Tibee83 Elküldve Május22, 2011 Elküldve Május22, 2011 Sziasztok! Valakinek van esetleg 93-as F astrába sebváltó szoknya szabásmintája? A régit nem akarom szétvágni, csak ha nagyon muszáj! üdv, Tibor
zocsa Elküldve Május22, 2011 Elküldve Május22, 2011 Tibee83 írta: Sziasztok! Valakinek van esetleg 93-as F astrába sebváltó szoknya szabásmintája? A régit nem akarom szétvágni, csak ha nagyon muszáj! üdv, Tibor Nekem nincs,de 1500 Ft. körül lehet venni amúgy. KLIKK
zotya975 Elküldve Május22, 2011 Elküldve Május22, 2011 zocsa írta: Nekem nincs,de 1500 Ft. körül lehet venni amúgy. KLIKK Én csak úgy ránézésre műbőrből csináltam egyet, nem is 4 hanem csak egy élen varrtam. A másodkik lett jó, az első 5-nél feszült.
hakapeszimaki Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 Cserélt már valaki rövidebbre végáttételt? Az opel-infos szerint van 4.18 f13wr-rel szerelt 14,16nz,sz,meg 14si is, ezzel lehet más valamiben,mint mondjuk 3.94-es végáttétellel, vagy nincs érezhető különbség plusz gyorsulásban és fogyasztásban?
Dáwid Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 hakapeszimaki írta: Cserélt már valaki rövidebbre végáttételt? Az opel-infos szerint van 4.18 f13wr-rel szerelt 14,16nz,sz,meg 14si is, ezzel lehet más valamiben,mint mondjuk 3.94-es végáttétellel, vagy nincs érezhető különbség plusz gyorsulásban és fogyasztásban? Meguntad a szutyok felső-közép kategot, és Ferrarit meg póósét akarsz ölni, vagy mi van? :D
hakapeszimaki Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 Dáwid írta: Meguntad a szutyok felső-közép kategot, és Ferrarit meg póósét akarsz ölni, vagy mi van? :D Nem direkt. Szétrúgtam a difit, nem bírta a nyomatékot. :D Aztán már cserélek,akkor gondoltam menjen bele rövidebb, úgyis nagyon hosszúnak találtam a 3.94-et.
zotya975 Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 hakapeszimaki írta: Nem direkt. Szétrúgtam a difit, nem bírta a nyomatékot. :) Aztán már cserélek,akkor gondoltam menjen bele rövidebb, úgyis nagyon hosszúnak találtam a 3.94-et. He-he utoljára akit láttam difit szétrúgni az Kojak volt, mondjuk nála sem értettem miért nem bírta a kímélő üzemmódot. :D :D
daykiller Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 hakapeszimaki írta: Nem direkt. Szétrúgtam a difit, nem bírta a nyomatékot. :D Aztán már cserélek,akkor gondoltam menjen bele rövidebb, úgyis nagyon hosszúnak találtam a 3.94-et. LOL. :) :D Nekem 3.74 van és néha rövidnek érzem. B)
TomTech Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 Nem bonyolult cserélni, még a váltót sem kell kivenni a kocsiból.
Peeti183 Elküldve Május28, 2011 Elküldve Május28, 2011 93-as 14-es F Astrába milyen és mennyi váltóolaj kell? Árat tudtok mondani ? Köszi
zotya975 Elküldve Május28, 2011 Elküldve Május28, 2011 Peeti183 írta: 93-as 14-es F Astrába milyen és mennyi váltóolaj kell? Árat tudtok mondani ? Köszi Kábé két liter, és GM-olaj ajánlott. Olyan 2000Forint körül van literje.
Peeti183 Elküldve Május29, 2011 Elküldve Május29, 2011 (edited) zotya975 írta: Szerintem motortípustől függetlenül a rövid féltengely mellett kell nézni a szintet, és a nyílás alatt 1.5-2- centire kell lennie: [ig]http://pics.coldline.hu/pics/228056-20110508-3cppQ2.jpg Nekem 2 napja sikeresen elfolyt kb 0,5-1liter olaj a váltóból féltengelyszerelés közben :D Gondoltam töltök bele, de ahogy azt az ellenörzőcsavart kitekertem már folyt is az olaj kifele. Lehet hogy túl volt töltve?? Amúgy vörös színű olaj volt benne, nemtudom jelent-e ez valamit :D Módosítva Június5, 2011 : uhuhu ejnye
Jürgen Elküldve Május29, 2011 Elküldve Május29, 2011 Peeti183 írta: Amúgy vörös színű olaj volt benne, nemtudom jelent-e ez valamit :DAnnak olyannak is kell lennie. :D
Rics Elküldve Június1, 2011 Elküldve Június1, 2011 Sziasztok! Lehet kérdezték már de nem találtam.Az én 93-as c14nz astrámon F10-es váltó van.Gondolom gyári mert nem igen nyultak hozzá. A kadetteken is ilyen volt? Vagy csak astrán? Hanyas szokott még lenni az astrákon ami rá megy gondnélkül? üdv Rics
FPepe Elküldve Június1, 2011 Elküldve Június1, 2011 Rics írta: Sziasztok! Lehet kérdezték már de nem találtam.Az én 93-as c14nz astrámon F10-es váltó van.Gondolom gyári mert nem igen nyultak hozzá. A kadetteken is ilyen volt? Vagy csak astrán? Hanyas szokott még lenni az astrákon ami rá megy gondnélkül? üdv Rics Nekem pl. F13W418 van rajta, de szokott az erősebbeken F15 is lenni.
