MomoadamM3 Elküldve Július15, 2011 Elküldve Július15, 2011 Nem szeretnék bár ilyet nem sokat látok pedig szinte munkából adódóan minden nap úton vagyok ... És a méretek alapján a "sport katalizátor 2500ccm-ig" szerintetek jó lenne bele? a link: http://www.fulltuning.hu/index.php?action=...45&parent=3 vagy maradjak egy utángyártott alkatrésznél?
zotya975 Elküldve Július15, 2011 Elküldve Július15, 2011 És a méretek alapján a "sport katalizátor 2500ccm-ig" szerintetek jó lenne bele? a link: http://www.fulltuning.hu/index.php?action=...45&parent=3 vagy maradjak egy utángyártott alkatrésznél? Na és ez?Klikk... :D
MomoadamM3 Elküldve Július15, 2011 Elküldve Július15, 2011 Na és ez?Klikk... :D Jó lenne csak az enyém 1,8-as árban tök jó...
Dáwid Elküldve Július15, 2011 Elküldve Július15, 2011 Na és ez?Klikk... :D Jó lenne csak az enyém 1,8-as árban tök jó... És ha sebesség-váltanánk egy másik topicba? :icon4:
bicsi Elküldve Július17, 2011 Elküldve Július17, 2011 Sziasztok! Magasan fog a kuplungom. Esetleg lehet még állítani vagy mehetek cserélni az egészet 80 rugóért? Üdv Beni
Mikulás74 Elküldve Július17, 2011 Elküldve Július17, 2011 Sziasztok! Magasan fog a kuplungom. Esetleg lehet még állítani vagy mehetek cserélni az egészet 80 rugóért? Üdv Beni 80 rugó? Ismerősöm most cseréltette, én szereztem neki a cuccokat, az egész volt neki aszongya szerelés 8 ezer, tárcsa+szerkezet+kinyomócsapágy 14 ezer.(némi utánajárással, nem boltból...) Bár ha nem csúszik még, szerintem hagyd a bánatba.
megadave Elküldve Július17, 2011 Elküldve Július17, 2011 80 rugó? Ismerősöm most cseréltette, én szereztem neki a cuccokat, az egész volt neki aszongya szerelés 8 ezer, tárcsa+szerkezet+kinyomócsapágy 14 ezer.(némi utánajárással, nem boltból...) Bár ha nem csúszik még, szerintem hagyd a bánatba. Én kb 25-ért vettem Sachsot számlával, boltból. Szerelés kb 10 volt, ha jól emléxem. :D 80 rugó egyébként simán lehet egy H Astra kuplung, de F-be sokkal olcsóbb...
Mikulás74 Elküldve Július17, 2011 Elküldve Július17, 2011 Én kb 25-ért vettem Sachsot számlával, boltból. Szerelés kb 10 volt, ha jól emléxem. :D 80 rugó egyébként simán lehet egy H Astra kuplung, de F-be sokkal olcsóbb... Én a vateráról kukáztam, 10-ért adta a mókus a szerkezetet, meg a tárcsát együtt. :icon4: Sachs volt az is. Bár ilyenből simán jó a bontott is, csak meg kell jól nézni. Mondjuk ez csak az én hülyeségem, mert nagyon utálok költeni az autóra...80 rongyot egy kuplungcseréért....pffffff.......előbb gyújtanám fel az egészet.
Breki Elküldve Július17, 2011 Elküldve Július17, 2011 Én kb 25-ért vettem Sachsot számlával, boltból. Szerelés kb 10 volt, ha jól emléxem. :icon4: 80 rugó egyébként simán lehet egy H Astra kuplung, de F-be sokkal olcsóbb... Nekem 40-be volt a szett az isuzuhoz. Szettbe olcsóbb volt, mint egyenként lett volna. Ki érti ezt? :D
daykiller Elküldve Július18, 2011 Elküldve Július18, 2011 Nekem meg csak azért kell kuplung szettet cserélni, mert össze van rohadva az állítócsavar és már csúszkál a kuplung. :icon4: :D
Bálintka 1.6i Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Észre vettem,hogy a fokozatok fura hangot adnak.Mintha enyhén sírnának.Lehet,hogy kevés az olaj a váltóban?Hol kell utána töltenem?Mert nem nagyon keresgéltem a helyét.A kontroll csavart viszont megtaláltam.
zotya975 Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Észre vettem,hogy a fokozatok fura hangot adnak.Mintha enyhén sírnának.Lehet,hogy kevés az olaj a váltóban?Hol kell utána töltenem?Mert nem nagyon keresgéltem a helyét.A kontroll csavart viszont megtaláltam. Fent a szuszogón, egy műanyag kupak alatt van a lyuk.
zoleem3 Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 üdv. érdeklődnék hogy valaki használ e ilyet vagy régebb használt-e? és mi a véleménye róla. http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/egye...hiftervlttrvidt
Bálintka 1.6i Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Fent a szuszogón, egy műanyag kupak alatt van a lyuk. Ördögi...Köszönöm. üdv. érdeklődnék hogy valaki használ e ilyet vagy régebb használt-e? és mi a véleménye róla. http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/egye...hiftervlttrvidt És ez,jó ez? :) Azért annyira nem kell kalimpálni a sebességek közt asszem. Próbáltál már Zuk-on sebességet keresni? :D :D :D
zotya975 Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 üdv. érdeklődnék hogy valaki használ e ilyet vagy régebb használt-e? és mi a véleménye róla. http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/egye...hiftervlttrvidt Kettő biszbasz van akkor oldalirányban, és előre-hátra is csökken a váltóút?
zoleem3 Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 ahogy nézem a videón ha a calibranak és az astrana egyforma a váltó akkor rövidül mindkét irányba. engem néha az zavar hogy mikor rakom be 5-be legtöbbször elérem az anyósülésen ülő lábát. és azt se bánnám ha nem kellene akkorát mozdítani váltáskor.
megadave Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 ahogy nézem a videón ha a calibranak és az astrana egyforma a váltó akkor rövidül mindkét irányba. engem néha az zavar hogy mikor rakom be 5-be legtöbbször elérem az anyósülésen ülő lábát. és azt se bánnám ha nem kellene akkorát mozdítani váltáskor. Állítólag jó. Én is vettem ilyet, és szépen is néz ki, még beszerelési útmutató is van hozzá. Mégsincs beszerelve mert, a szerelők nem vállalták (kettőt is kérdeztem). Azt mondták, hogy el fog törni a kiszedéskor egy-két műanyag patent, amit törötten nem lehet visszatenni, pótolni meg nehéz. Nekem nincsenek ilyen tartalék alkatrészeim sajna, ezért a beépítés még várat magára. Amúgy is kell majd valamit csinálni a váltó rudazat mechanikájával, mert lötyög össze-vissza a kar és a motortérben is lóg minden. Kézzel mozgatva is iszonyú holtjátéka van az alkatrészeknek, pont most nézegettem... :)
zotya975 Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Állítólag jó. Én is vettem ilyet, és szépen is néz ki, még beszerelési útmutató is van hozzá. Mégsincs beszerelve mert, a szerelők nem vállalták (kettőt is kérdeztem). Azt mondták, hogy el fog törni a kiszedéskor egy-két műanyag patent, amit törötten nem lehet visszatenni, pótolni meg nehéz. Nekem nincsenek ilyen tartalék alkatrészeim sajna, ezért a beépítés még várat magára. Amúgy is kell majd valamit csinálni a váltó rudazat mechanikájával, mert lötyög össze-vissza a kar és a motortérben is lóg minden. Kézzel mozgatva is iszonyú holtjátéka van az alkatrészeknek, pont most nézegettem... :) Eltörik a műanyag patent... szanaszétt szedtem már többször is a váltórudazatot, mégsem tört le semmi: Egyedül egy rugós stift nem jött szétt, de az nem műanyag hanem fém.
