ellenőrizni hogy jó-e. A váltóba van betekerve és két vezeték megy rá. A két vezetéket lehúzod a kapcsolóról és rövidre zároda két vezetéket, gyujtás ráad és kapcsolgatod hátramenetbe a váltót. Valaki pedig nézi a tolatólámpát, hogy minden váltásnál kapcsol-e a tolató lámpa. Ha igen akkor a kapcsoló a hibás. Akkor csak veszel egy kapcsolót és kicseréled, kb 2000Ft. Ha ugyanúgy kell a váltókart mozgatni hogy kapcsoljon a lámpa, akkor passz.

Elküldve
Tolatólámpa kapcsoló. Azt lehet ellenőrizni hogy jó-e. A váltóba van betekerve és két vezeték megy rá. A két vezetéket lehúzod a kapcsolóról és rövidre zároda két vezetéket, gyujtás ráad és kapcsolgatod hátramenetbe a váltót. Valaki pedig nézi a tolatólámpát, hogy minden váltásnál kapcsol-e a tolató lámpa. Ha igen akkor a kapcsoló a hibás. Akkor csak veszel egy kapcsolót és kicseréled, kb 2000Ft. Ha ugyanúgy kell a váltókart mozgatni hogy kapcsoljon a lámpa, akkor passz.

:) Ha már lehúzta a váltóról a csatit, akkor minek kapcsolgassa hátramenetbe a váltót? Csak össze kell zárni a csatiban a vezetékeket, és ellenőrizni a tolatólámpát. Ha így világít rendesen, akkor a kapcsoló a hibás. Az új kapcsoló beszerelésénél vigyázni a meghúzással, mert volt már akinek beletört a váltóba.

Elküldve
Sziasztok!Egy 92-es F Astrát vettem nemrég.. A tolatólámpám rendetlenkedik,ha hátramenetben megmozgatom a sebváltót,csak akkor hajlandó kigyulladni..Ugye nem kell a sebváltót szétbontani ahhoz hogy javítható legyen a hiba??Illetve először is hol kezdjem az átvizsgálást és mi a javítás menete?? Előre is köszi

Szia!

A motortérben a tolatólámpa kapcsolójánál meg kell nézni az érintkezőt. A lámpában az izzót(kat). Ha ezek rendben vannak, akkor már csak a kapcsoló csere lehet a megoldás. Az meg 1500-2000 Ft körül megvan. Nekem F18-as váltóm van és elől található a kapcsoló. Jó munkát :)

Elküldve
:D Ha már lehúzta a váltóról a csatit, akkor minek kapcsolgassa hátramenetbe a váltót? Csak össze kell zárni a csatiban a vezetékeket, és ellenőrizni a tolatólámpát. Ha így világít rendesen, akkor a kapcsoló a hibás. Az új kapcsoló beszerelésénél vigyázni a meghúzással, mert volt már akinek beletört a váltóba.

Tényleg :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.