Jürgen Elküldve Június1, 2011 Elküldve Június1, 2011 Rics írta: A kadetteken is ilyen volt? Igen, volt F10 Kadettben.
astrásgyerek Elküldve Június3, 2011 Elküldve Június3, 2011 Rics írta: Sziasztok! Lehet kérdezték már de nem találtam.Az én 93-as c14nz astrámon F10-es váltó van.Gondolom gyári mert nem igen nyultak hozzá. A kadetteken is ilyen volt? Vagy csak astrán? Hanyas szokott még lenni az astrákon ami rá megy gondnélkül? üdv Rics F10-es váltó ezekben van: Ascona C; Astra F; Corsa A; Corsa B; Kadett D; Kadett E; Vectra A. Astra F 14NV, 14SE, C14NZ, C14SE MR 4,18
Frodo Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Sziasztok! Tudna-e segíteni nekem valaki abban,hogy az 5.fokozatból elég gyakran kiugrik a váltó!Pl. erősebb fékezésnél,vagy rázósabb úton. Válaszokat előre is köszi!Viktor
Guest gorbi Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Frodo írta: Sziasztok! Tudna-e segíteni nekem valaki abban,hogy az 5.fokozatból elég gyakran kiugrik a váltó!Pl. erősebb fékezésnél,vagy rázósabb úton. Válaszokat előre is köszi!Viktor Érdemes végigellenőrizni a váltórudazatot, ha nincs felesleges holtjáték sehol, akkor érdemes újrapozícionálni, erről úgy emlékszem van leírás a GyIK topikban. Ha ez sem segít, akkor esélyes, hogy a váltóban megadta magát ennek a fokozatnak a reteszelése.
Marek Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 sziasztok nemtudja valaki hogy az automataváltónak hol van vagy van-e olajszűrője?
ivanyii Elküldve Június7, 2011 Elküldve Június7, 2011 Sziasztok! :D Lenne egy olyan kérdésem,hogy a 1.2.3 sebesség fokoztaban mikor váltok furcsa hangja van az autónak kattan egyet mikor kiveszem sebességből meg mégegyet amikor beteszem sebeségbe.De csak 1.2.3 4 sebeseégbe már nem a hallom a motor felöl jön de tudom mi lehet azt mondták,hogy a kinyomo csapács lesz megkopva egy kicsit mert csak 1.2.3 sebeségben csinálja mi a véleménytek? tapasztalatok van ezzel kapcsolaptban valakinek? :D
bandika Elküldve Június7, 2011 Elküldve Június7, 2011 ivanyii írta: Sziasztok! :D Lenne egy olyan kérdésem,hogy a 1.2.3 sebesség fokoztaban mikor váltok furcsa hangja van az autónak kattan egyet mikor kiveszem sebességből meg mégegyet amikor beteszem sebeségbe.De csak 1.2.3 4 sebeseégbe már nem a hallom a motor felöl jön de tudom mi lehet azt mondták,hogy a kinyomo csapács lesz megkopva egy kicsit mert csak 1.2.3 sebeségben csinálja mi a véleménytek? tapasztalatok van ezzel kapcsolaptban valakinek? :D Ha kinyomócsapágy lenne szerintem minden kuplungolásnál halható lenne, üresbe is
Peeti183 Elküldve Június10, 2011 Elküldve Június10, 2011 Sziasztok! Az lenne a kérdésem h 93-as 14. 60LE-s astránál mi az áttétel? Avagy mivan bele irva a km-órába? 50nél 80-at mutat az órám, azt mondták vagy a váltó vagy a km-óra lett cserélve, ezér kellene az áttétel a km-órából. Köszi
zotya975 Elküldve Június10, 2011 Elküldve Június10, 2011 Peeti183 írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem h 93-as 14. 60LE-s astránál mi az áttétel? Avagy mivan bele irva a km-órába? 50nél 80-at mutat az órám, azt mondták vagy a váltó vagy a km-óra lett cserélve, ezér kellene az áttétel a km-órából. Köszi Igazából egyikben sem szoktak talán nem is lehet áttételt cserélni. A váltóban ugyan van olyan, hogy más végáttételüre cserélik pölö az 5.-et, de ez nem szól bele a sebességmérő műszer csalásába. Az órát lehet kalibrálni, a mutató levehető a tengelyről, pölö egy villával alányulva, mert nagyon paszentos. A mutatót átt kell ugrasztani a kezdőpöckön, meg kell jelölni, hogy hol áll meg magától, levenni és arrébb tenni, jelen esetben a pöcöktől távolabb. Amúgy alapból általában valamelyik számsor sarkánál szokott állni.
astrásgyerek Elküldve Június10, 2011 Elküldve Június10, 2011 zotya975 írta: Igazából egyikben sem szoktak talán nem is lehet áttételt cserélni. A váltóban ugyan van olyan, hogy más végáttételüre cserélik pölö az 5.-et, de ez nem szól bele a sebességmérő műszer csalásába. Az órát lehet kalibrálni, a mutató levehető a tengelyről, pölö egy villával alányulva, mert nagyon paszentos. A mutatót átt kell ugrasztani a kezdőpöckön, meg kell jelölni, hogy hol áll meg magától, levenni és arrébb tenni, jelen esetben a pöcöktől távolabb. Amúgy alapból általában valamelyik számsor sarkánál szokott állni. Ezzel kapcsolatban itt olvashat!
Recommended Posts