astrásgyerek Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Állítólag jó. Én is vettem ilyet, és szépen is néz ki, még beszerelési útmutató is van hozzá. Mégsincs beszerelve mert, a szerelők nem vállalták (kettőt is kérdeztem). Azt mondták, hogy el fog törni a kiszedéskor egy-két műanyag patent, amit törötten nem lehet visszatenni, pótolni meg nehéz. Nekem nincsenek ilyen tartalék alkatrészeim sajna, ezért a beépítés még várat magára. Amúgy is kell majd valamit csinálni a váltó rudazat mechanikájával, mert lötyög össze-vissza a kar és a motortérben is lóg minden. Kézzel mozgatva is iszonyú holtjátéka van az alkatrészeknek, pont most nézegettem... :) Ez a szitu nállam is... :D
öcsibácsi Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Egyedül egy rugós stift nem jött szét, de az nem műanyag hanem fém. Pont azt kell levenni ahhoz, hogy a rövidítőt be tudd tenni. :) Oldalirányban NEM rövidít ez az eszköz, ahhoz a Dogeba által mutatott 2. képen levő 19-es számú alkatrészt is rövidebbre kell cserélni. (ha ez fémrúd közepű, akkor könnyen megoldható, a műanyag változatnál nem kivitelezhető) :D
öcsibácsi Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 És ha a rugós stift nem jön ki, akkor ilyen is előferdülhet. :)
Tiu Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Pont azt kell levenni ahhoz, hogy a rövidítőt be tudd tenni. :) Oldalirányban NEM rövidít ez az eszköz, ahhoz a Dogeba által mutatott 2. képen levő 19-es számú alkatrészt is rövidebbre kell cserélni. (ha ez fémrúd közepű, akkor könnyen megoldható, a műanyag változatnál nem kivitelezhető) :D Így van, és pont az a szívás, mert össze szokott gyógyulva lenni, és biztosítva is van alul. Érdemes levenni hozzá a motortartó bakot, hogy ne törjön, az viszont már egy szerelőnek nem éri meg. Sok idő egy látszólag semmi munkához. Marad az otthoni kivitelezés, csak oda kell figyelni. :D
Dáwid Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 üdv. érdeklődnék hogy valaki használ e ilyet vagy régebb használt-e? és mi a véleménye róla. http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/egye...hiftervlttrvidt Ez csak a váltó utat rövidíti, pontosabb nem lesz. Ha maga a rudazat lötyögős, akadós, szenvedős már most is, akkor olyan bőnyálas sz-pás lesz, hogy sírva fakadsz. Előbb pontos lötyögésmentes váltót csinálj, aztán rövidíts, ha jót akarsz magadnak :)
adamka368 Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Heló kis segitség kellene astra f 1.4 8v szembenállva az autóval a lendkerék nél jobbra van egy taakaró lemez és onnan folyik ki a váltó olajam levettem a lemezt ott csak a kuplungot látni ésonnan folyik kifelé! Ha telejse ifogy a váltó olajam azt hallani a váltón? Ott valami szimering engedheti vagy mi a fene? Köszönöm
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Heló kis segitség kellene astra f 1.4 8v szembenállva az autóval a lendkerék nél jobbra van egy taakaró lemez és onnan folyik ki a váltó olajam levettem a lemezt ott csak a kuplungot látni ésonnan folyik kifelé! Ha telejse ifogy a váltó olajam azt hallani a váltón? Ott valami szimering engedheti vagy mi a fene? Köszönöm Zajosabb a váltó ha már nincs benne olaj, valszeg a szimering ereszt, elég gáz cserélni nem tudom egyátalán lehet-e motor( vagy váltó) kiszedés nélkül. Mondjuk szerintem a mocit könnyebb kikapni, legalábbis én ezt tervezem. Tuti váltóólaj?
Recommended Posts