Dáwid Elküldve Január11, 2011 Megoszt Elküldve Január11, 2011 Most az a kérdés, hogy az acélból a tetejéből vágjunk le, ami meg van mintázva(nem jut most eszembe a jó kifejezés) vagy máshonnan vágjuk ki a felesleget belőle és hegesszük össze. :) Rovátkolás? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 Rovátkolás? :D Matyóhímzés? :) Gondolom, hogy a rúd közepéből kell kivágni, vagy a tetejéból, de akkor pölö ragasztani kell a gombot. De én inább a váltóút rövidítéssel szemezek. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 Matyóhímzés? :) Gondolom, hogy a rúd közepéből kell kivágni, vagy a tetejéból, de akkor pölö ragasztani kell a gombot. De én inább a váltóút rövidítéssel szemezek. :D Én is sórtsíftert nézegettem :) Gyorsulásnál, amikor szabadjára engedem a sok vad pacit, elcseszi a váltást hogy ilyen hosszú úton jár :D (nah jó, csak egyszerűen tetszik :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 Én is sórtsíftert nézegettem :D Gyorsulásnál, amikor szabadjára engedem a sok vad pacit, elcseszi a váltást hogy ilyen hosszú úton jár :) (nah jó, csak egyszerűen tetszik :D ) Ha nem lesz hideg kint a mkoláshoz, én előbb a gumikarikát fogom kihézagolni, mert lóg a bot vagy 3cmet előre hátra oldalra :) Akkor már úgy is ki lesz véve, akkor már ránézek erre a részére is. Valakinek nincsen váltógomb megmaradva, esetleg a kör alakú plexije feleslegbe?? Eszembe jutott valami, és szükségem lenne egy olyanra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 Ha nem lesz hideg kint a mkoláshoz, én előbb a gumikarikát fogom kihézagolni, mert lóg a bot vagy 3cmet előre hátra oldalra :D Akkor már úgy is ki lesz véve, akkor már ránézek erre a részére is. Valakinek nincsen váltógomb megmaradva, esetleg a kör alakú plexije feleslegbe?? Eszembe jutott valami, és szükségem lenne egy olyanra. Most LEDezem :) :) A kar nekem is lötyög még, de már nem sokáig. Nekem az a kereszt akármi mozog oldalra, amibe a bot van rögzítve a fölpattintós csappal. Majd megtuningolom, mert amúgy előre-hátra nincs lötyögése, csak ez a sz.r nem tartja oldalról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 Most LEDezem :D :D A kar nekem is lötyög még, de már nem sokáig. Nekem az a kereszt akármi mozog oldalra, amibe a bot van rögzítve a fölpattintós csappal. Majd megtuningolom, mert amúgy előre-hátra nincs lötyögése, csak ez a sz.r nem tartja oldalról. Én franciakulccsal összenyomtam egy kissé a két szárát ami a kockát tartja és azóta nem lötyög. Előtte azért kivettem a kockát belőle. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 Tessék, képek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 Ennél már a fekete rész meg van rövidítve. A rúdból kb. annyit vágok ki, ami a gomb alatti résznél ki van fényesedve. Majd kiböngészem "stiftert" ahogy Dáw mondta és abból is vágok ki. Nem veszek, ha megtudom csinálni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 Én franciakulccsal összenyomtam egy kissé a két szárát ami a kockát tartja és azóta nem lötyög. Előtte azért kivettem a kockát belőle. :) Akkor valószínű én is így teszek :D Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bece Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 Üdvözlet! Szeretném a szakavatottabbak segítségét kérni problémám megoldásához! Egy 2000-es évjáratú Astra F 1.4 gépjárművem van! Sajnos 2 éven belül 2x kellett kuplungbovdent cserélnem szakadás miatt! Legutóbb múlt hónap végén. Amire felfigyeltem,hogy amíg nincs bemelegedve a motor, addig hibátlanul működik a szerkezet, a váltókar mint kés a vajban csúsztatja be a fokozatokat, de ahogy bemelegszik a motor /10-15km után már kezdi/ bekeményedik a kuplungpedál és egyre kevésbé akarja bevenni a sebességeket. Nyilvánvalóan nem emel ki eléggé a kuplung. Hosszabb táv után sajnos ez olyan szintre emelkedik, hogy egyesben elindulni csak a motor leállításával, fokozatba tétellel majd a motor újraindításával birkózok meg. Kérdésem ezért erre vonatkozna, hogy milyen összefüggés lehet az emelkedő motortéri hőmérséklet és a kuplung kiemelésének csökkenő hatékonysága között? A motortartó bakokra gondoltam, hogy túlzottan engedi meghúzni a szerkezetet, ezért nem tud rendesen kiemelni, de a hőmérsékleti összefüggést ebben az esetben sem értem! Mielőtt kicseréltetném az egész kuplungot nagyon megköszönném, ha lenne valakinek konstruktív ötlete a témában, hátha más probléma van a háttérben! Előre is köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 Üdvözlet! Szeretném a szakavatottabbak segítségét kérni problémám megoldásához! Egy 2000-es évjáratú Astra F 1.4 gépjárművem van! Sajnos 2 éven belül 2x kellett kuplungbovdent cserélnem szakadás miatt! Legutóbb múlt hónap végén. Amire felfigyeltem,hogy amíg nincs bemelegedve a motor, addig hibátlanul működik a szerkezet, a váltókar mint kés a vajban csúsztatja be a fokozatokat, de ahogy bemelegszik a motor /10-15km után már kezdi/ bekeményedik a kuplungpedál és egyre kevésbé akarja bevenni a sebességeket. Nyilvánvalóan nem emel ki eléggé a kuplung. Hosszabb táv után sajnos ez olyan szintre emelkedik, hogy egyesben elindulni csak a motor leállításával, fokozatba tétellel majd a motor újraindításával birkózok meg. Kérdésem ezért erre vonatkozna, hogy milyen összefüggés lehet az emelkedő motortéri hőmérséklet és a kuplung kiemelésének csökkenő hatékonysága között? A motortartó bakokra gondoltam, hogy túlzottan engedi meghúzni a szerkezetet, ezért nem tud rendesen kiemelni, de a hőmérsékleti összefüggést ebben az esetben sem értem! Mielőtt kicseréltetném az egész kuplungot nagyon megköszönném, ha lenne valakinek konstruktív ötlete a témában, hátha más probléma van a háttérben! Előre is köszönöm a válaszokat! Nem lehet hogy kevés vagy öreg az olaj a váltóban? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Hogyan lehet kicserélni a váltószoknyát? Szervízkönyv nem írja, gúgli meg nem túl segítőkész... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Hogyan lehet kicserélni a váltószoknyát? Szervízkönyv nem írja, gúgli meg nem túl segítőkész... :) A peremébe belekapaszkodsz a műanyag merevítőnél, és megtéped fölfelé. A kézifék felőli végénél úgy emlékszem könnyebben jön. Onnantól már látni fogod. (egy madzag, egy kábelbilincs, meg ezer tűzőkapocs :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 A peremébe belekapaszkodsz a műanyag merevítőnél, és megtéped fölfelé. A kézifék felőli végénél úgy emlékszem könnyebben jön. Onnantól már látni fogod. (egy madzag, egy kábelbilincs, meg ezer tűzőkapocs :) ) Köszi! Lehet te írtad el, de én a váltókar szoknyájára gondoltam. Igazából az érdekelne, hogy a váltógomb hogy jön le ill. hogyan húzom le róla, valamint az újat fel rá roncsolásmentesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 A peremébe belekapaszkodsz a műanyag merevítőnél, és megtéped fölfelé. A kézifék felőli végénél úgy emlékszem könnyebben jön. Onnantól már látni fogod. (egy madzag, egy kábelbilincs, meg ezer tűzőkapocs :) ) Köszi! Lehet te írtad el, de én a váltókar szoknyájára gondoltam. Igazából az érdekelne, hogy a váltógomb hogy jön le ill. hogyan húzom le róla, valamint az újat fel rá roncsolásmentesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Köszi! Lehet te írtad el, de én a váltókar szoknyájára gondoltam. Igazából az érdekelne, hogy a váltógomb hogy jön le ill. hogyan húzom le róla, valamint az újat fel rá roncsolásmentesen. Jól írta. A váltókar szoknyáját az aljánál ahol a müa merevítője van a kézifék felől megnyomod egy kicsit előre, és megemeled. Ha felhúzod a szoknyát láthatod, hogy csak egy kábelkötegelő fogja a gomb alatt. Levágod róla és áthúzod a gombon felfelé az egészet. Az új fordított sorrendben vissza :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Jól írta. A váltókar szoknyáját az aljánál ahol a müa merevítője van a kézifék felől megnyomod egy kicsit előre, és megemeled. Ha felhúzod a szoknyát láthatod, hogy csak egy kábelkötegelő fogja a gomb alatt. Levágod róla és áthúzod a gombon felfelé az egészet. Az új fordított sorrendben vissza :D Jaaa, OK. :) Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Elkészült a rövidebb váltókar. Már ki is cseréltem. :lol: Már csak a gömbfejes részt kell átalakítanom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 üüber! ez home made? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 üüber! ez home made? Lengyel ötlet alapján készítettem. Nem "gyári". :lol: Csak az alkatrészek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Lengyel ötlet alapján készítettem. Nem "gyári". :lol: Csak az alkatrészek. szoval nem csak fűrészlap kell hozzá:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 szoval nem csak fűrészlap kell hozzá:-) Kell még 1 hegesztőmasina is, meg + aki tud hegeszteni. Meg fúrógép és 8-as fúrószár is. Dec 20-tól volt téma. :lol: 161. oldal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Kell még 1 hegesztőmasina is, meg + aki tud hegeszteni. Meg fúrógép és 8-as fúrószár is. Dec 20-tól volt téma. :lol: 161. oldal. köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 köszönöm! Nincs mit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Elkészült a rövidebb váltókar. Már ki is cseréltem. B) Már csak a gömbfejes részt kell átalakítanom. http://pics.coldline.hu/pics/163598-20110130-HBzhR2.jpg Ezt lehet hogy legyártom én is!Teccik :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts