Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Valakinek van esetleg 93-as F astrába sebváltó szoknya szabásmintája? A régit nem akarom szétvágni, csak ha nagyon muszáj!

üdv, Tibor

Elküldve
Sziasztok!

Valakinek van esetleg 93-as F astrába sebváltó szoknya szabásmintája? A régit nem akarom szétvágni, csak ha nagyon muszáj!

üdv, Tibor

Nekem nincs,de 1500 Ft. körül lehet venni amúgy.

KLIKK

Elküldve
Nekem nincs,de 1500 Ft. körül lehet venni amúgy.

KLIKK

Én csak úgy ránézésre műbőrből csináltam egyet, nem is 4 hanem csak egy élen varrtam. A másodkik lett jó, az első 5-nél feszült.

Elküldve

Cserélt már valaki rövidebbre végáttételt?

Az opel-infos szerint van 4.18 f13wr-rel szerelt 14,16nz,sz,meg 14si is, ezzel lehet más valamiben,mint mondjuk 3.94-es végáttétellel, vagy nincs érezhető különbség plusz gyorsulásban és fogyasztásban?

Elküldve
Cserélt már valaki rövidebbre végáttételt?

Az opel-infos szerint van 4.18 f13wr-rel szerelt 14,16nz,sz,meg 14si is, ezzel lehet más valamiben,mint mondjuk 3.94-es végáttétellel, vagy nincs érezhető különbség plusz gyorsulásban és fogyasztásban?

Meguntad a szutyok felső-közép kategot, és Ferrarit meg póósét akarsz ölni, vagy mi van? :D

Elküldve
Meguntad a szutyok felső-közép kategot, és Ferrarit meg póósét akarsz ölni, vagy mi van? :D

Nem direkt.

Szétrúgtam a difit, nem bírta a nyomatékot. :D

Aztán már cserélek,akkor gondoltam menjen bele rövidebb, úgyis nagyon hosszúnak találtam a 3.94-et.

Elküldve
Nem direkt.

Szétrúgtam a difit, nem bírta a nyomatékot. :)

Aztán már cserélek,akkor gondoltam menjen bele rövidebb, úgyis nagyon hosszúnak találtam a 3.94-et.

He-he utoljára akit láttam difit szétrúgni az Kojak volt, mondjuk nála sem értettem miért nem bírta a kímélő üzemmódot. :D :D

Elküldve
Nem direkt.

Szétrúgtam a difit, nem bírta a nyomatékot. :D

Aztán már cserélek,akkor gondoltam menjen bele rövidebb, úgyis nagyon hosszúnak találtam a 3.94-et.

LOL. :) :D Nekem 3.74 van és néha rövidnek érzem. B)

Elküldve
93-as 14-es F Astrába milyen és mennyi váltóolaj kell? Árat tudtok mondani ? Köszi

Kábé két liter, és GM-olaj ajánlott. Olyan 2000Forint körül van literje.

Elküldve (edited)
Szerintem motortípustől függetlenül a rövid féltengely mellett kell nézni a szintet, és a nyílás alatt 1.5-2- centire kell lennie:

[ig]http://pics.coldline.hu/pics/228056-20110508-3cppQ2.jpg

Nekem 2 napja sikeresen elfolyt kb 0,5-1liter olaj a váltóból féltengelyszerelés közben :D Gondoltam töltök bele, de ahogy azt az ellenörzőcsavart kitekertem már folyt is az olaj kifele. Lehet hogy túl volt töltve?? Amúgy vörös színű olaj volt benne, nemtudom jelent-e ez valamit :D

Módosítva : uhuhu
ejnye
Elküldve

Sziasztok!

Lehet kérdezték már de nem találtam.Az én 93-as c14nz astrámon F10-es váltó van.Gondolom gyári mert nem igen nyultak hozzá.

A kadetteken is ilyen volt? Vagy csak astrán?

Hanyas szokott még lenni az astrákon ami rá megy gondnélkül?

üdv Rics

Elküldve
Sziasztok!

Lehet kérdezték már de nem találtam.Az én 93-as c14nz astrámon F10-es váltó van.Gondolom gyári mert nem igen nyultak hozzá.

A kadetteken is ilyen volt? Vagy csak astrán?

Hanyas szokott még lenni az astrákon ami rá megy gondnélkül?

üdv Rics

Nekem pl. F13W418 van rajta, de szokott az erősebbeken F15 is lenni.

Elküldve
Sziasztok!

Lehet kérdezték már de nem találtam.Az én 93-as c14nz astrámon F10-es váltó van.Gondolom gyári mert nem igen nyultak hozzá.

A kadetteken is ilyen volt? Vagy csak astrán?

Hanyas szokott még lenni az astrákon ami rá megy gondnélkül?

üdv Rics

F10-es váltó ezekben van:

Ascona C; Astra F; Corsa A; Corsa B; Kadett D; Kadett E; Vectra A.

Astra F 14NV, 14SE, C14NZ, C14SE MR 4,18

Elküldve

Sziasztok!

Tudna-e segíteni nekem valaki abban,hogy az 5.fokozatból elég gyakran kiugrik a váltó!Pl. erősebb fékezésnél,vagy rázósabb úton.

Válaszokat előre is köszi!Viktor

Elküldve
Sziasztok!

Tudna-e segíteni nekem valaki abban,hogy az 5.fokozatból elég gyakran kiugrik a váltó!Pl. erősebb fékezésnél,vagy rázósabb úton.

Válaszokat előre is köszi!Viktor

Érdemes végigellenőrizni a váltórudazatot, ha nincs felesleges holtjáték sehol, akkor érdemes újrapozícionálni, erről úgy emlékszem van leírás a GyIK topikban. Ha ez sem segít, akkor esélyes, hogy a váltóban megadta magát ennek a fokozatnak a reteszelése.

Elküldve

Sziasztok! :D

Lenne egy olyan kérdésem,hogy a 1.2.3 sebesség fokoztaban mikor váltok furcsa hangja van az autónak kattan egyet mikor kiveszem sebességből meg mégegyet amikor beteszem sebeségbe.De csak 1.2.3 4 sebeseégbe már nem a hallom a motor felöl jön de tudom mi lehet azt mondták,hogy a kinyomo csapács lesz megkopva egy kicsit mert csak 1.2.3 sebeségben csinálja mi a véleménytek? tapasztalatok van ezzel kapcsolaptban valakinek? :D

Elküldve
Sziasztok! :D

Lenne egy olyan kérdésem,hogy a 1.2.3 sebesség fokoztaban mikor váltok furcsa hangja van az autónak kattan egyet mikor kiveszem sebességből meg mégegyet amikor beteszem sebeségbe.De csak 1.2.3 4 sebeseégbe már nem a hallom a motor felöl jön de tudom mi lehet azt mondták,hogy a kinyomo csapács lesz megkopva egy kicsit mert csak 1.2.3 sebeségben csinálja mi a véleménytek? tapasztalatok van ezzel kapcsolaptban valakinek? :D

Ha kinyomócsapágy lenne szerintem minden kuplungolásnál halható lenne, üresbe is

Elküldve

Sziasztok! Az lenne a kérdésem h 93-as 14. 60LE-s astránál mi az áttétel? Avagy mivan bele irva a km-órába? 50nél 80-at mutat az órám, azt mondták vagy a váltó vagy a km-óra lett cserélve, ezér kellene az áttétel a km-órából. Köszi

Elküldve
Sziasztok! Az lenne a kérdésem h 93-as 14. 60LE-s astránál mi az áttétel? Avagy mivan bele irva a km-órába? 50nél 80-at mutat az órám, azt mondták vagy a váltó vagy a km-óra lett cserélve, ezér kellene az áttétel a km-órából. Köszi

Igazából egyikben sem szoktak talán nem is lehet áttételt cserélni. A váltóban ugyan van olyan, hogy más végáttételüre cserélik pölö az 5.-et, de ez nem szól bele a sebességmérő műszer csalásába. Az órát lehet kalibrálni, a mutató levehető a tengelyről, pölö egy villával alányulva, mert nagyon paszentos. A mutatót átt kell ugrasztani a kezdőpöckön, meg kell jelölni, hogy hol áll meg magától, levenni és arrébb tenni, jelen esetben a pöcöktől távolabb. Amúgy alapból általában valamelyik számsor sarkánál szokott állni.

Elküldve
Igazából egyikben sem szoktak talán nem is lehet áttételt cserélni. A váltóban ugyan van olyan, hogy más végáttételüre cserélik pölö az 5.-et, de ez nem szól bele a sebességmérő műszer csalásába. Az órát lehet kalibrálni, a mutató levehető a tengelyről, pölö egy villával alányulva, mert nagyon paszentos. A mutatót átt kell ugrasztani a kezdőpöckön, meg kell jelölni, hogy hol áll meg magától, levenni és arrébb tenni, jelen esetben a pöcöktől távolabb. Amúgy alapból általában valamelyik számsor sarkánál szokott állni.

Ezzel kapcsolatban itt olvashat!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.