astrabandi Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Zajosabb a váltó ha már nincs benne olaj, valszeg a szimering ereszt, elég gáz cserélni nem tudom egyátalán lehet-e motor( vagy váltó) kiszedés nélkül. Mondjuk szerintem a mocit könnyebb kikapni, legalábbis én ezt tervezem. Tuti váltóólaj? Én meg próbáltam ki cserélni ott benne de szinte lehetetlen én a váltót vetem ki nekem az könnyebb volt mivel már nincs ami ki folyon meg súlyba is könnyebb a mociba meg viz van meg sok cső meg tyúkbél meg minden nekem macerásabb volt igaz ,hogy így meg kell akna vagy csápos emelő .
atis c14se Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 És az nem lehet, hogy a motorolaj folyik oda?
adamka368 Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Piros az olaj ami folyik! viszont hogy gondolkozok kis hangja volt amit még sosem hallottam lehet nyeles cspágynak lenne a hangja ezért folyik?
zotya975 Elküldve Augusztus5, 2011 Elküldve Augusztus5, 2011 Én meg próbáltam ki cserélni ott benne de szinte lehetetlen én a váltót vetem ki nekem az könnyebb volt mivel már nincs ami ki folyon meg súlyba is könnyebb a mociba meg viz van meg sok cső meg tyúkbél meg minden nekem macerásabb volt igaz ,hogy így meg kell akna vagy csápos emelő . Aha csak arra gondoltam, hogy így nem kell kifrordítani a gólyalábakat hogy kihúzzam a két féltengelyt, felemelem a mocit kigurítom alóla a kocsit és visszeresztem bakra. Meg én fel akarom ragasztani az olajteknőt, mert a második tömítés van benne , most is ereszt és már unom. :) Szóval én mindenképpen a mocit akarom kivenni.
Dark_Errant Elküldve Augusztus5, 2011 Elküldve Augusztus5, 2011 Piros az olaj ami folyik! viszont hogy gondolkozok kis hangja volt amit még sosem hallottam lehet nyeles cspágynak lenne a hangja ezért folyik? Szervo olaj nem lehet? az szokott meg piros lenni...
GSITHOMY Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 Szevasztok!!Azt szeretném megkérdezni,hogy ha c20xe motorra f16-os váltót teszünk akkor az mennyire lesz tartós?
öcsibácsi Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 Szevasztok!!Azt szeretném megkérdezni,hogy ha c20xe motorra f16-os váltót teszünk akkor az mennyire lesz tartós? Ha kicsivel kisebb cipőt veszel fel, az mennyire lesz tartós? Ameddig összehúzod a lábujjaid? :)
GSITHOMY Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 köszi a kimerítő választ...... :) :D :D :D
spzoli Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 Szevasztok!!Azt szeretném megkérdezni,hogy ha c20xe motorra f16-os váltót teszünk akkor az mennyire lesz tartós? Simán fel tudod tenni, de azok elég rövidek. Sokat fog forogni a motor, és nagy lesz a fogyi is, viszont jót fog lépni. :)
aholy Elküldve Augusztus8, 2011 Elküldve Augusztus8, 2011 hello! kinyomócsapágy cseréhez ki kell venni a váltót, vagy elég annyival eltolni amennyit enged oldalra, kb10-15 cm? akna feltétlenül szükséges a művelethez vagy nem muszáj? köszi!
Tiu Elküldve Augusztus8, 2011 Elküldve Augusztus8, 2011 Itt olvasgass, és a következő oldalon. :D Előfordulhat, hogy eltolni sem kell. :) :D
adamka368 Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 sziasztok csak megkérdezem itt is hogy f13 as váltót érdemes e f16 ra cserélni meg lehete egyáltalán? Vagy vmi másra asszem 15 ös is van
zotya975 Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 sziasztok csak megkérdezem itt is hogy f13 as váltót érdemes e f16 ra cserélni meg lehete egyáltalán? Vagy vmi másra asszem 15 ös is van Milyen motor?
zotya975 Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 F13-at F15-re lehet. Oké de ha kis moci akkor minek? :)
daykiller Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 Oké de ha kis moci akkor minek? :) Enyémen is F15 van. :D F13-ból meg ha nincs 3.74 vagy kisebb, akkor érdemes F15-re váltani.
adamka368 Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 Enyémen is F15 van. :) F13-ból meg ha nincs 3.74 vagy kisebb, akkor érdemes F15-re váltani. c14nz
Porter Elküldve Augusztus12, 2011 Elküldve Augusztus12, 2011 F13-at F15-re lehet. És az F18-at mivel lehet kiváltani? Persze jól működik és nem is cserélném le, csak érdekelne, hogy melyik kompatibilis :)
zolpat Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok!Egy 92-es F Astrát vettem nemrég.. A tolatólámpám rendetlenkedik,ha hátramenetben megmozgatom a sebváltót,csak akkor hajlandó kigyulladni..Ugye nem kell a sebváltót szétbontani ahhoz hogy javítható legyen a hiba??Illetve először is hol kezdjem az átvizsgálást és mi a javítás menete?? Előre is köszi
Guest gorbi Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok!Egy 92-es F Astrát vettem nemrég.. A tolatólámpám rendetlenkedik,ha hátramenetben megmozgatom a sebváltót,csak akkor hajlandó kigyulladni..Ugye nem kell a sebváltót szétbontani ahhoz hogy javítható legyen a hiba??Illetve először is hol kezdjem az átvizsgálást és mi a javítás menete?? Előre is köszi Ellenőrizd a váltórudazat beállítását, ha kell akkor módosítsd. Persze csak miután megnézted hogy nem szorul-e felújításra a mechanika (sok csuklópont van, ami ki tud kopni). A kapcsolója ott van az első váltótartó bak mellett.
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok!Egy 92-es F Astrát vettem nemrég.. A tolatólámpám rendetlenkedik,ha hátramenetben megmozgatom a sebváltót,csak akkor hajlandó kigyulladni..Ugye nem kell a sebváltót szétbontani ahhoz hogy javítható legyen a hiba??Illetve először is hol kezdjem az átvizsgálást és mi a javítás menete?? Előre is köszi Tolatólámpa kapcsoló. Azt lehet ellenőrizni hogy jó-e. A váltóba van betekerve és két vezeték megy rá. A két vezetéket lehúzod a kapcsolóról és rövidre zároda két vezetéket, gyujtás ráad és kapcsolgatod hátramenetbe a váltót. Valaki pedig nézi a tolatólámpát, hogy minden váltásnál kapcsol-e a tolató lámpa. Ha igen akkor a kapcsoló a hibás. Akkor csak veszel egy kapcsolót és kicseréled, kb 2000Ft. Ha ugyanúgy kell a váltókart mozgatni hogy kapcsoljon a lámpa, akkor passz.
FPepe Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Tolatólámpa kapcsoló. Azt lehet ellenőrizni hogy jó-e. A váltóba van betekerve és két vezeték megy rá. A két vezetéket lehúzod a kapcsolóról és rövidre zároda két vezetéket, gyujtás ráad és kapcsolgatod hátramenetbe a váltót. Valaki pedig nézi a tolatólámpát, hogy minden váltásnál kapcsol-e a tolató lámpa. Ha igen akkor a kapcsoló a hibás. Akkor csak veszel egy kapcsolót és kicseréled, kb 2000Ft. Ha ugyanúgy kell a váltókart mozgatni hogy kapcsoljon a lámpa, akkor passz. :) Ha már lehúzta a váltóról a csatit, akkor minek kapcsolgassa hátramenetbe a váltót? Csak össze kell zárni a csatiban a vezetékeket, és ellenőrizni a tolatólámpát. Ha így világít rendesen, akkor a kapcsoló a hibás. Az új kapcsoló beszerelésénél vigyázni a meghúzással, mert volt már akinek beletört a váltóba.
Porter Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok!Egy 92-es F Astrát vettem nemrég.. A tolatólámpám rendetlenkedik,ha hátramenetben megmozgatom a sebváltót,csak akkor hajlandó kigyulladni..Ugye nem kell a sebváltót szétbontani ahhoz hogy javítható legyen a hiba??Illetve először is hol kezdjem az átvizsgálást és mi a javítás menete?? Előre is köszi Szia! A motortérben a tolatólámpa kapcsolójánál meg kell nézni az érintkezőt. A lámpában az izzót(kat). Ha ezek rendben vannak, akkor már csak a kapcsoló csere lehet a megoldás. Az meg 1500-2000 Ft körül megvan. Nekem F18-as váltóm van és elől található a kapcsoló. Jó munkát :)
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 :D Ha már lehúzta a váltóról a csatit, akkor minek kapcsolgassa hátramenetbe a váltót? Csak össze kell zárni a csatiban a vezetékeket, és ellenőrizni a tolatólámpát. Ha így világít rendesen, akkor a kapcsoló a hibás. Az új kapcsoló beszerelésénél vigyázni a meghúzással, mert volt már akinek beletört a váltóba. Tényleg :)
zolpat Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Rendesek vagytok..Nagyon köszönöm a segítséget és az infókat! :) Amint időm engedi,már neki is állok...
Recommended Posts