astrabandi Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Zajosabb a váltó ha már nincs benne olaj, valszeg a szimering ereszt, elég gáz cserélni nem tudom egyátalán lehet-e motor( vagy váltó) kiszedés nélkül. Mondjuk szerintem a mocit könnyebb kikapni, legalábbis én ezt tervezem. Tuti váltóólaj? Én meg próbáltam ki cserélni ott benne de szinte lehetetlen én a váltót vetem ki nekem az könnyebb volt mivel már nincs ami ki folyon meg súlyba is könnyebb a mociba meg viz van meg sok cső meg tyúkbél meg minden nekem macerásabb volt igaz ,hogy így meg kell akna vagy csápos emelő . Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 És az nem lehet, hogy a motorolaj folyik oda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Piros az olaj ami folyik! viszont hogy gondolkozok kis hangja volt amit még sosem hallottam lehet nyeles cspágynak lenne a hangja ezért folyik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Én meg próbáltam ki cserélni ott benne de szinte lehetetlen én a váltót vetem ki nekem az könnyebb volt mivel már nincs ami ki folyon meg súlyba is könnyebb a mociba meg viz van meg sok cső meg tyúkbél meg minden nekem macerásabb volt igaz ,hogy így meg kell akna vagy csápos emelő . Aha csak arra gondoltam, hogy így nem kell kifrordítani a gólyalábakat hogy kihúzzam a két féltengelyt, felemelem a mocit kigurítom alóla a kocsit és visszeresztem bakra. Meg én fel akarom ragasztani az olajteknőt, mert a második tömítés van benne , most is ereszt és már unom. :) Szóval én mindenképpen a mocit akarom kivenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Piros az olaj ami folyik! viszont hogy gondolkozok kis hangja volt amit még sosem hallottam lehet nyeles cspágynak lenne a hangja ezért folyik? Szervo olaj nem lehet? az szokott meg piros lenni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
GSITHOMY Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Szevasztok!!Azt szeretném megkérdezni,hogy ha c20xe motorra f16-os váltót teszünk akkor az mennyire lesz tartós? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Szevasztok!!Azt szeretném megkérdezni,hogy ha c20xe motorra f16-os váltót teszünk akkor az mennyire lesz tartós? Ha kicsivel kisebb cipőt veszel fel, az mennyire lesz tartós? Ameddig összehúzod a lábujjaid? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GSITHOMY Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 köszi a kimerítő választ...... :) :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Szevasztok!!Azt szeretném megkérdezni,hogy ha c20xe motorra f16-os váltót teszünk akkor az mennyire lesz tartós? Simán fel tudod tenni, de azok elég rövidek. Sokat fog forogni a motor, és nagy lesz a fogyi is, viszont jót fog lépni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 hello! kinyomócsapágy cseréhez ki kell venni a váltót, vagy elég annyival eltolni amennyit enged oldalra, kb10-15 cm? akna feltétlenül szükséges a művelethez vagy nem muszáj? köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Itt olvasgass, és a következő oldalon. :D Előfordulhat, hogy eltolni sem kell. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 sziasztok csak megkérdezem itt is hogy f13 as váltót érdemes e f16 ra cserélni meg lehete egyáltalán? Vagy vmi másra asszem 15 ös is van Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 sziasztok csak megkérdezem itt is hogy f13 as váltót érdemes e f16 ra cserélni meg lehete egyáltalán? Vagy vmi másra asszem 15 ös is van Milyen motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Milyen motor? F13-at F15-re lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 F13-at F15-re lehet. Oké de ha kis moci akkor minek? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Oké de ha kis moci akkor minek? :) Enyémen is F15 van. :D F13-ból meg ha nincs 3.74 vagy kisebb, akkor érdemes F15-re váltani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Enyémen is F15 van. :) F13-ból meg ha nincs 3.74 vagy kisebb, akkor érdemes F15-re váltani. c14nz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 F13-at F15-re lehet. És az F18-at mivel lehet kiváltani? Persze jól működik és nem is cserélném le, csak érdekelne, hogy melyik kompatibilis :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok!Egy 92-es F Astrát vettem nemrég.. A tolatólámpám rendetlenkedik,ha hátramenetben megmozgatom a sebváltót,csak akkor hajlandó kigyulladni..Ugye nem kell a sebváltót szétbontani ahhoz hogy javítható legyen a hiba??Illetve először is hol kezdjem az átvizsgálást és mi a javítás menete?? Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok!Egy 92-es F Astrát vettem nemrég.. A tolatólámpám rendetlenkedik,ha hátramenetben megmozgatom a sebváltót,csak akkor hajlandó kigyulladni..Ugye nem kell a sebváltót szétbontani ahhoz hogy javítható legyen a hiba??Illetve először is hol kezdjem az átvizsgálást és mi a javítás menete?? Előre is köszi Ellenőrizd a váltórudazat beállítását, ha kell akkor módosítsd. Persze csak miután megnézted hogy nem szorul-e felújításra a mechanika (sok csuklópont van, ami ki tud kopni). A kapcsolója ott van az első váltótartó bak mellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok!Egy 92-es F Astrát vettem nemrég.. A tolatólámpám rendetlenkedik,ha hátramenetben megmozgatom a sebváltót,csak akkor hajlandó kigyulladni..Ugye nem kell a sebváltót szétbontani ahhoz hogy javítható legyen a hiba??Illetve először is hol kezdjem az átvizsgálást és mi a javítás menete?? Előre is köszi Tolatólámpa kapcsoló. Azt lehet ellenőrizni hogy jó-e. A váltóba van betekerve és két vezeték megy rá. A két vezetéket lehúzod a kapcsolóról és rövidre zároda két vezetéket, gyujtás ráad és kapcsolgatod hátramenetbe a váltót. Valaki pedig nézi a tolatólámpát, hogy minden váltásnál kapcsol-e a tolató lámpa. Ha igen akkor a kapcsoló a hibás. Akkor csak veszel egy kapcsolót és kicseréled, kb 2000Ft. Ha ugyanúgy kell a váltókart mozgatni hogy kapcsoljon a lámpa, akkor passz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Tolatólámpa kapcsoló. Azt lehet ellenőrizni hogy jó-e. A váltóba van betekerve és két vezeték megy rá. A két vezetéket lehúzod a kapcsolóról és rövidre zároda két vezetéket, gyujtás ráad és kapcsolgatod hátramenetbe a váltót. Valaki pedig nézi a tolatólámpát, hogy minden váltásnál kapcsol-e a tolató lámpa. Ha igen akkor a kapcsoló a hibás. Akkor csak veszel egy kapcsolót és kicseréled, kb 2000Ft. Ha ugyanúgy kell a váltókart mozgatni hogy kapcsoljon a lámpa, akkor passz. :) Ha már lehúzta a váltóról a csatit, akkor minek kapcsolgassa hátramenetbe a váltót? Csak össze kell zárni a csatiban a vezetékeket, és ellenőrizni a tolatólámpát. Ha így világít rendesen, akkor a kapcsoló a hibás. Az új kapcsoló beszerelésénél vigyázni a meghúzással, mert volt már akinek beletört a váltóba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok!Egy 92-es F Astrát vettem nemrég.. A tolatólámpám rendetlenkedik,ha hátramenetben megmozgatom a sebváltót,csak akkor hajlandó kigyulladni..Ugye nem kell a sebváltót szétbontani ahhoz hogy javítható legyen a hiba??Illetve először is hol kezdjem az átvizsgálást és mi a javítás menete?? Előre is köszi Szia! A motortérben a tolatólámpa kapcsolójánál meg kell nézni az érintkezőt. A lámpában az izzót(kat). Ha ezek rendben vannak, akkor már csak a kapcsoló csere lehet a megoldás. Az meg 1500-2000 Ft körül megvan. Nekem F18-as váltóm van és elől található a kapcsoló. Jó munkát :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 :D Ha már lehúzta a váltóról a csatit, akkor minek kapcsolgassa hátramenetbe a váltót? Csak össze kell zárni a csatiban a vezetékeket, és ellenőrizni a tolatólámpát. Ha így világít rendesen, akkor a kapcsoló a hibás. Az új kapcsoló beszerelésénél vigyázni a meghúzással, mert volt már akinek beletört a váltóba. Tényleg :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Rendesek vagytok..Nagyon köszönöm a segítséget és az infókat! :) Amint időm engedi,már neki is állok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts